abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88237886
Lekker ouwenelen over kleertjes O+

(ik plak de laatste foto's hier nog even in, ogenblikje)
pi_88237906
Ik vind ook de minder leuke dingen wel acceptabel, becky. Ik zou het GAP-vestje bijvoorbeeld nooit zelf kopen omdat ik het zo schreeuwerig vind, maar ik zou Ivan (of zijn zusje) zo'n vestje wel aantrekken boven een spijkerbroekje en sportieve schoentjes. Dat is ook wel weer stoer.

En wat SC is denk ik ook wel weer waar, namelijk dat het in bepaalde situaties een heel fijn vestje is. Van veel kleding heb ik het idee dat je je kind er bijvoorbeeld beter niet mee in de speeltuin kunt laten spelen, maar zo'n vestje is ideaal voor lekker rommelen.

Het kraagje van het rompertje vind ik wel verschrikkelijk. Waarschijnlijk zou ik proberen het eruit te slopen. :+ Ik heb zelf ooit een leuk jurkje gekocht met een kraagje dat ik vreselijk vond en ik vouwde het altijd naar binnen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:10:55 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237932
Claudia, klopt vestje is an sich wel leuk, maar het hele pakje vind ik een beetje, ehm, (en dan wil ik niemand tegen het hoofd stoten) kamperig. Maar het zal vast heerlijk zitten want het is lekker zacht.

Oeke, stoere vent zo! En ja, Noortje is wel van de wat rustigere dingen, of tenminste ik dan. Van schoonmama heeft ze veel hysterisch prints e.d. gehad dus dat probeer ik te combineren met spijkerbroekjes en zo. Heb heel veel van mijn zusje haar dochter maar ik moet toch echt op zoek naar donkere broekjes, zit precies in het verkeerde seizoen.

Ik vind Aapies leuk en betaalbaar. Vanavond even Noortje d'r voeten opmeten en dan eens een paar of wat bestellen.
pi_88237946
Ja, je moet dat vestje gewoon niet combineren met dat broekje. En boven dat broekje doe je haar weer iets anders aan. Klaar.
pi_88237953

Isabeau d'r boswachtertjesoutfit

Minder leuke buit van Noortje

Leuke buit van Noortje

Stoere stappers van Kobus
pi_88237987
Oh, wat ziet Ko er schattig uit zo! En die foto herinnert me eraan dat pyjama's in maat 80 bij Ivan wel erg krap beginnen te zitten. Bij Ko zit zijn pyjama veel slobberiger.

In het gunstigste geval zit Ivans pyjama zo:

De pyjama trekt al in het kruis en meestal zijn zijn onderbeentjes ontbloot tijdens het rondscharrelen. De mouwtjes zijn net lang genoeg.
pi_88238045
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk. :D Mits heel goed gecombineerd.

Wij hebben ook veel kleertjes van mijn neefje gekregen, maar ook precies het verkeerde seizoen. Half jaar. In het begin merkte ik het niet zo maar nu heb ik bv alleen maar korte mouwen rompers, dus moeten er lange mouwen bijkomen.

Haha, Claudia, deze pyjama is eigenlijk nog iets te groot. 86-92, maar het lijkt me wel lekker zitten eigenlijk. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88238060
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk. :D Mits heel goed gecombineerd.
Met een kokerrok en megahoge pumps.
pi_88238062
Woah Claudia, en H&M valt nog wel groot toch. Grote beer Ivan O+
Ohhh wat ben ik benieuwd naar zijn zusje O+

Kobus in pyjama O+ Nu wil ik er ook zo een voor Niels!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88238092
Oh Ivan. O+
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.

Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box. 8)7

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Een zwart leren kokerrok!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:21:15 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238132
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:22:37 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238164
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:

Een zwart leren kokerrok!
En een netpanty.

Ivan in actie!!
pi_88238186
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
Oh Ivan. O+
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.
Daar heeft 'ie de laarsjes voor! :7

Wat ben ik toch dol op kindjes die nog even wat in hun pyjama rondscharrelen. Ik zag ooit een foto van Senna in pyjama, in een periode dat Ivan nog geen pyjama's had. Ik vond het zo schattig en was erg blij toen het wat kouder weer werd, want toen kon ik Ivan eindelijk een pyjama aandoen. O+

quote:
Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box. 8)7
Ik was de box in de woonkamer ineens zat. Maarja, met de tweede op komst hebben kunnen we hem nog goed gebruiken, dus heb ik er maar wielen onder gemonteerd en parkeer ik hem meestal in de werkkamer. Iedereen blij. Het poldermodel werkt vrij aardig hier.
pi_88238225
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef becky27 het volgende:
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
Ja, dat is met meisjesbroekjes waarschijnlijk wel anders. Hier gewoon wat stevige stoere jongensbroeken, die elk seizoen kunnen.

Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall. :P
pi_88238248
Klinkt goed, combineren met spijkergoed. Of misschien een wat stoerder broekpakje, dat kan ook genoeg zijn.
pi_88238272
Ik vind dat ook heerlijk, pyjamaochtendjes. En die pyjama's aan een stuk vind ik geweldig. Vooral in de winter natuurlijk.
pi_88238338
Ivan heeft vandaag voor het eerst zijn Mart Smeets-trui aan. Ik ben benieuwd of hij hem nog aanheeft aan het einde van de dag. Ik vermoed dat mijn schoonmoeder als we hem ophalen zal zeggen: "Ja, het was een beetje warm voor hem, dus heb ik hem maar een wat dunner truitje uit zijn reservetas / een truitje dat ik heel toevallig nog had liggen* aangedaan."

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:30:13 #18
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88238339
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo toch ongeveer? :')
pi_88238362
leuk spul becky! :Y
Dat niet-leuke stapeltje moet je gewoon in de kast leggen, ik heb hier ook een stapel buitenspeelkleertjes liggen met bijvoorbeeld vestjes die ik niet zo geweldig vind. Maar het zijn wel prima vestjes en lekker warm dus die zijn voor buiten, mag vies, mag kapot, dat idee. Voor als ik echt die-hard buitenspeelsessies verwacht :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van pyjama's O+
als we nergens heen hoeven zitten we hier rustig tot een uur of 1 in pyjama (ja ik ook ja! :+ ) en dan kleed ik ons voor de vorm om naar joggingbroek met comfitrui
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:31:41 #20
298315 SacreCoeur
pi_88238372
Oké ik ben afgeknapt op de leuke truien.. nu je Mart Smeets erbij haalt :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:31:42 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238374
Ik had deze op mijn lijstje staan

Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!

Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
pi_88238379
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[ afbeelding ]
OMG. De oorbellen ontbreken nog!

Stiehiemie, wat voor laarsjes zijn dit?

Ik vind ze zo leuk! En wat zijn je dames toch weer groot geworden! En nog schattiger! En wat wordt Esmee blond!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:32:40 #23
298315 SacreCoeur
pi_88238399
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
pi_88238425
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef becky27 het volgende:
Ik had deze op mijn lijstje staan
[ afbeelding ]

Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!

Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
Leuk!! O+

Frankrijk heeft ook een babygap toch? Ik dacht dat Memmel daar regelmatig kocht? Of ben k nu in de war? :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88238451
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
pi_88238468
Psies dat zijn de grijze aapies O+ Vaag he dat ze nu zo blond is...ter vergelijking, toen ze geboren was, was ze zo

Iemand een idee waar ik een beetje lekkere jeans-leggings kan kopen in maat 80? Kan ze online nergens vinden of ze kosten meteen 25 euro ofzo :{
pi_88238485
H&M heeft zoiets toch? En ik dacht dat zeeman ze ook had voor een euro of 5
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88238503
Oh en becky dat rokje met die bloemen erop O+ geweldig! En zo'n joggingpakje is heerlijk met bv zwemmen (trek je kind NOOIT een maillot aan als je gaat zwemmen :X ) of bij een dagje lekker thuis, na het natgeregend thuiskomen etc
pi_88238507
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt Miss Piggy hakken!
pi_88238533
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.
pi_88238546
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef huuphuup het volgende:
H&M heeft zoiets toch? En ik dacht dat zeeman ze ook had voor een euro of 5
Bij hennes kan ik ze niet vinden online (ik ga vandaag de uitdaging niet aan om met 2 kinderen per ov naar de stad te gaan denk ik :@ ) hmm zeeman kan ik nog wel even kijken, maar daar heb ik ze vorige week niet zien hangen
pi_88238568
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn vader vindt ze gay meisjesachtig.
Dan koop je ze toch alvast voor de buikbaby O-) En die laarsjes die ko aanheeft? Is dat niks voor Ivan?
pi_88238635
Bij hennes zie ik alleen deze en ik wil ze niet met een hartje

Die ze op de foto aanheeft is van prenatal, maar die zit hier alleen in zuidoost... beetje ver weg. en online natuurlijk weer niet te koop :(
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:45:33 #34
298315 SacreCoeur
pi_88238687
In de winkel hebben ze meer.
Die met die hartjes zit onwijs lelijk (zo'n hang kruis)
En bij de Zeeman is 't pas vanaf 92.

Of maakt dat niet uit?
Want de C&A heeft er ook wat vanaf maat 92.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:48:34 #35
298315 SacreCoeur
pi_88238758
Isa heeft deze vandaag aan in 't zwart, echt een aanrader.
En die's echt heeeeel skinny, nog strakker als een legging maar toch heel comfi.
Net een maillot zo strak.

pi_88238823
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef SacreCoeur het volgende:
In de winkel hebben ze meer.
Die met die hartjes zit onwijs lelijk (zo'n hang kruis)
En bij de Zeeman is 't pas vanaf 92.

Of maakt dat niet uit?
Want de C&A heeft er ook wat vanaf maat 92.
Esmee is net tussen maat 74 en maat 80 in, dus maat 92 zal ik haar maar niet aandoen :P Het hoeft van mij niet te strak te zitten want dan kan ze niet lekker klimmen enzo. Ik doe het meer omdat spijkerboekjes zo van haar kont afzakken. Heb nu al flink wat verschillende modellen en merken gepast bij haar, maar niks sluit aan. Dit sluit ook niet aan, maar zakt in ieder geval niet af.
pi_88238875
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
pi_88238906
Volgens mij heeft Isabeau trouwens een megagroeispurt gehad. Een paar weken geleden paste ze nog heel veel truitjes in maat 68 en nu gaat van alles in maat 74 ineens strak zitten :o

Weten jullie wat dat betekent? Tijd voor maat 80 kleertjes *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:59:03 #39
298315 SacreCoeur
pi_88238970
Met maatje 86 dan zit je goed.. kun je van twee walletjes eten.
Net als maatje 128/134.

H&M had wel baby jeans leggings in de winkel.
Waren wel dun & erg nep (stiksel leek wel goud)

Verder zou ik het niet weten, misschien een name it winkel.
pi_88238975
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Oeh ik ga even naar hema.nl! Niet online te vinden helaas

Heb gewone hema-spijkerbroekjes en die zakken zo van haar kont af :( Leuk hoor een spekkiedreumes en daarna een breinaalddreumes

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiemie op 02-11-2010 10:09:15 ]
pi_88239492
Hoe lang doet H&M er meestal over als je wat besteld hebt? En krijg je eerst een mailtje als het onderweg is? Weten jullie dat?
Fake it till you make it...
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:24:57 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88239500
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft deze vandaag aan in 't zwart, echt een aanrader.
En die's echt heeeeel skinny, nog strakker als een legging maar toch heel comfi.
Net een maillot zo strak.

[ afbeelding ]
Die heeft Sterre in het paars en dat is haar lievelingsbroek!
pi_88239711
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:24 schreef Nijna het volgende:
Hoe lang doet H&M er meestal over als je wat besteld hebt? En krijg je eerst een mailtje als het onderweg is? Weten jullie dat?
Als het goed is heb je bij het plaatsen van de bestelling een leverindicatie gehad. Die kan helaas vrij ver in de toekomst liggen. H&M heeft op dit punt nog het een en ander te verbeteren, vooral als ik kijk naar bijvoorbeeld de Wehkamp (een dag later in huis!). En Esprit en Hema zijn meestal vrij vlot (een paar dagen later in huis).

Als ik het me goed herinner krijg je geen mailtje dat je bestelling onderweg is.
pi_88240730
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall. :P
mijn zus had ooit zo'n romper gekregen voor mn nichtje en dat combineerde ze idd met een spijkerovergooier. was heel schattig O+
pi_88241333
Isabeau heeft een DPAM truitje met zo'n kraagje, voor onder een bruin jurkje. Maar bij dat truitje stoorde het kraagje me niet. Zal het eens opzoeken.
(oeh, wel een risico, dan moet ik weer op de DPAM site met gevaar voor eigen portemonnee)
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:40:31 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88241408
Zijn er nog meer leuke Franse winkels buiten DPAM??
pi_88241416

Deze. Ik heb tot de laatste minuut getwijfeld, maar ben er wel blij mee!
pi_88241504
O+ Och kijk nou O+

pi_88241991
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef becky27 het volgende:
Zijn er nog meer leuke Franse winkels buiten DPAM??
Webwinkels of gewoon fysieke winkels zeg maar? Omdat je naar FR ging.
Ik kan altijd wel slagen in de supermarkten :P en dan met name de allergrootsten dus de hyper-U en de grotere Carrefours, daar hebben ze leuke dingen hangen. (ook veel goedkoop Petit Bateau spul, stuk goedkoper dan hier...)

En Z-enfant is leuk, Vertbaudet heeft leuke dingen en ik vond nog wat winkels leuk waarvan ik de naam niet meer weet en waar jij dus geen klap aan hebt :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:12:21 #50
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88242490
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft ;) )
pi_88242631
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef becky27 het volgende:
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft ;) )
ghehe herkenbaar :D

nouja als je googlet op z-enfant en op vertbaudet dan kom je in elk geval alvast de webshops tegen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88243687
Ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb dit jurkje/overgooiertje gekocht voor een vriendin die net bevallen is, maar welke kleur malliot/romper zal ik erbij kopen?

Ik twijfel tussen licht roze, grijs en wit/gebroken wit. Wat denken jullie?
Het kindje heeft trouwens een donkere huidskleur.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:50:42 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88243729
Donkerpaars!
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:51:21 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88243753
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
pi_88243823
Ik zou ook denken aan wit, maar dan misschien met iets paars erin.
pi_88243974
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
:D

haha dat ja :Y
met een donkere huidskleur is dat wel mooi denk ik.
Maar donkerpaars is ook nog een optie.

Bij Wibra hebben ze trouwens leuke maillots met stippen in onder andere paars en donkerblauw, kwam mn oma mee aan <3 2,50 kosten ze geloof ik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88244196
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Die heb ik ook, hij is zo leuk <3

Stiemie, hij staat wel op de site volgens mij, deze is het dacht ik. Hij ziet er niet echt skinny uit zo, maar dat is ie echt wel!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88244520
Donkerpaars vind ik weer zo paars worden dan, wilde juist een afstekende kleur. Andere kleuren mag ook hoor, ik zat alleen aan die 3 te denken, roze en grijs omdat die terug komen in het motiefje onder op het jurkje.

Huup ik zal eens bij een andere wibra kijken dan, dit jurkje komt daar ook vandaan, maar ik zag niks wat erbij paste.
pi_88245071
Ik zou lichtgrijs doen, maar donkerpaars is ook mooi.

Oh wacht, ik lees nu dat het om een kindje met een donkere huidskleur gaat. Hier waag ik me niet aan! Ik vind het hele meisjesgebeuren al moeilijk genoeg.
pi_88245550
Creme of gebroken wit zou ik nemen. O+
pi_88245664
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
pi_88246275
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88246407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel :P
Ja dames is dattumnou of niet? o|O Ik wil bestellen!
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 14:07:52 #64
5428 crew  miss_sly
pi_88246591
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.

Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!

Ik had ook al gezegd dat ik dat rompertje nog niet eens zo verschrikkelijk vond met de juiste combi. Spijkerbroekje, shirtje met korte mouwen erover, kan best met dat kraagje :Y

Zo, ik was jullie kwijt, maar heb jullie weer gevonden *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88247165
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja dames is dattumnou of niet? o|O Ik wil bestellen!
Die van Isabeau heeft geen zakken aan de voorkant. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. (ik weet niet of ik er uberhaupt een foto van héb) Ogenblik!
pi_88247455
Nope, geen foto!
pi_88247546
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.

Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!
Een donker kindje, bijvoorbeeld. :P Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
pi_88247579
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:29 schreef Sorbootje het volgende:
Nope, geen foto!
Dat valt me van je tegen, dat er een Isa-outfit is waar jij geen foto van hebt.
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 14:35:40 #69
5428 crew  miss_sly
pi_88247702
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een donker kindje, bijvoorbeeld. :P Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
:6
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot :')
pi_88247714
Tja Claudia, ik vind het ook ernstig. Ik ga er snel iets aan doen!
pi_88247763
Ik vind witte maillots juist cute... jammergenoeg blijven ze hier hooguit vijf minuten wit met mijn kleine smeerkees.
pi_88248365
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:6
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot :')

ik vind het zo lekker herkenbaar die witte pootjes, doet me denken aan mn eigen benen :') :+

achja, het klinkt vast heel stom, maar t ene donkere kindje is het andere donkere kindje niet natuurlijk. Als een kindje écht donker is dan weet ik niet of ik donkerpaars mooi onder zo'n jurkje vindt staan, maar als ze zo'n halfbloed-tintje heeft dan is t misschien juist weer haske mooi.
Volgt u mij nog? :P

Maar FTA het is sowieso een poepig jurkje O+
en een romper en maillot zijn altijd fijn om extra te hebben, zelfs als je ze niet in de combinatie gebruikt waarin het gegeven is zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 14:53:24 #73
5428 crew  miss_sly
pi_88248419
Donkerpaars kan juist erg mooi staan bij een heel donkere huid O+ Nou ja, de ene kleur paars is de andere niet, om maar een beetje in dezelfde sfeer als huup te blijven :P
pi_88248707
Daar heb je ook wel weer gelijk in Huup.

Zoals het nu eruit ziet heeft ze een halfbloed-tintje, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen!

Ik neem het van de week wel even mee als ik opzoek ga, dat is wel zo handig :) Bedankt voor de tips in ieder geval dames!
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:00:54 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88248758
Oranje staat er denk ik ook mooi onder!

Bij goodmoodkid kun je nu kerstplaatjes op jumpsuits laten drukken. Ik wilde er graag 1, hebben ze in de maat die ik wil maar 2 kleuren op voorraad, wit en roze.
Via mail heb ik gevraagd wanneer ze nou eindelijk eens die voorraad gaan aanvullen: Begin volgend jaar...
Ik vind het echt steeds erger worden daar. :D

Mijn speurtocht naar een skipakje is trouwens nog niet ten einde. Ik vind deze leuk:
A grand adventure has begun.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:01:43 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248804
Ik denk dat ik donkerpaars wel mooi vind,

zwart ook
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:02:33 #77
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248841
hmpf, zie weinig verschil....
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:03:12 #78
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248876
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!!
pi_88248992
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef becky27 het volgende:
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!![ afbeelding ]
oeh leuk! <3
wat een heerlijke spekbeentjes in die maillot-modellen :D O+

Keshet dat pakje is echt superleuk! Ik twijfel nog steeds over of ik zoiets voor de baby wil straks. Als ze in November geboren zou worden had ik het zo gekocht maar nu, met een beetje pech half tot eind februari tsja, ik weet niet hoelang het nog rendabel is zo'n pakje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88249035
En wat suf zeg van GMK??
ik zag ook dat mailtje met kerst en sintopdrukken. Als je daar reclame voor maakt dan zorg je er toch voor dat je voorraden goed aangevuld zijn? Ik bedoel ehm mja, je wilt wel wat verkopen toch? In het nieuwe jaar heb je niks meer aan een kerstopdruk :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:07:54 #81
5428 crew  miss_sly
pi_88249088
ik wil denk ik ook iets van een skibroek voor Senna. Als het dan gaat sneeuwen enzo, kunnen we gewoon lekker warm naar buiten *O*
Waar haal je zoiets nou?
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:10:40 #82
265732 Keshet
pi_88249198
H&M heeft leuke Miss!
Correctie: Had leuke. Ik zie ze nu niet op de site. Afgelopen weekend nog wel.

Enne Huup, wellicht kun je tegen die tijd mijn skipakje wel overnemen! *O*
PM je trouwens binnenkort je adres even? Dan kan het befaamde HEMA-pakje jouw kant op!
pi_88249358
miss ik heb bij H&M een broekje gehaald. 's morgens vroeg doordeweek even kijken, dan zijn de voorraden bijgevuld :)
Die wij hebben is maat 86, de kleinste van de grotere maten zeg maar, met het idee dat ze dan haar gewone broek eronder aan kan en over de schoenen heen enzo. Uiteraard nog wáy te groot magoe.

Jaaaa Keshet goed plan :D
Ik zal je ff pm'en ^O^
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88249494
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarsjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
pi_88249556
Daarna haalde een jongetje in een soort GAP-outfit wat rare capriolen uit, klom op een muur, sprong in een plas en moest daarna aan de hand van zijn moeder lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom..."
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:19:47 #86
5428 crew  miss_sly
pi_88249562
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
Ik heb zo een foto van mijn meisje O+
Zal hem vanavond eens posten. Roze jasje dan wel, maar het idee is hetzelfde. En het is zooo cute O+
pi_88249673
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
pi_88249695
Hans Textiel heeft ook hele leuk ski-pakjes vind ik! :Y Stond er van de week nog bij te kwijlen (ik heb het niet gedaan, wees trots... :D) en betaalbaar! Ze hadden zowel hele pakken incl. jas, als van die tuinbroek-achtige dingen, vanaf maat 68 ofzo :) skipak dan wel niet gedaan, we hebben wel alvast een slee gekocht.. :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:25:18 #89
265732 Keshet
pi_88249785
Slee is hier ook in de pocket hoor Orea. :D
Hans Textiel heeft inderdaad een voetenzak/skipakachtige ding. Zag er wel lekker warm uit.

Ik zit een beetje te twijfelen of ik:
1. Een skipak wil
2. Een skibroek wil
3. Alletwee wil.

Voor Emma dan he. Ik lijd wel gewoon kou. :D
pi_88249858
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
Touché. _O-

Hij begreep er serieus niets van. Als ik bijvoorbeeld opper om roze behang te kopen om de kast van onze dochter op te leuken dan is het eerste wat hij vraagt: "Waarom roze?" Nu begrijp ik heus wel dat niet alles roze hoeft, maar het komt gewoon echt niet bij hem op waarom je bij een meisje dan maar aan meisjesdingen toe moet geven. Voor jongens koop je jongensdingen, en voor meisjes koop je... jongensdingen. :Y)
pi_88249927
Hé, daar stond net iets anders Claudia! }:|
pi_88249964
Ja, nou, het is allebei van toepassing. :P
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:30:32 #93
5428 crew  miss_sly
pi_88250009
hahaha :D

Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:33:13 #94
265732 Keshet
pi_88250113
Ik ben zo benieuwd hoe hij straks is als jullie dochter geboren is Claudia!

D. is laatst 10 minuten bezig geweest om een maillot aan te krijgen bij Emma. Ik heb me suf gelachen. (En ben de volgende verschoonronde zelf ook een tijdje bezig geweest hoor!)
pi_88250210
:D!

Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft. :+

Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:36:27 #96
5428 crew  miss_sly
pi_88250245
Ik heb schaap altijd een echte meisjespapa gevonden, en dat is hij ook echt O+ hij kan haar ook echt heel leuk aankleden. Handig is hij niet altijd, maar goed dat zou hij bij een jongetje natuurlijk niet meer geweest zijn dan nu bij een meisje ;)
pi_88250485
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha :D

Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
Oh, hier in Almere zittie wel ;) Ik zie nu op de site dat ze niet eens in Amsterdam zitten :o wat stom!
pi_88251308
Er zat er 1 in bos en lommer, maar die is weg :(
pi_88251375
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
:D!

Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft. :+

Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
bij mij deed mijn vader dat soort dingen vroeger :D vlechten en staarten enzo. Mn moeder vond haarfrutten maar niks en mn vader moest vroeger het haar van mn oma wel eens invlechten. Zodoende :D

B. oefent wel eens op mijn haar :+
das ehm... erg amusant hahaha

Hij is ook een echte meisjespapa trouwens, ik weet niet hoe het komt en t heeft ook neit zoveel met kleertjes te maken verder. Maar van al zn kinderen (hij heeft plannen :') ) hoopt ie toch wel ook 1 jongetje minimaal te krijgen.
We gaan het zien!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88252856
Voor de mensen die zwarte kleertjes zoeken, hier hebben ze een en ander: http://www.mieniemie.nl/Nieuw---Pre-order-c-416.html
pi_88254850
och, huup

Ik heb een zoon van 5 en hij kamt mijn haar, maakt er vlechtjes in....
merkt het als enige op als ik nieuwe oorbellen heb...
ook zegt ie vaak: mama, wat zie je er mooi uit... O+

zoon, dochter...tis me om het even

wanneer ben je een meisjespapa eigenlijk (ja, zolang je geen zoon krijgt natuurlijk...maar verder....)
pi_88255211
mijn oudste zoon zou trouwens nog een vuilniszak aantrekken als ik dat toevallig klaar zou leggen...zonder morren :+
pi_88255307
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Stiemie het volgende:
Voor de mensen die zwarte kleertjes zoeken, hier hebben ze een en ander: http://www.mieniemie.nl/Nieuw---Pre-order-c-416.html
duuuur
pi_88255548
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef lily het volgende:
och, huup

Ik heb een zoon van 5 en hij kamt mijn haar, maakt er vlechtjes in....
merkt het als enige op als ik nieuwe oorbellen heb...
ook zegt ie vaak: mama, wat zie je er mooi uit... O+

zoon, dochter...tis me om het even

wanneer ben je een meisjespapa eigenlijk (ja, zolang je geen zoon krijgt natuurlijk...maar verder....)
ja ik weet het niet zo, ik heb ook altijd een beetje moeite met die termen van wat mensen zichzelf dan noemen zo van ik ben echte jongensmama/papa of ik ben een echte meisjespapa/mama. Puntje bij paaltje hou je van ieder kind net zoveel en vind je ze allemaal net zo leuk, ongeacht het geslacht.

Maar toch is B.minder van het buiten ravotten en voetballen bij wijze van dan van het theekransjes houden om het zo maar te zeggen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is.

God wat klink ik weer lekker helder :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88255700
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Maar toch is B.minder van het buiten ravotten en voetballen bij wijze van dan van het theekransjes houden om het zo maar te zeggen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is.
Ja, dat kan natuurlijk, maar dan nog, je kan een zoon krijgen die ook niet zo van voetballen en ravotten houdt, en een dochter die dat wel doet. Dat bedoelde ik een beetje te zeggen...
pi_88257277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:54 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, dat kan natuurlijk, maar dan nog, je kan een zoon krijgen die ook niet zo van voetballen en ravotten houdt, en een dochter die dat wel doet. Dat bedoelde ik een beetje te zeggen...
ja nouja dat bedoel ik ook haha
het is een oppervlakkig stereotypisch beeld wat uiteindelijk niets hoeft te zeggen.

Maar goed, B. denkt ook nog dat het straks zo gezellig zou zijn voor een zoon om 2 grote zussen te hebben _O- :D ik laat hem nog maar even denken :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:05:19 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88258355
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef lily het volgende:

[..]

duuuur
dat dus!!

ik ben geen meisjes of jongensmama, ik ben gewoon mama en dat vind ik al eng en moeilijk zat.
pi_88258612
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef lily het volgende:

[..]

duuuur
Ja ik heb vorige keer de uitverkoop afgewacht en dat was goed te doen :Y
pi_88258910
Nou ja, het is met reden een stereotype. Dat wil zeggen, er zit een kern van waarheid in als het gaat om verschillen tussen jongens en meisjes en dus ook tussen jongenspapa's en meisjespapa's. En natuurlijk zijn er uitzonderingen en nuances. Maar kijk alleen maar al naar dit topic: waarom zit het vol met vrouwen? :P
pi_88259092
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het is met reden een stereotype. Dat wil zeggen, er zit een kern van waarheid in als het gaat om verschillen tussen jongens en meisjes en dus ook tussen jongenspapa's en meisjespapa's. En natuurlijk zijn er uitzonderingen en nuances. Maar kijk alleen maar al naar dit topic: waarom zit het vol met vrouwen? :P
omdat de meeste mannen wel 3 keer nadenken voordat ze zich in OUD wagen :+ ;)

B. trakteert me zaterdag, ik mag wat kleertjes voor de buikbaby uitzoeken O+ maar ik moet even inventariseren wat we nog nodig hebben :D
das het "nadeel" van nog n keer een meisje, ik ben ruim voorzien in 50/56 en 62 al :D misschien zomerspul in 68 dan, toen zat Amélie midden in de winter dus ik heb nauwelijks luchtige dingen in die maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88259216
Huup dat probleem hebben we hier ook. Esmee draagt nu maat 80 en dat had Linde in juli :') Ik heb dus vooral zomerjurkjes, korte mouwentruitjes enzo liggen. Erg he want nu moet ik allemaal nieuwe dingen kopen :'( O-)
pi_88259267
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:

omdat de meeste mannen wel 3 keer nadenken voordat ze zich in OUD wagen :+ ;)
Oh, maar als er een reltopic is dan komen de mannen ineens binnendrommen. En ik vond het rolverdelingsgesprek van laatst ook heel verhelderend: het zijn meestal de vrouwen die zich ontfermen over de aanschaf van kinderkleding. Als er dus een papa tussen zit die dat ook leuk vindt of kleding aardig kan combineren dan is al snel de term 'meisjespapa' geboren.
pi_88259341
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:24 schreef Stiemie het volgende:
Huup dat probleem hebben we hier ook. Esmee draagt nu maat 80 en dat had Linde in juli :') Ik heb dus vooral zomerjurkjes, korte mouwentruitjes enzo liggen. Erg he want nu moet ik allemaal nieuwe dingen kopen :'( O-)
hahaha ja heeeel vervelend :P

we hebben dat nu ook met B.'s nichtje, daar kregen we altijd veel kleertjes van (krijgen we nog steeds) maar Amélie groeit geloof ik beduidend minder hard want het begint nu scheef te lopen qua seizoen. Wel jammer want dan moet je ook de basisdingen kopen. Rompers met korte of juist lange mouwen enzo. Geeft op zich niet maar toch, stomme rompers lopen altijd best op qua kosten :D

Haha claudia das waar.
Of om met de woorden van je lief te spreken, zo'n papa is gay :+
B. krijgt altijd best veel commentaar dat hij graag kleding voor zn dochters koopt, niet dat ze hem gay vinden :P maar "men" vindt het maar raar als een man zich bezig houdt met zulke futiele dingen ofzo. Terwijl niemand van mijn aankopen opkijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:29:35 #114
265732 Keshet
pi_88259413
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja ik weet het niet zo, ik heb ook altijd een beetje moeite met die termen van wat mensen zichzelf dan noemen zo van ik ben echte jongensmama/papa of ik ben een echte meisjespapa/mama. Puntje bij paaltje hou je van ieder kind net zoveel en vind je ze allemaal net zo leuk, ongeacht het geslacht.

God wat klink ik weer lekker helder :')
<insert Claudia's lief> Dat klinkt wel heel gay hoor. 8-)

En inderdaad, ik ben ook niet specifiek een meisjes- of jongetjesmama. Een meisje mag net zo goed ravotten en voetballen als dat een jongetje op ballet mag of mag tekenen etc.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je vantevoren een bepaald beeld bij een zoon of dochter hebt en bij wat voor dingen je dan zou doen.
pi_88259553
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:

[..]

<insert Claudia's lief> Dat klinkt wel heel gay hoor. 8-)

En inderdaad, ik ben ook niet specifiek een meisjes- of jongetjesmama. Een meisje mag net zo goed ravotten en voetballen als dat een jongetje op ballet mag of mag tekenen etc.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je vantevoren een bepaald beeld bij een zoon of dochter hebt en bij wat voor dingen je dan zou doen.
nja dat laatste is het vooral, het beeld wat je van tevoren hebt. Mijn zoon mag best op ballet en als ie nagellak op wil, mij best :D
en een dochter mag met liefde in bomen klimmen en buiten door de modder rennen enz enz. Leuk!

Maar er kleeft wel een bepaald beeld aan zonen of dochters. ofzo.

Ik hoop nog 2 kinderen te krijgen (hoewel t er wsl maar 1 zal zijn uiteindelijk...) dus ik hoop dat daar ook jongens bij zitten. Gewoon, omdat het kan :+
ik zie mezelf niet als jongens of meisjes mama maar ik word door mensen wel omschreven als meisjesmama. T zal wel :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88259845
Precies, Keshet. Ik denk dat mijn lief bijvoorbeeld wel een beeld had van zichzelf aan de zijlijn van een voetbalveld, maar niet van een paardrijdbak, zeg maar. En dat betekent niet dat hij een minder leuke papa voor een dochter zal zijn, want uiteindelijk staat hij daar toch bij die paardrijdbak en wel met veel plezier (terwijl hij met zijn smartphone zit te pielen :') ).

En het lijkt mij ontzettend leuk als Ivan gewoon gaat paardrijden! *O*
pi_88259947
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Maar er kleeft wel een bepaald beeld aan zonen of dochters. ofzo.
ja, dat is zo

maar goed; ik heb twee zonen die zo ongelooflijk verschillend zijn. De een met de stereotype "mannelijke kenmerken" en de ander met juist veel vrouwelijke eigenschappen.
Dat wist ik natuurlijk ook niet van te voren. Maar dan noemt men mij vaak jongensmama? Ja duh, ik heb nu eenmaal 2 zonen maar het zegt geen bal :+
snappen jullie me nog :D (ik wil het uitleggen maar het lukt niet zo goed)

nou ja, whatever

back to kleding 8-) (en ja, ik was juist het type jongen als kind en kijk mij nu :P )
pi_88260484
kijk nu wat een mooie meisjesjurk van Barbara Farber

pi_88260528
Leuk jurkje! Ik vind alleen dat onderjurkgedoe niet mooi.
pi_88260678
Ik wel (bij deze wel in ieder geval)

Er is me laatst een BF jurkje langs me neus gegaan op marktplaats. Ik blijf zoeken...

http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL

alleen was ie in zwart en wit (die wat het meisje op de foto draagt) en in maat 74

[ Bericht 4% gewijzigd door lily op 02-11-2010 20:03:58 ]
pi_88260806
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.
Timo en Wolf hebben ook van die A@pie laarsjes en die zien er niet gay uit hoor

Oh ik vond mezelf altijd een echte meisjesmoeder, omdat ik van het tutten ben.
Maarrr met Wolf kan ik vooralsnog heerlijk tutten hoor haha
Het eerste wat mijn man zei nadat we op de echo hadden gezien dat het een jongetje werd: ik ga niet met hem voetballen hoor!

*effe bijlezen gaat een topic terug*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88260955
Miss, vorige week lagen er in Eindhoven nog genoeg skibroeken bij de de H&M. Ik heb em uiteindelijk in 80, want Driekus heeft geen lange benen en die broeken zijn best lang. Ik doe er tzt wel een maillot of een joggingbroek onder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88261263
Hé Lily, dat jurkje had Isabeau! Helaas voor jou in maat 62, anders had je hem misschien wel over kunnen nemen ;)

pi_88261308
Hij stond er laatst nog wel in maat 80 op (MP). Ik twijfel nog steeds. Ik vind het zo'n lief jurkje, maar ik vind het ook jammer als het niet echt meer bij die eerste maanden hoort.. begrijp je?
pi_88261440
Nee, nu niet meer, ik hou mijn ogen open voor je!
pi_88263369
oh, volgens mij was het de maat 80, die waar ik op geboden en gemaild had!

ja, ik snap je (maar voor mij wordt het dan de maat 80 jurk ;) dus als je hem ziet geef maar een gil...)

wat is ze leuk zeg (de jurk en Isabeau ook)
pi_88263470
Ja haha logisch, jij hebt vrij weinig aan maat 62 :D

En die jurk was echt een van mijn favorieten. Wel een drama om aan te trekken. Vrij stug en knoopjes die niet meewerken.
pi_88263558
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ja haha logisch, jij hebt vrij weinig aan maat 62 :D
neee
ik bedoel, voor jou hoort ie bij de eerste maanden, voor mij wordt het de maat 80 jurk (dus hoort ie bij de eerste verjaardag ofzo)
pi_88263594
Oh ja... kwartje valt... duurt even..
pi_88263609
Asy en oeke kijk, balaclava's (klinkt als baklava :9)!! *O*

7,95 katoen??

9,95 van wol
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88263686
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef Sorbootje het volgende:
En die jurk was echt een van mijn favorieten. Wel een drama om aan te trekken. Vrij stug en knoopjes die niet meewerken.
dat is wel weer jammer ja

Ze had vandaag een superleuk jeans tuinbroekje aan (zat in die zak die ik vorige week kreeg). Het stond geweldig! maar de "helpjes" zakten voortdurend af...zeer ergerlijk (en dan heb ik haar nog maar 2 uur gezien vandaag ofzo)
pi_88263838
O+ Wel een klein maatje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:14:06 #133
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88264207
wie vroeg er om leuke franse kledingwinkels?
Wij zijn fan van de okaidi winkels, dit jaar weer onszelf tegoed gedaan aan alle leuke kleertjes (rekening viel duur uit hahahaha)
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 22:03:59 #134
5428 crew  miss_sly
pi_88266919
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Miss, vorige week lagen er in Eindhoven nog genoeg skibroeken bij de de H&M. Ik heb em uiteindelijk in 80, want Driekus heeft geen lange benen en die broeken zijn best lang. Ik doe er tzt wel een maillot of een joggingbroek onder.
Aah, waarschijnlijk gaan we zaterdag in Eindhoven shoppen, dus dan zal ik daar even kijken. Die in de Heuvelgalerie?

Wat betreft meisjespapa is het allemaal wel zo'n beetje gezegd. Natuurlijk zijn het allemaal stereotypen, maar daar zit wel een kern van waarheid in. En als Senna op ballet wil, mag ze op ballet, en als ze wil voetballen, gaat ze lekker voetballen. Het is in mijn ogen gewoon meer de persoon die schaap is, rustig, niet macho/stoer, heeft ook altijd veel vrouwelijke vrienden gehad. Hij kijkt ook wel graag voetbal, maar is geen fanatiekeling, niet in sport of in andere dingen. Dat zegt niets over hoe Senna gaat zijn als meisje, natuurlijk :)
pi_88267796
Die in de heuvel ja!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88270751
Leuk voor Floris voor de kerst O-)

of deze

pi_88276012
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft meisjespapa is het allemaal wel zo'n beetje gezegd. Natuurlijk zijn het allemaal stereotypen, maar daar zit wel een kern van waarheid in. En als Senna op ballet wil, mag ze op ballet, en als ze wil voetballen, gaat ze lekker voetballen. Het is in mijn ogen gewoon meer de persoon die schaap is, rustig, niet macho/stoer, heeft ook altijd veel vrouwelijke vrienden gehad. Hij kijkt ook wel graag voetbal, maar is geen fanatiekeling, niet in sport of in andere dingen. Dat zegt niets over hoe Senna gaat zijn als meisje, natuurlijk :)
Ik vind het gewoon stomme termen. Wat als je als man niet stoer/macho bent en rustig en niet van voetbal houd, maar wel alleen zonen hebt? Ben je dan ook meisjespapa? (retorische vraag)
Je hebt als persoon bepaalde karaktertrekken en dat kan meer bij een stereotype meisje of jongen passen ja, maar het geslacht van je kind maakt je papa van een meisje of jongen (of zoals bij ons beiden).
Dat bedoelde ik te zeggen.

haha, Sonnetje, die zijn al vaak langsgekomen :D
ik vind het afschuwelijk
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 07:29:41 #138
5428 crew  miss_sly
pi_88276099
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 07:13 schreef lily het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon stomme termen. Wat als je als man niet stoer/macho bent en rustig en niet van voetbal houd, maar wel alleen zonen hebt? Ben je dan ook meisjespapa? (retorische vraag)
Je hebt als persoon bepaalde karaktertrekken en dat kan meer bij een stereotype meisje of jongen passen ja, maar het geslacht van je kind maakt je papa van een meisje of jongen (of zoals bij ons beiden).
Dat bedoelde ik te zeggen.

haha, Sonnetje, die zijn al vaak langsgekomen :D
ik vind het afschuwelijk
Nou ja, eigenlijk vind ik dit een beetje flauw. Als ik dus had gezegd dat schaap "meer het type was dat zich als papa beter zou kunnen vinden in de activiteiten en/of het karakter van een stereotype meisje dan van een stereotype jongen", dan is het wel goed. Maar omdat dat clichématig en om het kort te houden, afgekort wordt tot 'meisjespapa' is het niet goed? Ik neem aan dat eigenlijk iedereen best weet wat er mee bedoeld wordt en dat ik niet bedoelde dat hij de papa van een dochter zou zijn, ook al had hij een zoon.
pi_88276245
tja, ik vind het stomme termen, flauw of niet. Ik kan er niks mee en ik leg hierboven uit waarom.
pi_88276314
Dit is Leah's winterjas geworden:

Moderator woensdag 3 november 2010 @ 08:04:54 #141
5428 crew  miss_sly
pi_88276371
Leuke jas O+

Maar lily, ik vind het dus een beetje flauw om over zulke termen te vallen. Die termen zijn er om iets aan te duiden. Als het vreselijk weer is en we zeggen dat het hondenweer is, heeft dat ook weinig met honden te maken. Een meisje dat wild is en ravot en stoeit en in bomen klimt wordt vaak een halve jongen genoemd. Natuurlijk is ze dat niet, heeft geen half piemeltje ofzo, maar het is een typering, een typeaanduiding. Een kind dat goed kan leren, wordt een studiebol genoemd. En nee, hij is geen bol. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden te vinden. Dus om nou over de term meisjespapa te vallen...het is niet letterlijk zo, want als hij geen dochters krijgt, is hij geen meisjespapa. En als hij geen kinderen krijgt, is hij helemaal geen papa. Het is een typering van zijn persoon, dat is alles.
pi_88276390
oh lily wat een leuk jasje! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 09:06:41 #143
298315 SacreCoeur
pi_88277251
Grappig, ik weet eigenlijk niet of mijn vriend een meisjespapa is of een jongenspapa.
Ik denk beide, Isa mag rustig kappertje (met haarspeldjes en al) op hem spelen & ze kijken weleens rustig een meisjesachtige film.
Maar ze kunnen ook samen in hun joggingsbroek gaan voetballen of stoeien.
pi_88277524
Ik krijg vandaag gewoon weer 3 zakken met kleding maat 74/80 *O*
Ik trof net "de" moeder weer op school en ze heeft straks weer kleding voor me.
geweldig!
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 09:27:28 #145
5428 crew  miss_sly
pi_88277665
Senna heeft vandaag het blauwe gebreide jurkje aan en het staat zo schattig O+
Zal vanavond even kijken of ik een foto kan maken.
pi_88278643
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 07:58 schreef lily het volgende:
Dit is Leah's winterjas geworden:

[ afbeelding ]
dat is een lief jasje zeg O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_88278854
Voordat Lente geboren werd, typeerde ik Nils ook als een echte meisjesvader. Nils is best uh (hoe zeg ik dat zonder misselijk te worden?) een metroman :') , vandaar.

Hij had zich met beide geslachten kunnen handhaven, hoor, daar niet van, maar ik zag 'm eerder voor me met een meisje dan met een jongen. Zijn voorkeur ging trouwens ook uit naar een meisje. O+

Lief jasje, Lily! Waar heb je 'm gekocht? Zijn er nog Villa Happ-winkels open?
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 10:23:44 #148
5428 crew  miss_sly
pi_88278910
Geen wonder dat schaap en N. het samen wel konden vinden. Schaap is ook meer een metroman (gaan we weer met stereotypen :') ).
pi_88279089
Goh, wat een discussie. :D
P. wilde ook erg graag een meisje, omdat hij wilde spelletjes niet zo zag zitten.
Maar hij is gewoon een hele leuke (jongetjes)papa.
Nu wil hij zelfs het liefst nog een jongetje. :D

Uiteindelijk maakt het niks uit, het ligt geheel aan wat voor kind je hebt en daar groei je in mee.
En ik hoop van ganser harte dat Ko nooit een vecht/schiet/voetbal-kind wordt.
Maar ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen met ons als ouders. :@

Leuk jasje Lily! O+

Leuke baklava's, Twink! :P Ik vind ze alleen zo gek wijd om de nek. Krijgen kindjes ze dan niet alsnog af?
  woensdag 3 november 2010 @ 10:33:59 #150
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_88279178
Mijn man is geen metroman :') maar ook geen machoman. Hij houdt niet echt van voetbal (behalve tijdens wk's en ek's etc) en houdt niet van vieze handen. Als mensen hem niet kennen en alleen zien denken mensen dat echter vaak wel. Omdat het een langharige, gitaarspelende rocker is. :D

Hij had best graag een zoon gehad, maar krijgt drie dochters. En ook dat vindt hij hartstikke leuk. Kleding geeft hij dan weer niets om en zal hij ook nooit kopen. Maar speelt wel met de barbies of my little pony's wanneer ze samen in bad zitten. :P
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 10:40:33 #151
5428 crew  miss_sly
pi_88279352
Ik ben ervan overtuigd dat schaap een net zo leuke papa voor een jongetje zou zijn geweest. Hij is gewoon papa van zijn kind, klaar.

oeke, dat kan ik me ook neit goed voorstellen, maar je weet het niet, hoor. Mijn zusje houdt er ook helemaal niet van, maar mijn oudste neefje is nu (6 jaar) echt van de pistolen en zwaarden enzo -O- ik ga ze ook proberen buiten te houden, hoor.
pi_88279539
Puh, ik ga mijn kind gewoon indoctrineren. Boeken moet hij lezen. En knutselen.
pi_88279549
Mijn man maakte het geen bal uit, zoon of dochter. Nu heeft ie het allebei; ook prima. Ze zijn alledrie sowieso totaal verschillend, ongeacht hun geslacht.
Hij is meestal met muziek bezig (en dat is geslachtsloos ;) ) Mijn zonen steekt hij daarmee aan dus het werkt wel een beetje.
Ik heb geen voetbal/zwaarden zonen (tot nu toe)

Ik heb het jasje via mp gekocht, Ssserpente
pi_88279665
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef oeke het volgende:
Uiteindelijk maakt het niks uit, het ligt geheel aan wat voor kind je hebt en daar groei je in mee.
Nou, ik weet het niet! Ik lees in het dreumestopic bijvoorbeeld wel eens dat een jongetje dat nog nooit een auto heeft gehad meteen weet wat hij ermee moet doen. Ik vind dat altijd wel heel frappant!

Ik heb zoveel uitgesproken ideeen over opvoeding terwijl ik hier voor mijn gevoel juist heel blanco in sta. Ik heb zelfs geen mening over het uitbannen van pistolen of zwaarden. Ik speelde zelf vroeger ook graag met klappertjespistolen op het erf van mijn opa en oma (daar kon je zo goed het wilde westen naspelen!). En ik heb natuurlijk ook de chocoladesigaretten en aanstekers met snoepjes gehad rond Sinterklaas waarmee ik deed alsof ik kon roken (vooral erg leuk met koud weer, dan leek het net echt uit als je uitblies!). En ik ben juist altijd een heel pacifistisch meisje geweest dat resoluut anti-roken was.

Om het nog ontopic te maken: ik heb er dus geen enkel probleem mee om Ivan jongensachtig te kleden, maar ik ben duidelijk niet zo krampachtig als mijn lief die het een na het ander gay vindt.
pi_88279855
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik weet het niet! Ik lees in het dreumestopic bijvoorbeeld wel eens dat een jongetje dat nog nooit een auto heeft gehad meteen weet wat hij ermee moet doen. Ik vind dat altijd wel heel frappant!

Ik heb zoveel uitgesproken ideeen over opvoeding terwijl ik hier voor mijn gevoel juist heel blanco in sta. Ik heb zelfs geen mening over het uitbannen van pistolen of zwaarden. Ik speelde zelf vroeger ook graag met klappertjespistolen op het erf van mijn opa en oma (daar kon je zo goed het wilde westen naspelen!). En ik heb natuurlijk ook de chocoladesigaretten en aanstekers met snoepjes gehad rond Sinterklaas waarmee ik deed alsof ik kon roken (vooral erg leuk met koud weer, dan leek het net echt uit als je uitblies!). En ik ben juist altijd een heel pacifistisch meisje geweest dat resoluut anti-roken was.

Om het nog ontopic te maken: ik heb er dus geen enkel probleem mee om Ivan jongensachtig te kleden, maar ik ben duidelijk niet zo krampachtig als mijn lief die het een na het ander gay vindt.
Ko mag van mij ook echt wel cowboy en indiaan spelen of boef. Maar ik bedoel altijd op het schoolplein vechten, of met mitrailleurtjes rondlopen als je bijna 2 bent. (zoals laatst op de kinderboerderij)
Een bepaalde agressie die ik soms bij kinderen zie. Die wil ik absoluut niet stimuleren. Stoer zijn omdat je een jongetje bent. Moeilijk uit te leggen.
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 11:01:44 #156
5428 crew  miss_sly
pi_88279902
quote:

[..]

Maar dat wist Senna ook :Y Ik denk dat ze dat ongemerkt toch ergens oppikken van oudere kindjes, op momenten dat wij er nog niet mee bezig zijn dat ons kind die dingen ook gaat leren.
quote:

Typisch vind ik dat, die wens om een klein kind ook al een richting in te duwen. Veel mensen doen dat, zowel met kleding als met speelgoed. Ik hoop (maar of dat helemaal lukt is natuurlijk de vraag) dat wij het een beetje open kunnen laten, zodat ze zelf nog wat in te vullen heeft.
pi_88279996
quote:
Mijn kind weet dat dus echt niet. Ik doe het steeds voor.
Maar hij vind auto's gewoon echt niet interessant.
Hij doet liever schone kleren uit de kast in de wasmachine. Of bouwt graag torens.
pi_88280017
David houdt van keukentjes. En laatst zag hij een reclame (ik ben de naam van het speelgoed kwijt) maar het was uitgesproken "meisjesspeelgoed".
Ik koop hem dat dus wel voor Sinterklaas. Mijn oudste vindt dat raar (David is vast homo zegt ie dan). Maar het kan me niet schelen.
Hij krijgt wat hij leuk vindt.
hij speelt ook met auto's hoor, daar niet van

Hoe zit dat trouwens met die maten?
In het Villa Happ jasje staat 74 (6 tot 9 mnd). Leah zit pas in 74 sinds 9 maanden?
pi_88280031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef She-Wolf het volgende:
Mijn man is geen metroman :') maar ook geen machoman. Hij houdt niet echt van voetbal (behalve tijdens wk's en ek's etc) en houdt niet van vieze handen. Als mensen hem niet kennen en alleen zien denken mensen dat echter vaak wel. Omdat het een langharige, gitaarspelende rocker is. :D

Hij had best graag een zoon gehad, maar krijgt drie dochters. En ook dat vindt hij hartstikke leuk. Kleding geeft hij dan weer niets om en zal hij ook nooit kopen. Maar speelt wel met de barbies of my little pony's wanneer ze samen in bad zitten. :P
ja eh dit schreeuwt natuurlijk op alle mogelijke manieren foto!! hè :+ :D
wat schattig <3

Lily wat ik nog wilde zeggen over t jasje voordat mn laptop dichtgemept werd met een "klaaaaar" :') ... ik vind het echt een supermix tussen stoer en lief. Niet te zoet maar ook nog wel net dat beetje girly erin O+ leuk!
En wat ontzettend lief van die moeder! Wauw! <3

en over discussies :+ ik las ooit ergens een wetenschappelijk artikel dat het voor jongens goed is en natuurlijk is om vechtspellen te spelen en te simuleren omdat ze daarmee juist gevoelens van agressie een plaats kunnen geven en conflict-situaties kunnen ontdekken ofzoiets. uiteraard hoef je als ouder geen mitrailleur voor je dreumesje te kopen om dat te stimuleren :+ maar het was ook niet echt tegen te houden en dat was volgens die onderzoekers ook niet erg want het zei niets over de daadwerkelijke agressie van het kind. Of iets dergelijks. Zal straks es zoeken of ik het nog kan vinden ergens.

Nu ga k lekker boven door de doos met kleertjes in mt 68 struinen en kijken wat we nog "nodig" hebben voor de baby aan zomerspul.
Denk dat ik wel van maat 68 uit kan gaan toch voor de zomermaanden, voor een kindje geboren in februari?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88280090
Pfoe was is kinderkleding soms belachelijk duur zeg. Ik was voor Dana een leuk kerstoutfitje aan het zoeken en zag leuke setjes voorbij komen. Maar ik ga no way ruim 100 euro voor een setje kleding uitgeven..

Ik wou een zwart tule rokje kopen voor dr met een zwart wit gestreept truitje erop en zwart wit gestreepte maillot eronder met haar zwarte stoere laarsjes erbij. Lekker eigenwijs..past wel bij dr :D
Dus als iemand zoiets tegenkomt geef maar even een gil ;)
pi_88280131
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:

en over discussies :+ ik las ooit ergens een wetenschappelijk artikel dat het voor jongens goed is en natuurlijk is om vechtspellen te spelen en te simuleren omdat ze daarmee juist gevoelens van agressie een plaats kunnen geven en conflict-situaties kunnen ontdekken ofzoiets. uiteraard hoef je als ouder geen mitrailleur voor je dreumesje te kopen om dat te stimuleren :+ maar het was ook niet echt tegen te houden en dat was volgens die onderzoekers ook niet erg want het zei niets over de daadwerkelijke agressie van het kind. Of iets dergelijks. Zal straks es zoeken of ik het nog kan vinden ergens.
wel interessant eigenlijk
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 11:12:20 #162
5428 crew  miss_sly
pi_88280240
ow huup, zoiets heb ik ook wel eens gelezen en gehoord. Ook dat jongetjes in het basisonderwijs dus vaker in de problemen komen, omdat er te weinig mannelijk onderwijzend personeel is. Ze worden door vrouwenlijk onderwijzend personeel meer beknot in hun 'agressieve' wilde spelletjes, terwijl ze die nodig zouden hebben inderdaad om hun gevoelens te kanaliseren.

Wat goed dat je dat in herinnering brengt, ik was het min of meer vergeten maar nu je dit zo post, komt het weer boven.
pi_88280390
Zo heb ik ook eens een artikel gelezen dat het hele onderwijssysteem an sich gericht is op de manier waarop meisjes het beste kunnen leren. Stilzitten ed. En dat jongetjes daardoor moeilijker mee komen.
Was erg interessant.

Toch zou ik daar wel een middenweg in willen zoeken. Zoals dat dreumesje met mitrailleur, dat is voor mij het uiterste. Terwijl er natuurlijk genoeg spellen zijn die ruimte geven aan agressie op een gezonde manier.
pi_88280409
Huup, ik heb juist eens het tegenovergestelde gelezen. Hoewel, dat ging vooral over veschtsporten. Daar zitten vaak gewelddadige kinderen zodat ze hun agressie kwijt kunnen. Maar ze schijnen er juist agressiever van te worden.

Hu, ik ril ook van jochies met zwaarden en pistolen. Ik moet dan meteen aan jongetjes denken die eenden en andere dieren met stokken slaan. Nils heeft er laatst nog zoeen bij z'n kladden gegrepen.

Het zoontje van een vriendin heeft van de buren een zwaard gekregen (hun zoontjes zijn vriendjes), terwijl ze duidelijk had gezegd dat ze dat soort spul niet in huis wilde. Gaven ze haar zoontje dus toch een zwaard. Ze gaven het direct aan hem zelf, dus verstoppen lukte ook niet meer. Ze was om te spetteren.
pi_88280735
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef miss_sly het volgende:
ow huup, zoiets heb ik ook wel eens gelezen en gehoord. Ook dat jongetjes in het basisonderwijs dus vaker in de problemen komen, omdat er te weinig mannelijk onderwijzend personeel is. Ze worden door vrouwenlijk onderwijzend personeel meer beknot in hun 'agressieve' wilde spelletjes, terwijl ze die nodig zouden hebben inderdaad om hun gevoelens te kanaliseren.

Wat goed dat je dat in herinnering brengt, ik was het min of meer vergeten maar nu je dit zo post, komt het weer boven.
ja, dit dus

Ik had dat ook wel eens gelezen en zelfs uit eigen ervaring meegekregen (mijn oudste zoon heeft dit zelfs wel eens gezegd; een opmerking over al die vrouwen op school).
Ik was het ook vergeten..
pi_88280808
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:17 schreef Ssserpente het volgende:
Hu, ik ril ook van jochies met zwaarden en pistolen. Ik moet dan meteen aan jongetjes denken die eenden en andere dieren met stokken slaan. Nils heeft er laatst nog zoeen bij z'n kladden gegrepen.
Ja, maar dat zijn echt twee verschillende dingen. Spelen met zwaarden of daadwerkelijk een dier ofzo pijn doen.
Maar ik snap je punt. Ik vond het ook altijd moeilijk en wilde het niet totdat ik zoons kreeg en zij groter werden.
Ik kan er beter mee omgaan nu en het scheiden. Mijn kinderen zouden bovenstaande niet snel doen want zo voeden we ze niet op maar dat staat los van hun speelgedrag en behoeftes.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:35:08 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88280952
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef oeke het volgende:
*knip*
*knip*
Ik heb een pesthekel aan voetbal, vechten is ook niet mijn hobby, en pistooltjes hebben we hier niet in huis. En toch schopt hij tegen ballen en loopt hij 'pieuw-pieuw' rond met een van duplo gefabriceerde 'pieuw'... Je hebt het niet altijd in de hand...

Een lesbisch stel (stereo type baggy kleding, kort haar etc.) dat ik ken wisten het zeker, hun dochter zou nooit :') met roze en tule, en glitter en... en... Het is een van de meest meisje-meisjes die ik ken! :D _O- :')
pi_88280981
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:17 schreef Ssserpente het volgende:
Op de tuin hebben wij een buurmeisje. Ik kon van de zomer een gesprek afluisteren tussen haar en 2 andere buurmeisjes. Met veel gegiechel waren ze hun baby-katje aan het pesten. Waarbij ze zei, ik pest altijd katten maar mijn eigen liever niet. Maar nu wel.
Ik vond het zo vreselijk naar klinken, dat miauwende poesje en die hoge geniepige meisjesstemmen. Gelukkig greep de buurvrouw in.

Moraal van het verhaal: let op je dochters! Ze zien er misschien lief en roze uit, maar ondertussen.... >:) ;)
pi_88281045
ach, ik heb twee zonen, de een wil een zwaard, de ander een roze toverstafje. Ik vind het prima, alsjeblieft veel plezier ermee.
Dieren slaan kunnen ze er allebei mee dus dan gebeurt dan ook niet niet want daar zijn wij dan weer voor om ze dat bij te brengen dat dat niet de bedoeling is.
pi_88281060
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een pesthekel aan voetbal, vechten is ook niet mijn hobby, en pistooltjes hebben we hier niet in huis. En toch schopt hij tegen ballen en loopt hij 'pieuw-pieuw' rond met een van duplo gefabriceerde 'pieuw'... Je hebt het niet altijd in de hand...
Ik bedoel dus vooral dat je als ouder geweld verheerlijkt en tegen je zoon zegt dat hij van zich af moet slaan als hij gepest wordt of hem wapens geven die een gewoon pistooltje of zwaard te boven gaan. Echte legerdingen. Mitrailleurs of tanks. etc.
En dat is vooral ouderlijk gedrag wat je wel zelf in de hand hebt.
  woensdag 3 november 2010 @ 11:39:54 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88281079
Nog meer off-topic: In de kinderboekenweek las ik ook nog een artikel over een schrijver die bewust jongensverhalen schreef die wat stoerder waren omdat jongetjes niet altijd iets kunnen met de correcte 'gevoelens-benoemen' verhaaltjes van bijv Kikker.
pi_88281096
Ik vind het best interessante materie maar inderdaad vreselijk off topic :D
  woensdag 3 november 2010 @ 11:41:32 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88281129
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:39 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik bedoel dus vooral dat je als ouder geweld verheerlijkt en tegen je zoon zegt dat hij van zich af moet slaan als hij gepest wordt of hem wapens geven die een gewoon pistooltje of zwaard te boven gaan. Echte legerdingen. Mitrailleurs of tanks. etc.
En dat is vooral ouderlijk gedrag wat je wel zelf in de hand hebt.
Ja, dat snap ik wel, maar je zei 'ik hoop dat...' en 'ik kan het met niet voorstellen', maar vergis je niet in wat ze mee krijgen van bijv een creche, peuterspeelzaak, buurkindjes... Sasha liep hier laatst 'Hand in hand kameraden' te zingen met daarachteraan een 'Ajax is stom'. Mijn haren stonden recht overeind, want als ik iets echt ergerlijk vind is het wel dat enge club-gedrag. Maar ja... zie het er maar weer eens uit te krijgen als 'Ja, maar Joel en Mikey doen het wel he mama?'. Met zijn zoetste stemmetje...
pi_88281232
Oh, ik zal heus nog op mijn neus kijken, wat dat betreft. En P. en ik zijn gewoon softies, dus dat zal wel zijn waarom ik me niet verheug op dergelijk gedrag. :D
pi_88281243
Aaah, Oek, dat klinkt wel erg zielig. ;( Maar ik begrijp je punt. :P En Lily, ik ben het met je eens, hoor. Ik chargeer natuurlijk ook heel erg. Maar in onze oude buurt woonden erg veel heel gemene jongetjes, die de hele dag onder luid gegil oorlogje aan het spelen waren. En bij mij op de basisschool zaten jongetjes die kikkers opbliezen (rietje in hun kont, blazen en dan tegen de muur gooien, dat plopt zo lekker). En ook dat waren zwaarden- en pistolenjongetjes.

Ik weet natuurlijk wel dat niet alle zwaarden- en pistolenjongetjes zo zijn, maar dit heeft zoveel indruk op me gemaakt, dat ik vaak nog steeds die link leg helaas. ;(

Maar idd, meisjes kunnen ook erg gemeen zijn. Wat geniepiger zelfs, denk ik. >:)
  woensdag 3 november 2010 @ 11:47:29 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88281306
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zal heus nog op mijn neus kijken, wat dat betreft. En P. en ik zijn gewoon softies, dus dat zal wel zijn waarom ik me niet verheug op dergelijk gedrag. :D
Nee, dat snap ik helemaal.
Hier hebben we ook dat pieuw er echt zsm weer uitgewerkt. Gelukkig mocht het van het kdv ook niet, dus daar werden ze erop ook op gewezen.

Voor mij een van de redenen dat ik ze graag flink wat straten verderop op school doe. Type school en type publiek zeg maar. :@
pi_88283119
oh t gaat nog steeds over zwaarden enzo :D
BE ik moest lachen om dat meisje-meisje van dat stel dat je kent haha :D achja, je kunt als ouder zoveel willen maar je doet er weinig aan. Ofzo.
En het lijkt mij vooral lastig als ouder waar je dan een grens trekt. Het zal wel een proces zijn, along the way leer je zeg maar. En ik kan me dat van die school dus helemaal voorstellen!

Bla ik zal mn ogen open houden of ik zoiets tegen kom! Bij Hans Textiel heb ik regelmatig gestreepte maillots en maillots-zonder-voeten, een soort leggings maar dan van maillotstof gezien. Maar ik weet niet meer of ze er ook echt in het zwart-wit waren.

Zo! ik heb even goed geinventariseerd. Jeetje wat hebben we een hoop bruikbaars nog :o
dat wist ik uiteraard wel maar ik had de dozen met 68 en 74 nog niet echt bekeken verder. In 68 heb ik eigenlijk alleen wat shirtjes extra nodig, zomertruitjes zeg maar. En in 74 juist weer wat wintersachtige shirtjes. Maar dat laatste is nog zo ver weg, dat komt tzt wel als ze er eenmaal is.
Leuk! Heb k een zoekprojectje :D O+ en fijn dat we zoveel bewaard hebben, scheelt een bak geld straks.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88283255
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Zo! ik heb even goed geinventariseerd. Jeetje wat hebben we een hoop bruikbaars nog :o
dat wist ik uiteraard wel maar ik had de dozen met 68 en 74 nog niet echt bekeken verder. In 68 heb ik eigenlijk alleen wat shirtjes extra nodig, zomertruitjes zeg maar. En in 74 juist weer wat wintersachtige shirtjes. Maar dat laatste is nog zo ver weg, dat komt tzt wel als ze er eenmaal is.
Leuk! Heb k een zoekprojectje :D O+ en fijn dat we zoveel bewaard hebben, scheelt een bak geld straks.
Leuk lijkt me dat! kun je straks echt gericht zoeken en/of in die maten waar je nog heel veel van hebt juist 2/3 iets duurdere kledingstukken erbij kopen voor ''mooi''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 3 november 2010 @ 13:01:46 #179
298315 SacreCoeur
pi_88283658
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pfoe was is kinderkleding soms belachelijk duur zeg. Ik was voor Dana een leuk kerstoutfitje aan het zoeken en zag leuke setjes voorbij komen. Maar ik ga no way ruim 100 euro voor een setje kleding uitgeven..

Ik wou een zwart tule rokje kopen voor dr met een zwart wit gestreept truitje erop en zwart wit gestreepte maillot eronder met haar zwarte stoere laarsjes erbij. Lekker eigenwijs..past wel bij dr :D
Dus als iemand zoiets tegenkomt geef maar even een gil ;)
Klinkt als een mimpi outfit.
Maar dan zit je ook wel aan een hoge prijs.

Of blond&blond, maar dan moet je echt naar een winkel gaan waar ze dat verkopen want op de site hebben ze niet veel.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:11:07 #180
298315 SacreCoeur
pi_88283948
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
Maar idd, meisjes kunnen ook erg gemeen zijn. Wat geniepiger zelfs, denk ik. >:)
Denk je?
Ik weet het wel zeker, al die roddelende meisjes van 5 in groep 1/2.
Verschrikkelijk, en ook echt hele gangs vormen van 'jongens plagen zoentjes vragen'.

Met dat soort dingen ben je echt beter af met een jongen.
Wat me opviel is dat jongens aardiger zijn tegen hun mama van meisjes.
Die kunnen zo lekker kribbig & kattig doen.

Hier in de klas waar Isa zit is het een crime als mama haar dochter een kusje wilt geven voordat ze weggaat. :')
Vanochtend ook ze hadden nationaal schoolontbijt & ik dacht nou dan blijf ik nog even kijken (het mocht dus waarom niet) en ik bleef even staan en zegt ze na 5 minuten 'sta je hier nou nog? waarom ga je niet weg?' maar echt heel kattig ook.
Toen dacht ik ook, omg ;(
pi_88284131
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Leuk lijkt me dat! kun je straks echt gericht zoeken en/of in die maten waar je nog heel veel van hebt juist 2/3 iets duurdere kledingstukken erbij kopen voor ''mooi''
ja psies :9
hoewel ik denk dat ik met echt extra kleding kopen gewoon wacht tot ze er is, dan weet ik ook hoe en wat ik leuk vindt enzo. In maat 68 kan ik ook nog wel wat korte legging-achtige dingen gebruiken. En rompers in 68 met hemdbandjes bijvoorbeeld. Die heb ik niet, wel 32 rompers in 62-68 met lange mouwen :+

Het voordeel van al een kind hebben vind ik nu dat ik wat meer ervaring heb qua kleertjes, wat is wel handig en wat gebruik je toch niet zeg maar. Amélie heeft bijvoorbeeld een heel groot deel van de zomer in enkel een rompertje gelopen of een romper met een kort legging-broekje eroverheen. Dus conclusie, ik denk dat ik zaterdag kijk naar leggings en zomerrompers in die maat. De echte shirtjes/jurkjes/bloesjes wacht ik wel mee. Misschien krijgen we ook nog wel wat ofzo.

SC :D
ja daar ben je klaar mee dan :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88284360
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Klinkt als een mimpi outfit.
Maar dan zit je ook wel aan een hoge prijs.

Of blond&blond, maar dan moet je echt naar een winkel gaan waar ze dat verkopen want op de site hebben ze niet veel.
nee was niet van mimpi..wel van een merk met dezelfde prijsklasse..ben even de naam kwijt :)
daar had ik trouwens ook wel gekeken, mar is het toch neit helemaal. Daar hebben ze vooral veel tule rokjes met een patroontje ofzo erin..en dat vindt ik dan weer niet zo mooi.
blond&blond, oke die ken ik nog niet..zal eens even kijken :Y

En Huup graag :) dankje
  woensdag 3 november 2010 @ 13:31:06 #183
298315 SacreCoeur
pi_88284596
Ik heb zelf een hele zwarte van mimpi, maar misschien hebben ze die inderdaad niet meer.
Van blond&blond had ik een strepen shirt, zwart wit.
En ik had gekozen voor met applicatie dus er staat een roze poedel op.
Maar je had 'm ook zonder opdruk.

Maar die heb ik in de winkel gekocht, online zie ik 'm niet staan.
Was 14,95 of 19,95.
De zwarte tule rok van mimpi heb ik van kleertjes.com & was 45 euro geloof 'k.
Eventueel haal je dat er nog wel uit, want zo'n rokje kan ze vaker dan alleen met kerst aan.
pi_88285014
Zal vanavond thuis nog eens kijken :)
alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik blijer zou zijn met een tule rokje van rond de 20/25 euro :P
  woensdag 3 november 2010 @ 14:00:17 #185
298315 SacreCoeur
pi_88285689
Da's waar :P
Name it had toch ook tule rokjes? paars/roze/grijs & zwart?
Zag ze bij de Prenatal hangen.
Geen idee van & tot welke maat.
pi_88286026
ow? dan moet ik eens even kijken. Ik wasl aatst bij prenatal maar toen hing er niet veel soeps in haar maat. Mischien even eeen grotere prenatal opzoeken :)
pi_88286324
misschien iets van Jottum?

ik houd echt van de combinatie zwart-wit :Y

woensdag 3 november 2010 @ 14:17:36 #188
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88286462
Jorja heeft een tule rokje van Name-It, was sowieso onder de 25 euro, anders had ik het nooit gekocht!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88286512
2,99 van Esprit
pi_88286653
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja heeft een tule rokje van Name-It, was sowieso onder de 25 euro, anders had ik het nooit gekocht!
die heet "emora" (het tule rokje)
  woensdag 3 november 2010 @ 14:28:23 #191
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88286867
Lily, zou zomaar waar kunnen zijn, ik heb geen flauw idee. Was zo blij dat ik er eindelijk een in een kleinere maat dan 92 vond en voor redelijk weinig geld, dat ik hem gewoon heb meegenomen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88287723
Ik vind dit wel héél erg fout overigens :D

pi_88288289
oh! die maillot ga ik even bestellen, thnx!
truitje van dat setje is erg leuk..alleen het rokje vind ik niet zo geloof ik
Dat jurkje is heeel erg mooi!!, maar vind ik meer iets voor een ouder meisje denk ik :)

thnx voor het meezoeken :)
  woensdag 3 november 2010 @ 16:18:44 #194
298315 SacreCoeur
pi_88290978
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef lily het volgende:
misschien iets van Jottum?

[ afbeelding ]

ik houd echt van de combinatie zwart-wit :Y

[ afbeelding ]
Ik vind Jottum een 'zwarte kousenkerk' achtig merk :P
Misschien omdat ik in Capelle woon waar dus veel gereformeerde mensen wonen.
Die dragen vaak Jottum & Gaastra, dus ik heb gelijk zo'n beeld voor me.
pi_88294015
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:18 schreef lily het volgende:
2,99 van Esprit
[ afbeelding ]
OMG, die moet ik voor mezelf hebben! Ik denk dat er twee keer een duim in past. :')

Leuke discussie, trouwens! Misschien hevel ik het wel over naar het dreumestopic als ik er vanavond zin in/tijd voor heb.
pi_88295727
Leuk onderwerp/discussie.

Hier hebben de kinderen nooit geweren , soldaatjes enz gehad. Principes en zo.
Gingen ze schieten met buigrietjes.
Met de poppen werd kindermishandelaartje gespeeld. (Ten tijde van Dutroux)
Zelf werd ik er altijd blij van als ze met het gewone speelgoed speelden, Lego, kleuren, keukentje, verkleden en spelletjes. Simpele bordspelen.

Was ook het begin van de Nintendo enz in ieder gezin. " Hoe lang mag jou kind computeren?"
Gingen de "vriendjes" mee omdat er bij ons weinig regels waren tav de compspelletjes.
Alleen geen spelletjes die niet voor de leeftijd geschikt waren.

Jottum is opgezet door de vrouw van Frank uit Sesamstraat. Is altijd erg duur geweest. Wel heel uitgewerkt enzo.

Tis weer leuk werken in de winkel, allemaal oma's die voor de kleinkinderen kleertjes kopen.
pi_88301833
Ik moest even teruglezen om te weten over welke 'leuke discussie' jullie het hebben :D , en het is inderdaad een leuke discussie :P .

Mijn ouders zijn net als Oeke en man van die softies die absoluut tegen spelletjes met geweld waren. Toch vond mijn broertje die dingen nou eenmaal het meest interessant. Ik herinner me gewoon nog dat dat lastig was. Hij was echt een heel jongensachtig jongetje zeg maar, terwijl mijn ouders dat alles behalve stimuleerden. maar hij is er overheen gegroeid en nu is hij zelf ook een softie O+ .

Over mijn eigen kinderen... Ik kan er nog niet zoveel over zeggen, maar het valt me wel op dat mijn zoon al vanaf het allereerste begin overal mee timmert. Dat heeft mijn dochter echt nooit gedaan :o :+ .

Ik heb er in mijn opleiding ook wel het een en ander over gelezen. Maar ik ben dan zo'n muppet die het onderwerp onthoudt en daar de conclusies dan weer van vergeet. :@.

Het lijkt mij in ieder geval dat je niet om de mannelijke en vrouwelijke hormonen heenkunt, ook bij je kinderen niet :Y) .
pi_88306644
Even on-topic, wat denken jullie?
Deze:

Of deze:

Of deze:

Of geen van de drie...
pi_88306745
Ik vind persoonlijk die middelste duidelijk de leukste! :)
  woensdag 3 november 2010 @ 22:18:29 #200
298315 SacreCoeur
pi_88306764
1 & absoluut 3.
2 is heel lelijk :P
pi_88306892
:D Nou, lekker tegenstrijdig! _O-

Ik vind de derde het leukst geloof ik. Oh en de eerste dat zijn sterretjes, geen stipjes.
pi_88307028
Tja ik hou persoonlijk niet van dat soort afbeeldingen zoals die 3e, denk dat je dan toch echt op je eigen smaak af moet gaan hihi.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:22:41 #203
265732 Keshet
pi_88307069
Ik vind 2 de leukste. Is 't om in te slapen of gewoon om in rond te banjeren? In het geval van slapen is de capuchon weer niet zo handig. Bij 3 vind ik die beer raar zitten, te hoog ofzo.
pi_88307074
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:
1 & absoluut 3.
2 is heel lelijk :P
dat!

hoewel ik 2 niet lelijk vind, maar gewoon minder leuk dan de andere 2.
1 is t leukst vind ik O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 22:24:35 #205
298315 SacreCoeur
pi_88307178
Ik vind 't kabelachtige & kleur van 2 niet mooi.
Doet me denken aan oude mannetjes, haha.

En als je het echt niet meer weet, ga je toch gewoon voor dees :D

pi_88307259
Lekker warm op winterse dagen, als je een pyjamadag wil doen, maar niet te pyjama-achtig wil. Of zoiets.
Deze vind ik ook wel leuk, maar iets te wit.

SC vind het waarschijnlijk helemaal niks. :D
pi_88307296
SC, dat vind ik ordinair! :P
  woensdag 3 november 2010 @ 22:27:30 #208
298315 SacreCoeur
pi_88307358
Mwauh nee niet zo :P
Al maakt 't kraagje het wel iets leuker.
Ik zou voor dit gaan

Totaal andere dingen dus :P
pi_88307379
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef oeke het volgende:
Even on-topic, wat denken jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of geen van de drie...
Ik vind ze alledrie heel leuk. Dat wil zeggen, ik heb het idee dat de foto van het eerste pakje gewoon wat ongelukkig is. Maar het derde pakje springt er wat mij betreft uit!
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 22:28:54 #210
5428 crew  miss_sly
pi_88307440
Ik vind ze ook alledrie leuk, maar ik vind het tweede dan net iets leuker :) ik hou juist wel van dat kabelachtige en daar past die kleur dan ook weer erg goed bij :)
  woensdag 3 november 2010 @ 22:28:59 #211
265732 Keshet
pi_88307446
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Lekker warm op winterse dagen, als je een pyjamadag wil doen, maar niet te pyjama-achtig wil. Of zoiets.
[ afbeelding ]
En er dan zelf hertjes en kerstbomen op borduren! :D

Maar serieus, ik vind 'm leuk. Ik hou wel van oudemannenpakjes. :D
pi_88307499
quote:
[ afbeelding ]
Die viel me ook op, maar dan deze variant:
pi_88307518
Ik vind dat kabelachtige ook heel leuk. Ik houd daar wel van. Maar het derde pakje, daar ga ik gewoon van rammelen! En dat slaat nergens op want ik heb een kindje dat ik zo'n pakje aan kan doen en ik ben nog heel behoorlijk zwanger ook. Maar het is zó schattig!
pi_88307561
De middelste Oeke, en die ''te wit'' volgens jou is! en die eerste is ook leuk.
Die met die beer vind ik stom. Van die gebreide pakjes vind ik echt helemaal Kobus O+ die bruine toen op de februari meet was ook al zo leuk

Oeh die met die uil van SC is ook erg leuk
pi_88307623
Misschien dan toch die laatste met dat bruine kraagje, zal wel leuk staan met zijn bruine laarsjes. Alhoewel misschien iets te kak voor mij.

Ja he Claudia, die beer en dan die witte knopen. Heel lief vind ik.

Streepjes hou ik niet zo van. En doodskoppen ook niet.

Aaargh!

En vandaag is 20% korting! Dus ik.moet.nu.beslissen. }:|
pi_88307630
Die met uil doet me juist denken aan de suffe borduurwerkjes van mijn moeder.
pi_88307680
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef oeke het volgende:

En vandaag is 20% korting! Dus ik.moet.nu.beslissen. }:|
Het witte pakje dat je als laatste liet zien én het pakje met ijsbeer.
pi_88307696
Die bruine was ook van GAP, Poppejans. En die vind je niet zo makkelijk in NL, vandaar dat ik er zo obsessief elke dag naar zit te koekeloeren. :D
pi_88307747
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Het witte pakje dat je als laatste liet zien én het pakje met ijsbeer.
Even rekenen hoor, want dat zijn net de twee dure. :P

Of het sterretjespak en 1 van de dure.
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 22:34:55 #220
5428 crew  miss_sly
pi_88307759
Ik vind dat witte pakje dat je als laatste liet zien ook het leukste, oeke :Y echt een pakje voor Ko O+
  woensdag 3 november 2010 @ 22:35:31 #221
298315 SacreCoeur
pi_88307789
Ik weet in ieder geval wel waar ik binnenkort kleertjes ga bestellen geloof ik :P
Ben echt helemaal verslaafd aan hele pakjes (one piece dingen) voor beebs.

En uiltjes zijn leuk, vooral omdat 'ie zo dorky is.
pi_88307808
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef oeke het volgende:

[..]

Even rekenen hoor, want dat zijn net de twee dure. :P

Of het sterretjespak en 1 van de dure.
Of: één dure voor Sinterklaas en één voor Kerst.

Kunnen wij die pakjes ook bestellen of gaat het hier om een Amerikabezorging?
pi_88307908
SC, ben jij zwanger? Heb ik dat gemist? Ik bedoel de officiele aankondiging? :@

Claudia, wij doen alleen kado's met Sinterklaas. ;(
Ja, mijn oom zou die dan meenemen voor me.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:39:23 #224
298315 SacreCoeur
pi_88308016
Niemand heeft nog iets gemist :P
Proberen telt ook, vind ik :')
  woensdag 3 november 2010 @ 22:39:42 #225
265732 Keshet
pi_88308027
Ja, SC, ik zat me ook al wat af te vragen naar aanleiding van je post! Of is het voor je buurjongetje?

Claudia, je kunt er zelf ook bestellen he!
  woensdag 3 november 2010 @ 22:40:07 #226
265732 Keshet
pi_88308058
Oeh, spannend SC! *O* Ik hoop dat 't snel raak is! *O*
pi_88308130
Ik wou net hetzelfde als Claudia vragen want wat een leuks heeft Gap!
Deze vind ik geweldig voor Wolf!
pi_88308264
Ik moet dat pakje met ijsbeer hebben, gewoon om in te lijsten en aan de muur te hangen.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:44:05 #229
298315 SacreCoeur
pi_88308285
Die is echt geweldig.. maar ik dacht post 'm niet want dat vind niemand hier leuk. :P

Maar ik vraag me af of ze naar NL zenden.
Ik geloof van wel?
Alleen zal wel weer zo'n achterlijke betaalmethode zijn :P
pi_88308332
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is echt geweldig.. maar ik dacht post 'm niet want dat vind niemand hier leuk. :P
Ik vind dat kraagje een beetje maf, meer iets voor een jasje.
pi_88308358
Spannend inderdaad SC! *O*
En proberen telt ook hoor.

Dat pak is leuk Poppejans, maar wanneer doe je dat nou aan? Tenminste, ik vind het niet echt comfortabel voor binnen.
pi_88308438
Dat wordt dus een fokcap bestelling ipv dpam?? :P
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 22:46:53 #233
5428 crew  miss_sly
pi_88308440
Ze hebben echt wel leuk spul, maar ook echt heel er niet leuk spul!
  woensdag 3 november 2010 @ 22:47:05 #234
298315 SacreCoeur
pi_88308458
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dat kraagje een beetje maf, meer iets voor een jasje.
Doet me denken aan een loodgieter.
pi_88308521
Zou het stug zijn? Hm zo ziet het er wel een beetje uit.
Ach, ik heb toch geen geld dus hoef ook niet te twijfelen :P en hij is over een paar weken jarig dus wie weet wat voor leuks hij nog krijgt.
pi_88308568
Ow SC nu je hier toch bent. Jij komt weleens bij het Alexandrium toch? Zou ik de Primark makkelijk kunnen vinden of moet ik dan de auto op een bepaalde plek parkeren?
(ja het is alweer heel lang geleden dat ik in Rdam was)
pi_88308622
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Doet me denken aan een loodgieter.
_O-

Ik vind dit pakje (een pyjama) leuk voor de kleine van DML:

Maar ik kan het nergens vinden. Ik kan geen van die pakjes vinden op de site.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:53:42 #238
298315 SacreCoeur
pi_88308779
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ow SC nu je hier toch bent. Jij komt weleens bij het Alexandrium toch? Zou ik de Primark makkelijk kunnen vinden of moet ik dan de auto op een bepaalde plek parkeren?
(ja het is alweer heel lang geleden dat ik in Rdam was)
Heb je navigatie?
Dan weet ik een plekje waar je geen parkeergeld moet betalen.
Dat is 5 minuutjes van de Pri.

En anders gewoon in de grote parkeergarage van de AH.
pi_88308981
Ik vond deze pyjama leuk, tot ik zag dat het van 100% polyester was, Ieuw. :r
pi_88309232
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heb je navigatie?
Dan weet ik een plekje waar je geen parkeergeld moet betalen.
Dat is 5 minuutjes van de Pri.

En anders gewoon in de grote parkeergarage van de AH.
Ja heb navigatie, dus adres is welkom :D
pi_88315500
oh al die pakjes O+ O+

Oeke heb je al besteld? ik vind die witte ook erg leuk maar dat blijft hier niet echt lang schoon ofzo als ik naar de witte maillots enzo kijk :')

SC woah! spannend!!
*O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 november 2010 @ 09:03:28 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88315652
quote:
[ afbeelding ]
Dan verf je hem toch gewoon zelf? :Y
pi_88315683
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Ik vind dit wel héél erg fout overigens :D

[ afbeelding ]
die wilde k voor floris voor de kerst kopen :P
pi_88315750
Wat duuhuuur!
Die met die sterretjes vind ik het leukst O+ *sterretjesverslaafd is* en daarna die met de ijsbeer. Die gekabelde met het kraagje vind ik ook heel leuk maar dan meer als gewoon pakje (voor een kind wat nog niet loopt), niet als pyjama.
De kleur grijs van de sterretjespyjama staat Kobus heel mooi!

De pyjama met grote sterren en space shuttle vind ik geweldig O+
pi_88315823
Hmm nu wil ik vertellen hoe rveselijk cute De Beau er vandaag uitziet, heb ik geen foto gemaakt. DOM!

Ik vind dat kabelpakje het leukst Oeke!
  donderdag 4 november 2010 @ 09:23:59 #246
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88316071
hmm ik ben eigenlijk niet heel erg fan van al die pakjes. Als pyjama kan het nog wel, maar het is verder niet echt mijn ding. Heb zo'n roze van GMK maar weet eigenlijk niet wanneer ik hem Noortje nog meer aan moet trekken dan in bed (en ik vind het jammer dat al die GMK spulletjes zo snel pluizen)
  donderdag 4 november 2010 @ 09:26:51 #247
298315 SacreCoeur
pi_88316139
Ik snap geen reet van de gap site.
Zoals ik het nu zie zenden ze niet eens naar NL. (iig ik kan niets in m'n mandje stoppen)
En op de UK gap site is het aanbod echt -10.
pi_88316141
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

die wilde k voor floris voor de kerst kopen :P
ghehe ik zie er de humor wel van op zich. Zou het zelf niet zo snel kopen maar och. Willow had vorig jaar geloof ik ook zo'n soort kerstmanoutfit geloof ik toch? Ook fout :D (sorry innepin :+ )

@Becky het GMK pilt of pluist hier eigk helemaal neit zo snel :o ligt het niet aan hoe je wast ofzo? Geen idee hoor, ik zeg maar wat :P
ik gooi gewoon alles op 40 graden en daarna in de droger maar no-pluizo-hiero.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88316221
Hier pluist GMK ook totaal niet! Vind het juist echt prima spul. Ik vind die jumpsuit wel veel leuker zodra je kindje kan staan. Dat buikje en dat pamperkontje. O+
  donderdag 4 november 2010 @ 09:30:46 #250
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88316251
huup, ik gooi niets in de droger, zou het daar aan liggen? Verder hou ik me ook aan de voorschriften, 40 graden, nu biologisch wasmiddel en geen wasverzachter.
pi_88316444
Ik vind jumpsuits over het algemeen juist leuker bij kleine baby's. De pyjama-associatie is bij mij ook heel sterk.
pi_88316508
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef becky27 het volgende:
huup, ik gooi niets in de droger, zou het daar aan liggen? Verder hou ik me ook aan de voorschriften, 40 graden, nu biologisch wasmiddel en geen wasverzachter.
Geen idee? Het zou kunnen hoor, maar meestal zou het eerder moeten pluizen door de droger geloof ik toch? Dan slijt het sneller ofzo?

Ik gooi alles in de droger :+ als t nie in de droger kan is t nie geschikt voor hier :P
En ik gebruik gewoon AH wasmiddel en ook gewoon wasverzachter, op t moment sunil geloof ik.

Gek is dat :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88316548
Misschien komt het door de kleur? Dat het per kleur stof verschilt?
pi_88316662
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ghehe ik zie er de humor wel van op zich. Zou het zelf niet zo snel kopen maar och. Willow had vorig jaar geloof ik ook zo'n soort kerstmanoutfit geloof ik toch? Ook fout :D (sorry innepin :+ )

k koop t ook niet echt, haha, gaat me net iets te ver
vind t ergens wel grappig, dat dan weer wel haha.
viel me ook mee wat ie kostte :P
pi_88316678
ging vandaag trouwens niet ook die zara webshop open?
straks even kijken als Amélie weer ligt te slapen :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 november 2010 @ 09:46:18 #256
298315 SacreCoeur
pi_88316696
Misschien komt het door aantal toeren wat de wasmachine draait.
Ik heb 'm lager gezet & niets pluist.
Net als ondergoed van de Pri, moet ik ook niet op volle toeren laten draaien.
pi_88316702
Ik kwam tijdens het googelen trouwens tegen dat je bij pilling er juist goed aan doet om iets wat heter te wassen (en de pluisjes eraf te halen). Dit ging niet over kleding, maar misschien weet iemand hier meer van?
  donderdag 4 november 2010 @ 09:47:11 #258
298315 SacreCoeur
pi_88316723
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:45 schreef huuphuup het volgende:
ging vandaag trouwens niet ook die zara webshop open?
straks even kijken als Amélie weer ligt te slapen :9
omg, ja ik zie 't hij's open.
Ga eens kijken.
pi_88316775
Ook interessant:

"'Pilling' wordt veroorzaakt doordat korte vezels loskomen van de langere vezels wat resulteert in pluisjes. Dit proces vindt onder andere plaats wanneer wasgoed tegen elkaar schuurt. Een te volle wasmachine veroorzaakt dus ook pilling. Het wasgoed schuurt dan meer langs de wastrommel dan langs ander wasgoed." (Bron)
  donderdag 4 november 2010 @ 09:49:26 #260
298315 SacreCoeur
pi_88316794
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express en Paypal.

Doe ik niet aan.
Met elkaar bestellen? :')
  donderdag 4 november 2010 @ 09:51:03 #261
298315 SacreCoeur
pi_88316833
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ook interessant:

"'Pilling' wordt veroorzaakt doordat korte vezels loskomen van de langere vezels wat resulteert in pluisjes. Dit proces vindt onder andere plaats wanneer wasgoed tegen elkaar schuurt. Een te volle wasmachine veroorzaakt dus ook pilling. Het wasgoed schuurt dan meer langs de wastrommel dan langs ander wasgoed." (Bron)
Dat zou wel heel goed kunnen.
Ik was altijd half vol of minder.
pi_88316902
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express en Paypal.

Doe ik niet aan.
Met elkaar bestellen? :')
oh ik heb geen CC :')
das beter voor mij :+

maar toch maar ff kijken straks.

Ik doe de trommel wel altijd vol in de zin van eh wat wordt geadviseerd 75% of 80% vol ofzo? Dat doe ik, ik hou niet van halfvolle trommels, dan wacht k wel een dagje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88316960
Ik heb wel een CC, althans mijn lief.. maar goed we zijn in gemeenschap van CC getrouwd...vind ik. Zo maar even kijken!
pi_88317004
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb wel een CC, althans mijn lief.. maar goed we zijn in gemeenschap van CC getrouwd...vind ik. Zo maar even kijken!
_O-
  donderdag 4 november 2010 @ 09:58:23 #265
298315 SacreCoeur
pi_88317043
Nah ik zie niet onwijs veel.
Ik heb bijna alles al :') (wat ik leuk vind dan)
  donderdag 4 november 2010 @ 09:58:58 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88317061
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ook interessant:

Hmmm, misschien is dat het, ik stop mijn wasmachine (7 kg trommel *O* ) altijd ramvol, wat resulteert in 2 a 3 keer per week wassen, maar we gaan over naar een aparte wasverzachtervrije was, voor Noortje want vriends sportsokken (die hij dagelijks voor zijn werk nodig heeft) scheuren nogal erg snel stuk.
pi_88317155
Zara heeft heel leuke winterjasjes voor jongens!

Kijk nou, 17,95 euro!

Zal wel niet zo dik zijn? Er staat ook 'overjas' bij.

En 39,95 (ook in bruin en zwart verkrijgbaar):

pi_88317255
Wolfbroekje (17,95 euro):

Nielsbroekje (19,95 euro):

De prijzen vallen me nog best mee. Er zitten veel leuke broekjes tussen! Net iets duurder dan je bij Hema en H&M kunt krijgen, maar wel vergelijkbaar met het iets duurdere spul van beide winkels.
pi_88317265
Oh god dit gaat me geld kosten, zie veel leuks!
  donderdag 4 november 2010 @ 10:06:48 #270
298315 SacreCoeur
pi_88317281
Die tweede jas blijft leuk! Juist in 't grijs. Want dat hoort.
Ik wil nog wel voor dit setje gaan.

pi_88317331
Oké, ik ben definitief fan!

O+ O+ O+
  donderdag 4 november 2010 @ 10:08:25 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88317338
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Zara heeft heel leuke winterjasjes voor jongens!

Kijk nou, 17,95 euro!

[ afbeelding ]

Zal wel niet zo dik zijn? Er staat ook 'overjas' bij.

En 39,95 (ook in bruin en zwart verkrijgbaar):

[ afbeelding ]
:o Die onderste! :o
Damn, jammer dat beide heren al winterjassen hebben... :D
pi_88317365

pi_88317379
Is die onderste niet precies het jasje dat meimel voor Dyon heeft?

leuk spul O+

SC dat setje vind ik erg leuk O+ maar ik zou het denk ik combineren met stoere laarzen en grove kniekousgevallen, van die slobberdingen. Ik ben niet zo'n fan van jazzschoentjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88317428
ik wou dus die bretelbroek Claudia, maar die hadden ze in Amsterdam niet meer in de juiste maat helaas.
Oeh die overjas is geweldig! en houtjetouwtje ben ik ook fan van
pi_88317441
Ohh ik zie voor meisjes zoveel leuks O+
Ik vind de Wolfbroekjes heel leuk voor Wolf, die tuinbroek voor Niels wat minder door de ruitjes.

Huup wat was ook alweer die webshop waar jij twee jurkjes had laten maken?
  donderdag 4 november 2010 @ 10:14:22 #277
298315 SacreCoeur
pi_88317521
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Is die onderste niet precies het jasje dat meimel voor Dyon heeft?

leuk spul O+

SC dat setje vind ik erg leuk O+ maar ik zou het denk ik combineren met stoere laarzen en grove kniekousgevallen, van die slobberdingen. Ik ben niet zo'n fan van jazzschoentjes.
Ik vind 't beide leuk, met laarzen of jazzschoentjes maakt niet zo uit.
Maar ik twijfel wel, want 't is een long shirt.. en ze zijn heel slim met foto's zie ik.
Want hij zit stukje gevouwen aan de onderkant, vraag me af of dat lang zit :P

En ik wil nog wel zo'n 'paardrijbroek' erbij want die hadden ze in de winkel niet meer in de goede maat.
pi_88317527
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
Ohh ik zie voor meisjes zoveel leuks O+
Ik vind de Wolfbroekjes heel leuk voor Wolf, die tuinbroek voor Niels wat minder door de ruitjes.
Ik was al bang dat je op de ruitjes af zou knappen. Ik vind deze kleur geweldig voor Niels (en van de ruitjes zie je toch niks als hij de tuinbroek draagt), maar ik weet niet wat je van het model en het embleem voorop vindt:

pi_88317555
Jullie vinden mijn Isabeau-keuze zeker weer stom :'(
  donderdag 4 november 2010 @ 10:16:33 #280
298315 SacreCoeur
pi_88317586
Jasje is leuk!
pi_88317591
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Mij iets te tuttig. :P

Het jurkje ziet er trouwens heel mooi degelijk uit. Is de kwaliteit van Zaraspul zo goed als die lijkt?
  donderdag 4 november 2010 @ 10:16:56 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88317599
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind alleen het jasje leuk.
Het bloesje is te truttig om naar te kijken en het jurkje ziet eruit alsof het zo uit de crisis jaren '20 en '30 komt.
Leuk als je daar van houdt, maar ik vind het niet zo. ;)
pi_88317637
haha, je kent me te goed :D
Die vind ik leuk, gewoon het embleem eraf tornen :P
Niels heeft trouwens die trui van H&M met gekleurde strepen en een geborduurd embleem erop voor zijn verjaardag gekregen. Ik ga kijken of ik dat er ook af kan tornen, ik vind het zo bekakt staan.

Ik vind dat bruine jurkje en dat jasje super leuk voor Isabeau, Sorbootje <3 Dat bovenste shirt vind ik minder leuk.
pi_88317660
Wacht maar tot Isabeau het aanheeft.
pi_88317680
quote:
16s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot Isabeau het aanheeft.
Dat is vals spelen ;)
pi_88317704
Ik zat trouwens erg op te kijken tegen het jongensassortiment in de grotere maten. Het doet me deugd dat ik bij Zara zoveel leuks zie! De T-shirts vind ik over het algemeen niet zo mooi, maar er zitten simpele, acceptabele dingen tussen die ook heel betaalbaar zijn.

Allebei 4,95 euro:

donderdag 4 november 2010 @ 10:21:08 #287
298315 SacreCoeur
pi_88317717
omg ik zie nóg meer leuks voor mezelf. (nu we het toch over zara hebben)

http://static.zara.net/ph(...)estamp=1287747406831
http://static.zara.net/ph(...)estamp=1284560866049
http://static.zara.net/ph(...)estamp=1283356298390

Dat zie ik dus nooit in de winkels hangen, i like O+
pi_88317736
Valsspelen? Omdat het zo'n lekker ding is? ;)

Deze lijkt me leuk met een rokje
pi_88317746
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft trouwens die trui van H&M met gekleurde strepen en een geborduurd embleem erop voor zijn verjaardag gekregen. Ik ga kijken of ik dat er ook af kan tornen, ik vind het zo bekakt staan.
Wil je me laten weten of het gelukt is? Ik erger me er ook wild aan. Precies wat jij zegt: het ziet er bekakt uit, net alsof 'ie op weg is naar de poloclub. Ik heb begrepen dat je daar speciale mesjes voor hebt, tornen?
  donderdag 4 november 2010 @ 10:22:29 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88317748
(prijs valt me alleszins mee trouwens, maar goed, centjes zijn hoe dan ook even op. :+ )

pi_88317765
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Valsspelen? Omdat het zo'n lekker ding is? ;)
Inderdaad, al trek je haar een vuilniszak aan dan zeggen wij nog "oh" en "awh" :P
pi_88317788
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
(prijs valt me alleszins mee trouwens, maar goed, centjes zijn hoe dan ook even op. :_ )

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha, ik zou me hier niet meer bij aan kunnen sluiten. Ik zit me ook echt alleen te verlekkeren.

Leuke spullen en oh wat zijn die schoentjes zoet!!! Het is voor het eerst dat ik denk: "Ja, dat zijn echte Ivanschoentjes!"
pi_88317794
Da's wel een stuk goedkoper Twinkly :D
pi_88317812
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wil je me laten weten of het gelukt is? Ik erger me er ook wild aan. Precies wat jij zegt: het ziet er bekakt uit, net alsof 'ie op weg is naar de poloclub. Ik heb begrepen dat je daar speciale mesjes voor hebt, tornen?
Ja, een tornmesje ;)
Ik weet niet of ik het ook echt ga durven, straks wordt het nog lelijker.

BE die schoentjes O+ ze lijken op de schoenen die ik vroeger had.
pi_88317823

Deze is ook lief
  donderdag 4 november 2010 @ 10:26:34 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88317868
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, ik zou me hier niet meer bij aan kunnen sluiten. Ik zit me ook echt alleen te verlekkeren.

Leuke spullen en oh wat zijn die schoentjes zoet!!! Het is voor het eerst dat ik denk: "Ja, dat zijn echte Ivanschoentjes!"
Dat grijze streepjes truitje schreeuwt echt SASHA!!!! Maar zelfs met schrapen lukt het me niet meer. Even wachten tot volgende maand maar. En ja, die schoentjes...
Ik heb voor Oscar echt alles nog van Sasha, en zeker de schoentjes zijn nog zo weinig gedragen dat het prima nog een ronde mee kan, maar anders...
  donderdag 4 november 2010 @ 10:36:33 #297
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88318161
Ik doe ook even mee!

Vooral de schoentjes vind ik er fantastisch!
pi_88318229
Sorbootje het jasje en jurkje vind ik echt heel erg leuk!

Ik vind de verzendkosten best wel hoog, 3,95, ik zie dan voor mij het nut van online bestellen niet zo in als ik er hier in Rotterdam 3 heb zitten.
pi_88318295
Haha Becky, ik wilde net zeggen dat ik alleen de schoentjes zonder uitzondering lelijk vind :D
pi_88318384
3,95 euro verzendkosten? Dat vind ik heel weinig! En hoe zit het met levertijd?
  donderdag 4 november 2010 @ 10:45:07 #301
298315 SacreCoeur
pi_88318393
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorbootje het jasje en jurkje vind ik echt heel erg leuk!

Ik vind de verzendkosten best wel hoog, 3,95, ik zie dan voor mij het nut van online bestellen niet zo in als ik er hier in Rotterdam 3 heb zitten.
Ik wel.. ze hebben niet alles wat ik online hier zie.
En de maten 2-3 & 3-4 zijn vaak al weg.
3,95 vind ik niet hoog.
En van de schoenen hebben ze vaak van elke maat 1.
Dus als je dan weet welke maat je moet hebben is online bestellen wel zo makkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')