Het is gebeurd het is gebeurd, ik ben niet meer getreurd! Woei!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:36 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Mikoxx niet getreurd
ook jou is het gebeurd
de santa vond je lootje
en bezorgd je straks een cadeautje!
oeee wat leuk! ik heb een kloonquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:56 schreef SantaJen het volgende:
Ding dong![]()
Goedenavond!! BJ, ik ben benieuwd of je nog wat aan je lijstje gaat toevoegen, je hebt nu al een mooi lijstje gemaakt!!
Ik heb jouwquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Niemand heeft mij. Da's me ook al eens overkomen met Sinterklaas (toen had mijn moeder per ongeluk twee keer een lootje met haar naam in de hoge hoed gedaan en niet één van mij....nog last van)
Hoe oud was je toen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Niemand heeft mij. Da's me ook al eens overkomen met Sinterklaas (toen had mijn moeder per ongeluk twee keer een lootje met haar naam in de hoge hoed gedaan en niet één van mij....nog last van)
Ik ben niet zwanger, beste Seilram.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef seilram het volgende:
Wahaha, ik heb een gave kloononbevlekt ontvangen! Maar alleen Mrien is rond die tijd uitgerekend!!
![]()
Nou ik ben ook bezig met een kloon aan te maken voor .... tjaaaaaa![]()
Maar ik weet niet hoor, ik heb gewoon het mailadres opgeven wat ik ook voor mijn eigen registratie heb gebruikt... ik zit nu te wachten op mail geloof ik.
bij een surpriseavond op school had de klassenmentor mij. en aangezien hij gloeiend de pest aan mij had, was ik die avond de enige zonder surprise.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is ook wel triest.. helemaal voor een mentor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij een surpriseavond op school had de klassenmentor mij. en aangezien hij gloeiend de pest aan mij had, was ik die avond de enige zonder surprise.
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:25 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, beste Seilram.
Maar zoals je weet, was ik 2010 jaar geleden wel zwanger, en beviel ik op de 24ste.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Maar helaas vieren we Secret Santa niet op de verjaardag van mijn zoon, maar op de dag ervoor.
Nou DIE was zeker niét onbevlektquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalena
Ach jee... jeugdtraumaatje!! En ik las ook al ergens iets over een roltrappenfobie,.. arme Sorbo... Ik kan je in ieder geval hierbij verzekeren dat dit jaar wel iemand jouw lootje heeft... Ikke! Aan die roltrappen kan ik echter nog niet veel doen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Kerstmuts het volgende:
Orea Orea, wat ben je ongeduldig meid
Deze kloon was nog niet helemaal voorbereid!
registreren, uploaden, wachtwoorden verzinnen
En dan nog een username, daar viel helemaal niks mee te beginnen
Wie verzint er nou een naam als Orea dan....
daar kan ik toch niks van maken man!
Dus dan maar een kerstmuts, om in de sfeer te komen
En wie ik ben.....blijf nog maar even dromen
ho ho ho
Maria Magdalena was alles behalve een kuize vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Wehehehe nou ik heb geen idee hoor. Dan ben je Maria Magdalena
Neuh hoor, ik heb ook geen kloon, en diegene die ik heb die... ja, laat dat maar...quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
BAH nou voel ik me helemaal in mijn uppie, volgens mij heeft al iedereen een kloon!!!!!!!
(en ik ben nog altijd met mezelf in conclaaf hoe ik het het beste ga aanpakken, wel of geen kloon)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef xxSantaxx het volgende:
xxkarinxx, hier ben ik dan, je enige eigenste kerstkloon!
haha ja, goed middel tegen de eenzaamheid: géén kloon aanmaken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef Chan het volgende:
zolang jij zelf geen kloon aanmaakt ben je in elk geval niet de enige zonder kloon
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Maria Magdalena was alles behalve een kuize vrouw.
Zij, zij had een relatie met mijn zoon, zeggen de boze tongen.
Onbevlekt ontvangen was zij niet, maar beweert wordt, dat zij wel het leven aan een zoon heeft geschonken.
Dat zou mij dus de oma van dit kind maken....
Ik, daarentegen, was wel onbevlekt ontvangen. Hoogzwanger op een ezel.
[ http://www.marianistas.org/galeria/albums/santa_maria/Maria_esperanza.jpg&t=1]afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.
ik heb meteen dit liedje in m'n hoofd.
Welnee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Basboussa het volgende:
Is dit het Secret Santa topic, of wordt hier het evangelie verkondigd?
En een reincarnatie van Maria zelve.....
Ze was onbevlekt, niet perfect....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:06 schreef trui het volgende:
[..]
santamaria vald wel een beetje door de zpellingsmant.
ik heb meteen dit liedje in m'n hoofd.
Ik vind Maria Magdalena best koel overigens....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben alleen niet Maria Magdalena, dat wilde ik Seilram even uitleggen.
Ik ben tatjanaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik vind Maria Magdalena best koel overigens....
Iemand 'Lamb: The Gospel according to Biff' gelezen?
Ik heb ook geen kloon hoor....quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Jeetjejom het volgende:
BAH nou voel ik me helemaal in mijn uppie, volgens mij heeft al iedereen een kloon!!!!!!!
(en ik ben nog altijd met mezelf in conclaaf hoe ik het het beste ga aanpakken, wel of geen kloon)
Maar geen verrassing wat je krijgt...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb lekker mezelf dus dat is wel makkelijk.
Scheelt je 6,75 verzendkosten. Des te meer je voor jezelf kunt kopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb lekker mezelf dus dat is wel makkelijk.
Gelukkig maar, anders mag je volgend jaar ook niet meer meedoen!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:25 schreef Joshua. het volgende:
Let maar niet op mij ik ben een beetje flauw aan het doen.
Natuurlijk stuur ik wel diegene die ik getrokken heb een echt pakje.
Ik ben bezig met het maken van een lijstjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gaan jullie ook weer een lijstje bijhouden met welke kloon bij wie hoort?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Oooohhhh wat gaat het weer snel dit topicVolgens nog geen kloon gesignaleerd, wat eigenlijk alleen maar goed is want zo kan ik de hoge mate van nieuwsgierigheid in bedwang houden
och, wat een droppie...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Joshua. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor diegene die willen weten hoe Joshua eruit ziet.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef showkloon het volgende:
hohohoooo![]()
![]()
![]()
Mijsje Mijsje Mijsje, gelukkig ben je blij met mij!
Zelfs speciaal voor jou een usericon erbij
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef lady-wrb het volgende:
heee er is een kloon voor mij.
die heb ik helemaal gemist
Ik dacht dat dit jouw kloon is, maar ik kan het ook mis hebben hoorquote:
mijn kerst kan nu al niet meer stuk,quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:11 schreef showkloon het volgende:
Mijsje, Mijsje, ik doe mijn best, laat mijn hersens kraken.
want ik wil dr iets speciaals van maken.
Gelukkig heb ik nog wel even,
want ik wil wel iets bijzonders aan je geven...
![]()
Sorry!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef Ca.ra het volgende:
Aww Mrien je bent me net voor, ik was ook al aan het verzamelen
Wat veel kloons al he. Tof!
*voorpret FTW*
ik ben t nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ook
want nu wil weten wie je bent
ja maar het gaat allemaal zo snel, ik heb er gewoon overheen gelezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef mrien het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit jouw kloon is, maar ik kan het ook mis hebben hoor
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef Santako het volgende:
Mijsjes interieur, vast heel interessant heur!
Maar ik wil natuurlijk weten: wat is Nijna's lievelingseten?!
Of wat dip je graag in je rooibosthee?
(Tsja ik moet toch iets schrijven in plaats van een TeeVeePee!)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Santabox het volgende:
Voor mijn lootje doe ik natuurlijk alles.
quote:
Maar lady-wrb, wat is dat nou?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar het gaat allemaal zo snel, ik heb er gewoon overheen gelezen
en nu maar hopen dat die kloon ook rode laarzen aanheeft
Pfff Santako lievelingseten...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef Santako het volgende:
Mijsjes interieur, vast heel interessant heur!
Maar ik wil natuurlijk weten: wat is Nijna's lievelingseten?!
Of wat dip je graag in je rooibosthee?
(Tsja ik moet toch iets schrijven in plaats van een TeeVeePee!)
Niet zo huilen jij,quote:
Mijn pm-box staat open! Ik ben vrij zeker van 1 kloon maar ik denk dat wel meer die weten...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
ik dicht niet, want dan weet iedereen gelijk wie ik heb.
of ik dicht wel natuurlijk en dan zijn jullie nog niets wijzer.
ik ben al achter 2 kloons. stating the obvious.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |