Jemig had zelfs van msn toendertijd de beta. Dus nog ouder, dan was het dus voor mijn tijd.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft hij vandaag al gehad
Maarre... je afleidingsmanoeuvres werken niet
Account is gehacked ofzo. Bij het profiel staan nu allemaal russische dingen.quote:
Ik ken de naam enzo maar heb er nooit gebruik van gemaakt. Verder ben ik pas echt gaan internetten toen ik op mezelf ben gaan wonen 3 jaar geleden.quote:
Dan moet ze zich niet als een enorme Claire gedragenquote:
Schijt aan officiële papiertjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen ik zo'n officieel papiertje waarop staat wat voor beperking ik heb![]()
Dat doe ik ook niet. Maar voor nu zit ik goed.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan moet ze zich niet als een enorme Claire gedragen
Jij gaat nooit om met mensen die seks hebben?quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woooh, too much info lady!
Nu durf ik helemaal niet, wetende dat jullie *ril* seks hebben
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)quote:Op maandag 1 november 2010 21:39 schreef Solique het volgende:
Denk dat het er eerder aan ligt dat het in Nederland niet echt gemeengoed is zoals msn(messenger)
Generatiekloof. Dat is van tha internetz van 12 jaar geleden. Mooie tijden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
ICQ? Uhm... daar ben ik ook te jong voor geloof ik
quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Account is gehacked ofzo. Bij het profiel staan nu allemaal russische dingen.
Kan stigmatiserend werken, maar ook leiden tot acceptatie en erkenning.. en eventueel behandeling.quote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijt aan officiële papiertjes.Ik haat diagnoses.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij gaat nooit om met mensen die seks hebben?
Mooi was die tijd.quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
Netscape Navigator!quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
Dit is Claire:quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, but I'm offended!
Ach het is alleen een middel om handvatten te krijgen verder nietsquote:Op maandag 1 november 2010 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schijt aan officiële papiertjes.Ik haat diagnoses.
Alternatief? Get your facts straight. Netscape had ooit 95% marktaandeel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netscape Navigator!![]()
Dat was vroegah alternatief voor IE, net als Firefox nu..
Same here. De eerste en laatste pagina die ik daarmee bezocht was netscape.com.quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef Q. het volgende:
Mooi was die tijd.. Mijn eerste browser was zelfs Mosaic. Hardcore!
12 jaar geleden was ik een brugklasser en kreeg ik tijdens informatica internetlesquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Generatiekloof. Dat is van tha internetz van 12 jaar geleden. Mooie tijden.
Your lossquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |