Met een kokerrok en megahoge pumps.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk.Mits heel goed gecombineerd.
Een zwart leren kokerrok!quote:
Daar heeft 'ie de laarsjes voor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
Oh Ivan.![]()
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.
Ik was de box in de woonkamer ineens zat. Maarja, met de tweede op komst hebben kunnen we hem nog goed gebruiken, dus heb ik er maar wielen onder gemonteerd en parkeer ik hem meestal in de werkkamer. Iedereen blij. Het poldermodel werkt vrij aardig hier.quote:Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box.![]()
Ja, dat is met meisjesbroekjes waarschijnlijk wel anders. Hier gewoon wat stevige stoere jongensbroeken, die elk seizoen kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef becky27 het volgende:
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
Zo toch ongeveer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een kokerrok en megahoge pumps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van pyjama's![]()
als we nergens heen hoeven zitten we hier rustig tot een uur of 1 in pyjama (ja ik ook ja!) en dan kleed ik ons voor de vorm om naar joggingbroek met comfitrui
OMG. De oorbellen ontbreken nog!quote:
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef becky27 het volgende:
Ik had deze op mijn lijstje staan
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!
Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
Dat zijn echt Miss Piggy hakken!quote:
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
Bij hennes kan ik ze niet vinden online (ik ga vandaag de uitdaging niet aan om met 2 kinderen per ov naar de stad te gaan denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef huuphuup het volgende:
H&M heeft zoiets toch? En ik dacht dat zeeman ze ook had voor een euro of 5
Dan koop je ze toch alvast voor de buikbabyquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay meisjesachtig.
Esmee is net tussen maat 74 en maat 80 in, dus maat 92 zal ik haar maar niet aandoenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef SacreCoeur het volgende:
In de winkel hebben ze meer.
Die met die hartjes zit onwijs lelijk (zo'n hang kruis)
En bij de Zeeman is 't pas vanaf 92.
Of maakt dat niet uit?
Want de C&A heeft er ook wat vanaf maat 92.
Oeh ik ga even naar hema.nl! Niet online te vinden helaasquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Die heeft Sterre in het paars en dat is haar lievelingsbroek!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft deze vandaag aan in 't zwart, echt een aanrader.
En die's echt heeeeel skinny, nog strakker als een legging maar toch heel comfi.
Net een maillot zo strak.
[ afbeelding ]
Als het goed is heb je bij het plaatsen van de bestelling een leverindicatie gehad. Die kan helaas vrij ver in de toekomst liggen. H&M heeft op dit punt nog het een en ander te verbeteren, vooral als ik kijk naar bijvoorbeeld de Wehkamp (een dag later in huis!). En Esprit en Hema zijn meestal vrij vlot (een paar dagen later in huis).quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:24 schreef Nijna het volgende:
Hoe lang doet H&M er meestal over als je wat besteld hebt? En krijg je eerst een mailtje als het onderweg is? Weten jullie dat?
mijn zus had ooit zo'n romper gekregen voor mn nichtje en dat combineerde ze idd met een spijkerovergooier. was heel schattigquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall.
Webwinkels of gewoon fysieke winkels zeg maar? Omdat je naar FR ging.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef becky27 het volgende:
Zijn er nog meer leuke Franse winkels buiten DPAM??
quote:ghehe herkenbaarOp dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef becky27 het volgende:
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
quote:Die heb ik ook, hij is zo leuk <3Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheelquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
Ja dames is dattumnou of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel
Die van Isabeau heeft geen zakken aan de voorkant. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. (ik weet niet of ik er uberhaupt een foto van héb) Ogenblik!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja dames is dattumnou of niet?Ik wil bestellen!
Een donker kindje, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.
Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!
Dat valt me van je tegen, dat er een Isa-outfit is waar jij geen foto van hebt.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een donker kindje, bijvoorbeeld.Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot
oeh leuk! <3quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef becky27 het volgende:
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!![ afbeelding ]
Ik heb zo een foto van mijn meisjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
Touché.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
Oh, hier in Almere zittie welquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha![]()
Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
bij mij deed mijn vader dat soort dingen vroegerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
!
Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft.![]()
Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
duuuurquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Stiemie het volgende:
Voor de mensen die zwarte kleertjes zoeken, hier hebben ze een en ander: http://www.mieniemie.nl/Nieuw---Pre-order-c-416.html
ja ik weet het niet zo, ik heb ook altijd een beetje moeite met die termen van wat mensen zichzelf dan noemen zo van ik ben echte jongensmama/papa of ik ben een echte meisjespapa/mama. Puntje bij paaltje hou je van ieder kind net zoveel en vind je ze allemaal net zo leuk, ongeacht het geslacht.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef lily het volgende:
och, huup
Ik heb een zoon van 5 en hij kamt mijn haar, maakt er vlechtjes in....
merkt het als enige op als ik nieuwe oorbellen heb...
ook zegt ie vaak: mama, wat zie je er mooi uit...![]()
zoon, dochter...tis me om het even
wanneer ben je een meisjespapa eigenlijk (ja, zolang je geen zoon krijgt natuurlijk...maar verder....)
Ja, dat kan natuurlijk, maar dan nog, je kan een zoon krijgen die ook niet zo van voetballen en ravotten houdt, en een dochter die dat wel doet. Dat bedoelde ik een beetje te zeggen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Maar toch is B.minder van het buiten ravotten en voetballen bij wijze van dan van het theekransjes houden om het zo maar te zeggen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is.
ja nouja dat bedoel ik ook hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:54 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk, maar dan nog, je kan een zoon krijgen die ook niet zo van voetballen en ravotten houdt, en een dochter die dat wel doet. Dat bedoelde ik een beetje te zeggen...
dat dus!!quote:
omdat de meeste mannen wel 3 keer nadenken voordat ze zich in OUD wagenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het is met reden een stereotype. Dat wil zeggen, er zit een kern van waarheid in als het gaat om verschillen tussen jongens en meisjes en dus ook tussen jongenspapa's en meisjespapa's. En natuurlijk zijn er uitzonderingen en nuances. Maar kijk alleen maar al naar dit topic: waarom zit het vol met vrouwen?
Oh, maar als er een reltopic is dan komen de mannen ineens binnendrommen. En ik vond het rolverdelingsgesprek van laatst ook heel verhelderend: het zijn meestal de vrouwen die zich ontfermen over de aanschaf van kinderkleding. Als er dus een papa tussen zit die dat ook leuk vindt of kleding aardig kan combineren dan is al snel de term 'meisjespapa' geboren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
omdat de meeste mannen wel 3 keer nadenken voordat ze zich in OUD wagen![]()
hahaha ja heeeel vervelendquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:24 schreef Stiemie het volgende:
Huup dat probleem hebben we hier ook. Esmee draagt nu maat 80 en dat had Linde in juliIk heb dus vooral zomerjurkjes, korte mouwentruitjes enzo liggen. Erg he want nu moet ik allemaal nieuwe dingen kopen
![]()
<insert Claudia's lief> Dat klinkt wel heel gay hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik weet het niet zo, ik heb ook altijd een beetje moeite met die termen van wat mensen zichzelf dan noemen zo van ik ben echte jongensmama/papa of ik ben een echte meisjespapa/mama. Puntje bij paaltje hou je van ieder kind net zoveel en vind je ze allemaal net zo leuk, ongeacht het geslacht.
Maar toch is B.minder van het buiten ravotten en voetballen bij wijze van dan van het theekransjes houden om het zo maar te zeggen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is.
God wat klink ik weer lekker helder
nja dat laatste is het vooral, het beeld wat je van tevoren hebt. Mijn zoon mag best op ballet en als ie nagellak op wil, mij bestquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
<insert Claudia's lief> Dat klinkt wel heel gay hoor.![]()
En inderdaad, ik ben ook niet specifiek een meisjes- of jongetjesmama. Een meisje mag net zo goed ravotten en voetballen als dat een jongetje op ballet mag of mag tekenen etc.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je vantevoren een bepaald beeld bij een zoon of dochter hebt en bij wat voor dingen je dan zou doen.
ja, dat is zoquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Maar er kleeft wel een bepaald beeld aan zonen of dochters. ofzo.
Timo en Wolf hebben ook van die A@pie laarsjes en die zien er niet gay uit hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.
neeequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ja haha logisch, jij hebt vrij weinig aan maat 62
dat is wel weer jammer jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef Sorbootje het volgende:
En die jurk was echt een van mijn favorieten. Wel een drama om aan te trekken. Vrij stug en knoopjes die niet meewerken.
Aah, waarschijnlijk gaan we zaterdag in Eindhoven shoppen, dus dan zal ik daar even kijken. Die in de Heuvelgalerie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Miss, vorige week lagen er in Eindhoven nog genoeg skibroeken bij de de H&M. Ik heb em uiteindelijk in 80, want Driekus heeft geen lange benen en die broeken zijn best lang. Ik doe er tzt wel een maillot of een joggingbroek onder.
Ik vind het gewoon stomme termen. Wat als je als man niet stoer/macho bent en rustig en niet van voetbal houd, maar wel alleen zonen hebt? Ben je dan ook meisjespapa? (retorische vraag)quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft meisjespapa is het allemaal wel zo'n beetje gezegd. Natuurlijk zijn het allemaal stereotypen, maar daar zit wel een kern van waarheid in. En als Senna op ballet wil, mag ze op ballet, en als ze wil voetballen, gaat ze lekker voetballen. Het is in mijn ogen gewoon meer de persoon die schaap is, rustig, niet macho/stoer, heeft ook altijd veel vrouwelijke vrienden gehad. Hij kijkt ook wel graag voetbal, maar is geen fanatiekeling, niet in sport of in andere dingen. Dat zegt niets over hoe Senna gaat zijn als meisje, natuurlijk
Nou ja, eigenlijk vind ik dit een beetje flauw. Als ik dus had gezegd dat schaap "meer het type was dat zich als papa beter zou kunnen vinden in de activiteiten en/of het karakter van een stereotype meisje dan van een stereotype jongen", dan is het wel goed. Maar omdat dat clichématig en om het kort te houden, afgekort wordt tot 'meisjespapa' is het niet goed? Ik neem aan dat eigenlijk iedereen best weet wat er mee bedoeld wordt en dat ik niet bedoelde dat hij de papa van een dochter zou zijn, ook al had hij een zoon.quote:Op woensdag 3 november 2010 07:13 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stomme termen. Wat als je als man niet stoer/macho bent en rustig en niet van voetbal houd, maar wel alleen zonen hebt? Ben je dan ook meisjespapa? (retorische vraag)
Je hebt als persoon bepaalde karaktertrekken en dat kan meer bij een stereotype meisje of jongen passen ja, maar het geslacht van je kind maakt je papa van een meisje of jongen (of zoals bij ons beiden).
Dat bedoelde ik te zeggen.
haha, Sonnetje, die zijn al vaak langsgekomen![]()
ik vind het afschuwelijk
dat is een lief jasje zegquote:Op woensdag 3 november 2010 07:58 schreef lily het volgende:
Dit is Leah's winterjas geworden:
[ afbeelding ]
Nou, ik weet het niet! Ik lees in het dreumestopic bijvoorbeeld wel eens dat een jongetje dat nog nooit een auto heeft gehad meteen weet wat hij ermee moet doen. Ik vind dat altijd wel heel frappant!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef oeke het volgende:
Uiteindelijk maakt het niks uit, het ligt geheel aan wat voor kind je hebt en daar groei je in mee.
En ik hoop van ganser harte dat Ko nooit een vecht/schiet/voetbal-kind wordt.
Maar ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen met ons als ouders.![]()
Ko mag van mij ook echt wel cowboy en indiaan spelen of boef. Maar ik bedoel altijd op het schoolplein vechten, of met mitrailleurtjes rondlopen als je bijna 2 bent. (zoals laatst op de kinderboerderij)quote:Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik weet het niet! Ik lees in het dreumestopic bijvoorbeeld wel eens dat een jongetje dat nog nooit een auto heeft gehad meteen weet wat hij ermee moet doen. Ik vind dat altijd wel heel frappant!
Ik heb zoveel uitgesproken ideeen over opvoeding terwijl ik hier voor mijn gevoel juist heel blanco in sta. Ik heb zelfs geen mening over het uitbannen van pistolen of zwaarden. Ik speelde zelf vroeger ook graag met klappertjespistolen op het erf van mijn opa en oma (daar kon je zo goed het wilde westen naspelen!). En ik heb natuurlijk ook de chocoladesigaretten en aanstekers met snoepjes gehad rond Sinterklaas waarmee ik deed alsof ik kon roken (vooral erg leuk met koud weer, dan leek het net echt uit als je uitblies!). En ik ben juist altijd een heel pacifistisch meisje geweest dat resoluut anti-roken was.
Om het nog ontopic te maken: ik heb er dus geen enkel probleem mee om Ivan jongensachtig te kleden, maar ik ben duidelijk niet zo krampachtig als mijn lief die het een na het ander gay vindt.
Maar dat wist Senna ookquote:Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet! Ik lees in het dreumestopic bijvoorbeeld wel eens dat een jongetje dat nog nooit een auto heeft gehad meteen weet wat hij ermee moet doen. Ik vind dat altijd wel heel frappant!
Typisch vind ik dat, die wens om een klein kind ook al een richting in te duwen. Veel mensen doen dat, zowel met kleding als met speelgoed. Ik hoop (maar of dat helemaal lukt is natuurlijk de vraag) dat wij het een beetje open kunnen laten, zodat ze zelf nog wat in te vullen heeft.quote:Ik heb zoveel uitgesproken ideeen over opvoeding terwijl ik hier voor mijn gevoel juist heel blanco in sta. Ik heb zelfs geen mening over het uitbannen van pistolen of zwaarden. Ik speelde zelf vroeger ook graag met klappertjespistolen op het erf van mijn opa en oma (daar kon je zo goed het wilde westen naspelen!). En ik heb natuurlijk ook de chocoladesigaretten en aanstekers met snoepjes gehad rond Sinterklaas waarmee ik deed alsof ik kon roken (vooral erg leuk met koud weer, dan leek het net echt uit als je uitblies!). En ik ben juist altijd een heel pacifistisch meisje geweest dat resoluut anti-roken was.
Om het nog ontopic te maken: ik heb er dus geen enkel probleem mee om Ivan jongensachtig te kleden, maar ik ben duidelijk niet zo krampachtig als mijn lief die het een na het ander gay vindt.
Mijn kind weet dat dus echt niet. Ik doe het steeds voor.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
ja eh dit schreeuwt natuurlijk op alle mogelijke manieren foto!! hèquote:Op woensdag 3 november 2010 10:33 schreef She-Wolf het volgende:
Mijn man is geen metromanmaar ook geen machoman. Hij houdt niet echt van voetbal (behalve tijdens wk's en ek's etc) en houdt niet van vieze handen. Als mensen hem niet kennen en alleen zien denken mensen dat echter vaak wel. Omdat het een langharige, gitaarspelende rocker is.
![]()
Hij had best graag een zoon gehad, maar krijgt drie dochters. En ook dat vindt hij hartstikke leuk. Kleding geeft hij dan weer niets om en zal hij ook nooit kopen. Maar speelt wel met de barbies of my little pony's wanneer ze samen in bad zitten.
wel interessant eigenlijkquote:Op woensdag 3 november 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
en over discussiesik las ooit ergens een wetenschappelijk artikel dat het voor jongens goed is en natuurlijk is om vechtspellen te spelen en te simuleren omdat ze daarmee juist gevoelens van agressie een plaats kunnen geven en conflict-situaties kunnen ontdekken ofzoiets. uiteraard hoef je als ouder geen mitrailleur voor je dreumesje te kopen om dat te stimuleren
maar het was ook niet echt tegen te houden en dat was volgens die onderzoekers ook niet erg want het zei niets over de daadwerkelijke agressie van het kind. Of iets dergelijks. Zal straks es zoeken of ik het nog kan vinden ergens.
ja, dit dusquote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef miss_sly het volgende:
ow huup, zoiets heb ik ook wel eens gelezen en gehoord. Ook dat jongetjes in het basisonderwijs dus vaker in de problemen komen, omdat er te weinig mannelijk onderwijzend personeel is. Ze worden door vrouwenlijk onderwijzend personeel meer beknot in hun 'agressieve' wilde spelletjes, terwijl ze die nodig zouden hebben inderdaad om hun gevoelens te kanaliseren.
Wat goed dat je dat in herinnering brengt, ik was het min of meer vergeten maar nu je dit zo post, komt het weer boven.
Ja, maar dat zijn echt twee verschillende dingen. Spelen met zwaarden of daadwerkelijk een dier ofzo pijn doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:17 schreef Ssserpente het volgende:
Hu, ik ril ook van jochies met zwaarden en pistolen. Ik moet dan meteen aan jongetjes denken die eenden en andere dieren met stokken slaan. Nils heeft er laatst nog zoeen bij z'n kladden gegrepen.
Ik heb een pesthekel aan voetbal, vechten is ook niet mijn hobby, en pistooltjes hebben we hier niet in huis. En toch schopt hij tegen ballen en loopt hij 'pieuw-pieuw' rond met een van duplo gefabriceerde 'pieuw'... Je hebt het niet altijd in de hand...quote:Op woensdag 3 november 2010 10:30 schreef oeke het volgende:
*knip*
En ik hoop van ganser harte dat Ko nooit een vecht/schiet/voetbal-kind wordt.
Maar ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen met ons als ouders.![]()
*knip*
Op de tuin hebben wij een buurmeisje. Ik kon van de zomer een gesprek afluisteren tussen haar en 2 andere buurmeisjes. Met veel gegiechel waren ze hun baby-katje aan het pesten. Waarbij ze zei, ik pest altijd katten maar mijn eigen liever niet. Maar nu wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:17 schreef Ssserpente het volgende:
Hu, ik ril ook van jochies met zwaarden en pistolen. Ik moet dan meteen aan jongetjes denken die eenden en andere dieren met stokken slaan. Nils heeft er laatst nog zoeen bij z'n kladden gegrepen.
Ik bedoel dus vooral dat je als ouder geweld verheerlijkt en tegen je zoon zegt dat hij van zich af moet slaan als hij gepest wordt of hem wapens geven die een gewoon pistooltje of zwaard te boven gaan. Echte legerdingen. Mitrailleurs of tanks. etc.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een pesthekel aan voetbal, vechten is ook niet mijn hobby, en pistooltjes hebben we hier niet in huis. En toch schopt hij tegen ballen en loopt hij 'pieuw-pieuw' rond met een van duplo gefabriceerde 'pieuw'... Je hebt het niet altijd in de hand...
Ja, dat snap ik wel, maar je zei 'ik hoop dat...' en 'ik kan het met niet voorstellen', maar vergis je niet in wat ze mee krijgen van bijv een creche, peuterspeelzaak, buurkindjes... Sasha liep hier laatst 'Hand in hand kameraden' te zingen met daarachteraan een 'Ajax is stom'. Mijn haren stonden recht overeind, want als ik iets echt ergerlijk vind is het wel dat enge club-gedrag. Maar ja... zie het er maar weer eens uit te krijgen als 'Ja, maar Joel en Mikey doen het wel he mama?'. Met zijn zoetste stemmetje...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik bedoel dus vooral dat je als ouder geweld verheerlijkt en tegen je zoon zegt dat hij van zich af moet slaan als hij gepest wordt of hem wapens geven die een gewoon pistooltje of zwaard te boven gaan. Echte legerdingen. Mitrailleurs of tanks. etc.
En dat is vooral ouderlijk gedrag wat je wel zelf in de hand hebt.
Nee, dat snap ik helemaal.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zal heus nog op mijn neus kijken, wat dat betreft. En P. en ik zijn gewoon softies, dus dat zal wel zijn waarom ik me niet verheug op dergelijk gedrag.
Leuk lijkt me dat! kun je straks echt gericht zoeken en/of in die maten waar je nog heel veel van hebt juist 2/3 iets duurdere kledingstukken erbij kopen voor ''mooi''quote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Zo! ik heb even goed geinventariseerd. Jeetje wat hebben we een hoop bruikbaars nog![]()
dat wist ik uiteraard wel maar ik had de dozen met 68 en 74 nog niet echt bekeken verder. In 68 heb ik eigenlijk alleen wat shirtjes extra nodig, zomertruitjes zeg maar. En in 74 juist weer wat wintersachtige shirtjes. Maar dat laatste is nog zo ver weg, dat komt tzt wel als ze er eenmaal is.
Leuk! Heb k een zoekprojectje![]()
en fijn dat we zoveel bewaard hebben, scheelt een bak geld straks.
Klinkt als een mimpi outfit.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pfoe was is kinderkleding soms belachelijk duur zeg. Ik was voor Dana een leuk kerstoutfitje aan het zoeken en zag leuke setjes voorbij komen. Maar ik ga no way ruim 100 euro voor een setje kleding uitgeven..
Ik wou een zwart tule rokje kopen voor dr met een zwart wit gestreept truitje erop en zwart wit gestreepte maillot eronder met haar zwarte stoere laarsjes erbij. Lekker eigenwijs..past wel bij dr
Dus als iemand zoiets tegenkomt geef maar even een gil
Denk je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
Maar idd, meisjes kunnen ook erg gemeen zijn. Wat geniepiger zelfs, denk ik.
ja psiesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk lijkt me dat! kun je straks echt gericht zoeken en/of in die maten waar je nog heel veel van hebt juist 2/3 iets duurdere kledingstukken erbij kopen voor ''mooi''
nee was niet van mimpi..wel van een merk met dezelfde prijsklasse..ben even de naam kwijtquote:Op woensdag 3 november 2010 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Klinkt als een mimpi outfit.
Maar dan zit je ook wel aan een hoge prijs.
Of blond&blond, maar dan moet je echt naar een winkel gaan waar ze dat verkopen want op de site hebben ze niet veel.
die heet "emora" (het tule rokje)quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja heeft een tule rokje van Name-It, was sowieso onder de 25 euro, anders had ik het nooit gekocht!
Ik vind Jottum een 'zwarte kousenkerk' achtig merkquote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef lily het volgende:
misschien iets van Jottum?
[ afbeelding ]
ik houd echt van de combinatie zwart-wit![]()
[ afbeelding ]
OMG, die moet ik voor mezelf hebben! Ik denk dat er twee keer een duim in past.quote:
dat!quote:
Ik vind ze alledrie heel leuk. Dat wil zeggen, ik heb het idee dat de foto van het eerste pakje gewoon wat ongelukkig is. Maar het derde pakje springt er wat mij betreft uit!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef oeke het volgende:
Even on-topic, wat denken jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of geen van de drie...
En er dan zelf hertjes en kerstbomen op borduren!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Lekker warm op winterse dagen, als je een pyjamadag wil doen, maar niet te pyjama-achtig wil. Of zoiets.
Deze vind ik ook wel leuk, maar iets te wit.
[ afbeelding ]
SC vind het waarschijnlijk helemaal niks.
Die viel me ook op, maar dan deze variant:quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Lekker warm op winterse dagen, als je een pyjamadag wil doen, maar niet te pyjama-achtig wil. Of zoiets.
[ afbeelding ]
Het witte pakje dat je als laatste liet zien én het pakje met ijsbeer.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:32 schreef oeke het volgende:
En vandaag is 20% korting! Dus ik.moet.nu.beslissen.
Even rekenen hoor, want dat zijn net de twee dure.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
Het witte pakje dat je als laatste liet zien én het pakje met ijsbeer.
Of: één dure voor Sinterklaas en één voor Kerst.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Even rekenen hoor, want dat zijn net de twee dure.![]()
Of het sterretjespak en 1 van de dure.
Ik vind dat kraagje een beetje maf, meer iets voor een jasje.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is echt geweldig.. maar ik dacht post 'm niet want dat vind niemand hier leuk.
Doet me denken aan een loodgieter.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat kraagje een beetje maf, meer iets voor een jasje.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Doet me denken aan een loodgieter.
Heb je navigatie?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ow SC nu je hier toch bent. Jij komt weleens bij het Alexandrium toch? Zou ik de Primark makkelijk kunnen vinden of moet ik dan de auto op een bepaalde plek parkeren?
(ja het is alweer heel lang geleden dat ik in Rdam was)
Ja heb navigatie, dus adres is welkomquote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heb je navigatie?
Dan weet ik een plekje waar je geen parkeergeld moet betalen.
Dat is 5 minuutjes van de Pri.
En anders gewoon in de grote parkeergarage van de AH.
Dan verf je hem toch gewoon zelf?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
[ afbeelding ]
die wilde k voor floris voor de kerst kopenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Ik vind dit wel héél erg fout overigens
[ afbeelding ]
ghehe ik zie er de humor wel van op zich. Zou het zelf niet zo snel kopen maar och. Willow had vorig jaar geloof ik ook zo'n soort kerstmanoutfit geloof ik toch? Ook foutquote:Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
die wilde k voor floris voor de kerst kopen
Geen idee? Het zou kunnen hoor, maar meestal zou het eerder moeten pluizen door de droger geloof ik toch? Dan slijt het sneller ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef becky27 het volgende:
huup, ik gooi niets in de droger, zou het daar aan liggen? Verder hou ik me ook aan de voorschriften, 40 graden, nu biologisch wasmiddel en geen wasverzachter.
k koop t ook niet echt, haha, gaat me net iets te verquote:Op donderdag 4 november 2010 09:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ik zie er de humor wel van op zich. Zou het zelf niet zo snel kopen maar och. Willow had vorig jaar geloof ik ook zo'n soort kerstmanoutfit geloof ik toch? Ook fout(sorry innepin
)
omg, ja ik zie 't hij's open.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:45 schreef huuphuup het volgende:
ging vandaag trouwens niet ook die zara webshop open?
straks even kijken als Amélie weer ligt te slapen
Dat zou wel heel goed kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ook interessant:
"'Pilling' wordt veroorzaakt doordat korte vezels loskomen van de langere vezels wat resulteert in pluisjes. Dit proces vindt onder andere plaats wanneer wasgoed tegen elkaar schuurt. Een te volle wasmachine veroorzaakt dus ook pilling. Het wasgoed schuurt dan meer langs de wastrommel dan langs ander wasgoed." (Bron)
oh ik heb geen CCquote:Op donderdag 4 november 2010 09:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express en Paypal.
Doe ik niet aan.
Met elkaar bestellen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb wel een CC, althans mijn lief.. maar goed we zijn in gemeenschap van CC getrouwd...vind ik. Zo maar even kijken!
Hmmm, misschien is dat het, ik stop mijn wasmachine (7 kg trommelquote:Op donderdag 4 november 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ook interessant:
"'Pilling' wordt veroorzaakt doordat korte vezels loskomen van de langere vezels wat resulteert in pluisjes. Dit proces vindt onder andere plaats wanneer wasgoed tegen elkaar schuurt. Een te volle wasmachine veroorzaakt dus ook pilling. Het wasgoed schuurt dan meer langs de wastrommel dan langs ander wasgoed." (Bron)
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Zara heeft heel leuke winterjasjes voor jongens!
Kijk nou, 17,95 euro!
[ afbeelding ]
Zal wel niet zo dik zijn? Er staat ook 'overjas' bij.
En 39,95 (ook in bruin en zwart verkrijgbaar):
[ afbeelding ]
Ik vind 't beide leuk, met laarzen of jazzschoentjes maakt niet zo uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Is die onderste niet precies het jasje dat meimel voor Dyon heeft?
leuk spul
SC dat setje vind ik erg leukmaar ik zou het denk ik combineren met stoere laarzen en grove kniekousgevallen, van die slobberdingen. Ik ben niet zo'n fan van jazzschoentjes.
Ik was al bang dat je op de ruitjes af zou knappen. Ik vind deze kleur geweldig voor Niels (en van de ruitjes zie je toch niks als hij de tuinbroek draagt), maar ik weet niet wat je van het model en het embleem voorop vindt:quote:Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
Ohh ik zie voor meisjes zoveel leuks![]()
Ik vind de Wolfbroekjes heel leuk voor Wolf, die tuinbroek voor Niels wat minder door de ruitjes.
Mij iets te tuttig.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie vinden mijn Isabeau-keuze zeker weer stom
Ik vind alleen het jasje leuk.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie vinden mijn Isabeau-keuze zeker weer stom
Dat is vals spelenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot Isabeau het aanheeft.
Wil je me laten weten of het gelukt is? Ik erger me er ook wild aan. Precies wat jij zegt: het ziet er bekakt uit, net alsof 'ie op weg is naar de poloclub. Ik heb begrepen dat je daar speciale mesjes voor hebt, tornen?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft trouwens die trui van H&M met gekleurde strepen en een geborduurd embleem erop voor zijn verjaardag gekregen. Ik ga kijken of ik dat er ook af kan tornen, ik vind het zo bekakt staan.
Inderdaad, al trek je haar een vuilniszak aan dan zeggen wij nog "oh" en "awh"quote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Valsspelen? Omdat het zo'n lekker ding is?
Haha, ik zou me hier niet meer bij aan kunnen sluiten. Ik zit me ook echt alleen te verlekkeren.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
(prijs valt me alleszins mee trouwens, maar goed, centjes zijn hoe dan ook even op. :_ )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een tornmesjequote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil je me laten weten of het gelukt is? Ik erger me er ook wild aan. Precies wat jij zegt: het ziet er bekakt uit, net alsof 'ie op weg is naar de poloclub. Ik heb begrepen dat je daar speciale mesjes voor hebt, tornen?
Dat grijze streepjes truitje schreeuwt echt SASHA!!!! Maar zelfs met schrapen lukt het me niet meer. Even wachten tot volgende maand maar. En ja, die schoentjes...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik zou me hier niet meer bij aan kunnen sluiten. Ik zit me ook echt alleen te verlekkeren.
Leuke spullen en oh wat zijn die schoentjes zoet!!! Het is voor het eerst dat ik denk: "Ja, dat zijn echte Ivanschoentjes!"
Ik wel.. ze hebben niet alles wat ik online hier zie.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorbootje het jasje en jurkje vind ik echt heel erg leuk!
Ik vind de verzendkosten best wel hoog, 3,95, ik zie dan voor mij het nut van online bestellen niet zo in als ik er hier in Rotterdam 3 heb zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |