hehheh!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef Kersttrui het volgende:
Zo! Ik heb mijn beste kersttrui maar eens uit de mottenballen gehaald!
Joshua. , vertel eens wat meer over jezelf. Dat maakt het voor de SS ook wat makkelijkerquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:22 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Joshua. , vertel eens wat meer over jezelf. Dat maakt het voor de SS ook wat makkelijker
Ik dacht dat je mij dit jaar wel weer zou hebben...quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef kerstgeheimpje het volgende:
kerstkloon te koop, kerstkloon te koohoop... aanpasbaar op ieder lootje, dus wie het wil, mag het hebben...
ow ja, vorig jaar nog voor Nijna, nu voor............. tja, wie ook alweer?
Nog een keer proberenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:32 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dit had ik natuurlijk onder mijn kloon-naam moeten doen
dan heb je vast mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:21 schreef happyme28 het volgende:
Woejjjjjj..... ik heb een supertof lootje
Hohohoquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hoi. Vertel eens wat meer over jezelf.
welwaarquote:
Woei, mijn eigenste kerstkloonquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef Santako het volgende:
Goeiemorgen Nijna! (je mag ook Kerstko zeggen hoor) [ afbeelding ]
Ik ben erg slecht in cryptische omschrijvingen. Je kan je lol nog op met me.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef SanShet het volgende:
[..]
Hohoho
Je krijgt het niet kado!
Geen hint voor Keshet
Ze moet wachten op de rest
Hoe gezwind
Dit is een hint
ik heb echt *geen* ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
whaha ik heb al een vermoeden bij een van de kloons
was er vorig jaar niet eindeloos verwarring met allemaal verschillende santa's voor dezelfde persoon?quote:
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Deze Santa is super enthousiast
Want Santa werd blij verrast
Met het aller leukste lootje
En gaat nu zoeken naar een leuk cadeautje!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb echt *geen* idee![]()
ik ben zo slecht met dit soort dingen. pm me?
en waar is mijn kloon?
quote:Doel je dan op woordgebruik? Want in dat geval kan ik je uit de droom helpen... of niet natuurlijkOp dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
quote:Ik ook! Ik weet het bijna zeker van een bepaalde kloon.Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |