Ja, zo zat ik vorig weekend nog in Alicantequote:Op maandag 1 november 2010 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou meer van rose op een terrasje of van tequila slempen en dan zonder jas door de straten zwerven zonder dat je doodvriest...
Nanaaaaaaquote:
Fietsje wat een misselijkmakende clip op de vroege morgen!quote:Op maandag 1 november 2010 07:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Gisteren lekker de open haard aangehad. Ik heb al weer bijna mijn Decembergevoel.
[..]
Nanaaaaaa
Hier wel dusquote:
ik woon in een park, een nationaal park nog welquote:Als ik kan kiezen ga ik ook voor met zn allen het park in met lekkere hapjes en drankjes of andere zomerse geneugten. Aan de andere kant is dat ook vooral leuk als je vrij bent.
En als je niet hoeft te werken, is winter ook niet zo erg. Dan ga je alleen naar buiten als je zelf wil en de rest van de tijd kook of eet je
Jij klikt dat daadwerkelijk aan ook?quote:Op maandag 1 november 2010 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fietsje wat een misselijkmakende clip op de vroege morgen!
Jij weer niet, als Duitse?quote:Op maandag 1 november 2010 07:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij klikt dat daadwerkelijk aan ook?
Dat is de magie van Nana Mouskouri.quote:Op maandag 1 november 2010 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Fietsje wat een misselijkmakende clip op de vroege morgen!
Ja gftdmm, ik mag dus ook al niet koken en etenquote:Op maandag 1 november 2010 07:45 schreef Vanyel het volgende:
In Utrecht is trouwens geen mist.
Als ik kan kiezen ga ik ook voor met zn allen het park in met lekkere hapjes en drankjes of andere zomerse geneugten. Aan de andere kant is dat ook vooral leuk als je vrij bent.
En als je niet hoeft te werken, is winter ook niet zo erg. Dan ga je alleen naar buiten als je zelf wil en de rest van de tijd kook of eet je
Unlike you (waarschijnlijk) ken ik Nana ook nog van tv optredens. Ik weet wat ik doe als ik klik.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 07:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Unlike you (waarschijnlijk) ken ik Nana ook nog van tv optredens. Ik weet wat ik doe als ik klik.
Hebben we die in Nederland?quote:Op maandag 1 november 2010 07:55 schreef lezzer het volgende:
ik woon in een park, een nationaal park nog wel
Normaal niet, maar er was niks anders nieuws en ik was nog aan het eten dus moest íets.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 07:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja gftdmm, ik mag dus ook al niet koken en eten
Ik ook eigenlijk. Ik had ook helemaal niet naar de naam gekeken maar gewoon blind geklikt.quote:Op maandag 1 november 2010 07:58 schreef lezzer het volgende:
Unlike you (waarschijnlijk) ken ik Nana ook nog van tv optredens. Ik weet wat ik doe als ik klik.
Gossie.quote:
Ik zit allang op m'n werkquote:Op maandag 1 november 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
Goh, valt het op dat ik eigenlijk weg moet maar nog niet wil?
Die jeugd van tegenwoordig, die heeft het wat dat betreft toch makkelijker...quote:Op maandag 1 november 2010 08:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet voor 12 uur een filmpje inleveren online en daarna ga ik weer in bed.
Ik moest filmpjes op cd of -hoe heten die grote drives ook weer die niemand meer gebruikt- inleveren en met de bus dat hele takke-eind.quote:Op maandag 1 november 2010 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik had gemiddeld 2u college per dag, de eerste paar jaar geen aanwezigheidsplicht en zelden opdrachten..
Was ook geen lijdensweg hoor
Verhuizen!quote:Op maandag 1 november 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen verder dan 10km van hun school he
Dat ding heette een zipdrivequote:Op maandag 1 november 2010 08:45 schreef Vanyel het volgende:
Diskettes. En daarvoor floppy, toen ze nog 2x zo groot waren.
In de commodore 64
Want?quote:
Van voor of na de gewone diskettes?quote:
Voornamelijk na. Er kon 100mb op.quote:Op maandag 1 november 2010 08:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van voor of na de gewone diskettes?
Of tijdens natuurlijk..
Je weet maar nooit... klanten die vet fanatiek zijn en ineens allemaal jobs naar binnen gooien enzoquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 09:47 schreef lezzer het volgende:
Ik ga nú met de belastingdienst bellen...
Dus, daar zal ik wel heel vrolijk van worden
Wat voor jobs kunnen dat dan zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 09:48 schreef Brittie het volgende:
Je weet maar nooit... klanten die vet fanatiek zijn en ineens allemaal jobs naar binnen gooien enzo.
Jij kan er zeker niks aan doen dat ik niet kan inloggen op die site?quote:Op maandag 1 november 2010 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij mijn telefoonnummer had?!
Disclaimer: nee ik werk niet bij de belastingtelefoon
Nou, daar ben ik wel aan toequote:Op maandag 1 november 2010 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Sorry..
Ik kan wel lekkere koffie zetten. Kopje?
En dan hoor je "Goedemorgen met Kees. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" en moet je graaien naar die foon, laat je 'm bijna vallen, druk je op allerlei knopjes en verbreek je per ongeluk de verbinding. Speakerfunctie FTWquote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
*een ogenblik geduld alstublieft*
Telefoon met speakerfunctie FTW
Of je bereidt dat voor natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En dan hoor je "Goedemorgen met Kees. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" en moet je graaien naar die foon, laat je 'm bijna vallen, druk je op allerlei knopjes en verbreek je per ongeluk de verbinding. Speakerfunctie FTW
Vertaalwerkquote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor jobs kunnen dat dan zijn?
Nee, jij, welke taal doe jij?quote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
You name it, we got it. Sort of.
Die zat zeker niet aan de ondernemerskant?quote:Op maandag 1 november 2010 10:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijn liefje hing toevallig ook bij de Belastingdienst in de wacht net. Volgens mij maar heeeel even, halverwege ons tussendoortelefoontje kreeg ze al iemand aan de lijn.
En blijkbaar wordt je dan ook nog sneller geholpen bij de belastingdienst ookquote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh.
Wij zijn lamme loonslaven. Dan hoef je niet zo hard te werken
quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Wat een voordelen he.
Tijd voor een carriereswitch?
Wat moet je vertaald hebben dan?quote:Op maandag 1 november 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht een vertaalhulpje bij de hand te hebben![]()
En de Z. Maar de originele blijft mooier vind ik.quote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dat er deze week een HD versie van uit komt.
Klopt helemaal hoor! Maar we hebben het een een week uitgetest en op zich gaat het aardig dat heen en weer cruisen naar haar werk. Ze rijdt tegen de file in, dus dat scheelt.quote:Op maandag 1 november 2010 12:18 schreef Vanyel het volgende:
Gefeliciteerd. Werkte zij nou ver weg en was het wonen daarom een issue of heb ik dat gedroomd?
En woont zij niet in Utrecht?
En ja hoor, ik lust er nog wel een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nou, er zijn betere salarissen op de wereld, laat ik het daar op houdenquote:
Ja, maar in het kader van 'binnen' zijnquote:Op maandag 1 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
Meer belangrijke factoren dan salaris, toch?
quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Maarmaarmaar waarom ga jij dan niet naar Utrecht? Zij reizen, jij reizen.Willen we eigenlijk allebei niet. Zij wil daar weleens weg en ik wil daar niet meer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alles tussen A'dam en Utrecht is best heul duur.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Raar volkquote:Op maandag 1 november 2010 13:03 schreef Qebbel het volgende:
Willen we eigenlijk allebei niet. Zij wil daar weleens weg en ik wil daar niet meer terug.![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeuzes! Wat een mongolen op mijn werk. Echt. Wat een mongolen! Gelukkig hoefde ik maar een half dagje, maar de mongoolheid ligt morgen natuurlijk gewoon weer op mij te wachten.
*nationalevacaturebankaanslingeren*
Edit: Ik ga slecht spellen van jullie!
Ja he?quote:
Van jezelf denken dat je niks echt heel goed kunt is ook niet echt een boost voor je carriëre andersquote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, mijn probleem is dat ik niks echt heel goed kan. Of wil. Ik ben nogal ongeïnteresseerd. In dingen. En zaken. Dat maakt eigen baas worden niet 1 van de slimste beslissingen om te nemen denk ik...
quote:ROTTERDAM - Christina Aguilera zou zich tijdens een vakantie in Mexico lekker hebben uitgeleefd. Volgens de site X17online.com zou ze een lesbisch trio hebben gehad met Lindsay Lohan's ex Samantha Ronson en een andere vrouw.
Althans, dat beweert een 'vriend' van Samantha, producer Marlon David.
,,Sam heeft me verteld dat ze vorige maand in Mexico een triootje had met Christina", zo vertrouwt hij X17online.com toe. ,,Toen realiseerde ze zich dat de zangeres een ongelooflijk lekker ding is. Volgens Samantha is ze 'zo geil als een eerstejaars student'.'' (BVDL)
Eigen baas zou ik idd niet worden als ik jou was. Zoek een functie waar je mag zeuren over alles. Succes gegarandeerd!quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, mijn probleem is dat ik niks echt heel goed kan. Of wil. Ik ben nogal ongeïnteresseerd. In dingen. En zaken. Dat maakt eigen baas worden niet 1 van de slimste beslissingen om te nemen denk ik...
Ik vind CA echt heel eng!quote:
O euhm nou ja ik kan heel veel dingen goed, maar dat zijn nu net weer geen dingen waar je als zelfstandige mee aan de bak kunt.quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van jezelf denken dat je niks echt heel goed kunt is ook niet echt een boost voor je carriëre anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
*nationalevacaturebankaanslingeren*
quote:Studeren niet echt iets voor jouw? ontwikkel jezelf bij ons
quote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Voor de geïnteresseerden
Dat telt neem ik aan enkel voor mondelinge vaardigheid of zouden ze iemand zoeken om vacatureadvertenties te schrijven?quote:De ideale kandidaat is communicatief vaardig, represenatief, werkt hard en heeft gevoel voor humor.
De gemiddelde interim manager dus?quote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zo'n als-jullie-nu-even-lekker-opzouten-dan-maak-ik-het-even-in-orde-en-dan-doe-jij-dit-en-jij-dat-en-nu-koppen-dicht-figuur...
Hmmnee, want ik wil natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid en om 5 uur naar huisquote:Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
De gemiddelde interim manager dus?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmnee, want ik wil natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid en om 5 uur naar huis
Oh myquote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Voor de geïnteresseerden
Das exact de reden waarom ik echt een pesthekel heb aan groepswerk (met studies). Succes en sterktequote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Oke. Ik ben boos, maar wel opgelucht.
Ik moest in de vakantie een film en een verslag maken over de problemen van Marktplaats. Met de projectbitch waar ik het al eens eerder over had.Vandaag moest dit via mail naar de docent gestuurd worden. Ik op vakantie, hard werken aan een idee voor het filmpje. Zij zou het daadwerkelijke filmen doen, ik de animatie/flash/etc. kant. Stuurt ze me woensdag een mailtje dat ze geen camera heeft. Donderdag had ze er één. Ze zou dus vrijdag gaan filmen. Krijg ik Zondag laat pas alle filmpjes, in een extensie die ik niet kan openen met Flash, in enorm slechte kwaliteit. Ik heb dus tot 's avonds laat doorgewerkt, een paar uurtjes geslapen en vanochtend weer doorgewerkt.
Het verslag had ik nog niet gemaakt, omdat ze me had verteld dat dit vrijdag pas af moest zijn. Krijg ik een mailtje van de docent dat het schriftelijk ingeleverd moet worden op school, vóór twaalf uur. Toen was het kwart voor elf. Heb ik in een kwartiertje alles getypt wat ik moest doen(4 A4tjes, denk ik) en ben naar school gegaan. Ze zou het uitprinten en meenemen, zodat zij het kon inleveren. Belde ze om 5 voor 12 dat ze bijna op Amsterdam Amstel was(dus nog zo'n half uur verwijderd van school), maar ze zou het ongeveer wel halen hoor! Niet. Kwam ze om 12:45 aankakken met verfrommelde verkreukelde papiertjes.
Reden dat ze te laat was? Ze moest nog even douchen en d'r haar goed doen.![]()
Bah. Lang verhaal. Ik ben d'r zat. Het goede nieuws is dat ik nooit meer met haar hoef samen te werken.
tl;dr: Troost mij.
Precies.quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Das exact de reden waarom ik echt een pesthekel heb aan groepswerk. Succes en sterkte
Ja, maar het stomme is; ze doen dit om je te laten wennen aan een 'realistische arbeidsomgeving'. Maar het is helemaal niet realistisch om op deze manier in teamverband te werken. Op het moment dat mensen pas ergens geld mee gaan verdienen, gaan ze heel anders om met hun verplichtingen of taken. Zelfs de grootste drukkers en luiwammesen doen dan tenminste nog alsóf er iets gebeurt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb zo een enorm klotecijfer voor m'n eindexamen gehaald. Omdat ik al het werk voor 4 man moest doen.
Is er geeneens niet eens een knuffelsmiley op FOK!? *makeshift knuffelsmiley*quote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Oke. Ik ben boos, maar wel opgelucht.
Ik moest in de vakantie een film en een verslag maken over de problemen van Marktplaats. Met de projectbitch waar ik het al eens eerder over had.Vandaag moest dit via mail naar de docent gestuurd worden. Ik op vakantie, hard werken aan een idee voor het filmpje. Zij zou het daadwerkelijke filmen doen, ik de animatie/flash/etc. kant. Stuurt ze me woensdag een mailtje dat ze geen camera heeft. Donderdag had ze er één. Ze zou dus vrijdag gaan filmen. Krijg ik Zondag laat pas alle filmpjes, in een extensie die ik niet kan openen met Flash, in enorm slechte kwaliteit. Ik heb dus tot 's avonds laat doorgewerkt, een paar uurtjes geslapen en vanochtend weer doorgewerkt.
Het verslag had ik nog niet gemaakt, omdat ze me had verteld dat dit vrijdag pas af moest zijn. Krijg ik een mailtje van de docent dat het schriftelijk ingeleverd moet worden op school, vóór twaalf uur. Toen was het kwart voor elf. Heb ik in een kwartiertje alles getypt wat ik moest doen(4 A4tjes, denk ik) en ben naar school gegaan. Ze zou het uitprinten en meenemen, zodat zij het kon inleveren. Belde ze om 5 voor 12 dat ze bijna op Amsterdam Amstel was(dus nog zo'n half uur verwijderd van school), maar ze zou het ongeveer wel halen hoor! Niet. Kwam ze om 12:45 aankakken met verfrommelde verkreukelde papiertjes.
Reden dat ze te laat was? Ze moest nog even douchen en d'r haar goed doen.![]()
Bah. Lang verhaal. Ik ben d'r zat. Het goede nieuws is dat ik nooit meer met haar hoef samen te werken.
tl;dr: Troost mij.
wat.quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Vanyel het volgende:
Meer troost voor de fiets, een fijne gouwe ouwe
[ afbeelding ]
Beterquote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
En een goedmakertje in een wit hemd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Beter![]()
OK. Tentamen tijd.
IK KAN ER HELEMAAL NIKS VAN
DUIM VOOR MIJ
quote:
Tralalalalalalala boemtidee.quote:Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef Vanyel het volgende:
Godsamme, opeens een TT in mijn hoofd.
Spam eens lekker door allemaal!
Jaja, ogen...quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Watte?Ik kijk naar kinnen, ogen en wenkbrauwen.
Ze kijkt altijd alsof ze moet poepen of erg ongesteld is.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Qebbel het volgende:
'k Heb liever haar. Noem mij pedo, maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze kijkt geilquote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd alsof ze moet poepen of erg ongesteld is.![]()
[ afbeelding ]
Verrassingseenhoorn! BAM
Wie weetquote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker ook geil als je op de wc zit.
Kirsten Stewartquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef lezzer het volgende:
Geboortedatum 1990.
Sjezus, toen was ik al ontmaagd...
quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef lezzer het volgende:
Geboortedatum 1990.
Welke?quote:
Nog net niet. He toch...quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef lezzer het volgende:
Geboortedatum 1990.
Hier kind:quote:Op maandag 1 november 2010 16:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog net niet. He toch...
Waarom moet jij zo lachen?
En best leuke plaatjes hier en daar, maar nog niemand waar ik hartkloppingen van krijg.
Ik krijg meer hartkloppingen van die sigaret dan van de vrouw die er om heen zitquote:Op maandag 1 november 2010 16:16 schreef Qebbel het volgende:
Penelope Cruz * Qebbelzucht eventjes Wat een godsmooie vrouw. En leuk!
[ afbeelding ]
Dat kan, was aan het klooien met 2 plaatjes maar eentje heeft het niet gered geloof ikquote:Op maandag 1 november 2010 16:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die met die blauwe blouse, die je eerst had
Om jullie grapjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sja... dit dus:quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef lezzer het volgende:
Sommige mensen.... *zucht*
Dat filmpje....![]()
Met Shanequote:
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellenquote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Mwah, ook in een pretpark kom ik liever als het wat warmer is hoor.
Dus we gaan niet samen in de draaimolen bij de volgende meet?quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellen
Achtbanen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellen
quote:
er zijn momenten dat ik denk "woonde ik maar naast Vanyel"quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:
En dan ben ik ook nog warme chocomel met slagroom aan het maken. Wat een leven!
quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
dan moeten we het tentamen met een BALPEN maken. HOE OUDERWETS! EEN SCHANDE!
Dat kan ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Mocht je niet eens een vulpen gebruiken
Aanklagen die handel!quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
En ik heb kramp in mijn hand van het schrijven. Psh, achterhaald ook, alle informaticastudenten hebben een laptop en dan moeten we het tentamen met een BALPEN maken. HOE OUDERWETS! EEN SCHANDE!
quote:
Ja, ik vond dat ook heel sneu.quote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef Addictionnz het volgende:
Aahw Lily Allen heeft een miskraam gehad
Dat dacht ik ook, maar ik had al zoveel oma opmerkingen gemaakt dat ik bijna niet meer durfdequote:
Ik zou het een doodgeboren kind noemen. Met 24 weken proberen ze een kind tegenwoordig al in leven te houden..quote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik vond dat ook heel sneu.
Maar dat heet toch niet echt een miskraam meer na 6 maanden?
Geen idee! Hoe zou je het anders kunnen noemen? Doodgeboren kindje?quote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ook heel sneu.
Maar dat heet toch niet echt een miskraam meer na 6 maanden?
Tuurlijk! Jij ons toch ook?quote:
Fiew! Ja, onthand ben je dan he?quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
Ja, leven zonder internet is erg vervelend. Gelukkig ben ik er nu.
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
Meen je niet? Wedden dat jij over een paar jaar bestormd wordt op elke boekenbeurs en of signering? Kom je nog naar A'dam/Schiphol? De 18e ofzo toch?
quote:Claudia de Breij om 4.36u op Twitter: Ik tweet nog wel 'es vertederende dingen over mijn heerlijke zoon hè. Voor wie daardoor zin krijgt: zit nu al vanaf 4 uur voor f*cking Dora.
That's right.quote:
Probeer je hier iets mee te zeggen?quote:
Weet niet of je het tegen mij had, maar ik was aan het werkquote:
Een Turks buffet... moet ook echt achterlijke hoeveelheden eten inkopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Jeeezus, daar wil ik ook wel bijzonder verlof voor. Wat gaan jullie maken?
Hoe laat sta jij op dan?
quote:Te lekker!Op dinsdag 2 november 2010 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Goeie tijden trouwens, die thuiswerktijden.
Twee miniciabatta's met kaas in de oven en op het aanrecht wachten de komkommer, cherrytomaat en vooral mayo om er straks overheen te mieteren.
Jummie!
quote:employee of the week?Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet iemand bellen die niet stil te krijgen is. Geen zin in dat gelul.
Nu voor even tussendoor: kruimelpudding taart, neppe kersen vlaai, witte chocolade, magnetron broodjes frikandel + warme chocolademelk met slagroom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Gisteren KFC als ontbijt, vandaag chocolade en chips.![]()
Je bent student of je bent het niet.
Lekker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nu voor even tussendoor: kruimelpudding taart, neppe kersen vlaai, witte chocolade, magnetron broodjes frikandel + warme chocolademelk met slagroom.
Vreetmoment met de projectgroep.
Het hele vak is sowieso bagger. Heb d'r straks een examen over.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef lezzer het volgende:
Ik heb wel vlaai besteld voor morgen.
Een boek over UCD zonder plaatjes -> dat kan niks zijn..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Avey het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan, en het begint al maanden van te voren
Maar ik ga dit jaar misschien mee naar Zwitserland dus daar kijk ik wel naar uit
Lucky bastardsquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kerst normaal wel fijn omdat het eten dan nog lekkerder is.
Dit jaar haak ik af. Gaan fijn thuis pizza bestellen of iets van dien aard.
Mja, vorig jaar zat ik in Tokyo met kerst, beter dan dat wordt het nietquote:
Dat is waarom mijn zus en ik gewoon een afspraak hebben gemaakt:quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:59 schreef Qebbel het volgende:
Pffff, krijg nu al dat gedoe met kerst. "Wat is jullie plan?" Blegh! We zouden weggaan, maar dat gaat niet door helaas(!!!). En dit is exact de reden waarom ik dolgraag gewoon wel weg ben met kerst. Onze ouders zijn ook nog eens allebei gescheiden. Mijn broertje is jarig. Dan wil de ene weer per se eerste kerstdag, maar die ander ook. Al dat verplichte gelul![]()
. "Want het is zo gezellig". Ja hoor, alsof het normaal niet gezellig is om eens lekker te koken en bij elkaar te zijn?! Dat doen we verdorie zo vaak! Waarom moet dit dan per se zo?
Ik heb er zo'n grafhekel aan. M'n vriendin vindt het fantastisch.![]()
Nee, in NL lopen we altijd achter. Dus wat gisteren hier bij Oprah was, ging over Chely Wright. Ik wilde nog HH opnemen (quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef lezzer het volgende:
Ging het nou gisteren over Portia bij Oprah?
Nee, zo spannend was het niet. Ik quotte (?) mezelf ipv edittequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef Vanyel het volgende:
Oeh jammer, je zei vast iets heeeeel ongepasts
Is dat een reden om niks te doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Addictionnz het volgende:
Wij doen helemaal niks met kerst.
Mijn opa is op 1e kerstdag overleden dus ja..
Mijn ervaring is in ieder geval dat het fijn is om bij elkaar te zijn als er iemand wegvalt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons ook waarschijnlijk. Grappig dat dat zo verschilt.
Echt, ik stalk je niet, ik was even nieuwsgierigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef Brittie het volgende:
En lezzer, hoe is dat, samen op kantoor?Ze hebben van mijn werk gevraagd of mijn lief niet nog iets nodig heeft, ze willen d'r wel hebben voor het een of het ander. Ik vind het een beetje gek, al gaat ze dan compleet iets anders doen als ik... ze zit ook beneden dan terwijl ik boven zit, maar toch! Ben er nog niet over uit...
Hee je oude UIquote:
Die hiervoor was eigenlijk nog ouderquote:
Een stap gezet richting de 40quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik gisteren:
en deze heb ik "normaal"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |