Wij zijn oud en wijs.quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
14k4 en 28k8 heb ik nog voorbij zien komen
Pas nog gezien.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
thnxmaar helaas ben ik al verloofd met douche-eend!
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Claire lijkt in niets op MissB
ik zou nog ff wachten met bedankenquote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dankjewel jofu, you tell them!
Al die lieve jongetjes die het voor jou opnemen. Je hebt ze prima geïndoctrineerd.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dankjewel jofu, you tell them!
quote:
Ze had even eerst moeten verversen eigenlijk..quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zou nog ff wachten met bedanken![]()
quote:
Ik ben dan ook niet van gisteren hequote:
Jou wil ik wel spreken op MSNquote:
les 1...quote:
Zeg!quote:
Gelukkig ben ik er nog om die jongetjes wakker te schuddenquote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die lieve jongetjes die het voor jou opnemen. Je hebt ze prima geïndoctrineerd.
Had je me dat niet een paar weken terug kunnen leren?quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
les 1...
Geef vrouwen meteen gelijk of ongelijk, anders loopt het slecht met je af al heb je zo'n lekker kontje als wouter bos. Dan sta je voorgoed als draaideur in de boeken hoor
Dan zwaait zij weer even met die punten in haar shirt en dan zijn ze weer om hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig ben ik er nog om die jongetjes wakker te schudden
Niet te hard schudden hoor! Straks wind je ze nog op, en dan gaan ze spuitenquote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog om die jongetjes wakker te schudden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |