Mijn nagels zijn nooit te langquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.
Nu dus niet meer.
Ze zijn nu op! En ik koop ze NOOIT weerquote:
Ik heb mijn duim, ringvinger en pink nu op een mooie lengte. De rest is afgebroken op mijn werk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.
Nu dus niet meer.
Annet en ik gingen boter kaas en eieren doen op Ez zn rug. Zij zet dr nagels in zn rug en meteen bloedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.Dat kan nooit fijn geweest zijn.
Winnen met boter,kaas en eierenquote:
Blond he!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nuMaar dat wist ik eerst niet
Goed zo!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn nu op! En ik koop ze NOOIT weer
Dat is het ook niet. Maar eh... ga eens heel snel terug naar je poppen jij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.Dat kan nooit fijn geweest zijn.
Ik zie je ook doodgraag!quote:
Jij niet, maar je hormonen welquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn nu op! En ik koop ze NOOIT weer
Ik zal mijn kennis niet misbruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mn pink en duim nagels waren ruim 1 cm.. Dat is op zich best lang.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind af en toe een vingertje achterlangs best lekker
Koop je een nieuwe barbie voor me dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Maar eh... ga eens heel snel terug naar je poppen jij.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal mijn kennis niet misbruikenDat is je geraaie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele grote negerlullen heeftie er graag in!quote:
Kan op bepaalde momenten best fijn zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want dit gaat een hele dag doorquote:
Die heb ik ook gehad. Ben er nog steeds niet uit of het nou bij me pasttequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik wil stoppen met nagelbijten, maar de enige manier waarop dat lukt is door er van die acryldingen op te laten zetten.
ik kan niet meer lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele negerlullen heeftie er graag in!
Jij neemt die taak wel heel graag op jequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand moet toch de ranzigste Single zijn... toch?
Ik heb dat ook gedaan toen ik nog beet / toen ik ze nog afbrak en toen heb ik gewoon die acrylnagels er afgehaaldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik wil stoppen met nagelbijten, maar de enige manier waarop dat lukt is door er van die acryldingen op te laten zetten.
Auw :/quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele grote negerlullen heeftie er graag in!
Welke wil je hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Koop je een nieuwe barbie voor me dan?
Hmm.. Als Samzzz een keer met Babs mee gaat naar een parenclub.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele grote negerlullen heeftie er graag in!
En de meest uitgesprokenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand moet toch de ranzigste Single zijn... toch?
Mijne komen nooit verder dan een mm of 3quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn pink en duim nagels waren ruim 1 cm.. Dat is op zich best lang.
Nu is lakken wel een stuk makkelijker
betekent poepen daar niet ook wat anders?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je ook doodgraag!
Of hoe zeggen die belgen dat
Hij heeft toch iets met paardenclubs?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Seks met dieren ist verbotenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Als Samzzz een keer met Babs mee gaat naar een parenclub.
Kan Samzzz Babs misschien mee nemen naar de paardenclub!
Maar ik denk nu even hard op. Of zoiets.
Ja, dat betekent neukenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
betekent poepen daar niet ook wat anders?
Geen hond.. Een enkele hond!quote:
Je poep = je billenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja das gewoon neuken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij het niet doorverteld. Doe ik dat ook niet!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen hond.. Een enkele hond!
Je big ook niet waarschijnlijk!
Ok, komt goed. Anything else?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
Barbie de zeemeermin met haar dat verkleurd als ik der meeneem in bad.
Ik ben (zoals Kluts zei) nogal een 'ransaap', en daarnaast nog eens veelste open. Tsja, dan krijg je dit he. Kunnen hier best meer mensen zitten die zo 'experimenteel' zijn als ik, maar die dan netjes hun mond dicht houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij neemt die taak wel heel graag op je
Ja maar poepen betekend neuken.quote:
Dat doe ik dus niet. Ik kan wel stoppen met nagelbijten, maar dan moeten het eerst al een beetje nagels op lengte zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan toen ik nog beet / toen ik ze nog afbrak en toen heb ik gewoon die acrylnagels er afgehaald
En bij gel precies hetzelfde.
Say whutquote:
Ja maar! Ah, Tal...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das gewoon neuken!
[..]
Als jij het niet doorverteld. Doe ik dat ook niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |