Niet gezienquote:
jamaar! dat moet dan eens gebeurenquote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt ook nog steeds niet voor me gekookt
Ik ook niet. Zie het in de toekomst ook niet snel gebeurenquote:
en voor zo'n opmerking hoef ik niet perse te neukenquote:
Maar.. Je hebt toch vriendje enzo?quote:Op maandag 1 november 2010 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zie het in de toekomst ook niet snel gebeuren
Subtiel?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen hier die bewust subtiel hun tieten alle kanten op slingeren..?
heb ik wat gemist?quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen hier die bewust subtiel hun tieten alle kanten op slingeren..?
Vertel maar, jij valt onder de vrouwen hier.quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Volgens mij weet je wel wat ik bedoelquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en voor zo'n opmerking hoef ik niet perse te neukendan is zo'n opmerking meestal niet zo erg
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij weet je wel wat ik bedoel
Nee, dat is uitquote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar.. Je hebt toch vriendje enzo?Of heb ik iets gemist en is 't uit?
bewust subtiel, welke van de 2quote:Op maandag 1 november 2010 22:29 schreef Evie het volgende:
Heb ik toch iets gemist?quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is uitCompleet single in Singles.
Ik ben niet zo trashy meer classie.. en ik hoef ze niet heen en weer te schudden.. ze zijn zonder schudden al wel mooi genoeg.. (heb dat niet zo nodigquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef danny130 het volgende:
[..]
Vertel maar, jij valt onder de vrouwen hier.
Mooi op naar de volgende héquote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is uitCompleet single in Singles.
En nog bescheiden ookquote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo trashy meer classie.. en ik hoef ze niet heen en weer te schudden.. ze zijn zonder schudden al wel mooi genoeg.. (heb dat niet zo nodig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |