Oh lieve SecretSanta, maak dat Ssserpente mij niet heeft.....quote:
Misschien iets uitgebreider zijn in je antwoorden en iets meer vertellen over jezelfquote:
Toen ik zwanger was heb ik er een keer 3,5 in één dag gegeten.. Wel de enige echte.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef mefke79 het volgende:
oho bosse bollen, lekker! Halve dan he, hele word ik misselijk van. En het is knoeizooi, maar wel heeeeel lekker.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef McLaura het volgende:
[..]
Oh lieve SecretSanta, maak dat Ssserpente mij niet heeft.....
Lamp!quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef amaranta het volgende:
Eindhoven voor zover ik weet ook niet. Maar ik stuur wel een paella.
Hopjes!quote:Op maandag 1 november 2010 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Afhankelijk van hoe lokaal je het hebben wil kan ik volstaan met het versturen van een bos penen
Stop je ze allemaal in een doos. Heb je gelijk een cadeautje voor jouw lootje, en hoef je niet eens te winkelenquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef amaranta het volgende:
Ik heb er al in staan wat ik niet wil. Ik wil dit jaar voor de verandering eens geen verzorgingsproducten.
Heb op zolder al een halve afdeling van het kruidvat staan.
Crap, echt? Dan moeten de lootjes opnieuw denk ik, dan is er ergens iets misgegaan!quote:
Nee, hoor, helemaal nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef Raissa het volgende:
Nu wil ik weten wie mij heeft....Herkenbaar?
Oh, gelukkig.. Dan had ik bij nader inzien ook geen lijstje hoeven maken, de zeepjes die je me vorig jaar stuurde waren echtquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ,dat heb ik nog wel, trix, komt goed
Ik kan het ook al niet uitstaan dat ik nog steeds niet weet wie me een kaartje heeft gestuurd met dat valentijnsgedoetje van een poos terug. Ik vond het zo lief maar weet het écht niet!quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Ja RaissaEerst wilde ik gewoon mijn lootje hebben, maar nu wil ik weten wie er nu mijn lootje heeft
Nope.quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Twinkly het volgende:
Kun je je verlanglijstje niet meer veranderen dan
We waren helemaal niet ongeduldig hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef seilram het volgende:
Oeps.. zaten jullie op mij te wachten![]()
![]()
. Sorry, heel het weekend geen mail gelezen, maar net dus wel!!
Spannend!!
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik vind helemaal niet leuk wie ik heb...
![]()
![]()
![]()
Sorry...quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, iemand moest 'r hebben...quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wel!quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef mijsje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee tochquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nope.
De knalroze Hello Kitty rompers voor Niels komen nu echt jouw kant op.
argh, ik denk dat ik morgen maar een kluis ga kopen danquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Hoe eerder hoe beter, Raissa, dat is goed om geduld te leren
Sadistquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef miss_sly het volgende:
Hoe eerder hoe beter, Raissa, dat is goed om geduld te leren
Dat was Urlaquote:Op maandag 1 november 2010 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
Oeps! Kan een mod dat even weghalen?
Euh ja en nee, mijn adres hoeft niet bij iedereen te slingeren maar het is wel leuk natuurlijk voor een zonnetjes-actie volgend jaarquote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Incantrix het volgende:
Eh, zou dat uitkunnen? Of heeft niemand daar verder problemen mee?
Done (ook via twitterquote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Keshet het volgende:
Het moet uitkunnen idd, maar alleen Rocka zou dat moeten kunnen. Kan iemand even een PM sturen? Ik moet er vandoor helaas.
dus jij hebt mij nietquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, daar zijn de kloons alwat zijn jullie snel. En dit jaar niet nodig, toch, of denk ik nu te praktisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |