quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Neurie het en upload het op speedyshare
dan moet je maar niet hier komen vragen.quote:
Het zal toch nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef fenixs het volgende:
[..]
nee wat ik zoek is meer een tempo nummer en het is meer een jongensstem dan een mannenstem..
yeah-eah-ehheh he-e, in het refrein wordt alleen maar yeah maar dan uitgerekt, zoals je yeah zou zeggen terwijl je kucht maar dan ritmisch/flowish, gezongen
ik ga voor:quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef fenixs het volgende:
[..]
nee wat ik zoek is meer een tempo nummer en het is meer een jongensstem dan een mannenstem..
yeah-eah-ehheh he-e, in het refrein wordt alleen maar yeah maar dan uitgerekt, zoals je yeah zou zeggen terwijl je kucht maar dan ritmisch/flowish, gezongen
Gokje out of the box:quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef fenixs het volgende:
ik zoek een liedje je hoort zo yeah eah eheh yea-heh, yeah eah eheh yea-heh.
en in de box:quote:
Genre?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
Ik zoek het nummer waarbij je denkt dat het een liefdes nummer is, maar waarbij je in de laatste regels er achter komt dat het een liedje is van een vader aan een dochter..
Een beetje vaag..ik weet het, maar hoop dat iemand het herkent.. Bedankt!
niet echt een genre.. Maar het is een ballad..quote:
Toch niet Butterfly Kisses van Bob Carlile?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
Ik zoek het nummer waarbij je denkt dat het een liefdes nummer is, maar waarbij je in de laatste regels er achter komt dat het een liedje is van een vader aan een dochter..
Een beetje vaag..ik weet het, maar hoop dat iemand het herkent.. Bedankt!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef cafca het volgende:
super! Jullie zijn fantastisch..
dat was em inderdaad!
Thanks
[..]
Toch niet Butterfly Kisses van Bob Carlile?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef fenixs het volgende:
ik zoek een liedje je hoort zo yeah eah eheh yea-heh, yeah eah eheh yea-heh.
Nou heb even gegoogled op je 'lyrics', en kwam dit tegen, en mij lijkt dat dit 'm is:quote:Op maandag 1 november 2010 02:06 schreef hydraulix het volgende:
Ok, ben benieuwd of het hier gaat lukken![]()
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren '60 of '70 (héél misschien jaren '80, maar gok het erop dat het toch ouder is aangezien het niet zo 'gelikt' synthesizer-achtig klonk). Mijn vader heeft het op een bandje staan (kan hem niet meer vinden natuurlijk) en het is erg funk/new wave-achtig. De tekst is behoorlijk absurdistisch en wordt een beetje gillend 'new-wave'-stijl gezongen door een man.
Eerst zingt de man iets wat lijkt op: "izzle dizzle dizzle dizzle double 'O' touch', the double 'O' touch, the double 'O' touch' (2x)
Vervolgens hoor je meisjes gillen: "Ah kammah kàààh, izzle dizzle dizzle dizzle double 'O' touch" (ze herhalen dit ook een aantal keer).
Behoorlijk vage tekst ja, maar het nummer klonk (voor zover ik het mij nog kan herinneren toen ik het als kleuter gehoord had) best grappig en funky.
Ik heb een keer in een muziekzaak dit geprobeerd te zingen... Dat was niet te doen en het ging om het nummer:quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef fenixs het volgende:
[..]
if it's good enough for you, it's gonna be good enough for me-heequote:Op maandag 1 november 2010 07:39 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een muziekzaak dit geprobeerd te zingen... Dat was niet te doen en het ging om het nummer:
Ja, als ik dat toen had geweten wel... Ik wist alleen het beginquote:Op maandag 1 november 2010 10:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
if it's good enough for you, it's gonna be good enough for me-hee
anything you can do, I can do it beter
kun je toch best zingen?
Dit is hem gewoon! Ontzettend bedanktquote:Op maandag 1 november 2010 02:46 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nou heb even gegoogled op je 'lyrics', en kwam dit tegen, en mij lijkt dat dit 'm is:
Apart nummer ja, maar wel geinig.
(het gedeelte wat jij beschrijft begint trouwens vanaf 1:50)
quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een wat ouder dance nummer.
Het enige wat ik mij nog kan herinneren is dat er in de clip karton is gebruikt. Er reed een kartonnen autootje over een kartonnen baan en er was iets met 'truck' of 'monstertruck'.
Tot op heden nog nooit gevonden
quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een wat ouder dance nummer.
Het enige wat ik mij nog kan herinneren is dat er in de clip karton is gebruikt. Er reed een kartonnen autootje over een kartonnen baan en er was iets met 'truck' of 'monstertruck'.
Tot op heden nog nooit gevonden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |