Ja, ze zaten weer te kutten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het was een geintje bij C&S dan? Heb het niet gevolgd dus snapte er niet niets van.
Durven ze niet.quote:Op maandag 1 november 2010 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hadden ze wat mij betreft beter Like A G6 kunnen doen.
Kwam tijdens 90's request ook bij Rabbering voorbij.quote:Op maandag 1 november 2010 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joh draai Prince Igor even. Good ol'days...
Ow, kut.quote:Op maandag 1 november 2010 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Hé Roel, je sarcasme-knop staat nog aan!
Dat is dus niet gratis. Als je 13 uur achter elkaar werkt ben je waarschijnlijk meer waard dan het kaartje.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga gratis naar M.I.A. en Goose en Zombie Nation en Soulwax en Slagmalsklubben en weet ik vee lwat. Nouja ik moet er 13 uur voor werken maar toch. Hoe vet.
Is niet achter elkaar en boeiend weet je hoe vet. En als bar 2 bij het publiek is dan zie ik The Bloody Beetroots ook nog eens.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is dus niet gratis. Als je 13 uur achter elkaar werkt ben je waarschijnlijk meer waard dan het kaartje.
Joe.quote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is niet achter elkaar en boeiend weet je hoe vet. En als bar 2 bij het publiek is dan zie ik The Bloody Beetroots ook nog eens.
En ik heb geen geld dus dit is de ideale uitkomst.
Blijft niet gratis en werken en band kijken is anders dan band kijken zonder te werken.quote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is niet achter elkaar en boeiend weet je hoe vet. En als bar 2 bij het publiek is dan zie ik The Bloody Beetroots ook nog eens.
En ik heb geen geld dus dit is de ideale uitkomst.
Klopt maa rik heb ze dit jaar al twee keer gezien en het is wel gratis want ik betaa ler geen geld voor. Doeiiiiiquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Blijft niet gratis en werken en band kijken is anders dan band kijken zonder te werken.
Nu niet nee, nu ben ik Bouwfysisch Ontwerpen aan he tleren, thuis.quote:
Je verpest mijn lol.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het kost je geen geld, maar het is niet gratis. Je betaalt in natura.
Welkom in de realiteit.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dit echt een lekker nummer vindt he![]()
Well well wellquote:
Met name als band, minder als DJ's. Heb aantal heul gave optredens gezien van Soulwaxquote:
Oh ik vind Too Many DJ's ook altijd wel een feest hoor, ik heb ze es op Pukkelpop zien spelen een poos geleden, met Junkie XL in de andere tent, dat werd een complete battle, dat was echt zo gaafquote:Op maandag 1 november 2010 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Met name als band, minder als DJ's. Heb aantal heul gave optredens gezien van Soulwax
Oh das heel erg voor haar!quote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ses-second-baby.html
Nou, ik vind dr ook tof maar ik hoef dr niet bijna om te huilen hoor ...quote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaa en ik vind haar zo leuk en moet nu bijna huilen, omdat ik het zo zielig vind.
Woopsquote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik ben een beetje labiel haha.
Nooit hyves gehad.quote:Op maandag 1 november 2010 15:06 schreef gerbenp het volgende:
Zo. Eindelijk m'n Hyves gedumpt. Alseerst de samenwerking met T-Mobile, nu de overname van de telegraf media group![]()
Dat dusquote:
Sneu idd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef alors het volgende:
Ohh ik lees het net van Lily Allen, wat sneu zeg!
Vreselijk! Wie maakt deze ellende? Black Eyed Peas?quote:
Far East Movement. En wen er maar aan dat er steeds vaker dit soort platen op de radio komen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vreselijk! Wie maakt deze ellende? Black Eyed Peas?
Goede zaak, freakplaatjes.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Far East Movement. En wen er maar aan dat er steeds vaker dit soort platen op de radio komen.
Ik had het wel leuk gevonden, nu is het weer zo'n ST-bandje.quote:Op maandag 1 november 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat die G6 toestand geen megahit geworden is
Niet al te pittig al wist ik deze van J. Lopez ook niet, had wel wat kunnen gokken maar dat was toch fout geweest.quote:
Juist!quote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden, nu is het weer zo'n ST-bandje.Geen slecht nummer maar van mij mag het allemaal wel wat gewaagder, maar dat zal wel niet heel snel gebeuren dus ik ben al blij dat hij geregeld gedraaid wordt.
Normaal vind ik er wel lastige vragen bij zitten, maar deze wist ik tot nu toe alle 4.quote:Op maandag 1 november 2010 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet al te pittig al wist ik deze van J. Lopez ook niet, had wel wat kunnen gokken maar dat was toch fout geweest.
Je moet natuurlijk ook net geluk hebben dat je wat uit je straatje krijgt, al vis je de echte kenners er meestal wel uit.quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Normaal vind ik er wel lastige vragen bij zitten, maar deze wist ik tot nu toe alle 4.
Ja, maar toen was 't nieuws over de miskraam nog niet bekendquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft Domien serieus vanochtend gezegd dat Lily Allen zichzelf te dik vond?
Hej kerel wat een gedoe vanochtend hiero. Met een schuin oog even meegelezenquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar toen was 't nieuws over de miskraam nog niet bekend.
Vooral voor anderen is 't een gedoequote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej kerel wat een gedoe vanochtend hiero. Met een schuin oog even meegelezen
Ah, oke. Toch pijnlijk achteraf.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar toen was 't nieuws over de miskraam nog niet bekend.
Ik heb nooit ontkend dat ik tussen 10 en 12 naar 3FM luisterquote:Op maandag 1 november 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah, oke. Toch pijnlijk achteraf.
Maar je luistert dus toch stiekem naar Domien, Roel?
Daar vind ik nou echt niet veel aanquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niet veel aan
quote:
Juistquote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral voor anderen is 't een gedoe.
Joh ?quote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij praten zij echt het langst van iedereen
Nou en? Ik hoor ze graag pratenquote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij praten zij echt het langst van iedereen
Oh ik vind dr niet veel aan, ik wil liedjes horenquote:
Om twee uur deed Lopik het al weer.quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie hier net een grafiekje langs komen van de database-activiteit van 3FM.nl van vannacht. De lijn loopt het grafiek-gebied uit!
Blijkbaar hebben er nogal veel mensen via internet geluisterd vannacht.
De eckte eckte fans kunnen niet zonder.quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie hier net een grafiekje langs komen van de database-activiteit van 3FM.nl van vannacht. De lijn loopt het grafiek-gebied uit!
Blijkbaar hebben er nogal veel mensen via internet geluisterd vannacht.
DROMMELS!!! Iddquote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef Waalwijker het volgende:
Paul van Gorcum is een held, Sander.
Dat was dit jaar toch niet?quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef themauster het volgende:
Net de Club van Sinterklaas gekeken
Was een herhaling uit 2006 indd maar die had ik toevallig nog niet gezienquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit ziet er uit als een leuk topic. Even volgen.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef -Hans- het volgende:
Held.quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef -Hans- het volgende:
Aah weer zo'n eendagsvlieg, die even komt neuzen en waar je na 2 dagen niets meer van hoort.quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef -Hans- het volgende:
Hansquote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef -Hans- het volgende:
*proest*quote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah weer zo'n eendagsvlieg, die even komt neuzen en waar je na 2 dagen niets meer van hoort.
Ik wil zulke platen juist als ze nieuw zijn als MH dat je hem in de loop van de week steeds beter gaat vinden. Nu zijn het meestal nummers die je eigenlijk al kent en als het al een compleet nieuwe single is dan is het meestal iets van Kane,Direct,Miss Montreal, Jacqueline etc.quote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest*.
Zit nu ook een half uur naar c & s te luisteren. Prima playlist en het gesprek met die vent (oor smeer, etc) was echt ge-wel-dig !. De plaat van de Gorillaz is volgens mij best wel een Megahit kandidaat. Ding wordt steeds beter en beter
.
Precies. En dat hoor je dan weer té vaak waardoor het helemaal een kutplaat word.quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil zulke platen juist als ze nieuw zijn als MH dat je hem in de loop van de week steeds beter gaat vinden. Nu zijn het meestal nummers die je eigenlijk al kent en als het al een compleet nieuwe single is dan is het meestal iets van Kane,Direct,Miss Montreal, Jacqueline etc.
Dus die van de Gorillaz zou in jou ogen wel Megahit mogen worden? Plaat is nu nog aardig nieuwquote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil zulke platen juist als ze nieuw zijn als MH dat je hem in de loop van de week steeds beter gaat vinden. Nu zijn het meestal nummers die je eigenlijk al kent en als het al een compleet nieuwe single is dan is het meestal iets van Kane,Direct,Miss Montreal, Jacqueline etc.
Viel mij ook al op... maar het was wel opvallend rustig op weg naar huis! Blijkbaar moesten al die anderen voor het donker thuis zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef Cee het volgende:
Dag schoften en schavuiten.Het is DONKER!
Beetje lastig om te missen hè?quote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij ook al op... maar het was wel opvallend rustig op weg naar huis! Blijkbaar moesten al die anderen voor het donker thuis zijn?
dit zijn de top10 downloads op itunes, trek je conclusiequote:Op maandag 1 november 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
Oh, of "I'm in love again again and again jengel jengel" van Maria Mena, vanwege Voice of Holland.
Of dat nummer van James Morrisson dat die 3 gasten deden.
Of, indien Harry Mulisch ooit een plaatje heeft opgenomen, een nummer van Harry Mulisch.Jaja, ik weet ook wel dat ie nooit een nummer heeft uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hoor ik al bij de heren? Nja, sowiesoquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
'n avond Dames, Heren en enventueel andere bezoekers
Nee Gorillaz is alweer te laat.quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus die van de Gorillaz zou in jou ogen wel Megahit mogen worden? Plaat is nu nog aardig nieuw. Ben het verder met je eens hoor! Rigby heeft ook een nieuwe single. Maakt ook zeker een kans.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit zijn de top10 downloads op itunes, trek je conclusieIk stop met gokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter dan dames toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoor ik al bij de heren? Nja, sowieso
Daar hebben we het eventuele anderequote:
hoi, Ik hoop wel dat je niet laat weg jagenquote:
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
Angela Groothuizen... Die kwam ik eens tegen bij de America Today op de Sarphatistraat in A'dam. M'n metgezel zei: "Hé, da's Angela Groothuizen!" Mijn reactie: "Dus?"
Vond ze niet leuk geloof ik, ze keek in ieder geval knap chagrijnig...
Ik zou dan meteen als een malle de showtrap en het bijbehorende ballet gaan zoeken...quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.
Heeft ie dat gezegd dan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Cee het volgende:
Zeg Michiel, mensen die hun Hyves account hebben opgezegd kunnen je ook niet krabbelen met die mededeling he?
Met zijn showballet uiteraard. Anders is et em nietquote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.
Ik word altijd een beetje zenuwachtig en quasi-hyper. Maar pas 5 seconden nadat we die persoon zijn gepasseerd.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
Angela Groothuizen... Die kwam ik eens tegen bij de America Today op de Sarphatistraat in A'dam. M'n metgezel zei: "Hé, da's Angela Groothuizen!" Mijn reactie: "Dus?"
Vond ze niet leuk geloof ik, ze keek in ieder geval knap chagrijnig...
Inderdaad dezelfde orde van grootte, Angela Groothuizen en Michael Douglasquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje zenuwachtig en quasi-hyper. Maar pas 5 seconden nadat we die persoon zijn gepasseerd.
Vorig jaar bijvoorbeeld, Michael Douglas.
Over een paar weken komt daar meer info over. Wat in dit geval 'een paar' is laat ik in het midden. Ergens tussen de 0 en 6 weken dus.quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer maken ze eens meer bekend over SR'10 ?
Ik vind het ook lang duren hoor, voor mijn gevoel was het vorig jaar nu al bekend wie erin gingen...quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer maken ze eens meer bekend over SR'10 ?
quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad dezelfde orde van grootte, Angela Groothuizen en Michael Douglas
Ah oke, dat laatste heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Heb jij vandaag vaarweg gezegd tegen je Hyves vriendjes? Vertel het via 3333. Of krabbel!"
Zo koopt ze haar spijkerbroeken ook. Althans, een jaar of 10 terug.quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind Angela Groothuizen altijd zo nep overkomen. Ook bij de VOH. Hoe ze dan heel 'aandachtig' zit te luisteren met zo'n dramatische blik in d'r ogen. Bah.
Cool man.quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over een paar weken komt daar meer info over. Wat in dit geval 'een paar' is laat ik in het midden. Ergens tussen de 0 en 6 weken dus.
Nou zelfs ons eigen 3fm alwetend orakel wil niet meer zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over een paar weken komt daar meer info over. Wat in dit geval 'een paar' is laat ik in het midden. Ergens tussen de 0 en 6 weken dus.
Joe.quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo koopt ze haar spijkerbroeken ook. Althans, een jaar of 10 terug.
Nee hoor, vorig jaar werd dat pas op 7 december (!) bekendgemaakt!quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang duren hoor, voor mijn gevoel was het vorig jaar nu al bekend wie erin gingen...
kan nu dus weer, aangezien dat nog binnen de zes weken valt (of nét niet meer)...quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar werd dat pas op 7 december (!) bekendgemaakt!
Volgens mij was dat ergens halverwege November vorig jaar dat ze dat deden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang duren hoor, voor mijn gevoel was het vorig jaar nu al bekend wie erin gingen...
Maar vorig jaar was toch wel al bekend op welke manier ze bekend zouden worden gemaakt ?quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zenuwachtig/hyperdepieperige heb ik 1 keer gehad. Vlak na ik ineens met Marco van Basten stond te praten in een kleedkamergang in Schoorl. Dat was wel even een "WTF just happened?!"-moment.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoop ik ook! Vanuit o.a. (!) promotie oogpunt denk ik echter dat ze Domien naar voren schuiven.quote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was toch wel al bekend op welke manier ze bekend zouden worden gemaakt ?
Ik hoop nog altijd op Michiel,Gerard,Paul.
Agree! Super keuze. Ze hadden ook voor G6 kunnen gaan, maar dit is een veel stoerdere/betere keuze. Complimenten dus!quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij he'k pas één keer geroepen da'k dit een fijne MH vind. Da's een beetje weinig. Fijne MH!
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop ik ook! Vanuit o.a. (!) promotie oogpunt denk ik echter dat ze Domien naar voren schuiven.
Ook dat niet. Een datum en methode daarvoor werden pas op 16 november bekendgemaakt, aldus http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/333961quote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was toch wel al bekend op welke manier ze bekend zouden worden gemaakt ?
Ik hoop nog altijd op Michiel,Gerard,Paul.
Ja maar da's ook tof! Kan ik me voorstellen dat je als voetbalfanaat even van de wap bent, spreek je even een van je helden. In Schoorl! Fucking Schoorl!quote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zenuwachtig/hyperdepieperige heb ik 1 keer gehad. Vlak na ik ineens met Marco van Basten stond te praten in een kleedkamergang in Schoorl. Dat was wel even een "WTF just happened?!"-moment.
Stoerder zeker niet, als ze echt ballen hadden gehad hadden ze G6 wel gekozen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree! Super keuze. Ze hadden ook voor G6 kunnen gaan, maar dit is een veel stoerdere/betere keuze. Complimenten dus!
Ik denk ook Domienquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop ik ook! Vanuit o.a. (!) promotie oogpunt denk ik echter dat ze Domien naar voren schuiven.
Gok dat BNN wel een plaats wil opeisen ja. die hebben inmiddels zoveel luisteraarsquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg Timuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 1 november 2010 19:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gok dat BNN wel een plaats wil opeisen ja. die hebben inmiddels zoveel luisteraars
Vergis je niet, G6 is een behoorlijke TMF-plaat die door het gros leuk gevonden word. Daar zijn dus geen ballen voor nodigquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stoerder zeker niet, als ze echt ballen hadden gehad hadden ze G6 wel gekozen.
Hmm ok, dan zal het vorig jaar rond deze tijd nog wel niet zo koud/mistig/guur weer zijn geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook dat niet. Een datum en methode daarvoor werden pas op 16 november bekendgemaakt, aldus http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/333961
Want? G6 staat nu al op nummer 7, die hoef je toch niet extra aandacht te geven?quote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stoerder zeker niet, als ze echt ballen hadden gehad hadden ze G6 wel gekozen.
Daar heb ik dus ook last van...quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hmm ok, dan zal het vorig jaar rond deze tijd nog wel niet zo koud/mistig/guur weer zijn geweest.![]()
* Paul-89Zit al volledig in de Serious Request sfeer.
Omdat het best wel een freakplaatje is, je kunt hem hebben of je kunt hem niet hebben. Handsome Poets zullen weinig luisteraars echt afwijzen/uitkotsen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Want? G6 staat nu al op nummer 7, die hoef je toch niet extra aandacht te geven?
Ik vind het juist fijn dat ze eigenlijk vooor Nederlands, relatief onbekend, product hebben gekozen.
Agree.quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Vind dit nog steeds een hele goede plaat. Die stem van die vader
Kijk, ik wist dat ie er was. Het ging nl. om een oefenwedstrijd tussen Jong Ajax (dat hij toen trainde) en mijn club en ik zou vlaggen. Ik stond met onze trainer te lullen (de welbekende Robbie W.) en Marco (ouwejongenskrentebrood, jeweet) kwam er bij staan. Beetje babbelen en toen liep Robbie plots weg! Marco en ik hadden het nog even over Rob en toen werd ik weggeroepen door de scheids. Die vroeg ik Marco kende, ik van "ja, van tv" en toen kwam het besef: ik had met m'n held van '88 staan praten! Wat. De. Neuk. Gelukkig ben ik niet zo van de flauwvallerige, anders was dat ter plekke gebeurdquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar da's ook tof! Kan ik me voorstellen dat je als voetbalfanaat even van de wap bent, spreek je even een van je helden. In Schoorl! Fucking Schoorl!
Waar ligt Schoorl? Wat een leuk woord.
Dat geldt ook voor Kane e.d. Ik hoef niet gedurfd in de zin van love it/hate it, maar niet de standaard meuk die toch wel lachend de top10 in huppelt, maar juist het onbekendere wat wel een steuntje kan gebruiken.quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het best wel een freakplaatje is, je kunt hem hebben of je kunt hem niet hebben. Handsome Poets zullen weinig luisteraars echt afwijzen/uitkotsen.
Haha hoe coolquote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat ie er was. Het ging nl. om een oefenwedstrijd tussen Jong Ajax (dat hij toen trainde) en mijn club en ik zou vlaggen. Ik stond met onze trainer te lullen (de welbekende Robbie W.) en Marco (ouwejongenskrentebrood, jeweet) kwam er bij staan. Beetje babbelen en toen liep Robbie plots weg! Marco en ik hadden het nog even over Rob en toen werd ik weggeroepen door de scheids. Die vroeg ik Marco kende, ik van "ja, van tv" en toen kwam het besef: ik had met m'n held van '88 staan praten! Wat. De. Neuk. Gelukkig ben ik niet zo van de flauwvallerige, anders was dat ter plekke gebeurd![]()
O, en Schoorl ligt in Noord-Holland, boven Alkmaar ergens.
Precies. Zo kijk ik er ook tegenaan. Ik vind dat 3FM veel te vaak platen Megahit maakt die toch wel top 20 hit potentie hebben. Van de huidige Megahit moet ik het nog maar zien.quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Kane e.d. Ik hoef niet gedurfd in de zin van love it/hate it, maar niet de standaard meuk die toch wel lachend de top10 in huppelt, maar juist het onbekendere wat wel een steuntje kan gebruiken.
Haha herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind d'r nog steeds niks aan. De coupletten zijn wel aardig, maar dat refrein...
Dat is gewoon uit eigenbelang.quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Want? G6 staat nu al op nummer 7, die hoef je toch niet extra aandacht te geven?
Ik vind het juist fijn dat ze eigenlijk vooor Nederlands, relatief onbekend, product hebben gekozen.
Ik kan me wel vinden in je beredenering, alleen geef ik geen zak om die Serious Talent-bandjes, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Kane e.d. Ik hoef niet gedurfd in de zin van love it/hate it, maar niet de standaard meuk die toch wel lachend de top10 in huppelt, maar juist het onbekendere wat wel een steuntje kan gebruiken.
Ik zou Rihanna ook doen. Leuke plaat of niet.quote:
Dat is dan ook de hele bedoeling van de megahit, nieuwe singles met hitpotentie.quote:Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies. Zo kijk ik er ook tegenaan. Ik vind dat 3FM veel te vaak platen Megahit maakt die toch wel top 20 hit potentie hebben. Van de huidige Megahit moet ik het nog maar zien.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou Rihanna ook doen. Leuke plaat of niet.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die vroeg ik Marco kende, ik van "ja, van tv"
dat niet, maar wat heb ik dit lang niet meer gehoordquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Monstertruckdriver! Hier wachtte ik al een tijdje op!
Zo eens in het (half-)jaar draait Michiel 'm als request, dus ik vond 't wel weer eens tijd worden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat niet, maar wat heb ik dit lang niet meer gehoord
Goedenavond btw!
Van mij hoef je niks leuk te vinden hoor. Moet je lekker zelf weten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Aan die reacties hier schijnt ik dit goed te moeten vinden, maar ik vind er echt helemaal niks aan.
quote:ik heb me voet door de onderkand van me buro getrapt had denk toch beter in een auto kunnen zitten @michielveenstra #3fm
Je moet he-le-maal niks. Behalve ademen, eten en drinken. Of je moet dood willen, maar dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Aan die reacties hier schijnt ik dit goed te moeten vinden, maar ik vind er echt helemaal niks aan.
Doodgaan moet dan weer welquote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet he-le-maal niks. Behalve ademen, eten en drinken. Of je moet dood willen, maar dat moet je zelf weten.
veenstra is een baas!quote:
CONTRADICTIE!!quote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet he-le-maal niks. Behalve ademen, eten en drinken. Of je moet dood willen, maar dat moet je zelf weten.
Gozer.quote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Torrents?quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar ik kan geen goede Dexter torrent vinden.
de laatste aflevering staat gewoon op www.isohunt.com , anders www.streamingepisode.comquote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar ik kan geen goede Dexter torrent vinden.
The Big Bang Theory op Veronica. Nu zo'n beetje.quote:
Allemaal oud. Wie kijkt er nou nog tv, downloaden/streamen FTWquote:Op maandag 1 november 2010 19:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
The Big Bang Theory op Veronica. Nu zo'n beetje.
Hahaquote:Op maandag 1 november 2010 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, da's de 'MetMichiel Toeter Remix'. Logisch toch?
Wees eens een keer niet de gierige Hollander, koop een Rapidshare accountje voor 5 euro en je sleurt een maand alle series zo binnen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve schat, ook op de nieuwsgroepen kan ik ze niet vinden. Geen goede iig.
Je pa is 'chef-rapidshare' ?quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wees eens een keer niet de gierige Hollander, koop een Rapidshare accountje voor 5 euro en je sleurt een maand alle series zo binnen.
http://isohunt.com/torrent_details/239391641/dexter?tab=summaryquote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve schat, ook op de nieuwsgroepen kan ik ze niet vinden. Geen goede iig.
Oh, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 1 november 2010 20:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wees eens een keer niet de gierige Hollander, koop een Rapidshare accountje voor 5 euro en je sleurt een maand alle series zo binnen.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 1 november 2010 20:03 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Uh, nee? Wat dacht je ervan dat dat gewoon functioneel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |