Geen idee? Het zou kunnen hoor, maar meestal zou het eerder moeten pluizen door de droger geloof ik toch? Dan slijt het sneller ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef becky27 het volgende:
huup, ik gooi niets in de droger, zou het daar aan liggen? Verder hou ik me ook aan de voorschriften, 40 graden, nu biologisch wasmiddel en geen wasverzachter.
k koop t ook niet echt, haha, gaat me net iets te verquote:Op donderdag 4 november 2010 09:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ik zie er de humor wel van op zich. Zou het zelf niet zo snel kopen maar och. Willow had vorig jaar geloof ik ook zo'n soort kerstmanoutfit geloof ik toch? Ook fout(sorry innepin
)
omg, ja ik zie 't hij's open.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:45 schreef huuphuup het volgende:
ging vandaag trouwens niet ook die zara webshop open?
straks even kijken als Amélie weer ligt te slapen
Dat zou wel heel goed kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ook interessant:
"'Pilling' wordt veroorzaakt doordat korte vezels loskomen van de langere vezels wat resulteert in pluisjes. Dit proces vindt onder andere plaats wanneer wasgoed tegen elkaar schuurt. Een te volle wasmachine veroorzaakt dus ook pilling. Het wasgoed schuurt dan meer langs de wastrommel dan langs ander wasgoed." (Bron)
oh ik heb geen CCquote:Op donderdag 4 november 2010 09:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express en Paypal.
Doe ik niet aan.
Met elkaar bestellen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb wel een CC, althans mijn lief.. maar goed we zijn in gemeenschap van CC getrouwd...vind ik. Zo maar even kijken!
Hmmm, misschien is dat het, ik stop mijn wasmachine (7 kg trommelquote:Op donderdag 4 november 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ook interessant:
"'Pilling' wordt veroorzaakt doordat korte vezels loskomen van de langere vezels wat resulteert in pluisjes. Dit proces vindt onder andere plaats wanneer wasgoed tegen elkaar schuurt. Een te volle wasmachine veroorzaakt dus ook pilling. Het wasgoed schuurt dan meer langs de wastrommel dan langs ander wasgoed." (Bron)
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Zara heeft heel leuke winterjasjes voor jongens!
Kijk nou, 17,95 euro!
[ afbeelding ]
Zal wel niet zo dik zijn? Er staat ook 'overjas' bij.
En 39,95 (ook in bruin en zwart verkrijgbaar):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |