Drie keer raden wat ie van je wilquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms moet je het verleden laten voor wat het is
Air draait nu ook een zuignummer
465200 FTW!quote:
Iedereen heeft beperkingen, al is niet iedereen zich hiervan bewust..quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Tsja als je een beperking hebt dan zal je wel moeten als je verder wilt![]()
\quote:
Ik weet hem nog uit m'n hoofdquote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees dat ik mijn accountgegevens al eeuwen geleden vergeten ben
Ja ik kan ook geen nieuwe vindenquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alle Pablo's zijn op nu volgensmij.. Jammer
Waar ben je dan?quote:
Ik zou best weleens een stand up gast live willen meemaken.. Weijers ofzo..quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan ook geen nieuwe vinden
Dat heeft hij vandaag al gehadquote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ie van je wil![]()
Dat is waar. Alleen ik zo'n officieel papiertje waarop staat wat voor beperking ik hebquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Iedereen heeft beperkingen, al is niet iedereen zich hiervan bewust..
En je daarbij neer kunnen leggen moet wel fijn zijn voor je gemoedstoestand gok ik!
Al moet je je niet te veel bij alles neerleggen natuurlijk, dat druist tegen de aard van het beestje in (bij mij iig wel)
MSN, maar dan old skoolquote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Solique het volgende:
Heb nog nooit gebruik gemaakt van ICQ. Wat moet ik me erbij voorstellen. Soort chatwindow ofzo.
En hoe.quote:
Denk dat het er eerder aan ligt dat het in Nederland niet echt gemeengoed is zoals msn(messenger)quote:
get the hintquote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Maarre... je afleidingsmanoeuvres werken niet
quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Q. het volgende:
ICQ.
Mijn nummer, wat ik nog uit mn hoofd ken, is gejat door een Rus.
Jemig had zelfs van msn toendertijd de beta. Dus nog ouder, dan was het dus voor mijn tijd.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft hij vandaag al gehad
Maarre... je afleidingsmanoeuvres werken niet
Account is gehacked ofzo. Bij het profiel staan nu allemaal russische dingen.quote:
Ik ken de naam enzo maar heb er nooit gebruik van gemaakt. Verder ben ik pas echt gaan internetten toen ik op mezelf ben gaan wonen 3 jaar geleden.quote:
Dan moet ze zich niet als een enorme Claire gedragenquote:
Schijt aan officiële papiertjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen ik zo'n officieel papiertje waarop staat wat voor beperking ik heb![]()
Dat doe ik ook niet. Maar voor nu zit ik goed.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ze zich niet als een enorme Claire gedragen
Jij gaat nooit om met mensen die seks hebben?quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woooh, too much info lady!
Nu durf ik helemaal niet, wetende dat jullie *ril* seks hebben
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Solique het volgende:
Denk dat het er eerder aan ligt dat het in Nederland niet echt gemeengoed is zoals msn(messenger)
Generatiekloof. Dat is van tha internetz van 12 jaar geleden. Mooie tijden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
ICQ? Uhm... daar ben ik ook te jong voor geloof ik
quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Account is gehacked ofzo. Bij het profiel staan nu allemaal russische dingen.
Kan stigmatiserend werken, maar ook leiden tot acceptatie en erkenning.. en eventueel behandeling.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijt aan officiële papiertjes.Ik haat diagnoses.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij gaat nooit om met mensen die seks hebben?
Mooi was die tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
Netscape Navigator!quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
Dit is Claire:quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, but I'm offended!
Ach het is alleen een middel om handvatten te krijgen verder nietsquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijt aan officiële papiertjes.Ik haat diagnoses.
Alternatief? Get your facts straight. Netscape had ooit 95% marktaandeel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netscape Navigator!![]()
Dat was vroegah alternatief voor IE, net als Firefox nu..
Same here. De eerste en laatste pagina die ik daarmee bezocht was netscape.com.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Q. het volgende:
Mooi was die tijd.. Mijn eerste browser was zelfs Mosaic. Hardcore!
12 jaar geleden was ik een brugklasser en kreeg ik tijdens informatica internetlesquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Generatiekloof. Dat is van tha internetz van 12 jaar geleden. Mooie tijden.
Your lossquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
Internet bestond nog niet toen ik op de middelbare school zat.quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
12 jaar geleden was ik een brugklasser en kreeg ik tijdens informatica internetles.
Ik vind dat ze teveel naar een diagnose behandelen en vergeten naar de persoon zelf te kijken. In veel gevallen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan stigmatiserend werken, maar ook leiden tot acceptatie en erkenning.. en eventueel behandeling.
Claire lijkt in niets op MissBquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
Ja godver, nu ben ik echt beledigd!quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
Claire = teasequote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Claire lijkt in niets op MissB
Ze heeft ook tits 'n' ass.quote:
Voor mijn tijd dus. Zelfs meeste basisscholen hadden toen nog geen internet. Thuis net aan 56kquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
nou...quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu ben ik echt beledigd!![]()
En ik tease niet
Hehheh, eindelijk een kennerquote:
Ik weet het, ik ben verpest door internet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Internet bestond nog niet toen ik op de middelbare school zat.
Ik was volgens mij op het laatst nog één der laatste die-hard Netscape-gebruikers. Gelukkig hoefde ik maar eventjes IE te gebruiken voordat Phoenix, later genoemd Firebird en daarna Firefox genoemd verscheen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. De eerste en laatste pagina die ik daarmee bezocht was netscape.com.
Hey, dat klinkt bekendquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel naar een diagnose behandelen en vergeten naar de persoon zelf te kijken. In veel gevallen.
Je bent een persoon die last heeft van iets wat te categoriseren valt onder...quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel naar een diagnose behandelen en vergeten naar de persoon zelf te kijken. In veel gevallen.
Yes you do.quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu ben ik echt beledigd!![]()
En ik tease niet
Tsja leuk als ze iedereen dezelfde standaard behandeling willen gevenquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn eerste was een 14k4. Daarmee nog op CompuServe gezeten. In 1996.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
Ah, 56k modems, nog tragere daarvoor zelfs, waarmee je de BBS op ging (Bulletin Board Service).
Hey, wacht eens even..quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yes you do.
Je zegt dat je gaat afspreken, maar vervolgens doe je het niet. Ergo tease
14k4 en 28k8 heb ik nog voorbij zien komenquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
Ah, 56k modems, nog tragere daarvoor zelfs, waarmee je de BBS op ging (Bulletin Board Service).
En ik getrouwd met Air. Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
thnxmaar helaas ben ik al verloofd met douche-eend!
![]()
Wij zijn oud en wijs.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
14k4 en 28k8 heb ik nog voorbij zien komen
Pas nog gezien.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
thnxmaar helaas ben ik al verloofd met douche-eend!
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Claire lijkt in niets op MissB
ik zou nog ff wachten met bedankenquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dankjewel jofu, you tell them!
Al die lieve jongetjes die het voor jou opnemen. Je hebt ze prima geïndoctrineerd.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dankjewel jofu, you tell them!
quote:
Ze had even eerst moeten verversen eigenlijk..quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou nog ff wachten met bedanken![]()
quote:
Ik ben dan ook niet van gisteren hequote:
Jou wil ik wel spreken op MSNquote:
les 1...quote:
Zeg!quote:
Gelukkig ben ik er nog om die jongetjes wakker te schuddenquote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die lieve jongetjes die het voor jou opnemen. Je hebt ze prima geïndoctrineerd.
Had je me dat niet een paar weken terug kunnen leren?quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
les 1...
Geef vrouwen meteen gelijk of ongelijk, anders loopt het slecht met je af al heb je zo'n lekker kontje als wouter bos. Dan sta je voorgoed als draaideur in de boeken hoor
Dan zwaait zij weer even met die punten in haar shirt en dan zijn ze weer om hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig ben ik er nog om die jongetjes wakker te schudden
Niet te hard schudden hoor! Straks wind je ze nog op, en dan gaan ze spuitenquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog om die jongetjes wakker te schudden
Dit is mijn beltoon op m'n mobiel:quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat teletubbie geluidje'uh oh' (oh vet, heb een berichtje van een vage gast uit Peru)
Hoezo dat?quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je me dat niet een paar weken terug kunnen leren?
Group chat?quote:
quote:
Oh maar dat wil ik best eens hoorquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yes you do.
Je zegt dat je gaat afspreken, maar vervolgens doe je het niet. Ergo tease
Daar heb ik geen last van zo achter m'n beeldschermquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet te hard schudden hoor! Straks wind je ze nog op, en dan gaan ze spuiten
klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zwaait zij weer even met die punten in haar shirt en dan zijn ze weer om hoor.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is mijn beltoon op m'n mobiel:
Dus ik zei: doe maar een voorstel. En toen werd er ineens omheen geluldquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik best eens hoor
*light in een deuk*quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet te hard schudden hoor! Straks wind je ze nog op, en dan gaan ze spuiten
Da's best schrikken als hij hard staatquote:
Klinkt alsof je de aandacht van jezelf wil afleiden. Toevallig ook een schoothondje van missb?quote:
Kan ik best geloven.quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best schrikken als hij hard staat
ik ben van niemand een schoothondje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de aandacht van jezelf wil afleiden. Toevallig ook een schoothondje van missb?
Jezus wat een irritante beltoonquote:
ja, moet ik sowieso eerst geld hebben, dus je moet sowieso een paar weekjes geduld hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus ik zei: doe maar een voorstel. En toen werd er ineens omheen geluld
Mensen die MSN'en die FOK!ken niet en dat scheelt weer in de ads-opbrengsten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zijn MSN- en ICQ-dingen eigenlijk uit de profielen gesloopt op fok?
quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de aandacht van jezelf wil afleiden. Toevallig ook een schoothondje van missb?
Voeg me toe op MSN of ICQ en we praten verderquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, moet ik sowieso eerst geld hebben, dus je moet sowieso een paar weekjes geduld hebben
Je nick doet iets anders vermoeden.quote:
wat? tieten? of spuiten?quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
is anders wel serieuze business heur!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voeg me toe op MSN of ICQ en we praten verder
Die had ik op het oude profiel al niet ingevuld, geen zin in om een lijst met onbekende fokkers te hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die MSN'en die FOK!ken niet en dat scheelt weer in de ads-opbrengsten.
Lapdawgquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nick doet iets anders vermoeden.
ik had 'm wel ingevuld: niet 1x uit het niets door iemand toegevoegdquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had ik op het oude profiel al niet ingevuld, geen zin in om een lijst met onbekende fokkers te hebben.
tja. daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nick doet iets anders vermoeden.
ik ben anders een heuse msnslet!quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spuiten natuurlijk!quote:
oh. ik dacht tieten. man he.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
ik ben anders een heuse msnslet!
[..]
Spuiten natuurlijk!
Dat opent perspectieven.quote:
ROFLquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Briljant!quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe je blijkbaar toch iets fout.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
ik had 'm wel ingevuld: niet 1x uit het niets door iemand toegevoegd
Hoe moet ik nu communiceren met iedereen hier?quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
moet je maar pm-enquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat opent perspectieven.Wat is je MSN-adres?
Niet?quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu communiceren met iedereen hier?!
Ik msn juist veelquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PBquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Allemaal tijd die je niet op FOK! doorbrengt.quote:
Ik zie je dan ook zelden op fokquote:
PM'enquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan, maar ik gebruik het bijna nooitquote:
Vrouwen kunnen multitasken weet je.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Allemaal tijd die je niet op FOK! doorbrengt.
Nu ik toch aan het verzamelen ben: jou heb ik ook niet op msnquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan, maar ik gebruik het bijna nooit
MSN-en en fokken gaan juist heel goed samenquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik msn alleen met die vriend van me uit mexico. zo'n gesprek, dus geen getik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan, maar ik gebruik het bijna nooit
Ik doe t tegelijkertijd.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker met de nieuwe auto-refreshquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
MSN-en en fokken gaan juist heel goed samen
het heeft een jaar in m'n profiel/fobo gestaanquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik toch aan het verzamelen ben: jou heb ik ook niet op msn
FOK!ken met links, MSN'en met rechts? Zo niet, dan wissel je toch af.quote:
Ja man, ik MSN ook zelden, dus moest er nu pas aan denkenquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het heeft een jaar in m'n profiel/fobo gestaan
maar vooruit, zal eens zien wat ik er aan kan doen. *rolt met ogen*
quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja man, ik MSN ook zelden, dus moest er nu pas aan denken
Allemaal Bill's schuldquote:
Ligt eraan wat je verwacht. Je kan paar pagina's nog teruglezen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef danny130 het volgende:
Hallo ik ben er weer even.
Heb ik nog veel gemist, of het zelfde als altijd?
Dat zeg ik toch?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal Bill's schuld
Ook dat ICQ zo goed als dood is
Zoietsquote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK!ken met links, MSN'en met rechts? Zo niet, dan wissel je toch af.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal Bill's schuld
Doe er wat aan.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt bijzonder weinig FOK!kers op MSN.
Of speelde het feit dat ICQ soms verrekte onhandig was en je soms je hele contactlijst kwijt was misschien een beetje mee?quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal Bill's schuld
Of je ze nou van de ene internetsite verzamelt of van een andere.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt bijzonder weinig FOK!kers op MSN.
quote:
Nee. Ben aan het fokken, muziek aan het luisteren en wat aan het photoshoppen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef dawg het volgende:
gaan jullie ook allemaal 'een ei voor later' kijken?
Kut, ik postte in singelsquote:
Ik heb heel veel Fokkers/Singles niet op msn.. Alleen Yuki, Lotusss, Evie en Peurac geloof ik..quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik toch aan het verzamelen ben: jou heb ik ook niet op msn
Wilde niet fokkenquote:
Ja maar wij zijn speciaalquote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Fokkers/Singles niet op msn.. Alleen Yuki, Lotusss, Evie en Peurac geloof ik..
Dan moet je het op een andere manier gaan proberen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Er staan geen adressen meer in de profielen!![]()
Welkom!quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ben ook nog niet echt heel actief hier, sinds gisteren pas komen kijken
quote:
Je hebt MIJ in je msn staan.quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
wie heb ik nog in mn msn staan?haast niemand, hoe moet ik nu hosselen?
Was misschien een van de 382059437 andere fokkers met jokertje in hun UI?quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren niet in Singles geweest, überhaubt niet op fok zelfs
Ik noteer het even. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je het op een andere manier gaan proberen!
Dan met iemand anders in de war. Komt omdat iedereen tegenwoordig jokertje als user-icon heeftquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren niet in Singles geweest, überhaubt niet op fok zelfs
Je durft het aan met al die dames hierzo?quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef danny130 het volgende:
Ben ook nog niet echt heel actief hier, sinds gisteren pas komen kijken
jij hebt mij mij ook nog die uitzonderings positiequote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt MIJ in je msn staan.
Tenminste, ik jou nog wel
Vind je mij niet speciaal dan?quote:
Ja hoor, tot nu toe hebben ze mij nog niet bang gemaakt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft het aan met al die dames hierzo?
Welkom
Woeiii!quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hebt mij mij ook nog die uitzonderings positie
Alleen in mijn UI wordt jokertje kapot geredenquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Was misschien een van de 382059437 andere fokkers met jokertje in hun UI?
Komt nog welquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ja hoor, tot nu toe hebben ze mij nog niet bang gemaakt.
Geen dank. Nog meer tips nodig?quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik noteer het even. Bedankt voor de tip.
De vrouwen hier zijn lief hoor!quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft het aan met al die dames hierzo?
Welkom
Oh, never noticed.quote:
* Jofunu-kun wil een vrouwen/meisjes opmerking maken, maar doet 't toch maar nietquote:
Geloof ik best, als ik je scherm-afbeelding al zie. Verschrikkelijk op vakantie in amerika hadden ze ook zo hello kitty winkelquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef PeuRac het volgende:
zag net dat ik bij iemand anders nog ingelogd stond(lang leve de sessies manager
)
klik meestal aan dat ik nooit automatisch uitgelogd wil zijn. Maar blijkbaar stond ik nog ergens ingelogdquote:
Mijn ava is geen Hello Kitty.quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef danny130 het volgende:
[..]
Geloof ik best, als ik je scherm-afbeelding al zie. Verschrikkelijk op vakantie in amerika hadden ze ook zo hello kitty winkel
Seequote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag jezelf af aan wie dat kan liggen
Geintje lieverd!quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
En dat weet je best
Ik ben altijd lief. Alleen voor vandaag heb ik een excuusquote:
Die opmerking werd uit mijn mond gisteren niet altijd zo gewaardeerdquote:
Je moet overal een excuus voor klaar hebben liggen wanneer nodig.quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief. Alleen voor vandaag heb ik een excuus
Niet? wat een zeikborsten zeg!quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die opmerking werd uit mijn mond gisteren niet altijd zo gewaardeerd
Tis ook nooit goed he?quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef danny130 het volgende:
[..]
Sorry, ben lekker scherp. Vrouwen zijn dus toch wel geweldig hier haha
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik lees veel en kan goed lezen, maar de illustratie maakte ook genoeg duidelijk
Oeh, heb je nou alweer geneukt?quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
msn?quote:
Wat een illusiequote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zal nu beter opletten. Dacht dat fokkers altijd zo braaf waren.
Zie je wel, je komt vanzelf wel achter dingen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zal nu beter opletten. Dacht dat fokkers altijd zo braaf waren.
Niet gezienquote:
jamaar! dat moet dan eens gebeurenquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt ook nog steeds niet voor me gekookt
Ik ook niet. Zie het in de toekomst ook niet snel gebeurenquote:
en voor zo'n opmerking hoef ik niet perse te neukenquote:
Maar.. Je hebt toch vriendje enzo?quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zie het in de toekomst ook niet snel gebeuren
Subtiel?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen hier die bewust subtiel hun tieten alle kanten op slingeren..?
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen hier die bewust subtiel hun tieten alle kanten op slingeren..?
Vertel maar, jij valt onder de vrouwen hier.quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Volgens mij weet je wel wat ik bedoelquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en voor zo'n opmerking hoef ik niet perse te neukendan is zo'n opmerking meestal niet zo erg
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij weet je wel wat ik bedoel
Nee, dat is uitquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Je hebt toch vriendje enzo?Of heb ik iets gemist en is 't uit?
bewust subtiel, welke van de 2quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Heb ik toch iets gemist?quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is uitCompleet single in Singles.
Ik ben niet zo trashy meer classie.. en ik hoef ze niet heen en weer te schudden.. ze zijn zonder schudden al wel mooi genoeg.. (heb dat niet zo nodigquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef danny130 het volgende:
[..]
Vertel maar, jij valt onder de vrouwen hier.
Mooi op naar de volgende héquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is uitCompleet single in Singles.
En nog bescheiden ookquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo trashy meer classie.. en ik hoef ze niet heen en weer te schudden.. ze zijn zonder schudden al wel mooi genoeg.. (heb dat niet zo nodig)
quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo trashy meer classie.. en ik hoef ze niet heen en weer te schudden.. ze zijn zonder schudden al wel mooi genoeg.. (heb dat niet zo nodig)
quote:
Here we goquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik link het koken van een maaltijd niet aan het geven van een neukbeurt anders
quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja. Want als Snuit voor me kookt gaan we NATUURLIJK neuken.quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zo boeiend is het nietquote:
Vandaar hebben Snuit en ik niet geneuktquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Want als Snuit voor me kookt gaan we NATUURLIJK neuken.
Misschien moet je rekening houden met vriendschappelijke grapjes
quote:
haphapquote:Op maandag 1 november 2010 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Want als Snuit voor me kookt gaan we NATUURLIJK neuken.
Misschien moet je rekening houden met vriendschappelijke grapjes
Slaap lekker vriendje!quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen alvast een fijne avond en welterusten, ik ga slapen, weer vroeg op morgen.
slaapsequote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen alvast een fijne avond en welterusten, ik ga slapen, weer vroeg op morgen.
Oh wacht... het fornuis deed het toen al...quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vandaar hebben Snuit en ik niet geneukt
Godver, was mijn fornuis toen maar geïnstalleerd...
Werken en 's avonds is nog open. Zie wel wat te doen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef danny130 het volgende:
Hebben jullie nog plannen morgen? werken of school gok ik
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
slaap lekker!quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"s morgens werken van 5:00 tot 9:00 ofzo, en 's anchts van 01:00 tot 03:00 ofzo..quote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef danny130 het volgende:
Hebben jullie nog plannen morgen? werken of school gok ik
Voor een warme maaltijd trek ik inderdaad prima de kleren uitquote:Op maandag 1 november 2010 22:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |