Ik ook!!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik zal mijn lijstje nog even aanpassen, maar ik ben zo inspiratieloos![]()
Oxy, het vorige topic is nog helemaal niet vol![]()
Becky, je kunt ook alleen je lootje insturen en later pas je lootje invullen hoor. Dat hoeft niet meteen. Dus geen excuus.... insturen dat lootje!quote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef becky27 het volgende:
ooh sjips, ben ik 1 van de laatste...?? Snorrie, ga er straks onderweg naar huis over nadenken en dan de VS aankopen bekijken, eten, sporten en dan een loodje invullen (als ik al niet van vermoeidheid ben neergestort, stomme wintertijd).
je kunt ook inloggen als die kloon, en dan in je profiel kijken in de vernieuwde lay-out... daar staat je mailadres bij... volgens mij kun je hem dan zelfs veranderen, dus kan die naar het mailadres van diegene die de kloon dan wil hebben...quote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef flowerbox het volgende:
Oh, enne ik weet niet meer welk email-adres ik heb gebruikt voor de kloon van vorig jaar. Dus degene die mrien heeft heeft helaas niets meer aan de kloon van 2009.
Ik oooooooooooooooooook!!!quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Zo, nog maar 3
misschien kunnen de lootjes vanavond al getrokken. Ik wil zo graag weten wie ik heb
Datte!quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Zo, nog maar 3
misschien kunnen de lootjes vanavond al getrokken. Ik wil zo graag weten wie ik heb
Oh jaaaa ik ook! Ik hoop ook vanavond nogquote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef miss_sly het volgende:
Lief!quote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datte!
En eenvoor jou, omdat jij vorig jaar een superlieve Santa was
bij jou ook alquote:Op maandag 1 november 2010 18:32 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn verlanglijstje is echt suf. Sorry.
Ook het inloggen als die kloon lukt niet meer....quote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
je kunt ook inloggen als die kloon, en dan in je profiel kijken in de vernieuwde lay-out... daar staat je mailadres bij... volgens mij kun je hem dan zelfs veranderen, dus kan die naar het mailadres van diegene die de kloon dan wil hebben...handig weer hoor!
Jaaaaaaaaaaaa nu graagquote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef mijsje het volgende:
nog maar twee!!!
Kom maar op Mikoxx en Seilram!!!
Ik ben er al lang uitquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Joshua. het volgende:
Wie mij heeft krijgt het erg moeilijk want ik weet helemaal niks om te vragen.
Misschien kun je iig op je lijstje zetten of je een bad hebt en het fijn vindt om in bad te gaan. En of je bijvoorbeeld van pure, melk of witte chocolade houdt. Hoe oud je zoontje is en welke maat hij nu heeft. Zulke dingen, dan kan iemand zelf nog wel wat bedenken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Joshua. het volgende:
Wie mij heeft krijgt het erg moeilijk want ik weet helemaal niks om te vragen.
Heb je stiekem mijn lijstje al gelezen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Sorbootje het volgende:
Joshua, misschien iets leuks voor je zoontje? Of iets lekkers voor jezelf?
Dat kan niet, ik heb mezelf!quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb jou Lau, wist je dat nog niet?
Ja, daarom. Dan lust ik ze helemaal niet meer he.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Ca.ra het volgende:
Bossche bollen kopen en dan je pakje drie weken van te voren sturen
Ik ook.... en niet McKloon, want dan is het wel erg duidelijkquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Ca.ra het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Ca.ra het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook.... en niet McKloon, want dan is het wel erg duidelijk
hoe oud is je zoontje? 1,5? 2?quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Joshua. het volgende:
Het maakt mij niks uit wat ik krijg.
Zelfs als ik niks krijg en alleen maar een mooie tekening ben ik al blij.
Ik vind het toch veel leuker om iets voor een ander te kopen.
Vast!quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef DaviniaHR het volgende:
is seilram trouwens al per pm gespamd?
Een schorpioentje!quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Joshua. het volgende:
Joshua is aanstaande zaterdag 21 maanden.
Ja, ik ook!quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef Marie79 het volgende:
Dat is idd ook wel een leuk idee, een streek snoeperij vragen!
Ik weet al wel wat ik in mijn pakje ga stoppen dan!
Ik wilde er één volgieten met Sonnemaquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ook
plakjes kaas in een enveloppe!
McSanta dan. Die valt niet zo op.quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ook.... en niet McKloon, want dan is het wel erg duidelijk
Ja idd!! Dat zou wel een goede zijnquote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef Keshet het volgende:
Dan hoop ik dat jij Sonnetje heb Laura!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef McLaura het volgende:
Ik denk een waterman
Hij is nu 21 maanden, dus over 3 maanden pas jarig
Oh lieve SecretSanta, maak dat Ssserpente mij niet heeft.....quote:
Misschien iets uitgebreider zijn in je antwoorden en iets meer vertellen over jezelfquote:
Toen ik zwanger was heb ik er een keer 3,5 in één dag gegeten.. Wel de enige echte.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef mefke79 het volgende:
oho bosse bollen, lekker! Halve dan he, hele word ik misselijk van. En het is knoeizooi, maar wel heeeeel lekker.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oh lieve SecretSanta, maak dat Ssserpente mij niet heeft.....
Lamp!quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
Eindhoven voor zover ik weet ook niet. Maar ik stuur wel een paella.
Hopjes!quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Afhankelijk van hoe lokaal je het hebben wil kan ik volstaan met het versturen van een bos penen
Stop je ze allemaal in een doos. Heb je gelijk een cadeautje voor jouw lootje, en hoef je niet eens te winkelenquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef amaranta het volgende:
Ik heb er al in staan wat ik niet wil. Ik wil dit jaar voor de verandering eens geen verzorgingsproducten.
Heb op zolder al een halve afdeling van het kruidvat staan.
Crap, echt? Dan moeten de lootjes opnieuw denk ik, dan is er ergens iets misgegaan!quote:
Nee, hoor, helemaal nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef Raissa het volgende:
Nu wil ik weten wie mij heeft....Herkenbaar?
Oh, gelukkig.. Dan had ik bij nader inzien ook geen lijstje hoeven maken, de zeepjes die je me vorig jaar stuurde waren echtquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ,dat heb ik nog wel, trix, komt goed
Ik kan het ook al niet uitstaan dat ik nog steeds niet weet wie me een kaartje heeft gestuurd met dat valentijnsgedoetje van een poos terug. Ik vond het zo lief maar weet het écht niet!quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Ja RaissaEerst wilde ik gewoon mijn lootje hebben, maar nu wil ik weten wie er nu mijn lootje heeft
Nope.quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Kun je je verlanglijstje niet meer veranderen dan
We waren helemaal niet ongeduldig hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef seilram het volgende:
Oeps.. zaten jullie op mij te wachten![]()
![]()
. Sorry, heel het weekend geen mail gelezen, maar net dus wel!!
Spannend!!
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik vind helemaal niet leuk wie ik heb...
![]()
![]()
![]()
Sorry...quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, iemand moest 'r hebben...quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wel!quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee tochquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nope.
De knalroze Hello Kitty rompers voor Niels komen nu echt jouw kant op.
argh, ik denk dat ik morgen maar een kluis ga kopen danquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Hoe eerder hoe beter, Raissa, dat is goed om geduld te leren
Sadistquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Hoe eerder hoe beter, Raissa, dat is goed om geduld te leren
Dat was Urlaquote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Oeps! Kan een mod dat even weghalen?
Euh ja en nee, mijn adres hoeft niet bij iedereen te slingeren maar het is wel leuk natuurlijk voor een zonnetjes-actie volgend jaarquote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Eh, zou dat uitkunnen? Of heeft niemand daar verder problemen mee?
Done (ook via twitterquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Keshet het volgende:
Het moet uitkunnen idd, maar alleen Rocka zou dat moeten kunnen. Kan iemand even een PM sturen? Ik moet er vandoor helaas.
dus jij hebt mij nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, daar zijn de kloons alwat zijn jullie snel. En dit jaar niet nodig, toch, of denk ik nu te praktisch
als lootje of als cadeautjesstuurder?quote:Op maandag 1 november 2010 22:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben nu wel heeeel nieuwsgierig wie mij heeft
is t al 23 december
huhquote:Op maandag 1 november 2010 22:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
als lootje of als cadeautjesstuurder?
quote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef SantaTrix het volgende:
No way da'k ga verklappen dat ik Miss_Sly ben he![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef showkloon het volgende:
ik heb een lijstje, ik heb een lijstje
voor een heel lief Mijsje!!
lief lief Mijsje vertel eens gauw,
wat zal ik voor moois kopen speciaal voor jou?
sorry, was in een hele flauwe bui...quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:53 schreef Kerstdoos het volgende:
Zo. Nu met strikje![]()
Eens kijken of ik Kleurdoos gelukkig kan maken dit jaar!
Oeh! Dan heb je mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:31 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn lootje houdt van dode paarden en bakbloedworst!
Zou jij mij hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:30 schreef rozemeis het volgende:
Mijn lootje houdt van roze, roze en nog meer roze
Waahhh nu ben ik helemaal nieuwsgierig!! *stuitert in het rond*quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef TwinkleTwinklyTwinkleSant het volgende:
Ho Ho Ho
Ik ben een kloon voor Twinkly dat zie je zo
Ook zo nieuwsgierig, naar zo'n kerst to remember
Je zal het weten op 23 december
![]()
hehheh!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef Kersttrui het volgende:
Zo! Ik heb mijn beste kersttrui maar eens uit de mottenballen gehaald!
Joshua. , vertel eens wat meer over jezelf. Dat maakt het voor de SS ook wat makkelijkerquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:22 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Joshua. , vertel eens wat meer over jezelf. Dat maakt het voor de SS ook wat makkelijker
Ik dacht dat je mij dit jaar wel weer zou hebben...quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef kerstgeheimpje het volgende:
kerstkloon te koop, kerstkloon te koohoop... aanpasbaar op ieder lootje, dus wie het wil, mag het hebben...
ow ja, vorig jaar nog voor Nijna, nu voor............. tja, wie ook alweer?
Nog een keer proberenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:32 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dit had ik natuurlijk onder mijn kloon-naam moeten doen
dan heb je vast mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:21 schreef happyme28 het volgende:
Woejjjjjj..... ik heb een supertof lootje
Hohohoquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Hoi. Vertel eens wat meer over jezelf.
welwaarquote:
Woei, mijn eigenste kerstkloonquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef Santako het volgende:
Goeiemorgen Nijna! (je mag ook Kerstko zeggen hoor) [ afbeelding ]
Ik ben erg slecht in cryptische omschrijvingen. Je kan je lol nog op met me.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef SanShet het volgende:
[..]
Hohoho
Je krijgt het niet kado!
Geen hint voor Keshet
Ze moet wachten op de rest
Hoe gezwind
Dit is een hint
ik heb echt *geen* ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
whaha ik heb al een vermoeden bij een van de kloons
was er vorig jaar niet eindeloos verwarring met allemaal verschillende santa's voor dezelfde persoon?quote:
Jeuj!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Deze Santa is super enthousiast
Want Santa werd blij verrast
Met het aller leukste lootje
En gaat nu zoeken naar een leuk cadeautje!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:44 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb echt *geen* idee![]()
ik ben zo slecht met dit soort dingen. pm me?
en waar is mijn kloon?
quote:Doel je dan op woordgebruik? Want in dat geval kan ik je uit de droom helpen... of niet natuurlijkOp dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
quote:Ik ook! Ik weet het bijna zeker van een bepaalde kloon.Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Vicky het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:15 schreef one-horse-open-sleonieke het volgende:
En nu allemaal zingen:
Jingle Bells - Jingle Bell
Ik heb dit jaar geen del
Oh wat leuk en oh wat fijn
Om Leonieke's Santa te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |