quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Avey het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan, en het begint al maanden van te voren
Maar ik ga dit jaar misschien mee naar Zwitserland dus daar kijk ik wel naar uit
Lucky bastardsquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kerst normaal wel fijn omdat het eten dan nog lekkerder is.
Dit jaar haak ik af. Gaan fijn thuis pizza bestellen of iets van dien aard.
Mja, vorig jaar zat ik in Tokyo met kerst, beter dan dat wordt het nietquote:
Dat is waarom mijn zus en ik gewoon een afspraak hebben gemaakt:quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:59 schreef Qebbel het volgende:
Pffff, krijg nu al dat gedoe met kerst. "Wat is jullie plan?" Blegh! We zouden weggaan, maar dat gaat niet door helaas(!!!). En dit is exact de reden waarom ik dolgraag gewoon wel weg ben met kerst. Onze ouders zijn ook nog eens allebei gescheiden. Mijn broertje is jarig. Dan wil de ene weer per se eerste kerstdag, maar die ander ook. Al dat verplichte gelul![]()
. "Want het is zo gezellig". Ja hoor, alsof het normaal niet gezellig is om eens lekker te koken en bij elkaar te zijn?! Dat doen we verdorie zo vaak! Waarom moet dit dan per se zo?
Ik heb er zo'n grafhekel aan. M'n vriendin vindt het fantastisch.![]()
Nee, in NL lopen we altijd achter. Dus wat gisteren hier bij Oprah was, ging over Chely Wright. Ik wilde nog HH opnemen (quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef lezzer het volgende:
Ging het nou gisteren over Portia bij Oprah?
Nee, zo spannend was het niet. Ik quotte (?) mezelf ipv edittequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:47 schreef Vanyel het volgende:
Oeh jammer, je zei vast iets heeeeel ongepasts
Is dat een reden om niks te doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Addictionnz het volgende:
Wij doen helemaal niks met kerst.
Mijn opa is op 1e kerstdag overleden dus ja..
Mijn ervaring is in ieder geval dat het fijn is om bij elkaar te zijn als er iemand wegvalt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:21 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons ook waarschijnlijk. Grappig dat dat zo verschilt.
Echt, ik stalk je niet, ik was even nieuwsgierigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:18 schreef Brittie het volgende:
En lezzer, hoe is dat, samen op kantoor?Ze hebben van mijn werk gevraagd of mijn lief niet nog iets nodig heeft, ze willen d'r wel hebben voor het een of het ander. Ik vind het een beetje gek, al gaat ze dan compleet iets anders doen als ik... ze zit ook beneden dan terwijl ik boven zit, maar toch! Ben er nog niet over uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |