abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88254850
och, huup

Ik heb een zoon van 5 en hij kamt mijn haar, maakt er vlechtjes in....
merkt het als enige op als ik nieuwe oorbellen heb...
ook zegt ie vaak: mama, wat zie je er mooi uit... O+

zoon, dochter...tis me om het even

wanneer ben je een meisjespapa eigenlijk (ja, zolang je geen zoon krijgt natuurlijk...maar verder....)
pi_88255211
mijn oudste zoon zou trouwens nog een vuilniszak aantrekken als ik dat toevallig klaar zou leggen...zonder morren :+
pi_88255307
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Stiemie het volgende:
Voor de mensen die zwarte kleertjes zoeken, hier hebben ze een en ander: http://www.mieniemie.nl/Nieuw---Pre-order-c-416.html
duuuur
pi_88255548
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef lily het volgende:
och, huup

Ik heb een zoon van 5 en hij kamt mijn haar, maakt er vlechtjes in....
merkt het als enige op als ik nieuwe oorbellen heb...
ook zegt ie vaak: mama, wat zie je er mooi uit... O+

zoon, dochter...tis me om het even

wanneer ben je een meisjespapa eigenlijk (ja, zolang je geen zoon krijgt natuurlijk...maar verder....)
ja ik weet het niet zo, ik heb ook altijd een beetje moeite met die termen van wat mensen zichzelf dan noemen zo van ik ben echte jongensmama/papa of ik ben een echte meisjespapa/mama. Puntje bij paaltje hou je van ieder kind net zoveel en vind je ze allemaal net zo leuk, ongeacht het geslacht.

Maar toch is B.minder van het buiten ravotten en voetballen bij wijze van dan van het theekransjes houden om het zo maar te zeggen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is.

God wat klink ik weer lekker helder :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88255700
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Maar toch is B.minder van het buiten ravotten en voetballen bij wijze van dan van het theekransjes houden om het zo maar te zeggen. Ik kan er niet echt de vinger op leggen wat het is.
Ja, dat kan natuurlijk, maar dan nog, je kan een zoon krijgen die ook niet zo van voetballen en ravotten houdt, en een dochter die dat wel doet. Dat bedoelde ik een beetje te zeggen...
pi_88257277
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:54 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, dat kan natuurlijk, maar dan nog, je kan een zoon krijgen die ook niet zo van voetballen en ravotten houdt, en een dochter die dat wel doet. Dat bedoelde ik een beetje te zeggen...
ja nouja dat bedoel ik ook haha
het is een oppervlakkig stereotypisch beeld wat uiteindelijk niets hoeft te zeggen.

Maar goed, B. denkt ook nog dat het straks zo gezellig zou zijn voor een zoon om 2 grote zussen te hebben _O- :D ik laat hem nog maar even denken :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:05:19 #107
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88258355
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef lily het volgende:

[..]

duuuur
dat dus!!

ik ben geen meisjes of jongensmama, ik ben gewoon mama en dat vind ik al eng en moeilijk zat.
pi_88258612
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:42 schreef lily het volgende:

[..]

duuuur
Ja ik heb vorige keer de uitverkoop afgewacht en dat was goed te doen :Y
pi_88258910
Nou ja, het is met reden een stereotype. Dat wil zeggen, er zit een kern van waarheid in als het gaat om verschillen tussen jongens en meisjes en dus ook tussen jongenspapa's en meisjespapa's. En natuurlijk zijn er uitzonderingen en nuances. Maar kijk alleen maar al naar dit topic: waarom zit het vol met vrouwen? :P
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88259092
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het is met reden een stereotype. Dat wil zeggen, er zit een kern van waarheid in als het gaat om verschillen tussen jongens en meisjes en dus ook tussen jongenspapa's en meisjespapa's. En natuurlijk zijn er uitzonderingen en nuances. Maar kijk alleen maar al naar dit topic: waarom zit het vol met vrouwen? :P
omdat de meeste mannen wel 3 keer nadenken voordat ze zich in OUD wagen :+ ;)

B. trakteert me zaterdag, ik mag wat kleertjes voor de buikbaby uitzoeken O+ maar ik moet even inventariseren wat we nog nodig hebben :D
das het "nadeel" van nog n keer een meisje, ik ben ruim voorzien in 50/56 en 62 al :D misschien zomerspul in 68 dan, toen zat Amélie midden in de winter dus ik heb nauwelijks luchtige dingen in die maat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88259216
Huup dat probleem hebben we hier ook. Esmee draagt nu maat 80 en dat had Linde in juli :') Ik heb dus vooral zomerjurkjes, korte mouwentruitjes enzo liggen. Erg he want nu moet ik allemaal nieuwe dingen kopen :'( O-)
pi_88259267
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:

omdat de meeste mannen wel 3 keer nadenken voordat ze zich in OUD wagen :+ ;)
Oh, maar als er een reltopic is dan komen de mannen ineens binnendrommen. En ik vond het rolverdelingsgesprek van laatst ook heel verhelderend: het zijn meestal de vrouwen die zich ontfermen over de aanschaf van kinderkleding. Als er dus een papa tussen zit die dat ook leuk vindt of kleding aardig kan combineren dan is al snel de term 'meisjespapa' geboren.
pi_88259341
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:24 schreef Stiemie het volgende:
Huup dat probleem hebben we hier ook. Esmee draagt nu maat 80 en dat had Linde in juli :') Ik heb dus vooral zomerjurkjes, korte mouwentruitjes enzo liggen. Erg he want nu moet ik allemaal nieuwe dingen kopen :'( O-)
hahaha ja heeeel vervelend :P

we hebben dat nu ook met B.'s nichtje, daar kregen we altijd veel kleertjes van (krijgen we nog steeds) maar Amélie groeit geloof ik beduidend minder hard want het begint nu scheef te lopen qua seizoen. Wel jammer want dan moet je ook de basisdingen kopen. Rompers met korte of juist lange mouwen enzo. Geeft op zich niet maar toch, stomme rompers lopen altijd best op qua kosten :D

Haha claudia das waar.
Of om met de woorden van je lief te spreken, zo'n papa is gay :+
B. krijgt altijd best veel commentaar dat hij graag kleding voor zn dochters koopt, niet dat ze hem gay vinden :P maar "men" vindt het maar raar als een man zich bezig houdt met zulke futiele dingen ofzo. Terwijl niemand van mijn aankopen opkijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 19:29:35 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88259413
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja ik weet het niet zo, ik heb ook altijd een beetje moeite met die termen van wat mensen zichzelf dan noemen zo van ik ben echte jongensmama/papa of ik ben een echte meisjespapa/mama. Puntje bij paaltje hou je van ieder kind net zoveel en vind je ze allemaal net zo leuk, ongeacht het geslacht.

God wat klink ik weer lekker helder :')
<insert Claudia's lief> Dat klinkt wel heel gay hoor. 8-)

En inderdaad, ik ben ook niet specifiek een meisjes- of jongetjesmama. Een meisje mag net zo goed ravotten en voetballen als dat een jongetje op ballet mag of mag tekenen etc.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je vantevoren een bepaald beeld bij een zoon of dochter hebt en bij wat voor dingen je dan zou doen.
A grand adventure has begun.
pi_88259553
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:29 schreef Keshet het volgende:

[..]

<insert Claudia's lief> Dat klinkt wel heel gay hoor. 8-)

En inderdaad, ik ben ook niet specifiek een meisjes- of jongetjesmama. Een meisje mag net zo goed ravotten en voetballen als dat een jongetje op ballet mag of mag tekenen etc.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je vantevoren een bepaald beeld bij een zoon of dochter hebt en bij wat voor dingen je dan zou doen.
nja dat laatste is het vooral, het beeld wat je van tevoren hebt. Mijn zoon mag best op ballet en als ie nagellak op wil, mij best :D
en een dochter mag met liefde in bomen klimmen en buiten door de modder rennen enz enz. Leuk!

Maar er kleeft wel een bepaald beeld aan zonen of dochters. ofzo.

Ik hoop nog 2 kinderen te krijgen (hoewel t er wsl maar 1 zal zijn uiteindelijk...) dus ik hoop dat daar ook jongens bij zitten. Gewoon, omdat het kan :+
ik zie mezelf niet als jongens of meisjes mama maar ik word door mensen wel omschreven als meisjesmama. T zal wel :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88259845
Precies, Keshet. Ik denk dat mijn lief bijvoorbeeld wel een beeld had van zichzelf aan de zijlijn van een voetbalveld, maar niet van een paardrijdbak, zeg maar. En dat betekent niet dat hij een minder leuke papa voor een dochter zal zijn, want uiteindelijk staat hij daar toch bij die paardrijdbak en wel met veel plezier (terwijl hij met zijn smartphone zit te pielen :') ).

En het lijkt mij ontzettend leuk als Ivan gewoon gaat paardrijden! *O*
pi_88259947
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef huuphuup het volgende:
Maar er kleeft wel een bepaald beeld aan zonen of dochters. ofzo.
ja, dat is zo

maar goed; ik heb twee zonen die zo ongelooflijk verschillend zijn. De een met de stereotype "mannelijke kenmerken" en de ander met juist veel vrouwelijke eigenschappen.
Dat wist ik natuurlijk ook niet van te voren. Maar dan noemt men mij vaak jongensmama? Ja duh, ik heb nu eenmaal 2 zonen maar het zegt geen bal :+
snappen jullie me nog :D (ik wil het uitleggen maar het lukt niet zo goed)

nou ja, whatever

back to kleding 8-) (en ja, ik was juist het type jongen als kind en kijk mij nu :P )
pi_88260484
kijk nu wat een mooie meisjesjurk van Barbara Farber

pi_88260528
Leuk jurkje! Ik vind alleen dat onderjurkgedoe niet mooi.
pi_88260678
Ik wel (bij deze wel in ieder geval)

Er is me laatst een BF jurkje langs me neus gegaan op marktplaats. Ik blijf zoeken...

http://www.wehkamp.nl/kin(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL

alleen was ie in zwart en wit (die wat het meisje op de foto draagt) en in maat 74

[ Bericht 4% gewijzigd door lily op 02-11-2010 20:03:58 ]
pi_88260806
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.
Timo en Wolf hebben ook van die A@pie laarsjes en die zien er niet gay uit hoor

Oh ik vond mezelf altijd een echte meisjesmoeder, omdat ik van het tutten ben.
Maarrr met Wolf kan ik vooralsnog heerlijk tutten hoor haha
Het eerste wat mijn man zei nadat we op de echo hadden gezien dat het een jongetje werd: ik ga niet met hem voetballen hoor!

*effe bijlezen gaat een topic terug*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88260955
Miss, vorige week lagen er in Eindhoven nog genoeg skibroeken bij de de H&M. Ik heb em uiteindelijk in 80, want Driekus heeft geen lange benen en die broeken zijn best lang. Ik doe er tzt wel een maillot of een joggingbroek onder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88261263
Hé Lily, dat jurkje had Isabeau! Helaas voor jou in maat 62, anders had je hem misschien wel over kunnen nemen ;)

pi_88261308
Hij stond er laatst nog wel in maat 80 op (MP). Ik twijfel nog steeds. Ik vind het zo'n lief jurkje, maar ik vind het ook jammer als het niet echt meer bij die eerste maanden hoort.. begrijp je?
pi_88261440
Nee, nu niet meer, ik hou mijn ogen open voor je!
pi_88263369
oh, volgens mij was het de maat 80, die waar ik op geboden en gemaild had!

ja, ik snap je (maar voor mij wordt het dan de maat 80 jurk ;) dus als je hem ziet geef maar een gil...)

wat is ze leuk zeg (de jurk en Isabeau ook)
pi_88263470
Ja haha logisch, jij hebt vrij weinig aan maat 62 :D

En die jurk was echt een van mijn favorieten. Wel een drama om aan te trekken. Vrij stug en knoopjes die niet meewerken.
pi_88263558
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef Sorbootje het volgende:
Ja haha logisch, jij hebt vrij weinig aan maat 62 :D
neee
ik bedoel, voor jou hoort ie bij de eerste maanden, voor mij wordt het de maat 80 jurk (dus hoort ie bij de eerste verjaardag ofzo)
pi_88263594
Oh ja... kwartje valt... duurt even..
pi_88263609
Asy en oeke kijk, balaclava's (klinkt als baklava :9)!! *O*

7,95 katoen??

9,95 van wol
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88263686
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef Sorbootje het volgende:
En die jurk was echt een van mijn favorieten. Wel een drama om aan te trekken. Vrij stug en knoopjes die niet meewerken.
dat is wel weer jammer ja

Ze had vandaag een superleuk jeans tuinbroekje aan (zat in die zak die ik vorige week kreeg). Het stond geweldig! maar de "helpjes" zakten voortdurend af...zeer ergerlijk (en dan heb ik haar nog maar 2 uur gezien vandaag ofzo)
pi_88263838
O+ Wel een klein maatje
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:14:06 #133
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88264207
wie vroeg er om leuke franse kledingwinkels?
Wij zijn fan van de okaidi winkels, dit jaar weer onszelf tegoed gedaan aan alle leuke kleertjes (rekening viel duur uit hahahaha)
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 22:03:59 #134
5428 crew  miss_sly
pi_88266919
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:05 schreef mefke79 het volgende:
Miss, vorige week lagen er in Eindhoven nog genoeg skibroeken bij de de H&M. Ik heb em uiteindelijk in 80, want Driekus heeft geen lange benen en die broeken zijn best lang. Ik doe er tzt wel een maillot of een joggingbroek onder.
Aah, waarschijnlijk gaan we zaterdag in Eindhoven shoppen, dus dan zal ik daar even kijken. Die in de Heuvelgalerie?

Wat betreft meisjespapa is het allemaal wel zo'n beetje gezegd. Natuurlijk zijn het allemaal stereotypen, maar daar zit wel een kern van waarheid in. En als Senna op ballet wil, mag ze op ballet, en als ze wil voetballen, gaat ze lekker voetballen. Het is in mijn ogen gewoon meer de persoon die schaap is, rustig, niet macho/stoer, heeft ook altijd veel vrouwelijke vrienden gehad. Hij kijkt ook wel graag voetbal, maar is geen fanatiekeling, niet in sport of in andere dingen. Dat zegt niets over hoe Senna gaat zijn als meisje, natuurlijk :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88267796
Die in de heuvel ja!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88270751
Leuk voor Floris voor de kerst O-)

of deze

pi_88276012
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft meisjespapa is het allemaal wel zo'n beetje gezegd. Natuurlijk zijn het allemaal stereotypen, maar daar zit wel een kern van waarheid in. En als Senna op ballet wil, mag ze op ballet, en als ze wil voetballen, gaat ze lekker voetballen. Het is in mijn ogen gewoon meer de persoon die schaap is, rustig, niet macho/stoer, heeft ook altijd veel vrouwelijke vrienden gehad. Hij kijkt ook wel graag voetbal, maar is geen fanatiekeling, niet in sport of in andere dingen. Dat zegt niets over hoe Senna gaat zijn als meisje, natuurlijk :)
Ik vind het gewoon stomme termen. Wat als je als man niet stoer/macho bent en rustig en niet van voetbal houd, maar wel alleen zonen hebt? Ben je dan ook meisjespapa? (retorische vraag)
Je hebt als persoon bepaalde karaktertrekken en dat kan meer bij een stereotype meisje of jongen passen ja, maar het geslacht van je kind maakt je papa van een meisje of jongen (of zoals bij ons beiden).
Dat bedoelde ik te zeggen.

haha, Sonnetje, die zijn al vaak langsgekomen :D
ik vind het afschuwelijk
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 07:29:41 #138
5428 crew  miss_sly
pi_88276099
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 07:13 schreef lily het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon stomme termen. Wat als je als man niet stoer/macho bent en rustig en niet van voetbal houd, maar wel alleen zonen hebt? Ben je dan ook meisjespapa? (retorische vraag)
Je hebt als persoon bepaalde karaktertrekken en dat kan meer bij een stereotype meisje of jongen passen ja, maar het geslacht van je kind maakt je papa van een meisje of jongen (of zoals bij ons beiden).
Dat bedoelde ik te zeggen.

haha, Sonnetje, die zijn al vaak langsgekomen :D
ik vind het afschuwelijk
Nou ja, eigenlijk vind ik dit een beetje flauw. Als ik dus had gezegd dat schaap "meer het type was dat zich als papa beter zou kunnen vinden in de activiteiten en/of het karakter van een stereotype meisje dan van een stereotype jongen", dan is het wel goed. Maar omdat dat clichématig en om het kort te houden, afgekort wordt tot 'meisjespapa' is het niet goed? Ik neem aan dat eigenlijk iedereen best weet wat er mee bedoeld wordt en dat ik niet bedoelde dat hij de papa van een dochter zou zijn, ook al had hij een zoon.
pi_88276245
tja, ik vind het stomme termen, flauw of niet. Ik kan er niks mee en ik leg hierboven uit waarom.
pi_88276314
Dit is Leah's winterjas geworden:

Moderator woensdag 3 november 2010 @ 08:04:54 #141
5428 crew  miss_sly
pi_88276371
Leuke jas O+

Maar lily, ik vind het dus een beetje flauw om over zulke termen te vallen. Die termen zijn er om iets aan te duiden. Als het vreselijk weer is en we zeggen dat het hondenweer is, heeft dat ook weinig met honden te maken. Een meisje dat wild is en ravot en stoeit en in bomen klimt wordt vaak een halve jongen genoemd. Natuurlijk is ze dat niet, heeft geen half piemeltje ofzo, maar het is een typering, een typeaanduiding. Een kind dat goed kan leren, wordt een studiebol genoemd. En nee, hij is geen bol. En zo zijn er nog genoeg voorbeelden te vinden. Dus om nou over de term meisjespapa te vallen...het is niet letterlijk zo, want als hij geen dochters krijgt, is hij geen meisjespapa. En als hij geen kinderen krijgt, is hij helemaal geen papa. Het is een typering van zijn persoon, dat is alles.
pi_88276390
oh lily wat een leuk jasje! O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 09:06:41 #143
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88277251
Grappig, ik weet eigenlijk niet of mijn vriend een meisjespapa is of een jongenspapa.
Ik denk beide, Isa mag rustig kappertje (met haarspeldjes en al) op hem spelen & ze kijken weleens rustig een meisjesachtige film.
Maar ze kunnen ook samen in hun joggingsbroek gaan voetballen of stoeien.
pi_88277524
Ik krijg vandaag gewoon weer 3 zakken met kleding maat 74/80 *O*
Ik trof net "de" moeder weer op school en ze heeft straks weer kleding voor me.
geweldig!
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 09:27:28 #145
5428 crew  miss_sly
pi_88277665
Senna heeft vandaag het blauwe gebreide jurkje aan en het staat zo schattig O+
Zal vanavond even kijken of ik een foto kan maken.
pi_88278643
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 07:58 schreef lily het volgende:
Dit is Leah's winterjas geworden:

[ afbeelding ]
dat is een lief jasje zeg O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_88278854
Voordat Lente geboren werd, typeerde ik Nils ook als een echte meisjesvader. Nils is best uh (hoe zeg ik dat zonder misselijk te worden?) een metroman :') , vandaar.

Hij had zich met beide geslachten kunnen handhaven, hoor, daar niet van, maar ik zag 'm eerder voor me met een meisje dan met een jongen. Zijn voorkeur ging trouwens ook uit naar een meisje. O+

Lief jasje, Lily! Waar heb je 'm gekocht? Zijn er nog Villa Happ-winkels open?
  Moderator woensdag 3 november 2010 @ 10:23:44 #148
5428 crew  miss_sly
pi_88278910
Geen wonder dat schaap en N. het samen wel konden vinden. Schaap is ook meer een metroman (gaan we weer met stereotypen :') ).
pi_88279089
Goh, wat een discussie. :D
P. wilde ook erg graag een meisje, omdat hij wilde spelletjes niet zo zag zitten.
Maar hij is gewoon een hele leuke (jongetjes)papa.
Nu wil hij zelfs het liefst nog een jongetje. :D

Uiteindelijk maakt het niks uit, het ligt geheel aan wat voor kind je hebt en daar groei je in mee.
En ik hoop van ganser harte dat Ko nooit een vecht/schiet/voetbal-kind wordt.
Maar ik kan me dat eigenlijk niet voorstellen met ons als ouders. :@

Leuk jasje Lily! O+

Leuke baklava's, Twink! :P Ik vind ze alleen zo gek wijd om de nek. Krijgen kindjes ze dan niet alsnog af?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 3 november 2010 @ 10:33:59 #150
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_88279178
Mijn man is geen metroman :') maar ook geen machoman. Hij houdt niet echt van voetbal (behalve tijdens wk's en ek's etc) en houdt niet van vieze handen. Als mensen hem niet kennen en alleen zien denken mensen dat echter vaak wel. Omdat het een langharige, gitaarspelende rocker is. :D

Hij had best graag een zoon gehad, maar krijgt drie dochters. En ook dat vindt hij hartstikke leuk. Kleding geeft hij dan weer niets om en zal hij ook nooit kopen. Maar speelt wel met de barbies of my little pony's wanneer ze samen in bad zitten. :P
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')