Nou, daar ben ik wel aan toequote:Op maandag 1 november 2010 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Sorry..
Ik kan wel lekkere koffie zetten. Kopje?
En dan hoor je "Goedemorgen met Kees. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" en moet je graaien naar die foon, laat je 'm bijna vallen, druk je op allerlei knopjes en verbreek je per ongeluk de verbinding. Speakerfunctie FTWquote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
*een ogenblik geduld alstublieft*
Telefoon met speakerfunctie FTW
Of je bereidt dat voor natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En dan hoor je "Goedemorgen met Kees. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" en moet je graaien naar die foon, laat je 'm bijna vallen, druk je op allerlei knopjes en verbreek je per ongeluk de verbinding. Speakerfunctie FTW
Vertaalwerkquote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor jobs kunnen dat dan zijn?
Nee, jij, welke taal doe jij?quote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
You name it, we got it. Sort of.
Die zat zeker niet aan de ondernemerskant?quote:Op maandag 1 november 2010 10:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijn liefje hing toevallig ook bij de Belastingdienst in de wacht net. Volgens mij maar heeeel even, halverwege ons tussendoortelefoontje kreeg ze al iemand aan de lijn.
En blijkbaar wordt je dan ook nog sneller geholpen bij de belastingdienst ookquote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh.
Wij zijn lamme loonslaven. Dan hoef je niet zo hard te werken
quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Wat een voordelen he.
Tijd voor een carriereswitch?
Wat moet je vertaald hebben dan?quote:Op maandag 1 november 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht een vertaalhulpje bij de hand te hebben![]()
En de Z. Maar de originele blijft mooier vind ik.quote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dat er deze week een HD versie van uit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |