quote:
Misschien deze:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Kzoek een nummer wat bijna puur insturmental is *Rock*. Het begint met gitaar en een beetje drums en dit wordt steeds sterker en intenser, waarbij op een gegeven moment meegezongen wordt door een vrouw. Het is een sterk repetitief deuntje.
Meer is moeilijk erover te vertellen, aangezien het een instrumental is
ik heb hem ooit bijna op dezelfde manier aan mijn broer gemaild.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:54 schreef wiebelstront het volgende:
pompompompom pompompompom pompompom? pompompom? popopopopom pom popopopopom pom pompompom pompompom.
ik wil echt weten welk liedje dit is.
oh, en ik weet de tekst niet meer.
Als je even snel googled kom je uit op Hebreeuwsquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef EggsTC het volgende:
Misschien raar om hier te posten maar ik doe het toch.
Ik zoek de taal die in dit nr gezongen wordt. Is dat portugees ofzo?
quote:Lo kala hi, lo kala darkeinu
V'einayich lifamim ko nugot
Od sadot porchim yesh lifaneinu
Od harim g'vohim
V'tzon'nei p'sagot
1. Mr. Oizo - Flat Beatquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:32 schreef Rick_dB het volgende:
ik zoek 2 artiesten
De een komt uit de mooie jaren 90, met dat gele poppetje achter ene bureau of in een auto dat met zn kop meekanlt op benassi achtige muziek.
De tweede hoorde ik op een feest, is rapcore en heeft op youtube een filmpje met de artiesten naam en een zombie achtige uitstarling (getekend). hopelijk kunnen jullie me helpen
best wel recent.. ik hoor het nog steeds soms op de radio..quote:
het is eigenlijk één grote uitgerekte yeahquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Rick_dB het volgende:
hm.. is het geen rihanna? then again, elke artiest roept wel yeah
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:02 schreef fenixs het volgende:
[..]
het is eigenlijk één grote uitgerekte yeah
yea-heh-hehheh-he-ehet is best wel catchy
nee wat ik zoek is meer een tempo nummer en het is meer een jongensstem dan een mannenstem..quote:
zeg dat dan meteen, sjongejongequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef fenixs het volgende:
[..]
nee wat ik zoek is meer een tempo nummer en het is meer een jongensstem dan een mannenstem..
nee absoluut geen rock het is meer pop, echt een radionummer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Rick_dB het volgende:
hm, ik ken een nummr van heeeul vroeger waarin je het hoor.. maar ken de title niet echt
toch geen linkin park.. ik zou zweren dat het bekend voor komt in mn playlist!
Neurie het en upload het op speedysharequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:36 schreef fenixs het volgende:
[..]
nee absoluut geen rock het is meer pop, echt een radionummer.
yeah eah e-e-ehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |