Nu ik toch aan het verzamelen ben: jou heb ik ook niet op msnquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan, maar ik gebruik het bijna nooit
MSN-en en fokken gaan juist heel goed samenquote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Allemaal tijd die je niet op FOK! doorbrengt.
ik msn alleen met die vriend van me uit mexico. zo'n gesprek, dus geen getik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan, maar ik gebruik het bijna nooit
Ik doe t tegelijkertijd.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Allemaal tijd die je niet op FOK! doorbrengt.
Zeker met de nieuwe auto-refreshquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
MSN-en en fokken gaan juist heel goed samen
het heeft een jaar in m'n profiel/fobo gestaanquote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik toch aan het verzamelen ben: jou heb ik ook niet op msn
FOK!ken met links, MSN'en met rechts? Zo niet, dan wissel je toch af.quote:
Ja man, ik MSN ook zelden, dus moest er nu pas aan denkenquote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het heeft een jaar in m'n profiel/fobo gestaan
maar vooruit, zal eens zien wat ik er aan kan doen. *rolt met ogen*
quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja man, ik MSN ook zelden, dus moest er nu pas aan denken
Allemaal Bill's schuldquote:
Ligt eraan wat je verwacht. Je kan paar pagina's nog teruglezen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef danny130 het volgende:
Hallo ik ben er weer even.
Heb ik nog veel gemist, of het zelfde als altijd?
Dat zeg ik toch?quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal Bill's schuld
Ook dat ICQ zo goed als dood is
Zoietsquote:Op maandag 1 november 2010 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FOK!ken met links, MSN'en met rechts? Zo niet, dan wissel je toch af.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal Bill's schuld
Doe er wat aan.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt bijzonder weinig FOK!kers op MSN.
Of speelde het feit dat ICQ soms verrekte onhandig was en je soms je hele contactlijst kwijt was misschien een beetje mee?quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Allemaal Bill's schuld
Of je ze nou van de ene internetsite verzamelt of van een andere.quote:Op maandag 1 november 2010 22:07 schreef Q. het volgende:
Ik heb de laatste tijd echt bijzonder weinig FOK!kers op MSN.
quote:
Nee. Ben aan het fokken, muziek aan het luisteren en wat aan het photoshoppen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef dawg het volgende:
gaan jullie ook allemaal 'een ei voor later' kijken?
Kut, ik postte in singelsquote:
Ik heb heel veel Fokkers/Singles niet op msn.. Alleen Yuki, Lotusss, Evie en Peurac geloof ik..quote:Op maandag 1 november 2010 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ik toch aan het verzamelen ben: jou heb ik ook niet op msn
Wilde niet fokkenquote:
Ja maar wij zijn speciaalquote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Fokkers/Singles niet op msn.. Alleen Yuki, Lotusss, Evie en Peurac geloof ik..
Dan moet je het op een andere manier gaan proberen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Er staan geen adressen meer in de profielen!![]()
Welkom!quote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ben ook nog niet echt heel actief hier, sinds gisteren pas komen kijken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |