En dan aangeklaagd worden voor mishandeling zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat een schop best afleidt
Die nagel probeerde gewoon weg te rennen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn alweer twee millimeterOp een pinknagel na, die helemaal in het leven is gescheurd
Achterlangs!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden voor mishandeling zekerDikke vinger, ze kan een koekje krijgen
Totaal geen last van, had ik wel met gelnagels. Acryl niks aan de hand, maar heb ook heel sterke nagels die praktisch niet afbreken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook acrylnagels gehad. Het heeft m'n nagels helemaal verwoest.
Is byte-x niet wat? Ik ben gestopt toen een van m'n vingers vreselijk ging ontsteken
Wil ze die dan? Of verkeerd ze in hoge staat van opwinding?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden voor mishandeling zekerDikke vinger, ze kan een koekje krijgen
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die nagel probeerde gewoon weg te rennen.
Hey, herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk he... Eigenlijk heb ik nog een klein wasje wat ik moet/wil strijken.
Maar ik ben een lui huiswijf.. Dus ga ik nog even een half uur balen dat ik EIGENLIJK moet gaan strijken.. En dan denk ik.. Ja nu kan ik dus niet meer strijken want ik moet zo koken!
Om na een uur pas op te staan en te gaan koken
Dat kan mij niet schelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil ze die dan? Of verkeerd ze in hoge staat van opwinding?
Jij bent ook een lui huiswijf?quote:
Maar ik wil geen koekjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ze accepteert de lekkernij bij de koffie maar
quote:
Boh geil dusquote:
Ik ken het gevoel, en waarschijnlijk maakt het voor jou geen verschil maar van mij krijg je een knuffelquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf gek zit te denken
Moet je helemaal KAPOT trappen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
Ja joh,ook al doe ik voorbeeldig en beleefd aan de telefoon, bek me maar gewoon lekker af, ik ben toch "maar" een secretaresse.
Hekel aan dat soort types.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
Ja joh,ook al doe ik voorbeeldig en beleefd aan de telefoon, bek me maar gewoon lekker af, ik ben toch "maar" een secretaresse.
Hekel aan dat soort types.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |