Met een kokerrok en megahoge pumps.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk.Mits heel goed gecombineerd.
Een zwart leren kokerrok!quote:
Daar heeft 'ie de laarsjes voor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
Oh Ivan.![]()
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.
Ik was de box in de woonkamer ineens zat. Maarja, met de tweede op komst hebben kunnen we hem nog goed gebruiken, dus heb ik er maar wielen onder gemonteerd en parkeer ik hem meestal in de werkkamer. Iedereen blij. Het poldermodel werkt vrij aardig hier.quote:Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box.![]()
Ja, dat is met meisjesbroekjes waarschijnlijk wel anders. Hier gewoon wat stevige stoere jongensbroeken, die elk seizoen kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef becky27 het volgende:
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
Zo toch ongeveer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een kokerrok en megahoge pumps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van pyjama's![]()
als we nergens heen hoeven zitten we hier rustig tot een uur of 1 in pyjama (ja ik ook ja!) en dan kleed ik ons voor de vorm om naar joggingbroek met comfitrui
OMG. De oorbellen ontbreken nog!quote:
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef becky27 het volgende:
Ik had deze op mijn lijstje staan
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!
Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
Dat zijn echt Miss Piggy hakken!quote:
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
Bij hennes kan ik ze niet vinden online (ik ga vandaag de uitdaging niet aan om met 2 kinderen per ov naar de stad te gaan denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef huuphuup het volgende:
H&M heeft zoiets toch? En ik dacht dat zeeman ze ook had voor een euro of 5
Dan koop je ze toch alvast voor de buikbabyquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn vader vindt ze gay meisjesachtig.
Esmee is net tussen maat 74 en maat 80 in, dus maat 92 zal ik haar maar niet aandoenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef SacreCoeur het volgende:
In de winkel hebben ze meer.
Die met die hartjes zit onwijs lelijk (zo'n hang kruis)
En bij de Zeeman is 't pas vanaf 92.
Of maakt dat niet uit?
Want de C&A heeft er ook wat vanaf maat 92.
Oeh ik ga even naar hema.nl! Niet online te vinden helaasquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Die heeft Sterre in het paars en dat is haar lievelingsbroek!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa heeft deze vandaag aan in 't zwart, echt een aanrader.
En die's echt heeeeel skinny, nog strakker als een legging maar toch heel comfi.
Net een maillot zo strak.
[ afbeelding ]
Als het goed is heb je bij het plaatsen van de bestelling een leverindicatie gehad. Die kan helaas vrij ver in de toekomst liggen. H&M heeft op dit punt nog het een en ander te verbeteren, vooral als ik kijk naar bijvoorbeeld de Wehkamp (een dag later in huis!). En Esprit en Hema zijn meestal vrij vlot (een paar dagen later in huis).quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:24 schreef Nijna het volgende:
Hoe lang doet H&M er meestal over als je wat besteld hebt? En krijg je eerst een mailtje als het onderweg is? Weten jullie dat?
mijn zus had ooit zo'n romper gekregen voor mn nichtje en dat combineerde ze idd met een spijkerovergooier. was heel schattigquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall.
Webwinkels of gewoon fysieke winkels zeg maar? Omdat je naar FR ging.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef becky27 het volgende:
Zijn er nog meer leuke Franse winkels buiten DPAM??
quote:ghehe herkenbaarOp dinsdag 2 november 2010 12:12 schreef becky27 het volgende:
Huup, is meer om mezelf op voorhand te verlekkeren (en heel fijn dat ik een 13e maand krijg, hoezo sparen voor de bruiloft)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
En als ik alleen uit jouw voorstellen kan kiezen: wit.
quote:Die heb ik ook, hij is zo leuk <3Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Herkenbaar Stiemie!
Ik heb trouwens zo'n skinny spijkerbroekje van de hema voor Isabeau en die blijft zitten op haar afzakreetje!
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheelquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, da's een ander broekje dan die van Isabeau!
Ja dames is dattumnou of niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh echt? Ik zat nog te twijfelen of 't 'm wel is, want zo lijkt ie echt niet skinny. Wel de goede kleur. Misschien hebben we wel hetzelfde broekje en ben ik gewoon scheel
Die van Isabeau heeft geen zakken aan de voorkant. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. (ik weet niet of ik er uberhaupt een foto van héb) Ogenblik!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:03 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja dames is dattumnou of niet?Ik wil bestellen!
Een donker kindje, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Bij de Hema idd, maar volgens mij niet online Stiemie.
Bij dat overgooiertje zou ik ookv oor donkerpaars gaan, of misschien zelfs wel zwart. Ik hou zelf niet zo van witte maillots (voor mijn meisje he!) dus daar zou ik neit voor kiezen. Maar eea is ook afhankelijk van wat je eronder doet, natuurlijk!
Dat valt me van je tegen, dat er een Isa-outfit is waar jij geen foto van hebt.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een donker kindje, bijvoorbeeld.Ik houd ook niet zo van witte maillots, maar ik denk dat ze bij een donker kindje juist heel mooi staan!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Rompertje of shirtje, natuurlijk! Duh!
Ik weet niet of ik ze bij een donker kindje wel mooi vind, want ik hou gewoon niet van die witte maillotbeentjes. moeilijk uit te leggen, maar het is echt die witte maillot
oeh leuk! <3quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef becky27 het volgende:
zat even op z-enfant te kijken en deze is leuk!![ afbeelding ]
Ik heb zo een foto van mijn meisjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag gister een meisje met een rood jasje, grijze maillot en lieve laarjes achter een poppenwagen lopen, waarop ik tegen mijn lief zei: "Kijk, daarom ben ik nou zo blij dat we een dochter krijgen."
Touché.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, je lief vond die poppenwagen zeker vooral heel gay?
Oh, hier in Almere zittie welquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:30 schreef miss_sly het volgende:
hahaha![]()
Waar zit Hans TExtiel dan in onze buurt Orea? niet in Amsterdam volgens mij.
bij mij deed mijn vader dat soort dingen vroegerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
!
Ik denk dat ze hier straks een bolero als maillot aan heeft.![]()
Ach, dat heeft 'ie allemaal zo door. En de echte mamadingen zoals het invlechten van het haar laat hij aan mij over. Voel ik me ook nog nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |