Ja, ze zaten weer te kutten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar het was een geintje bij C&S dan? Heb het niet gevolgd dus snapte er niet niets van.
Durven ze niet.quote:Op maandag 1 november 2010 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hadden ze wat mij betreft beter Like A G6 kunnen doen.
Kwam tijdens 90's request ook bij Rabbering voorbij.quote:Op maandag 1 november 2010 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joh draai Prince Igor even. Good ol'days...
Ow, kut.quote:Op maandag 1 november 2010 14:03 schreef Sersjee het volgende:
Hé Roel, je sarcasme-knop staat nog aan!
Dat is dus niet gratis. Als je 13 uur achter elkaar werkt ben je waarschijnlijk meer waard dan het kaartje.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga gratis naar M.I.A. en Goose en Zombie Nation en Soulwax en Slagmalsklubben en weet ik vee lwat. Nouja ik moet er 13 uur voor werken maar toch. Hoe vet.
Is niet achter elkaar en boeiend weet je hoe vet. En als bar 2 bij het publiek is dan zie ik The Bloody Beetroots ook nog eens.quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is dus niet gratis. Als je 13 uur achter elkaar werkt ben je waarschijnlijk meer waard dan het kaartje.
Joe.quote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is niet achter elkaar en boeiend weet je hoe vet. En als bar 2 bij het publiek is dan zie ik The Bloody Beetroots ook nog eens.
En ik heb geen geld dus dit is de ideale uitkomst.
Blijft niet gratis en werken en band kijken is anders dan band kijken zonder te werken.quote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is niet achter elkaar en boeiend weet je hoe vet. En als bar 2 bij het publiek is dan zie ik The Bloody Beetroots ook nog eens.
En ik heb geen geld dus dit is de ideale uitkomst.
Klopt maa rik heb ze dit jaar al twee keer gezien en het is wel gratis want ik betaa ler geen geld voor. Doeiiiiiquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Blijft niet gratis en werken en band kijken is anders dan band kijken zonder te werken.
Nu niet nee, nu ben ik Bouwfysisch Ontwerpen aan he tleren, thuis.quote:
Je verpest mijn lol.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het kost je geen geld, maar het is niet gratis. Je betaalt in natura.
Welkom in de realiteit.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die dit echt een lekker nummer vindt he![]()
Well well wellquote:
Met name als band, minder als DJ's. Heb aantal heul gave optredens gezien van Soulwaxquote:
Oh ik vind Too Many DJ's ook altijd wel een feest hoor, ik heb ze es op Pukkelpop zien spelen een poos geleden, met Junkie XL in de andere tent, dat werd een complete battle, dat was echt zo gaafquote:Op maandag 1 november 2010 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Met name als band, minder als DJ's. Heb aantal heul gave optredens gezien van Soulwax
Oh das heel erg voor haar!quote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)ses-second-baby.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |