quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:15 schreef one-horse-open-sleonieke het volgende:
En nu allemaal zingen:
Jingle Bells - Jingle Bell
Ik heb dit jaar geen del
Oh wat leuk en oh wat fijn
Om Leonieke's Santa te zijn
Dit soort topics gaan ook altijd mega-snel.. Een dag werken en je loopt gelijk een topic achterquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
Hopelijk kan ik het dit jaar beter bijhouden dan vorig jaar, maar heb er weer een hard hoofd in.
Degene die ik getrokken heb is een niet geheel onbekende of toch wel???
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dit soort topics gaan ook altijd mega-snel.. Een dag werken en je loopt gelijk een topic achter
Bar toch, maar mij ken je toch zeker wel???quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
Hopelijk kan ik het dit jaar beter bijhouden dan vorig jaar, maar heb er weer een hard hoofd in.
Degene die ik getrokken heb is een niet geheel onbekende of toch wel???
Oh wat leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:37 schreef StoomSanta het volgende:
Joehoe! Een kloon erbij voor Stiemie!!!
Dat kan via de pagina van het lootje dat je getrokken hebt. Daar kun je een anonieme vraag stellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb ook geen kloon maar wil diegene nog wel wat vragen.
heej!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:10 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb ook geen kloon maar wil diegene nog wel wat vragen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Joshua. het volgende:
Mag je pakje morgen al op de post.
Of is dat een beetje vroeg.
Ze bedoeld dat ze zelf geen kloon heeft aangemaakt voor haar lootje denk ik, simmuquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:14 schreef simmu het volgende:
[..]
heej!
lees jij eerst het laatste beetje van het vorige topic eens wat beter door jij mutsje jij!
ohzo!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:16 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat ze zelf geen kloon heeft aangemaakt voor haar lootje denk ik, simmu
Dat weet ik zo net nog niet hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:02 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Bar toch, maar mij ken je toch zeker wel???![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:17 schreef Kersjes het volgende:
Joshua heeft d'r huiswerk goed gedaan![]()
Donderdag blijf ik wel thuis hoor, kan ik mooi het pakje in ontvangst nemen!
Kom maar op!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:25 schreef SecretCherry het volgende:
Ik wil je nog wat vragen Kersjes.
Staat in mijn verlanglijstje!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:30 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Wat vind je leuk om te krijgen?.
Volgens mij reageerde ik net al maar ben ik vergeten op verzenden te klikkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:55 schreef trui het volgende:
niks? je moet 'gewoon' je adres in je verlanglijstje zetten.gelukkig zijn de verlanglijstjes nu niet meer zichtbaar voor iedereen, dus alleen voor jezelf en je santa.
O. Maar nou weet ik nog niet wat je wil.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:38 schreef Kersjes het volgende:
SecretCherry?? Ben je d'r nog????
Was maar een grapje hoor
Jingle Bells, Jingle Bellquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Leonieke! Waar zit je?
Ik ben aangesproken door een persoon. Of waren het er 2, of was het een kloon...
Anyway... de verzendkosten jouw kant op zijn natuurlijk hoger dan verzenden binnen NL en dan blijft er niet zo heel veel over voor een kadootje.Om te voorkomen dat je alleen een leuke ansichtkaart krijgt toch maar even een vraagje, had je hier zelf mss al over nagedacht? Heb je mss een bezorgadres in NL waar het pakje heen kan zodat jij het daar gaat halen?
Al die andere topics met rust laten de komende weken. Alles wat je moet weten is hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef becky27 het volgende:
pfff, kan ik dit in hemelsnaam ooit bijhouden, naast het kleertjestopic, fototopic, grote babietjes topic en nog wat van die dingen. Moet ook nog werken.
Hier ben ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Leonieke! Waar zit je?
Ik ben aangesproken door een persoon. Of waren het er 2, of was het een kloon...
Anyway... de verzendkosten jouw kant op zijn natuurlijk hoger dan verzenden binnen NL en dan blijft er niet zo heel veel over voor een kadootje.Om te voorkomen dat je alleen een leuke ansichtkaart krijgt toch maar even een vraagje, had je hier zelf mss al over nagedacht? Heb je mss een bezorgadres in NL waar het pakje heen kan zodat jij het daar gaat halen?
Maar...wrom heb ik dan nog geen 1?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:42 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi geheimpje, 2/3e van alle klonen die er nu zijn, zijn van mij
En ik dan..je moet voor je echte lootje toch ook nog een kloon maken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:42 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi geheimpje, 2/3e van alle klonen die er nu zijn, zijn van mij
via tnt zijn de kostenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier ben ik
Jullie geloven het misschien niet, maar ik ken helemaal niemand uit NederlandAlthans, toch niet irl
![]()
Ik heb geen flauw idee hoeveel het kost om iets op te sturen (ook niet van mijn kant uit, maar die kosten neem ik gewoon op mij) maar mijn SecretSanta zal dus niet te dicht tegen de grens wonen.
Is het een optie om het op te sturen naar iemand die dicht bij België woont en het net over de grens op de post kan doen? (ook hier geen idee hoeveel het kost want ik vind nergens de tarieven)
Of iets heel erg plat dat in een envelop kan? Of iets wat je al in huis hebt (en dus niets extra kost)?
Ik zit om dezelfde reden wat met de handen in het haar om mijn lijstje op te stellen.
Of ik stort achteraf de verzendkosten terug
Mijn lootje is ook neit getrokken. Zullen we dan maar voor elkaar een kloon makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:11 schreef Orea het volgende:
Heeft Ă¼berhaupt iemand wel mijn lootje getrokken(ik wil ook een kloon!! Speciaaaaal voor ikkes...
)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef SantaRaissa het volgende:
Raissa deze Secret Santa heeft weinig tijd maar zal wat leuks voor je/jullie kopen
Goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn lootje is ook neit getrokken. Zullen we dan maar voor elkaar een kloon maken
Ik vind het gewoon zo leuk he een kloon voor mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:09 schreef StoomSanta het volgende:
Stiemie... van welke kleuren word jij blij?
Nu MOET ik dus weten wie je bent hè! Zeg eens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef SantaRaissa het volgende:
Deze Santa is blij met het lootje van Raissa![]()
Daar weet ik wel raad mee
Stiemiequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nu MOET ik dus weten wie je bent hè! Zeg eens?
Jingle bells jingle bellquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef leonieke het volgende:
hmz... ik denk er net aan dat ik wel mensen ken die banden hebben met Nederland. 3 van onze ex-studenten werken in Nederland.
Ik zie die studenten normaal gezien op 10 december voor de proclamatie. Zou dat lukken om het pakje tegen die dag op hun werk te laten toekomen? En dan kan ik het ook aan hen meegeven en kunnen zij het in de week van 13 december op de post doen of zou dat te kort dag zijn?
Het is gebeurd het is gebeurd, ik ben niet meer getreurd! Woei!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:36 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Mikoxx niet getreurd
ook jou is het gebeurd
de santa vond je lootje
en bezorgd je straks een cadeautje!
oeee wat leuk! ik heb een kloonquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef SantaJen het volgende:
Ding dong![]()
Goedenavond!! BJ, ik ben benieuwd of je nog wat aan je lijstje gaat toevoegen, je hebt nu al een mooi lijstje gemaakt!!
Ik heb jouwquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Niemand heeft mij. Da's me ook al eens overkomen met Sinterklaas (toen had mijn moeder per ongeluk twee keer een lootje met haar naam in de hoge hoed gedaan en niet één van mij....nog last van)
Hoe oud was je toen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Niemand heeft mij. Da's me ook al eens overkomen met Sinterklaas (toen had mijn moeder per ongeluk twee keer een lootje met haar naam in de hoge hoed gedaan en niet één van mij....nog last van)
Ik ben niet zwanger, beste Seilram.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef seilram het volgende:
Wahaha, ik heb een gave kloononbevlekt ontvangen! Maar alleen Mrien is rond die tijd uitgerekend!!
![]()
Nou ik ben ook bezig met een kloon aan te maken voor .... tjaaaaaa![]()
Maar ik weet niet hoor, ik heb gewoon het mailadres opgeven wat ik ook voor mijn eigen registratie heb gebruikt... ik zit nu te wachten op mail geloof ik.
bij een surpriseavond op school had de klassenmentor mij. en aangezien hij gloeiend de pest aan mij had, was ik die avond de enige zonder surprise.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is ook wel triest.. helemaal voor een mentor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij een surpriseavond op school had de klassenmentor mij. en aangezien hij gloeiend de pest aan mij had, was ik die avond de enige zonder surprise.
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, beste Seilram.
Maar zoals je weet, was ik 2010 jaar geleden wel zwanger, en beviel ik op de 24ste.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar helaas vieren we Secret Santa niet op de verjaardag van mijn zoon, maar op de dag ervoor.
Nou DIE was zeker niét onbevlektquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalena
Ach jee... jeugdtraumaatje!! En ik las ook al ergens iets over een roltrappenfobie,.. arme Sorbo... Ik kan je in ieder geval hierbij verzekeren dat dit jaar wel iemand jouw lootje heeft... Ikke! Aan die roltrappen kan ik echter nog niet veel doen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Kerstmuts het volgende:
Orea Orea, wat ben je ongeduldig meid
Deze kloon was nog niet helemaal voorbereid!
registreren, uploaden, wachtwoorden verzinnen
En dan nog een username, daar viel helemaal niks mee te beginnen
Wie verzint er nou een naam als Orea dan....
daar kan ik toch niks van maken man!
Dus dan maar een kerstmuts, om in de sfeer te komen
En wie ik ben.....blijf nog maar even dromen
ho ho ho
Maria Magdalena was alles behalve een kuize vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalena
Neuh hoor, ik heb ook geen kloon, en diegene die ik heb die... ja, laat dat maar...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
BAH nou voel ik me helemaal in mijn uppie, volgens mij heeft al iedereen een kloon!!!!!!!
(en ik ben nog altijd met mezelf in conclaaf hoe ik het het beste ga aanpakken, wel of geen kloon)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef xxSantaxx het volgende:
xxkarinxx, hier ben ik dan, je enige eigenste kerstkloon!
haha ja, goed middel tegen de eenzaamheid: géén kloon aanmaken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef Chan het volgende:
zolang jij zelf geen kloon aanmaakt ben je in elk geval niet de enige zonder kloon
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Maria Magdalena was alles behalve een kuize vrouw.
Zij, zij had een relatie met mijn zoon, zeggen de boze tongen.
Onbevlekt ontvangen was zij niet, maar beweert wordt, dat zij wel het leven aan een zoon heeft geschonken.
Dat zou mij dus de oma van dit kind maken....
Ik, daarentegen, was wel onbevlekt ontvangen. Hoogzwanger op een ezel.
[ http://www.marianistas.org/galeria/albums/santa_maria/Maria_esperanza.jpg&t=1]afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.
ik heb meteen dit liedje in m'n hoofd.
Welnee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Basboussa het volgende:
Is dit het Secret Santa topic, of wordt hier het evangelie verkondigd?
En een reincarnatie van Maria zelve.....
Ze was onbevlekt, niet perfect....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.
ik heb meteen dit liedje in m'n hoofd.
Ik vind Maria Magdalena best koel overigens....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben alleen niet Maria Magdalena, dat wilde ik Seilram even uitleggen.
Ik ben tatjanaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik vind Maria Magdalena best koel overigens....
Iemand 'Lamb: The Gospel according to Biff' gelezen?
Ik heb ook geen kloon hoor....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
BAH nou voel ik me helemaal in mijn uppie, volgens mij heeft al iedereen een kloon!!!!!!!
(en ik ben nog altijd met mezelf in conclaaf hoe ik het het beste ga aanpakken, wel of geen kloon)
Maar geen verrassing wat je krijgt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb lekker mezelf dus dat is wel makkelijk.
Scheelt je 6,75 verzendkosten. Des te meer je voor jezelf kunt kopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb lekker mezelf dus dat is wel makkelijk.
Gelukkig maar, anders mag je volgend jaar ook niet meer meedoen!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:25 schreef Joshua. het volgende:
Let maar niet op mij ik ben een beetje flauw aan het doen.
Natuurlijk stuur ik wel diegene die ik getrokken heb een echt pakje.
Ik ben bezig met het maken van een lijstjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gaan jullie ook weer een lijstje bijhouden met welke kloon bij wie hoort?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Oooohhhh wat gaat het weer snel dit topicVolgens nog geen kloon gesignaleerd, wat eigenlijk alleen maar goed is want zo kan ik de hoge mate van nieuwsgierigheid in bedwang houden
och, wat een droppie...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Joshua. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor diegene die willen weten hoe Joshua eruit ziet.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef showkloon het volgende:
hohohoooo![]()
![]()
![]()
Mijsje Mijsje Mijsje, gelukkig ben je blij met mij!
Zelfs speciaal voor jou een usericon erbij
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
heee er is een kloon voor mij.
die heb ik helemaal gemist
Ik dacht dat dit jouw kloon is, maar ik kan het ook mis hebben hoorquote:
mijn kerst kan nu al niet meer stuk,quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef showkloon het volgende:
Mijsje, Mijsje, ik doe mijn best, laat mijn hersens kraken.
want ik wil dr iets speciaals van maken.
Gelukkig heb ik nog wel even,
want ik wil wel iets bijzonders aan je geven...
![]()
Sorry!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef Ca.ra het volgende:
Aww Mrien je bent me net voor, ik was ook al aan het verzamelen
Wat veel kloons al he. Tof!
*voorpret FTW*
ik ben t nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ook
want nu wil weten wie je bent
ja maar het gaat allemaal zo snel, ik heb er gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef mrien het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit jouw kloon is, maar ik kan het ook mis hebben hoor
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef Santako het volgende:
Mijsjes interieur, vast heel interessant heur!
Maar ik wil natuurlijk weten: wat is Nijna's lievelingseten?!
Of wat dip je graag in je rooibosthee?
(Tsja ik moet toch iets schrijven in plaats van een TeeVeePee!)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Santabox het volgende:
Voor mijn lootje doe ik natuurlijk alles.
quote:
Maar lady-wrb, wat is dat nou?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar het gaat allemaal zo snel, ik heb er gewoon overheen gelezen
en nu maar hopen dat die kloon ook rode laarzen aanheeft
Pfff Santako lievelingseten...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef Santako het volgende:
Mijsjes interieur, vast heel interessant heur!
Maar ik wil natuurlijk weten: wat is Nijna's lievelingseten?!
Of wat dip je graag in je rooibosthee?
(Tsja ik moet toch iets schrijven in plaats van een TeeVeePee!)
Niet zo huilen jij,quote:
Mijn pm-box staat open! Ik ben vrij zeker van 1 kloon maar ik denk dat wel meer die weten...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dicht niet, want dan weet iedereen gelijk wie ik heb.
of ik dicht wel natuurlijk en dan zijn jullie nog niets wijzer.
ik ben al achter 2 kloons. stating the obvious.
die van jouquote:Op woensdag 3 november 2010 09:51 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Mijn pm-box staat open! Ik ben vrij zeker van 1 kloon maar ik denk dat wel meer die weten...
+1!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ow, mijn pm-box staat ook open voor gokjesik ben er niet goed in, maar ben wel vreselijk nieuwsgierig
Je hebt mijn adres... mijn huis staat op Funda..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Secretanta het volgende:
Hohoho Amaranta,
hier is je eigen secret santa!
Vertel eens gauw, dat waxinelichtding,
waar vind ik dat nou?
Bovendien wil ik ook graat weten,
welke kleuren worden er in je huis versleten? (van kaarsen wel te verstaan...)
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar als je vaker gaat posten leer je ons vanzelf kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben bang dat ik het nooit ga raden wie mij heeft.
geeft niksquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben bang dat ik het nooit ga raden wie mij heeft.
Wat, weet jij al wie jou heeft dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:59 schreef Kersjes het volgende:
Vorig jaar wist ik in oktober al wie mijn Secret Santa was.
Vond ik niet erg, maar aangezien ik van verrassingen hou had ik het dit jaar liever nog niet geweten, zo lang van te voren.
Gelukkig maar dat ik nog geen flauw idee heb wat er in mijn pakje te vinden zal zijn
dus je weet al wie jouw SS is? ik raak een beetje confuus!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, ik weet stiekem al een hint die mijn SS krijgt...... want we posten eigenlijk nooit samen!
Ik dacht niks... want ik weet niks... maar nu weet ik dat ik een santa-lief heb!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef santa-lief het volgende:
Joehoe Jelief
Je dacht toch niet dat je de komende weken kloonloos door het leven ging?
Zo bedoel ik het ook. En nee Seilram, mij kun je al doorstrepen hoor!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef Chan het volgende:
Ik denk dat Jeetjejom bedoelt dat ze al een hint weet die ze aan haar lootje gaat sturen? Ipv aan haar SS?
dat dusquote:Op woensdag 3 november 2010 09:52 schreef Orea het volgende:ik ben daar zo slecht in hè.. kloons raden
mag je doen, dan ontkennen we gewoon allemaalquote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef Joshua. het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen.
Ik noem gewoon iedereen zijn naam op een voor een.
de weg van de minste weerstand dus....quote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef Joshua. het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen.
Ik noem gewoon iedereen zijn naam op een voor een.
Sorry sorry arme Lijn,quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:06 schreef Inne-pinup het volgende:
[..]
Niet zo huilen jij,
maak eerst maar eens een mooi verlanglijstje voor mij
Waarmee maak ik jou blij?
Santa deed laatst nog inspiratie op,
en geniet altijd van de foto's van Willow, de kleine mop
Maak er nou maar eentje, ik wil ook een kloonquote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef mijsje het volgende:
ik snap er ook helemaal niks van... ik weet ook geen enkele kloon... dat motiveert toch wel om er zelf ook een te maken... dan weet ik er in ieder geval eentje...
ow nee, dat heb ik natuurlijk allang gedaan...
of toch niet?
of wel toch al?
hmmm, anders moet ik die van vorig jaar maar gaan gebruiken...
of toch maar eentje aanmaken?
keuzes...
Dan heb jij mij niet iig!!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, ik heb al een kloon gemaakt, en mijn lootje heeft daarop ook al gereageerd...
Dus!
Mama??? Ben jij het???quote:Op woensdag 3 november 2010 12:42 schreef SecretCherry het volgende:
Beste Kersjes,
Zie ik het daar goed staan?
Denk jij te weten mijn echte Fok!-naam?
Niet te hoog van de toren blazen.
Want dan zou ik je nog kunnen verbazen...
Gegroetmijn lieve kind.
Zorg dat je een beter hint vind
Gelukkig, ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Dat dacht ik ook, Jeetjejom![]()
*helemaal teleurgesteld is
Ik heb wel een email gehad toen mijn Secret Santa een vraag voor mij had.... ik heb nog geen kloon, maar wel iemand die vragen steltquote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef Twinkly het volgende:
Hai kloontje!
*rent*
Ik dacht dat ik wel een emailmelding zou krijgen bij een vraag!
Gelukkig werkt het dus wel!!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Twinkly het volgende:
De email kwam gewoon heel laat, ik kreeg hem net pas
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Miskl00n het volgende:
Ik ben de kloon voor Sonnetje
Ze krijg van mij geen tamponnetje
Ja, dat zou idd wel goed kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Diaan73, misschien is je SS ook wel bang om fouten te maken als er een kloon aangemaakt wordt!
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:53 schreef Joshua. het volgende:
Ik geef jouw iets sowieso.
Dat zul je binnenkort wel zien met een mooi kerstcadeau.
Dit geef ik jouw niet mee.
Dat is een mooie dvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |