abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88237886
Lekker ouwenelen over kleertjes O+

(ik plak de laatste foto's hier nog even in, ogenblikje)
pi_88237906
Ik vind ook de minder leuke dingen wel acceptabel, becky. Ik zou het GAP-vestje bijvoorbeeld nooit zelf kopen omdat ik het zo schreeuwerig vind, maar ik zou Ivan (of zijn zusje) zo'n vestje wel aantrekken boven een spijkerbroekje en sportieve schoentjes. Dat is ook wel weer stoer.

En wat SC is denk ik ook wel weer waar, namelijk dat het in bepaalde situaties een heel fijn vestje is. Van veel kleding heb ik het idee dat je je kind er bijvoorbeeld beter niet mee in de speeltuin kunt laten spelen, maar zo'n vestje is ideaal voor lekker rommelen.

Het kraagje van het rompertje vind ik wel verschrikkelijk. Waarschijnlijk zou ik proberen het eruit te slopen. :+ Ik heb zelf ooit een leuk jurkje gekocht met een kraagje dat ik vreselijk vond en ik vouwde het altijd naar binnen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:10:55 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237932
Claudia, klopt vestje is an sich wel leuk, maar het hele pakje vind ik een beetje, ehm, (en dan wil ik niemand tegen het hoofd stoten) kamperig. Maar het zal vast heerlijk zitten want het is lekker zacht.

Oeke, stoere vent zo! En ja, Noortje is wel van de wat rustigere dingen, of tenminste ik dan. Van schoonmama heeft ze veel hysterisch prints e.d. gehad dus dat probeer ik te combineren met spijkerbroekjes en zo. Heb heel veel van mijn zusje haar dochter maar ik moet toch echt op zoek naar donkere broekjes, zit precies in het verkeerde seizoen.

Ik vind Aapies leuk en betaalbaar. Vanavond even Noortje d'r voeten opmeten en dan eens een paar of wat bestellen.
pi_88237946
Ja, je moet dat vestje gewoon niet combineren met dat broekje. En boven dat broekje doe je haar weer iets anders aan. Klaar.
pi_88237953

Isabeau d'r boswachtertjesoutfit

Minder leuke buit van Noortje

Leuke buit van Noortje

Stoere stappers van Kobus
pi_88237987
Oh, wat ziet Ko er schattig uit zo! En die foto herinnert me eraan dat pyjama's in maat 80 bij Ivan wel erg krap beginnen te zitten. Bij Ko zit zijn pyjama veel slobberiger.

In het gunstigste geval zit Ivans pyjama zo:

De pyjama trekt al in het kruis en meestal zijn zijn onderbeentjes ontbloot tijdens het rondscharrelen. De mouwtjes zijn net lang genoeg.
pi_88238045
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk. :D Mits heel goed gecombineerd.

Wij hebben ook veel kleertjes van mijn neefje gekregen, maar ook precies het verkeerde seizoen. Half jaar. In het begin merkte ik het niet zo maar nu heb ik bv alleen maar korte mouwen rompers, dus moeten er lange mouwen bijkomen.

Haha, Claudia, deze pyjama is eigenlijk nog iets te groot. 86-92, maar het lijkt me wel lekker zitten eigenlijk. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88238060
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk. :D Mits heel goed gecombineerd.
Met een kokerrok en megahoge pumps.
pi_88238062
Woah Claudia, en H&M valt nog wel groot toch. Grote beer Ivan O+
Ohhh wat ben ik benieuwd naar zijn zusje O+

Kobus in pyjama O+ Nu wil ik er ook zo een voor Niels!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88238092
Oh Ivan. O+
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.

Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box. 8)7

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Een zwart leren kokerrok!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:21:15 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238132
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:22:37 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238164
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:

Een zwart leren kokerrok!
En een netpanty.

Ivan in actie!!
pi_88238186
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
Oh Ivan. O+
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.
Daar heeft 'ie de laarsjes voor! :7

Wat ben ik toch dol op kindjes die nog even wat in hun pyjama rondscharrelen. Ik zag ooit een foto van Senna in pyjama, in een periode dat Ivan nog geen pyjama's had. Ik vond het zo schattig en was erg blij toen het wat kouder weer werd, want toen kon ik Ivan eindelijk een pyjama aandoen. O+

quote:
Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box. 8)7
Ik was de box in de woonkamer ineens zat. Maarja, met de tweede op komst hebben kunnen we hem nog goed gebruiken, dus heb ik er maar wielen onder gemonteerd en parkeer ik hem meestal in de werkkamer. Iedereen blij. Het poldermodel werkt vrij aardig hier.
pi_88238225
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef becky27 het volgende:
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
Ja, dat is met meisjesbroekjes waarschijnlijk wel anders. Hier gewoon wat stevige stoere jongensbroeken, die elk seizoen kunnen.

Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall. :P
pi_88238248
Klinkt goed, combineren met spijkergoed. Of misschien een wat stoerder broekpakje, dat kan ook genoeg zijn.
pi_88238272
Ik vind dat ook heerlijk, pyjamaochtendjes. En die pyjama's aan een stuk vind ik geweldig. Vooral in de winter natuurlijk.
pi_88238338
Ivan heeft vandaag voor het eerst zijn Mart Smeets-trui aan. Ik ben benieuwd of hij hem nog aanheeft aan het einde van de dag. Ik vermoed dat mijn schoonmoeder als we hem ophalen zal zeggen: "Ja, het was een beetje warm voor hem, dus heb ik hem maar een wat dunner truitje uit zijn reservetas / een truitje dat ik heel toevallig nog had liggen* aangedaan."

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:30:13 #18
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88238339
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo toch ongeveer? :')
pi_88238362
leuk spul becky! :Y
Dat niet-leuke stapeltje moet je gewoon in de kast leggen, ik heb hier ook een stapel buitenspeelkleertjes liggen met bijvoorbeeld vestjes die ik niet zo geweldig vind. Maar het zijn wel prima vestjes en lekker warm dus die zijn voor buiten, mag vies, mag kapot, dat idee. Voor als ik echt die-hard buitenspeelsessies verwacht :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van pyjama's O+
als we nergens heen hoeven zitten we hier rustig tot een uur of 1 in pyjama (ja ik ook ja! :+ ) en dan kleed ik ons voor de vorm om naar joggingbroek met comfitrui
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:31:41 #20
298315 SacreCoeur
pi_88238372
Oké ik ben afgeknapt op de leuke truien.. nu je Mart Smeets erbij haalt :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:31:42 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238374
Ik had deze op mijn lijstje staan

Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!

Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
pi_88238379
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[ afbeelding ]
OMG. De oorbellen ontbreken nog!

Stiehiemie, wat voor laarsjes zijn dit?

Ik vind ze zo leuk! En wat zijn je dames toch weer groot geworden! En nog schattiger! En wat wordt Esmee blond!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:32:40 #23
298315 SacreCoeur
pi_88238399
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
pi_88238425
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef becky27 het volgende:
Ik had deze op mijn lijstje staan
[ afbeelding ]

Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!

Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
Leuk!! O+

Frankrijk heeft ook een babygap toch? Ik dacht dat Memmel daar regelmatig kocht? Of ben k nu in de war? :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88238451
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
pi_88238468
Psies dat zijn de grijze aapies O+ Vaag he dat ze nu zo blond is...ter vergelijking, toen ze geboren was, was ze zo

Iemand een idee waar ik een beetje lekkere jeans-leggings kan kopen in maat 80? Kan ze online nergens vinden of ze kosten meteen 25 euro ofzo :{
pi_88238485
H&M heeft zoiets toch? En ik dacht dat zeeman ze ook had voor een euro of 5
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88238503
Oh en becky dat rokje met die bloemen erop O+ geweldig! En zo'n joggingpakje is heerlijk met bv zwemmen (trek je kind NOOIT een maillot aan als je gaat zwemmen :X ) of bij een dagje lekker thuis, na het natgeregend thuiskomen etc
pi_88238507
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn echt Miss Piggy hakken!
pi_88238533
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.
pi_88238546
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef huuphuup het volgende:
H&M heeft zoiets toch? En ik dacht dat zeeman ze ook had voor een euro of 5
Bij hennes kan ik ze niet vinden online (ik ga vandaag de uitdaging niet aan om met 2 kinderen per ov naar de stad te gaan denk ik :@ ) hmm zeeman kan ik nog wel even kijken, maar daar heb ik ze vorige week niet zien hangen
pi_88238568
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn vader vindt ze gay meisjesachtig.
Dan koop je ze toch alvast voor de buikbaby O-) En die laarsjes die ko aanheeft? Is dat niks voor Ivan?
pi_88238635
Bij hennes zie ik alleen deze en ik wil ze niet met een hartje

Die ze op de foto aanheeft is van prenatal, maar die zit hier alleen in zuidoost... beetje ver weg. en online natuurlijk weer niet te koop :(
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:45:33 #34
298315 SacreCoeur
pi_88238687
In de winkel hebben ze meer.
Die met die hartjes zit onwijs lelijk (zo'n hang kruis)
En bij de Zeeman is 't pas vanaf 92.

Of maakt dat niet uit?
Want de C&A heeft er ook wat vanaf maat 92.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:48:34 #35
298315 SacreCoeur
pi_88238758
Isa heeft deze vandaag aan in 't zwart, echt een aanrader.
En die's echt heeeeel skinny, nog strakker als een legging maar toch heel comfi.
Net een maillot zo strak.

pi_88238823
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef SacreCoeur het volgende:
In de winkel hebben ze meer.
Die met die hartjes zit onwijs lelijk (zo'n hang kruis)
En bij de Zeeman is 't pas vanaf 92.

Of maakt dat niet uit?
Want de C&A heeft er ook wat vanaf maat 92.
Esmee is net tussen maat 74 en maat 80 in, dus maat 92 zal ik haar maar niet aandoen :P Het hoeft van mij niet te strak te zitten want dan kan ze niet lekker klimmen enzo. Ik doe het meer omdat spijkerboekjes zo van haar kont afzakken. Heb nu al flink wat verschillende modellen en merken gepast bij haar, maar niks sluit aan. Dit sluit ook niet aan, maar zakt in ieder geval niet af.
pi_88238875
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
pi_88238906
Volgens mij heeft Isabeau trouwens een megagroeispurt gehad. Een paar weken geleden paste ze nog heel veel truitjes in maat 68 en nu gaat van alles in maat 74 ineens strak zitten :o

Weten jullie wat dat betekent? Tijd voor maat 80 kleertjes *O* *O*
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:59:03 #39
298315 SacreCoeur
pi_88238970
Met maatje 86 dan zit je goed.. kun je van twee walletjes eten.
Net als maatje 128/134.

H&M had wel baby jeans leggings in de winkel.
Waren wel dun & erg nep (stiksel leek wel goud)

Verder zou ik het niet weten, misschien een name it winkel.
pi_88238975
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Oeh ik ga even naar hema.nl! Niet online te vinden helaas

Heb gewone hema-spijkerbroekjes en die zakken zo van haar kont af :( Leuk hoor een spekkiedreumes en daarna een breinaalddreumes

[ Bericht 4% gewijzigd door Stiemie op 02-11-2010 10:09:15 ]
pi_88239492
Hoe lang doet H&M er meestal over als je wat besteld hebt? En krijg je eerst een mailtje als het onderweg is? Weten jullie dat?
Fake it till you make it...
  dinsdag 2 november 2010 @ 10:24:57 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88239500
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft deze vandaag aan in 't zwart, echt een aanrader.
En die's echt heeeeel skinny, nog strakker als een legging maar toch heel comfi.
Net een maillot zo strak.

[ afbeelding ]
Die heeft Sterre in het paars en dat is haar lievelingsbroek!
pi_88239711
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 10:24 schreef Nijna het volgende:
Hoe lang doet H&M er meestal over als je wat besteld hebt? En krijg je eerst een mailtje als het onderweg is? Weten jullie dat?
Als het goed is heb je bij het plaatsen van de bestelling een leverindicatie gehad. Die kan helaas vrij ver in de toekomst liggen. H&M heeft op dit punt nog het een en ander te verbeteren, vooral als ik kijk naar bijvoorbeeld de Wehkamp (een dag later in huis!). En Esprit en Hema zijn meestal vrij vlot (een paar dagen later in huis).

Als ik het me goed herinner krijg je geen mailtje dat je bestelling onderweg is.
pi_88240730
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall. :P
mijn zus had ooit zo'n romper gekregen voor mn nichtje en dat combineerde ze idd met een spijkerovergooier. was heel schattig O+
pi_88241333
Isabeau heeft een DPAM truitje met zo'n kraagje, voor onder een bruin jurkje. Maar bij dat truitje stoorde het kraagje me niet. Zal het eens opzoeken.
(oeh, wel een risico, dan moet ik weer op de DPAM site met gevaar voor eigen portemonnee)
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:40:31 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88241408
Zijn er nog meer leuke Franse winkels buiten DPAM??
pi_88241416

Deze. Ik heb tot de laatste minuut getwijfeld, maar ben er wel blij mee!
pi_88241504
O+ Och kijk nou O+

pi_88241991
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef becky27 het volgende:
Zijn er nog meer leuke Franse winkels buiten DPAM??
Webwinkels of gewoon fysieke winkels zeg maar? Omdat je naar FR ging.
Ik kan altijd wel slagen in de supermarkten :P en dan met name de allergrootsten dus de hyper-U en de grotere Carrefours, daar hebben ze leuke dingen hangen. (ook veel goedkoop Petit Bateau spul, stuk goedkoper dan hier...)

En Z-enfant is leuk, Vertbaudet heeft leuke dingen en ik vond nog wat winkels leuk waarvan ik de naam niet meer weet en waar jij dus geen klap aan hebt :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:12:21 #50
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88242490
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft ;) )
pi_88242631
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef becky27 het volgende:
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft ;) )
ghehe herkenbaar :D

nouja als je googlet op z-enfant en op vertbaudet dan kom je in elk geval alvast de webshops tegen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88243687
Ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb dit jurkje/overgooiertje gekocht voor een vriendin die net bevallen is, maar welke kleur malliot/romper zal ik erbij kopen?

Ik twijfel tussen licht roze, grijs en wit/gebroken wit. Wat denken jullie?
Het kindje heeft trouwens een donkere huidskleur.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:50:42 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88243729
Donkerpaars!
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:51:21 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88243753
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
pi_88243823
Ik zou ook denken aan wit, maar dan misschien met iets paars erin.
pi_88243974
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
:D

haha dat ja :Y
met een donkere huidskleur is dat wel mooi denk ik.
Maar donkerpaars is ook nog een optie.

Bij Wibra hebben ze trouwens leuke maillots met stippen in onder andere paars en donkerblauw, kwam mn oma mee aan <3 2,50 kosten ze geloof ik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88244196
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Die heb ik ook, hij is zo leuk <3

Stiemie, hij staat wel op de site volgens mij, deze is het dacht ik. Hij ziet er niet echt skinny uit zo, maar dat is ie echt wel!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88244520
Donkerpaars vind ik weer zo paars worden dan, wilde juist een afstekende kleur. Andere kleuren mag ook hoor, ik zat alleen aan die 3 te denken, roze en grijs omdat die terug komen in het motiefje onder op het jurkje.

Huup ik zal eens bij een andere wibra kijken dan, dit jurkje komt daar ook vandaan, maar ik zag niks wat erbij paste.
pi_88245071
Ik zou lichtgrijs doen, maar donkerpaars is ook mooi.

Oh wacht, ik lees nu dat het om een kindje met een donkere huidskleur gaat. Hier waag ik me niet aan! Ik vind het hele meisjesgebeuren al moeilijk genoeg.
pi_88245550
Creme of gebroken wit zou ik nemen. O+
pi_88245664
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
pi_88246275
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88246407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef innepin het volgende:

[..]

Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel :P
Ja dames is dattumnou of niet? o|O Ik wil bestellen!
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 14:07:52 #64
5428 crew  miss_sly
pi_88246591
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.

Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!

Ik had ook al gezegd dat ik dat rompertje nog niet eens zo verschrikkelijk vond met de juiste combi. Spijkerbroekje, shirtje met korte mouwen erover, kan best met dat kraagje :Y

Zo, ik was jullie kwijt, maar heb jullie weer gevonden *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88247165
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja dames is dattumnou of niet? o|O Ik wil bestellen!
Die van Isabeau heeft geen zakken aan de voorkant. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. (ik weet niet of ik er uberhaupt een foto van héb) Ogenblik!
pi_88247455
Nope, geen foto!
pi_88247546
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.

Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!
Een donker kindje, bijvoorbeeld. :P Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
pi_88247579
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 14:29 schreef Sorbootje het volgende:
Nope, geen foto!
Dat valt me van je tegen, dat er een Isa-outfit is waar jij geen foto van hebt.
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 14:35:40 #69
5428 crew  miss_sly
pi_88247702
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Een donker kindje, bijvoorbeeld. :P Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
:6
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot :')
pi_88247714
Tja Claudia, ik vind het ook ernstig. Ik ga er snel iets aan doen!
pi_88247763
Ik vind witte maillots juist cute... jammergenoeg blijven ze hier hooguit vijf minuten wit met mijn kleine smeerkees.
pi_88248365
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:6
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot :')
:D

ik vind het zo lekker herkenbaar die witte pootjes, doet me denken aan mn eigen benen :') :+

achja, het klinkt vast heel stom, maar t ene donkere kindje is het andere donkere kindje niet natuurlijk. Als een kindje écht donker is dan weet ik niet of ik donkerpaars mooi onder zo'n jurkje vindt staan, maar als ze zo'n halfbloed-tintje heeft dan is t misschien juist weer haske mooi.
Volgt u mij nog? :P

Maar FTA het is sowieso een poepig jurkje O+
en een romper en maillot zijn altijd fijn om extra te hebben, zelfs als je ze niet in de combinatie gebruikt waarin het gegeven is zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 14:53:24 #73
5428 crew  miss_sly
pi_88248419
Donkerpaars kan juist erg mooi staan bij een heel donkere huid O+ Nou ja, de ene kleur paars is de andere niet, om maar een beetje in dezelfde sfeer als huup te blijven :P
pi_88248707
Daar heb je ook wel weer gelijk in Huup.

Zoals het nu eruit ziet heeft ze een halfbloed-tintje, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen!

Ik neem het van de week wel even mee als ik opzoek ga, dat is wel zo handig :) Bedankt voor de tips in ieder geval dames!
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:00:54 #75
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88248758
Oranje staat er denk ik ook mooi onder!

Bij goodmoodkid kun je nu kerstplaatjes op jumpsuits laten drukken. Ik wilde er graag 1, hebben ze in de maat die ik wil maar 2 kleuren op voorraad, wit en roze.
Via mail heb ik gevraagd wanneer ze nou eindelijk eens die voorraad gaan aanvullen: Begin volgend jaar...
Ik vind het echt steeds erger worden daar. :D

Mijn speurtocht naar een skipakje is trouwens nog niet ten einde. Ik vind deze leuk:
A grand adventure has begun.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:01:43 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248804
Ik denk dat ik donkerpaars wel mooi vind,

zwart ook
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:02:33 #77
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248841
hmpf, zie weinig verschil....
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:03:12 #78
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88248876
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!!
pi_88248992
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef becky27 het volgende:
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!![ afbeelding ]
oeh leuk! <3
wat een heerlijke spekbeentjes in die maillot-modellen :D O+

Keshet dat pakje is echt superleuk! Ik twijfel nog steeds over of ik zoiets voor de baby wil straks. Als ze in November geboren zou worden had ik het zo gekocht maar nu, met een beetje pech half tot eind februari tsja, ik weet niet hoelang het nog rendabel is zo'n pakje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88249035
En wat suf zeg van GMK??
ik zag ook dat mailtje met kerst en sintopdrukken. Als je daar reclame voor maakt dan zorg je er toch voor dat je voorraden goed aangevuld zijn? Ik bedoel ehm mja, je wilt wel wat verkopen toch? In het nieuwe jaar heb je niks meer aan een kerstopdruk :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:07:54 #81
5428 crew  miss_sly
pi_88249088
ik wil denk ik ook iets van een skibroek voor Senna. Als het dan gaat sneeuwen enzo, kunnen we gewoon lekker warm naar buiten *O*
Waar haal je zoiets nou?
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:10:40 #82
265732 Keshet
pi_88249198
H&M heeft leuke Miss!
Correctie: Had leuke. Ik zie ze nu niet op de site. Afgelopen weekend nog wel.

Enne Huup, wellicht kun je tegen die tijd mijn skipakje wel overnemen! *O*
PM je trouwens binnenkort je adres even? Dan kan het befaamde HEMA-pakje jouw kant op!
pi_88249358
miss ik heb bij H&M een broekje gehaald. 's morgens vroeg doordeweek even kijken, dan zijn de voorraden bijgevuld :)
Die wij hebben is maat 86, de kleinste van de grotere maten zeg maar, met het idee dat ze dan haar gewone broek eronder aan kan en over de schoenen heen enzo. Uiteraard nog wáy te groot magoe.

Jaaaa Keshet goed plan :D
Ik zal je ff pm'en ^O^
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88249494
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarsjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
pi_88249556
Daarna haalde een jongetje in een soort GAP-outfit wat rare capriolen uit, klom op een muur, sprong in een plas en moest daarna aan de hand van zijn moeder lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom..."
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:19:47 #86
5428 crew  miss_sly
pi_88249562
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
Ik heb zo een foto van mijn meisje O+
Zal hem vanavond eens posten. Roze jasje dan wel, maar het idee is hetzelfde. En het is zooo cute O+
pi_88249673
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
pi_88249695
Hans Textiel heeft ook hele leuk ski-pakjes vind ik! :Y Stond er van de week nog bij te kwijlen (ik heb het niet gedaan, wees trots... :D) en betaalbaar! Ze hadden zowel hele pakken incl. jas, als van die tuinbroek-achtige dingen, vanaf maat 68 ofzo :) skipak dan wel niet gedaan, we hebben wel alvast een slee gekocht.. :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:25:18 #89
265732 Keshet
pi_88249785
Slee is hier ook in de pocket hoor Orea. :D
Hans Textiel heeft inderdaad een voetenzak/skipakachtige ding. Zag er wel lekker warm uit.

Ik zit een beetje te twijfelen of ik:
1. Een skipak wil
2. Een skibroek wil
3. Alletwee wil.

Voor Emma dan he. Ik lijd wel gewoon kou. :D
pi_88249858
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
Touché. _O-

Hij begreep er serieus niets van. Als ik bijvoorbeeld opper om roze behang te kopen om de kast van onze dochter op te leuken dan is het eerste wat hij vraagt: "Waarom roze?" Nu begrijp ik heus wel dat niet alles roze hoeft, maar het komt gewoon echt niet bij hem op waarom je bij een meisje dan maar aan meisjesdingen toe moet geven. Voor jongens koop je jongensdingen, en voor meisjes koop je... jongensdingen. :Y)
pi_88249927
Hé, daar stond net iets anders Claudia! }:|
pi_88249964
Ja, nou, het is allebei van toepassing. :P
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:30:32 #93
5428 crew  miss_sly
pi_88250009
hahaha :D

Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:33:13 #94
265732 Keshet
pi_88250113
Ik ben zo benieuwd hoe hij straks is als jullie dochter geboren is Claudia!

D. is laatst 10 minuten bezig geweest om een maillot aan te krijgen bij Emma. Ik heb me suf gelachen. (En ben de volgende verschoonronde zelf ook een tijdje bezig geweest hoor!)
pi_88250210
:D!

Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft. :+

Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
  Moderator dinsdag 2 november 2010 @ 15:36:27 #96
5428 crew  miss_sly
pi_88250245
Ik heb schaap altijd een echte meisjespapa gevonden, en dat is hij ook echt O+ hij kan haar ook echt heel leuk aankleden. Handig is hij niet altijd, maar goed dat zou hij bij een jongetje natuurlijk niet meer geweest zijn dan nu bij een meisje ;)
pi_88250485
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha :D

Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
Oh, hier in Almere zittie wel ;) Ik zie nu op de site dat ze niet eens in Amsterdam zitten :o wat stom!
pi_88251308
Er zat er 1 in bos en lommer, maar die is weg :(
pi_88251375
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
:D!

Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft. :+

Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
bij mij deed mijn vader dat soort dingen vroeger :D vlechten en staarten enzo. Mn moeder vond haarfrutten maar niks en mn vader moest vroeger het haar van mn oma wel eens invlechten. Zodoende :D

B. oefent wel eens op mijn haar :+
das ehm... erg amusant hahaha

Hij is ook een echte meisjespapa trouwens, ik weet niet hoe het komt en t heeft ook neit zoveel met kleertjes te maken verder. Maar van al zn kinderen (hij heeft plannen :') ) hoopt ie toch wel ook 1 jongetje minimaal te krijgen.
We gaan het zien!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88252856
Voor de mensen die zwarte kleertjes zoeken, hier hebben ze een en ander: http://www.mieniemie.nl/Nieuw---Pre-order-c-416.html
pi_88254850
och, huup

Ik heb een zoon van 5 en hij kamt mijn haar, maakt er vlechtjes in....
merkt het als enige op als ik nieuwe oorbellen heb...
ook zegt ie vaak: mama, wat zie je er mooi uit... O+

zoon, dochter...tis me om het even

wanneer ben je een meisjespapa eigenlijk (ja, zolang je geen zoon krijgt natuurlijk...maar verder....)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')