Het is gebeurd het is gebeurd, ik ben niet meer getreurd! Woei!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:36 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Mikoxx niet getreurd
ook jou is het gebeurd
de santa vond je lootje
en bezorgd je straks een cadeautje!
oeee wat leuk! ik heb een kloonquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef SantaJen het volgende:
Ding dong![]()
Goedenavond!! BJ, ik ben benieuwd of je nog wat aan je lijstje gaat toevoegen, je hebt nu al een mooi lijstje gemaakt!!
Ik heb jouwquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Niemand heeft mij. Da's me ook al eens overkomen met Sinterklaas (toen had mijn moeder per ongeluk twee keer een lootje met haar naam in de hoge hoed gedaan en niet één van mij....nog last van)
Hoe oud was je toen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Niemand heeft mij. Da's me ook al eens overkomen met Sinterklaas (toen had mijn moeder per ongeluk twee keer een lootje met haar naam in de hoge hoed gedaan en niet één van mij....nog last van)
Ik ben niet zwanger, beste Seilram.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef seilram het volgende:
Wahaha, ik heb een gave kloononbevlekt ontvangen! Maar alleen Mrien is rond die tijd uitgerekend!!
![]()
Nou ik ben ook bezig met een kloon aan te maken voor .... tjaaaaaa![]()
Maar ik weet niet hoor, ik heb gewoon het mailadres opgeven wat ik ook voor mijn eigen registratie heb gebruikt... ik zit nu te wachten op mail geloof ik.
bij een surpriseavond op school had de klassenmentor mij. en aangezien hij gloeiend de pest aan mij had, was ik die avond de enige zonder surprise.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is ook wel triest.. helemaal voor een mentor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij een surpriseavond op school had de klassenmentor mij. en aangezien hij gloeiend de pest aan mij had, was ik die avond de enige zonder surprise.
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, beste Seilram.
Maar zoals je weet, was ik 2010 jaar geleden wel zwanger, en beviel ik op de 24ste.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar helaas vieren we Secret Santa niet op de verjaardag van mijn zoon, maar op de dag ervoor.
Nou DIE was zeker niét onbevlektquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalena
Ach jee... jeugdtraumaatje!! En ik las ook al ergens iets over een roltrappenfobie,.. arme Sorbo... Ik kan je in ieder geval hierbij verzekeren dat dit jaar wel iemand jouw lootje heeft... Ikke! Aan die roltrappen kan ik echter nog niet veel doen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Kerstmuts het volgende:
Orea Orea, wat ben je ongeduldig meid
Deze kloon was nog niet helemaal voorbereid!
registreren, uploaden, wachtwoorden verzinnen
En dan nog een username, daar viel helemaal niks mee te beginnen
Wie verzint er nou een naam als Orea dan....
daar kan ik toch niks van maken man!
Dus dan maar een kerstmuts, om in de sfeer te komen
En wie ik ben.....blijf nog maar even dromen
ho ho ho
Maria Magdalena was alles behalve een kuize vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |