quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:Leonieke! Waar zit je?
Ik ben aangesproken door een persoon. Of waren het er 2, of was het een kloon...

Anyway... de verzendkosten jouw kant op zijn natuurlijk hoger dan verzenden binnen NL en dan blijft er niet zo heel veel over voor een kadootje.

Om te voorkomen dat je alleen een leuke ansichtkaart krijgt toch maar even een vraagje, had je hier zelf mss al over nagedacht? Heb je mss een bezorgadres in NL waar het pakje heen kan zodat jij het daar gaat halen?
Hier ben ik

Jullie geloven het misschien niet, maar ik ken helemaal niemand uit Nederland

Althans, toch niet irl
Ik heb geen flauw idee hoeveel het kost om iets op te sturen
(ook niet van mijn kant uit, maar die kosten neem ik gewoon op mij) maar mijn SecretSanta zal dus niet te dicht tegen de grens wonen.
Is het een optie om het op te sturen naar iemand die dicht bij België woont en het net over de grens op de post kan doen? (ook hier geen idee hoeveel het kost want ik vind nergens de tarieven)
Of iets heel erg plat dat in een envelop kan? Of iets wat je al in huis hebt (en dus niets extra kost)?
Ik zit om dezelfde reden wat met de handen in het haar om mijn lijstje op te stellen.
Of ik stort achteraf de verzendkosten terug