Drie keer raden wat ie van je wilquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms moet je het verleden laten voor wat het is
Air draait nu ook een zuignummer
465200 FTW!quote:
Iedereen heeft beperkingen, al is niet iedereen zich hiervan bewust..quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Tsja als je een beperking hebt dan zal je wel moeten als je verder wilt![]()
\quote:
Ik weet hem nog uit m'n hoofdquote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vrees dat ik mijn accountgegevens al eeuwen geleden vergeten ben
Ja ik kan ook geen nieuwe vindenquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alle Pablo's zijn op nu volgensmij.. Jammer
Waar ben je dan?quote:
Ik zou best weleens een stand up gast live willen meemaken.. Weijers ofzo..quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik kan ook geen nieuwe vinden
Dat heeft hij vandaag al gehadquote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ie van je wil![]()
Dat is waar. Alleen ik zo'n officieel papiertje waarop staat wat voor beperking ik hebquote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Iedereen heeft beperkingen, al is niet iedereen zich hiervan bewust..
En je daarbij neer kunnen leggen moet wel fijn zijn voor je gemoedstoestand gok ik!
Al moet je je niet te veel bij alles neerleggen natuurlijk, dat druist tegen de aard van het beestje in (bij mij iig wel)
MSN, maar dan old skoolquote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef Solique het volgende:
Heb nog nooit gebruik gemaakt van ICQ. Wat moet ik me erbij voorstellen. Soort chatwindow ofzo.
En hoe.quote:
Denk dat het er eerder aan ligt dat het in Nederland niet echt gemeengoed is zoals msn(messenger)quote:
get the hintquote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Maarre... je afleidingsmanoeuvres werken niet
quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Q. het volgende:
ICQ.
Mijn nummer, wat ik nog uit mn hoofd ken, is gejat door een Rus.
Jemig had zelfs van msn toendertijd de beta. Dus nog ouder, dan was het dus voor mijn tijd.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft hij vandaag al gehad
Maarre... je afleidingsmanoeuvres werken niet
Account is gehacked ofzo. Bij het profiel staan nu allemaal russische dingen.quote:
Ik ken de naam enzo maar heb er nooit gebruik van gemaakt. Verder ben ik pas echt gaan internetten toen ik op mezelf ben gaan wonen 3 jaar geleden.quote:
Dan moet ze zich niet als een enorme Claire gedragenquote:
Schijt aan officiële papiertjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen ik zo'n officieel papiertje waarop staat wat voor beperking ik heb![]()
Dat doe ik ook niet. Maar voor nu zit ik goed.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ze zich niet als een enorme Claire gedragen
Jij gaat nooit om met mensen die seks hebben?quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woooh, too much info lady!
Nu durf ik helemaal niet, wetende dat jullie *ril* seks hebben
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Solique het volgende:
Denk dat het er eerder aan ligt dat het in Nederland niet echt gemeengoed is zoals msn(messenger)
Generatiekloof. Dat is van tha internetz van 12 jaar geleden. Mooie tijden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
ICQ? Uhm... daar ben ik ook te jong voor geloof ik
quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Account is gehacked ofzo. Bij het profiel staan nu allemaal russische dingen.
Kan stigmatiserend werken, maar ook leiden tot acceptatie en erkenning.. en eventueel behandeling.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijt aan officiële papiertjes.Ik haat diagnoses.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij gaat nooit om met mensen die seks hebben?
Mooi was die tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
Netscape Navigator!quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
Dit is Claire:quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, but I'm offended!
Ach het is alleen een middel om handvatten te krijgen verder nietsquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijt aan officiële papiertjes.Ik haat diagnoses.
Alternatief? Get your facts straight. Netscape had ooit 95% marktaandeel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netscape Navigator!![]()
Dat was vroegah alternatief voor IE, net als Firefox nu..
Same here. De eerste en laatste pagina die ik daarmee bezocht was netscape.com.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Q. het volgende:
Mooi was die tijd.. Mijn eerste browser was zelfs Mosaic. Hardcore!
12 jaar geleden was ik een brugklasser en kreeg ik tijdens informatica internetlesquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Generatiekloof. Dat is van tha internetz van 12 jaar geleden. Mooie tijden.
Your lossquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |