Internet bestond nog niet toen ik op de middelbare school zat.quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
12 jaar geleden was ik een brugklasser en kreeg ik tijdens informatica internetles.
Ik vind dat ze teveel naar een diagnose behandelen en vergeten naar de persoon zelf te kijken. In veel gevallen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan stigmatiserend werken, maar ook leiden tot acceptatie en erkenning.. en eventueel behandeling.
Claire lijkt in niets op MissBquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
Ja godver, nu ben ik echt beledigd!quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is Claire:
[ afbeelding ]
En Claire is een tease
Claire = teasequote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Claire lijkt in niets op MissB
Ze heeft ook tits 'n' ass.quote:
Voor mijn tijd dus. Zelfs meeste basisscholen hadden toen nog geen internet. Thuis net aan 56kquote:Op maandag 1 november 2010 21:41 schreef AirwiN het volgende:
Het was juist gemeengoed voor MSN er ooit was. Toen kwam Microsoft met hun guerrillatactieken en toen was het snel klaar. Net als ooit met Netscape. (wat?)
nou...quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu ben ik echt beledigd!![]()
En ik tease niet
Hehheh, eindelijk een kennerquote:
Ik weet het, ik ben verpest door internet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Internet bestond nog niet toen ik op de middelbare school zat.
Ik was volgens mij op het laatst nog één der laatste die-hard Netscape-gebruikers. Gelukkig hoefde ik maar eventjes IE te gebruiken voordat Phoenix, later genoemd Firebird en daarna Firefox genoemd verscheen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. De eerste en laatste pagina die ik daarmee bezocht was netscape.com.
Hey, dat klinkt bekendquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel naar een diagnose behandelen en vergeten naar de persoon zelf te kijken. In veel gevallen.
Je bent een persoon die last heeft van iets wat te categoriseren valt onder...quote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat ze teveel naar een diagnose behandelen en vergeten naar de persoon zelf te kijken. In veel gevallen.
Yes you do.quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja godver, nu ben ik echt beledigd!![]()
En ik tease niet
Tsja leuk als ze iedereen dezelfde standaard behandeling willen gevenquote:Op maandag 1 november 2010 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn eerste was een 14k4. Daarmee nog op CompuServe gezeten. In 1996.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
Ah, 56k modems, nog tragere daarvoor zelfs, waarmee je de BBS op ging (Bulletin Board Service).
Hey, wacht eens even..quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yes you do.
Je zegt dat je gaat afspreken, maar vervolgens doe je het niet. Ergo tease
14k4 en 28k8 heb ik nog voorbij zien komenquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
Ah, 56k modems, nog tragere daarvoor zelfs, waarmee je de BBS op ging (Bulletin Board Service).
En ik getrouwd met Air. Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
thnxmaar helaas ben ik al verloofd met douche-eend!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |