die van jouquote:Op woensdag 3 november 2010 09:51 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Mijn pm-box staat open! Ik ben vrij zeker van 1 kloon maar ik denk dat wel meer die weten...
+1!quote:Op woensdag 3 november 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ow, mijn pm-box staat ook open voor gokjesik ben er niet goed in, maar ben wel vreselijk nieuwsgierig
Je hebt mijn adres... mijn huis staat op Funda..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Secretanta het volgende:
Hohoho Amaranta,
hier is je eigen secret santa!
Vertel eens gauw, dat waxinelichtding,
waar vind ik dat nou?
Bovendien wil ik ook graat weten,
welke kleuren worden er in je huis versleten? (van kaarsen wel te verstaan...)
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar als je vaker gaat posten leer je ons vanzelf kennen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben bang dat ik het nooit ga raden wie mij heeft.
geeft niksquote:Op woensdag 3 november 2010 10:38 schreef Joshua. het volgende:
Ik ben bang dat ik het nooit ga raden wie mij heeft.
Wat, weet jij al wie jou heeft dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:59 schreef Kersjes het volgende:
Vorig jaar wist ik in oktober al wie mijn Secret Santa was.
Vond ik niet erg, maar aangezien ik van verrassingen hou had ik het dit jaar liever nog niet geweten, zo lang van te voren.
Gelukkig maar dat ik nog geen flauw idee heb wat er in mijn pakje te vinden zal zijn
dus je weet al wie jouw SS is? ik raak een beetje confuus!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef Jeetjejom het volgende:
Oeh, ik weet stiekem al een hint die mijn SS krijgt...... want we posten eigenlijk nooit samen!
Ik dacht niks... want ik weet niks... maar nu weet ik dat ik een santa-lief heb!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef santa-lief het volgende:
Joehoe Jelief
Je dacht toch niet dat je de komende weken kloonloos door het leven ging?
Zo bedoel ik het ook. En nee Seilram, mij kun je al doorstrepen hoor!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef Chan het volgende:
Ik denk dat Jeetjejom bedoelt dat ze al een hint weet die ze aan haar lootje gaat sturen? Ipv aan haar SS?
dat dusquote:Op woensdag 3 november 2010 09:52 schreef Orea het volgende:ik ben daar zo slecht in hè.. kloons raden
mag je doen, dan ontkennen we gewoon allemaalquote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef Joshua. het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen.
Ik noem gewoon iedereen zijn naam op een voor een.
de weg van de minste weerstand dus....quote:Op woensdag 3 november 2010 10:58 schreef Joshua. het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen.
Ik noem gewoon iedereen zijn naam op een voor een.
Sorry sorry arme Lijn,quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:06 schreef Inne-pinup het volgende:
[..]
Niet zo huilen jij,
maak eerst maar eens een mooi verlanglijstje voor mij
Waarmee maak ik jou blij?
Santa deed laatst nog inspiratie op,
en geniet altijd van de foto's van Willow, de kleine mop
Maak er nou maar eentje, ik wil ook een kloonquote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef mijsje het volgende:
ik snap er ook helemaal niks van... ik weet ook geen enkele kloon... dat motiveert toch wel om er zelf ook een te maken... dan weet ik er in ieder geval eentje...
ow nee, dat heb ik natuurlijk allang gedaan...
of toch niet?
of wel toch al?
hmmm, anders moet ik die van vorig jaar maar gaan gebruiken...
of toch maar eentje aanmaken?
keuzes...
Dan heb jij mij niet iig!!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, ik heb al een kloon gemaakt, en mijn lootje heeft daarop ook al gereageerd...
Dus!
Mama??? Ben jij het???quote:Op woensdag 3 november 2010 12:42 schreef SecretCherry het volgende:
Beste Kersjes,
Zie ik het daar goed staan?
Denk jij te weten mijn echte Fok!-naam?
Niet te hoog van de toren blazen.
Want dan zou ik je nog kunnen verbazen...
Gegroetmijn lieve kind.
Zorg dat je een beter hint vind
Gelukkig, ligt dus niet aan mijquote:Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Dat dacht ik ook, Jeetjejom![]()
*helemaal teleurgesteld is
Ik heb wel een email gehad toen mijn Secret Santa een vraag voor mij had.... ik heb nog geen kloon, maar wel iemand die vragen steltquote:Op woensdag 3 november 2010 14:47 schreef Twinkly het volgende:
Hai kloontje!
*rent*
Ik dacht dat ik wel een emailmelding zou krijgen bij een vraag!
Gelukkig werkt het dus wel!!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:42 schreef Twinkly het volgende:
De email kwam gewoon heel laat, ik kreeg hem net pas
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:07 schreef Miskl00n het volgende:
Ik ben de kloon voor Sonnetje
Ze krijg van mij geen tamponnetje
Ja, dat zou idd wel goed kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:16 schreef Jeetjejom het volgende:
Diaan73, misschien is je SS ook wel bang om fouten te maken als er een kloon aangemaakt wordt!
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:53 schreef Joshua. het volgende:
Ik geef jouw iets sowieso.
Dat zul je binnenkort wel zien met een mooi kerstcadeau.
Dit geef ik jouw niet mee.
Dat is een mooie dvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |