Heeft ie dat gezegd dan?quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Cee het volgende:
Zeg Michiel, mensen die hun Hyves account hebben opgezegd kunnen je ook niet krabbelen met die mededeling he?
Met zijn showballet uiteraard. Anders is et em nietquote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.
Ik word altijd een beetje zenuwachtig en quasi-hyper. Maar pas 5 seconden nadat we die persoon zijn gepasseerd.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
Angela Groothuizen... Die kwam ik eens tegen bij de America Today op de Sarphatistraat in A'dam. M'n metgezel zei: "Hé, da's Angela Groothuizen!" Mijn reactie: "Dus?"
Vond ze niet leuk geloof ik, ze keek in ieder geval knap chagrijnig...
Inderdaad dezelfde orde van grootte, Angela Groothuizen en Michael Douglasquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje zenuwachtig en quasi-hyper. Maar pas 5 seconden nadat we die persoon zijn gepasseerd.
Vorig jaar bijvoorbeeld, Michael Douglas.
Over een paar weken komt daar meer info over. Wat in dit geval 'een paar' is laat ik in het midden. Ergens tussen de 0 en 6 weken dus.quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer maken ze eens meer bekend over SR'10 ?
Ik vind het ook lang duren hoor, voor mijn gevoel was het vorig jaar nu al bekend wie erin gingen...quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer maken ze eens meer bekend over SR'10 ?
quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad dezelfde orde van grootte, Angela Groothuizen en Michael Douglas
Ah oke, dat laatste heb ik niet meegekregen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Heb jij vandaag vaarweg gezegd tegen je Hyves vriendjes? Vertel het via 3333. Of krabbel!"
Zo koopt ze haar spijkerbroeken ook. Althans, een jaar of 10 terug.quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Waalwijker het volgende:
Ik vind Angela Groothuizen altijd zo nep overkomen. Ook bij de VOH. Hoe ze dan heel 'aandachtig' zit te luisteren met zo'n dramatische blik in d'r ogen. Bah.
Cool man.quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over een paar weken komt daar meer info over. Wat in dit geval 'een paar' is laat ik in het midden. Ergens tussen de 0 en 6 weken dus.
Nou zelfs ons eigen 3fm alwetend orakel wil niet meer zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over een paar weken komt daar meer info over. Wat in dit geval 'een paar' is laat ik in het midden. Ergens tussen de 0 en 6 weken dus.
Joe.quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo koopt ze haar spijkerbroeken ook. Althans, een jaar of 10 terug.
Nee hoor, vorig jaar werd dat pas op 7 december (!) bekendgemaakt!quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang duren hoor, voor mijn gevoel was het vorig jaar nu al bekend wie erin gingen...
kan nu dus weer, aangezien dat nog binnen de zes weken valt (of nét niet meer)...quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, vorig jaar werd dat pas op 7 december (!) bekendgemaakt!
Volgens mij was dat ergens halverwege November vorig jaar dat ze dat deden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang duren hoor, voor mijn gevoel was het vorig jaar nu al bekend wie erin gingen...
Maar vorig jaar was toch wel al bekend op welke manier ze bekend zouden worden gemaakt ?quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zenuwachtig/hyperdepieperige heb ik 1 keer gehad. Vlak na ik ineens met Marco van Basten stond te praten in een kleedkamergang in Schoorl. Dat was wel even een "WTF just happened?!"-moment.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoop ik ook! Vanuit o.a. (!) promotie oogpunt denk ik echter dat ze Domien naar voren schuiven.quote:Op maandag 1 november 2010 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was toch wel al bekend op welke manier ze bekend zouden worden gemaakt ?
Ik hoop nog altijd op Michiel,Gerard,Paul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |