*proest*quote:Op maandag 1 november 2010 18:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Aah weer zo'n eendagsvlieg, die even komt neuzen en waar je na 2 dagen niets meer van hoort.
Ik wil zulke platen juist als ze nieuw zijn als MH dat je hem in de loop van de week steeds beter gaat vinden. Nu zijn het meestal nummers die je eigenlijk al kent en als het al een compleet nieuwe single is dan is het meestal iets van Kane,Direct,Miss Montreal, Jacqueline etc.quote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
*proest*.
Zit nu ook een half uur naar c & s te luisteren. Prima playlist en het gesprek met die vent (oor smeer, etc) was echt ge-wel-dig !. De plaat van de Gorillaz is volgens mij best wel een Megahit kandidaat. Ding wordt steeds beter en beter
.
Precies. En dat hoor je dan weer té vaak waardoor het helemaal een kutplaat word.quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil zulke platen juist als ze nieuw zijn als MH dat je hem in de loop van de week steeds beter gaat vinden. Nu zijn het meestal nummers die je eigenlijk al kent en als het al een compleet nieuwe single is dan is het meestal iets van Kane,Direct,Miss Montreal, Jacqueline etc.
Dus die van de Gorillaz zou in jou ogen wel Megahit mogen worden? Plaat is nu nog aardig nieuwquote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil zulke platen juist als ze nieuw zijn als MH dat je hem in de loop van de week steeds beter gaat vinden. Nu zijn het meestal nummers die je eigenlijk al kent en als het al een compleet nieuwe single is dan is het meestal iets van Kane,Direct,Miss Montreal, Jacqueline etc.
Viel mij ook al op... maar het was wel opvallend rustig op weg naar huis! Blijkbaar moesten al die anderen voor het donker thuis zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 19:04 schreef Cee het volgende:
Dag schoften en schavuiten.Het is DONKER!
Beetje lastig om te missen hè?quote:Op maandag 1 november 2010 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij ook al op... maar het was wel opvallend rustig op weg naar huis! Blijkbaar moesten al die anderen voor het donker thuis zijn?
dit zijn de top10 downloads op itunes, trek je conclusiequote:Op maandag 1 november 2010 19:12 schreef Cee het volgende:
Oh, of "I'm in love again again and again jengel jengel" van Maria Mena, vanwege Voice of Holland.
Of dat nummer van James Morrisson dat die 3 gasten deden.
Of, indien Harry Mulisch ooit een plaatje heeft opgenomen, een nummer van Harry Mulisch.Jaja, ik weet ook wel dat ie nooit een nummer heeft uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Hoor ik al bij de heren? Nja, sowiesoquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
'n avond Dames, Heren en enventueel andere bezoekers
Nee Gorillaz is alweer te laat.quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus die van de Gorillaz zou in jou ogen wel Megahit mogen worden? Plaat is nu nog aardig nieuw. Ben het verder met je eens hoor! Rigby heeft ook een nieuwe single. Maakt ook zeker een kans.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit zijn de top10 downloads op itunes, trek je conclusieIk stop met gokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter dan dames toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoor ik al bij de heren? Nja, sowieso
Daar hebben we het eventuele anderequote:
hoi, Ik hoop wel dat je niet laat weg jagenquote:
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
Angela Groothuizen... Die kwam ik eens tegen bij de America Today op de Sarphatistraat in A'dam. M'n metgezel zei: "Hé, da's Angela Groothuizen!" Mijn reactie: "Dus?"
Vond ze niet leuk geloof ik, ze keek in ieder geval knap chagrijnig...
Ik zou dan meteen als een malle de showtrap en het bijbehorende ballet gaan zoeken...quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |