Ik vind dat kraagje een beetje maf, meer iets voor een jasje.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Die is echt geweldig.. maar ik dacht post 'm niet want dat vind niemand hier leuk.
Doet me denken aan een loodgieter.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat kraagje een beetje maf, meer iets voor een jasje.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Doet me denken aan een loodgieter.
Heb je navigatie?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Ow SC nu je hier toch bent. Jij komt weleens bij het Alexandrium toch? Zou ik de Primark makkelijk kunnen vinden of moet ik dan de auto op een bepaalde plek parkeren?
(ja het is alweer heel lang geleden dat ik in Rdam was)
Ja heb navigatie, dus adres is welkomquote:Op woensdag 3 november 2010 22:53 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heb je navigatie?
Dan weet ik een plekje waar je geen parkeergeld moet betalen.
Dat is 5 minuutjes van de Pri.
En anders gewoon in de grote parkeergarage van de AH.
Dan verf je hem toch gewoon zelf?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Lekker warm op winterse dagen, als je een pyjamadag wil doen, maar niet te pyjama-achtig wil. Of zoiets.
Deze vind ik ook wel leuk, maar iets te wit.
[ afbeelding ]
SC vind het waarschijnlijk helemaal niks.
die wilde k voor floris voor de kerst kopenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:50 schreef Orea het volgende:
Ik vind dit wel héél erg fout overigens
[ afbeelding ]
ghehe ik zie er de humor wel van op zich. Zou het zelf niet zo snel kopen maar och. Willow had vorig jaar geloof ik ook zo'n soort kerstmanoutfit geloof ik toch? Ook foutquote:Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
die wilde k voor floris voor de kerst kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |