Je durft het aan met al die dames hierzo?quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef danny130 het volgende:
Ben ook nog niet echt heel actief hier, sinds gisteren pas komen kijken
jij hebt mij mij ook nog die uitzonderings positiequote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt MIJ in je msn staan.
Tenminste, ik jou nog wel
Vind je mij niet speciaal dan?quote:
Ja hoor, tot nu toe hebben ze mij nog niet bang gemaakt.quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft het aan met al die dames hierzo?
Welkom
Woeiii!quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hebt mij mij ook nog die uitzonderings positie
Alleen in mijn UI wordt jokertje kapot geredenquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Was misschien een van de 382059437 andere fokkers met jokertje in hun UI?
Komt nog welquote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ja hoor, tot nu toe hebben ze mij nog niet bang gemaakt.
Geen dank. Nog meer tips nodig?quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik noteer het even. Bedankt voor de tip.
De vrouwen hier zijn lief hoor!quote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Je durft het aan met al die dames hierzo?
Welkom
Oh, never noticed.quote:
* Jofunu-kun wil een vrouwen/meisjes opmerking maken, maar doet 't toch maar nietquote:
Geloof ik best, als ik je scherm-afbeelding al zie. Verschrikkelijk op vakantie in amerika hadden ze ook zo hello kitty winkelquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef PeuRac het volgende:
zag net dat ik bij iemand anders nog ingelogd stond(lang leve de sessies manager
)
klik meestal aan dat ik nooit automatisch uitgelogd wil zijn. Maar blijkbaar stond ik nog ergens ingelogdquote:
Mijn ava is geen Hello Kitty.quote:Op maandag 1 november 2010 22:17 schreef danny130 het volgende:
[..]
Geloof ik best, als ik je scherm-afbeelding al zie. Verschrikkelijk op vakantie in amerika hadden ze ook zo hello kitty winkel
Seequote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vraag jezelf af aan wie dat kan liggen
Geintje lieverd!quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
En dat weet je best
Ik ben altijd lief. Alleen voor vandaag heb ik een excuusquote:
Die opmerking werd uit mijn mond gisteren niet altijd zo gewaardeerdquote:
Je moet overal een excuus voor klaar hebben liggen wanneer nodig.quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief. Alleen voor vandaag heb ik een excuus
Niet? wat een zeikborsten zeg!quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die opmerking werd uit mijn mond gisteren niet altijd zo gewaardeerd
Tis ook nooit goed he?quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zekerquote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef danny130 het volgende:
[..]
Sorry, ben lekker scherp. Vrouwen zijn dus toch wel geweldig hier haha
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 1 november 2010 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik lees veel en kan goed lezen, maar de illustratie maakte ook genoeg duidelijk
Oeh, heb je nou alweer geneukt?quote:Op maandag 1 november 2010 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
msn?quote:
Wat een illusiequote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zal nu beter opletten. Dacht dat fokkers altijd zo braaf waren.
Zie je wel, je komt vanzelf wel achter dingen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:24 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zal nu beter opletten. Dacht dat fokkers altijd zo braaf waren.
Niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |