quote:ghehe herkenbaarOp dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef becky27 het volgende:
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
quote:Die heb ik ook, hij is zo leuk <3Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheelquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
Ja dames is dattumnou of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel
Die van Isabeau heeft geen zakken aan de voorkant. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. (ik weet niet of ik er uberhaupt een foto van héb) Ogenblik!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja dames is dattumnou of niet?Ik wil bestellen!
Een donker kindje, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.
Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!
Dat valt me van je tegen, dat er een Isa-outfit is waar jij geen foto van hebt.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een donker kindje, bijvoorbeeld.Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot
oeh leuk! <3quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef becky27 het volgende:
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!![ afbeelding ]
Ik heb zo een foto van mijn meisjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
Touché.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
Oh, hier in Almere zittie welquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha![]()
Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
bij mij deed mijn vader dat soort dingen vroegerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
!
Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft.![]()
Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |