Agree! Super keuze. Ze hadden ook voor G6 kunnen gaan, maar dit is een veel stoerdere/betere keuze. Complimenten dus!quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij he'k pas één keer geroepen da'k dit een fijne MH vind. Da's een beetje weinig. Fijne MH!
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop ik ook! Vanuit o.a. (!) promotie oogpunt denk ik echter dat ze Domien naar voren schuiven.
Ook dat niet. Een datum en methode daarvoor werden pas op 16 november bekendgemaakt, aldus http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/333961quote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was toch wel al bekend op welke manier ze bekend zouden worden gemaakt ?
Ik hoop nog altijd op Michiel,Gerard,Paul.
Ja maar da's ook tof! Kan ik me voorstellen dat je als voetbalfanaat even van de wap bent, spreek je even een van je helden. In Schoorl! Fucking Schoorl!quote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zenuwachtig/hyperdepieperige heb ik 1 keer gehad. Vlak na ik ineens met Marco van Basten stond te praten in een kleedkamergang in Schoorl. Dat was wel even een "WTF just happened?!"-moment.
Stoerder zeker niet, als ze echt ballen hadden gehad hadden ze G6 wel gekozen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree! Super keuze. Ze hadden ook voor G6 kunnen gaan, maar dit is een veel stoerdere/betere keuze. Complimenten dus!
Ik denk ook Domienquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop ik ook! Vanuit o.a. (!) promotie oogpunt denk ik echter dat ze Domien naar voren schuiven.
Gok dat BNN wel een plaats wil opeisen ja. die hebben inmiddels zoveel luisteraarsquote:Op maandag 1 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg Timuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 1 november 2010 19:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Gok dat BNN wel een plaats wil opeisen ja. die hebben inmiddels zoveel luisteraars
Vergis je niet, G6 is een behoorlijke TMF-plaat die door het gros leuk gevonden word. Daar zijn dus geen ballen voor nodigquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stoerder zeker niet, als ze echt ballen hadden gehad hadden ze G6 wel gekozen.
Hmm ok, dan zal het vorig jaar rond deze tijd nog wel niet zo koud/mistig/guur weer zijn geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook dat niet. Een datum en methode daarvoor werden pas op 16 november bekendgemaakt, aldus http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_nieuws/333961
Want? G6 staat nu al op nummer 7, die hoef je toch niet extra aandacht te geven?quote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stoerder zeker niet, als ze echt ballen hadden gehad hadden ze G6 wel gekozen.
Daar heb ik dus ook last van...quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hmm ok, dan zal het vorig jaar rond deze tijd nog wel niet zo koud/mistig/guur weer zijn geweest.![]()
* Paul-89Zit al volledig in de Serious Request sfeer.
Omdat het best wel een freakplaatje is, je kunt hem hebben of je kunt hem niet hebben. Handsome Poets zullen weinig luisteraars echt afwijzen/uitkotsen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Want? G6 staat nu al op nummer 7, die hoef je toch niet extra aandacht te geven?
Ik vind het juist fijn dat ze eigenlijk vooor Nederlands, relatief onbekend, product hebben gekozen.
Agree.quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Vind dit nog steeds een hele goede plaat. Die stem van die vader
Kijk, ik wist dat ie er was. Het ging nl. om een oefenwedstrijd tussen Jong Ajax (dat hij toen trainde) en mijn club en ik zou vlaggen. Ik stond met onze trainer te lullen (de welbekende Robbie W.) en Marco (ouwejongenskrentebrood, jeweet) kwam er bij staan. Beetje babbelen en toen liep Robbie plots weg! Marco en ik hadden het nog even over Rob en toen werd ik weggeroepen door de scheids. Die vroeg ik Marco kende, ik van "ja, van tv" en toen kwam het besef: ik had met m'n held van '88 staan praten! Wat. De. Neuk. Gelukkig ben ik niet zo van de flauwvallerige, anders was dat ter plekke gebeurdquote:Op maandag 1 november 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar da's ook tof! Kan ik me voorstellen dat je als voetbalfanaat even van de wap bent, spreek je even een van je helden. In Schoorl! Fucking Schoorl!
Waar ligt Schoorl? Wat een leuk woord.
Dat geldt ook voor Kane e.d. Ik hoef niet gedurfd in de zin van love it/hate it, maar niet de standaard meuk die toch wel lachend de top10 in huppelt, maar juist het onbekendere wat wel een steuntje kan gebruiken.quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat het best wel een freakplaatje is, je kunt hem hebben of je kunt hem niet hebben. Handsome Poets zullen weinig luisteraars echt afwijzen/uitkotsen.
Haha hoe coolquote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kijk, ik wist dat ie er was. Het ging nl. om een oefenwedstrijd tussen Jong Ajax (dat hij toen trainde) en mijn club en ik zou vlaggen. Ik stond met onze trainer te lullen (de welbekende Robbie W.) en Marco (ouwejongenskrentebrood, jeweet) kwam er bij staan. Beetje babbelen en toen liep Robbie plots weg! Marco en ik hadden het nog even over Rob en toen werd ik weggeroepen door de scheids. Die vroeg ik Marco kende, ik van "ja, van tv" en toen kwam het besef: ik had met m'n held van '88 staan praten! Wat. De. Neuk. Gelukkig ben ik niet zo van de flauwvallerige, anders was dat ter plekke gebeurd![]()
O, en Schoorl ligt in Noord-Holland, boven Alkmaar ergens.
Precies. Zo kijk ik er ook tegenaan. Ik vind dat 3FM veel te vaak platen Megahit maakt die toch wel top 20 hit potentie hebben. Van de huidige Megahit moet ik het nog maar zien.quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Kane e.d. Ik hoef niet gedurfd in de zin van love it/hate it, maar niet de standaard meuk die toch wel lachend de top10 in huppelt, maar juist het onbekendere wat wel een steuntje kan gebruiken.
Haha herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind d'r nog steeds niks aan. De coupletten zijn wel aardig, maar dat refrein...
Dat is gewoon uit eigenbelang.quote:Op maandag 1 november 2010 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Want? G6 staat nu al op nummer 7, die hoef je toch niet extra aandacht te geven?
Ik vind het juist fijn dat ze eigenlijk vooor Nederlands, relatief onbekend, product hebben gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |