Ik vind 't beide leuk, met laarzen of jazzschoentjes maakt niet zo uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Is die onderste niet precies het jasje dat meimel voor Dyon heeft?
leuk spul
SC dat setje vind ik erg leukmaar ik zou het denk ik combineren met stoere laarzen en grove kniekousgevallen, van die slobberdingen. Ik ben niet zo'n fan van jazzschoentjes.
Ik was al bang dat je op de ruitjes af zou knappen. Ik vind deze kleur geweldig voor Niels (en van de ruitjes zie je toch niks als hij de tuinbroek draagt), maar ik weet niet wat je van het model en het embleem voorop vindt:quote:Op donderdag 4 november 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
Ohh ik zie voor meisjes zoveel leuks![]()
Ik vind de Wolfbroekjes heel leuk voor Wolf, die tuinbroek voor Niels wat minder door de ruitjes.
Mij iets te tuttig.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie vinden mijn Isabeau-keuze zeker weer stom
Ik vind alleen het jasje leuk.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef Sorbootje het volgende:
Jullie vinden mijn Isabeau-keuze zeker weer stom
Dat is vals spelenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Sorbootje het volgende:
Wacht maar tot Isabeau het aanheeft.
Wil je me laten weten of het gelukt is? Ik erger me er ook wild aan. Precies wat jij zegt: het ziet er bekakt uit, net alsof 'ie op weg is naar de poloclub. Ik heb begrepen dat je daar speciale mesjes voor hebt, tornen?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft trouwens die trui van H&M met gekleurde strepen en een geborduurd embleem erop voor zijn verjaardag gekregen. Ik ga kijken of ik dat er ook af kan tornen, ik vind het zo bekakt staan.
Inderdaad, al trek je haar een vuilniszak aan dan zeggen wij nog "oh" en "awh"quote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Sorbootje het volgende:
Valsspelen? Omdat het zo'n lekker ding is?
Haha, ik zou me hier niet meer bij aan kunnen sluiten. Ik zit me ook echt alleen te verlekkeren.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
(prijs valt me alleszins mee trouwens, maar goed, centjes zijn hoe dan ook even op. :_ )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, een tornmesjequote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wil je me laten weten of het gelukt is? Ik erger me er ook wild aan. Precies wat jij zegt: het ziet er bekakt uit, net alsof 'ie op weg is naar de poloclub. Ik heb begrepen dat je daar speciale mesjes voor hebt, tornen?
Dat grijze streepjes truitje schreeuwt echt SASHA!!!! Maar zelfs met schrapen lukt het me niet meer. Even wachten tot volgende maand maar. En ja, die schoentjes...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, ik zou me hier niet meer bij aan kunnen sluiten. Ik zit me ook echt alleen te verlekkeren.
Leuke spullen en oh wat zijn die schoentjes zoet!!! Het is voor het eerst dat ik denk: "Ja, dat zijn echte Ivanschoentjes!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |