Nee, dat snap ik helemaal.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef oeke het volgende:
Oh, ik zal heus nog op mijn neus kijken, wat dat betreft. En P. en ik zijn gewoon softies, dus dat zal wel zijn waarom ik me niet verheug op dergelijk gedrag.
Leuk lijkt me dat! kun je straks echt gericht zoeken en/of in die maten waar je nog heel veel van hebt juist 2/3 iets duurdere kledingstukken erbij kopen voor ''mooi''quote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Zo! ik heb even goed geinventariseerd. Jeetje wat hebben we een hoop bruikbaars nog![]()
dat wist ik uiteraard wel maar ik had de dozen met 68 en 74 nog niet echt bekeken verder. In 68 heb ik eigenlijk alleen wat shirtjes extra nodig, zomertruitjes zeg maar. En in 74 juist weer wat wintersachtige shirtjes. Maar dat laatste is nog zo ver weg, dat komt tzt wel als ze er eenmaal is.
Leuk! Heb k een zoekprojectje![]()
en fijn dat we zoveel bewaard hebben, scheelt een bak geld straks.
Klinkt als een mimpi outfit.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pfoe was is kinderkleding soms belachelijk duur zeg. Ik was voor Dana een leuk kerstoutfitje aan het zoeken en zag leuke setjes voorbij komen. Maar ik ga no way ruim 100 euro voor een setje kleding uitgeven..
Ik wou een zwart tule rokje kopen voor dr met een zwart wit gestreept truitje erop en zwart wit gestreepte maillot eronder met haar zwarte stoere laarsjes erbij. Lekker eigenwijs..past wel bij dr
Dus als iemand zoiets tegenkomt geef maar even een gil
Denk je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
Maar idd, meisjes kunnen ook erg gemeen zijn. Wat geniepiger zelfs, denk ik.
ja psiesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Leuk lijkt me dat! kun je straks echt gericht zoeken en/of in die maten waar je nog heel veel van hebt juist 2/3 iets duurdere kledingstukken erbij kopen voor ''mooi''
nee was niet van mimpi..wel van een merk met dezelfde prijsklasse..ben even de naam kwijtquote:Op woensdag 3 november 2010 13:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Klinkt als een mimpi outfit.
Maar dan zit je ook wel aan een hoge prijs.
Of blond&blond, maar dan moet je echt naar een winkel gaan waar ze dat verkopen want op de site hebben ze niet veel.
die heet "emora" (het tule rokje)quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Jeetjejom het volgende:
Jorja heeft een tule rokje van Name-It, was sowieso onder de 25 euro, anders had ik het nooit gekocht!
Ik vind Jottum een 'zwarte kousenkerk' achtig merkquote:Op woensdag 3 november 2010 14:14 schreef lily het volgende:
misschien iets van Jottum?
[ afbeelding ]
ik houd echt van de combinatie zwart-wit![]()
[ afbeelding ]
OMG, die moet ik voor mezelf hebben! Ik denk dat er twee keer een duim in past.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |