Nou, ik vind dr ook tof maar ik hoef dr niet bijna om te huilen hoor ...quote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaa en ik vind haar zo leuk en moet nu bijna huilen, omdat ik het zo zielig vind.
Woopsquote:Op maandag 1 november 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik ben een beetje labiel haha.
Nooit hyves gehad.quote:Op maandag 1 november 2010 15:06 schreef gerbenp het volgende:
Zo. Eindelijk m'n Hyves gedumpt. Alseerst de samenwerking met T-Mobile, nu de overname van de telegraf media group![]()
Dat dusquote:
Sneu idd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef alors het volgende:
Ohh ik lees het net van Lily Allen, wat sneu zeg!
Vreselijk! Wie maakt deze ellende? Black Eyed Peas?quote:
Far East Movement. En wen er maar aan dat er steeds vaker dit soort platen op de radio komen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vreselijk! Wie maakt deze ellende? Black Eyed Peas?
Goede zaak, freakplaatjes.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Far East Movement. En wen er maar aan dat er steeds vaker dit soort platen op de radio komen.
Ik had het wel leuk gevonden, nu is het weer zo'n ST-bandje.quote:Op maandag 1 november 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zo blij dat die G6 toestand geen megahit geworden is
Niet al te pittig al wist ik deze van J. Lopez ook niet, had wel wat kunnen gokken maar dat was toch fout geweest.quote:
Juist!quote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden, nu is het weer zo'n ST-bandje.Geen slecht nummer maar van mij mag het allemaal wel wat gewaagder, maar dat zal wel niet heel snel gebeuren dus ik ben al blij dat hij geregeld gedraaid wordt.
Normaal vind ik er wel lastige vragen bij zitten, maar deze wist ik tot nu toe alle 4.quote:Op maandag 1 november 2010 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet al te pittig al wist ik deze van J. Lopez ook niet, had wel wat kunnen gokken maar dat was toch fout geweest.
Je moet natuurlijk ook net geluk hebben dat je wat uit je straatje krijgt, al vis je de echte kenners er meestal wel uit.quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Normaal vind ik er wel lastige vragen bij zitten, maar deze wist ik tot nu toe alle 4.
Ja, maar toen was 't nieuws over de miskraam nog niet bekendquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Waalwijker het volgende:
Heeft Domien serieus vanochtend gezegd dat Lily Allen zichzelf te dik vond?
Hej kerel wat een gedoe vanochtend hiero. Met een schuin oog even meegelezenquote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar toen was 't nieuws over de miskraam nog niet bekend.
Vooral voor anderen is 't een gedoequote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej kerel wat een gedoe vanochtend hiero. Met een schuin oog even meegelezen
Ah, oke. Toch pijnlijk achteraf.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar toen was 't nieuws over de miskraam nog niet bekend.
Ik heb nooit ontkend dat ik tussen 10 en 12 naar 3FM luisterquote:Op maandag 1 november 2010 15:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah, oke. Toch pijnlijk achteraf.
Maar je luistert dus toch stiekem naar Domien, Roel?
Daar vind ik nou echt niet veel aanquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niet veel aan
quote:
Juistquote:Op maandag 1 november 2010 15:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral voor anderen is 't een gedoe.
Joh ?quote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij praten zij echt het langst van iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|