Nee Gorillaz is alweer te laat.quote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus die van de Gorillaz zou in jou ogen wel Megahit mogen worden? Plaat is nu nog aardig nieuw. Ben het verder met je eens hoor! Rigby heeft ook een nieuwe single. Maakt ook zeker een kans.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit zijn de top10 downloads op itunes, trek je conclusieIk stop met gokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter dan dames toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hoor ik al bij de heren? Nja, sowieso
Daar hebben we het eventuele anderequote:
hoi, Ik hoop wel dat je niet laat weg jagenquote:
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sersjee het volgende:
Angela Groothuizen... Die kwam ik eens tegen bij de America Today op de Sarphatistraat in A'dam. M'n metgezel zei: "Hé, da's Angela Groothuizen!" Mijn reactie: "Dus?"
Vond ze niet leuk geloof ik, ze keek in ieder geval knap chagrijnig...
Ik zou dan meteen als een malle de showtrap en het bijbehorende ballet gaan zoeken...quote:Op maandag 1 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo reageer ik dus meestal ook. "Oh, da's Frits Sissing..." denk ik dan bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |