Neuh hoor, ik heb ook geen kloon, en diegene die ik heb die... ja, laat dat maar...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
BAH nou voel ik me helemaal in mijn uppie, volgens mij heeft al iedereen een kloon!!!!!!!
(en ik ben nog altijd met mezelf in conclaaf hoe ik het het beste ga aanpakken, wel of geen kloon)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef xxSantaxx het volgende:
xxkarinxx, hier ben ik dan, je enige eigenste kerstkloon!
haha ja, goed middel tegen de eenzaamheid: géén kloon aanmaken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef Chan het volgende:
zolang jij zelf geen kloon aanmaakt ben je in elk geval niet de enige zonder kloon
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Maria Magdalena was alles behalve een kuize vrouw.
Zij, zij had een relatie met mijn zoon, zeggen de boze tongen.
Onbevlekt ontvangen was zij niet, maar beweert wordt, dat zij wel het leven aan een zoon heeft geschonken.
Dat zou mij dus de oma van dit kind maken....
Ik, daarentegen, was wel onbevlekt ontvangen. Hoogzwanger op een ezel.
[ http://www.marianistas.org/galeria/albums/santa_maria/Maria_esperanza.jpg&t=1]afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.
ik heb meteen dit liedje in m'n hoofd.
Welnee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Basboussa het volgende:
Is dit het Secret Santa topic, of wordt hier het evangelie verkondigd?
En een reincarnatie van Maria zelve.....
Ze was onbevlekt, niet perfect....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.
ik heb meteen dit liedje in m'n hoofd.
Ik vind Maria Magdalena best koel overigens....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben alleen niet Maria Magdalena, dat wilde ik Seilram even uitleggen.
Ik ben tatjanaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik vind Maria Magdalena best koel overigens....
Iemand 'Lamb: The Gospel according to Biff' gelezen?
Ik heb ook geen kloon hoor....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
BAH nou voel ik me helemaal in mijn uppie, volgens mij heeft al iedereen een kloon!!!!!!!
(en ik ben nog altijd met mezelf in conclaaf hoe ik het het beste ga aanpakken, wel of geen kloon)
Maar geen verrassing wat je krijgt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb lekker mezelf dus dat is wel makkelijk.
Scheelt je 6,75 verzendkosten. Des te meer je voor jezelf kunt kopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb lekker mezelf dus dat is wel makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |