Ik kan me wel vinden in je beredenering, alleen geef ik geen zak om die Serious Talent-bandjes, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Kane e.d. Ik hoef niet gedurfd in de zin van love it/hate it, maar niet de standaard meuk die toch wel lachend de top10 in huppelt, maar juist het onbekendere wat wel een steuntje kan gebruiken.
Ik zou Rihanna ook doen. Leuke plaat of niet.quote:
Dat is dan ook de hele bedoeling van de megahit, nieuwe singles met hitpotentie.quote:Op maandag 1 november 2010 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies. Zo kijk ik er ook tegenaan. Ik vind dat 3FM veel te vaak platen Megahit maakt die toch wel top 20 hit potentie hebben. Van de huidige Megahit moet ik het nog maar zien.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou Rihanna ook doen. Leuke plaat of niet.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die vroeg ik Marco kende, ik van "ja, van tv"
dat niet, maar wat heb ik dit lang niet meer gehoordquote:Op maandag 1 november 2010 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Monstertruckdriver! Hier wachtte ik al een tijdje op!
Zo eens in het (half-)jaar draait Michiel 'm als request, dus ik vond 't wel weer eens tijd worden.quote:Op maandag 1 november 2010 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat niet, maar wat heb ik dit lang niet meer gehoord
Goedenavond btw!
Van mij hoef je niks leuk te vinden hoor. Moet je lekker zelf weten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Aan die reacties hier schijnt ik dit goed te moeten vinden, maar ik vind er echt helemaal niks aan.
quote:ik heb me voet door de onderkand van me buro getrapt had denk toch beter in een auto kunnen zitten @michielveenstra #3fm
Je moet he-le-maal niks. Behalve ademen, eten en drinken. Of je moet dood willen, maar dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Waalwijker het volgende:
Aan die reacties hier schijnt ik dit goed te moeten vinden, maar ik vind er echt helemaal niks aan.
Doodgaan moet dan weer welquote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet he-le-maal niks. Behalve ademen, eten en drinken. Of je moet dood willen, maar dat moet je zelf weten.
veenstra is een baas!quote:
CONTRADICTIE!!quote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je moet he-le-maal niks. Behalve ademen, eten en drinken. Of je moet dood willen, maar dat moet je zelf weten.
Gozer.quote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |