Dit is mijn beltoon op m'n mobiel:quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat teletubbie geluidje'uh oh' (oh vet, heb een berichtje van een vage gast uit Peru)
Hoezo dat?quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je me dat niet een paar weken terug kunnen leren?
Group chat?quote:
quote:
Oh maar dat wil ik best eens hoorquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yes you do.
Je zegt dat je gaat afspreken, maar vervolgens doe je het niet. Ergo tease
Daar heb ik geen last van zo achter m'n beeldschermquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet te hard schudden hoor! Straks wind je ze nog op, en dan gaan ze spuiten
klinkt alsof je er ervaring mee hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zwaait zij weer even met die punten in haar shirt en dan zijn ze weer om hoor.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is mijn beltoon op m'n mobiel:
Dus ik zei: doe maar een voorstel. En toen werd er ineens omheen geluldquote:Op maandag 1 november 2010 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik best eens hoor
*light in een deuk*quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet te hard schudden hoor! Straks wind je ze nog op, en dan gaan ze spuiten
Da's best schrikken als hij hard staatquote:
Klinkt alsof je de aandacht van jezelf wil afleiden. Toevallig ook een schoothondje van missb?quote:
Kan ik best geloven.quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best schrikken als hij hard staat
ik ben van niemand een schoothondje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de aandacht van jezelf wil afleiden. Toevallig ook een schoothondje van missb?
Jezus wat een irritante beltoonquote:
ja, moet ik sowieso eerst geld hebben, dus je moet sowieso een paar weekjes geduld hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus ik zei: doe maar een voorstel. En toen werd er ineens omheen geluld
Mensen die MSN'en die FOK!ken niet en dat scheelt weer in de ads-opbrengsten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zijn MSN- en ICQ-dingen eigenlijk uit de profielen gesloopt op fok?
quote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je de aandacht van jezelf wil afleiden. Toevallig ook een schoothondje van missb?
Voeg me toe op MSN of ICQ en we praten verderquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, moet ik sowieso eerst geld hebben, dus je moet sowieso een paar weekjes geduld hebben
Je nick doet iets anders vermoeden.quote:
wat? tieten? of spuiten?quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
is anders wel serieuze business heur!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voeg me toe op MSN of ICQ en we praten verder
Die had ik op het oude profiel al niet ingevuld, geen zin in om een lijst met onbekende fokkers te hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die MSN'en die FOK!ken niet en dat scheelt weer in de ads-opbrengsten.
Lapdawgquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nick doet iets anders vermoeden.
ik had 'm wel ingevuld: niet 1x uit het niets door iemand toegevoegdquote:Op maandag 1 november 2010 21:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had ik op het oude profiel al niet ingevuld, geen zin in om een lijst met onbekende fokkers te hebben.
tja. daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je nick doet iets anders vermoeden.
ik ben anders een heuse msnslet!quote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spuiten natuurlijk!quote:
oh. ik dacht tieten. man he.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef Evie het volgende:
[..]
ik ben anders een heuse msnslet!
[..]
Spuiten natuurlijk!
Dat opent perspectieven.quote:
ROFLquote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Briljant!quote:Op maandag 1 november 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe je blijkbaar toch iets fout.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef JoeBravo het volgende:
ik had 'm wel ingevuld: niet 1x uit het niets door iemand toegevoegd
Hoe moet ik nu communiceren met iedereen hier?quote:Op maandag 1 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
moet je maar pm-enquote:Op maandag 1 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat opent perspectieven.Wat is je MSN-adres?
Niet?quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu communiceren met iedereen hier?!
Ik msn juist veelquote:Op maandag 1 november 2010 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PBquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Allemaal tijd die je niet op FOK! doorbrengt.quote:
Ik zie je dan ook zelden op fokquote:
PM'enquote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
het staat hier altijd aan, maar ik gebruik het bijna nooitquote:
Vrouwen kunnen multitasken weet je.quote:Op maandag 1 november 2010 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem. Allemaal tijd die je niet op FOK! doorbrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |