Nou, daar ben ik wel aan toequote:Op maandag 1 november 2010 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Sorry..
Ik kan wel lekkere koffie zetten. Kopje?
En dan hoor je "Goedemorgen met Kees. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" en moet je graaien naar die foon, laat je 'm bijna vallen, druk je op allerlei knopjes en verbreek je per ongeluk de verbinding. Speakerfunctie FTWquote:Op maandag 1 november 2010 09:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
*een ogenblik geduld alstublieft*
Telefoon met speakerfunctie FTW
Of je bereidt dat voor natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
En dan hoor je "Goedemorgen met Kees. Waarmee kan ik u van dienst zijn?" en moet je graaien naar die foon, laat je 'm bijna vallen, druk je op allerlei knopjes en verbreek je per ongeluk de verbinding. Speakerfunctie FTW
Vertaalwerkquote:Op maandag 1 november 2010 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voor jobs kunnen dat dan zijn?
Nee, jij, welke taal doe jij?quote:Op maandag 1 november 2010 10:16 schreef Brittie het volgende:
[..]
You name it, we got it. Sort of.
Die zat zeker niet aan de ondernemerskant?quote:Op maandag 1 november 2010 10:31 schreef Vanyel het volgende:
Mijn liefje hing toevallig ook bij de Belastingdienst in de wacht net. Volgens mij maar heeeel even, halverwege ons tussendoortelefoontje kreeg ze al iemand aan de lijn.
En blijkbaar wordt je dan ook nog sneller geholpen bij de belastingdienst ookquote:Op maandag 1 november 2010 10:40 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh.
Wij zijn lamme loonslaven. Dan hoef je niet zo hard te werken
quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Vanyel het volgende:
Wat een voordelen he.
Tijd voor een carriereswitch?
Wat moet je vertaald hebben dan?quote:Op maandag 1 november 2010 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht een vertaalhulpje bij de hand te hebben![]()
En de Z. Maar de originele blijft mooier vind ik.quote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
Ik zie dat er deze week een HD versie van uit komt.
Klopt helemaal hoor! Maar we hebben het een een week uitgetest en op zich gaat het aardig dat heen en weer cruisen naar haar werk. Ze rijdt tegen de file in, dus dat scheelt.quote:Op maandag 1 november 2010 12:18 schreef Vanyel het volgende:
Gefeliciteerd. Werkte zij nou ver weg en was het wonen daarom een issue of heb ik dat gedroomd?
En woont zij niet in Utrecht?
En ja hoor, ik lust er nog wel een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nou, er zijn betere salarissen op de wereld, laat ik het daar op houdenquote:
Ja, maar in het kader van 'binnen' zijnquote:Op maandag 1 november 2010 12:50 schreef Vanyel het volgende:
Meer belangrijke factoren dan salaris, toch?
quote:Op maandag 1 november 2010 12:49 schreef Vanyel het volgende:
Maarmaarmaar waarom ga jij dan niet naar Utrecht? Zij reizen, jij reizen.Willen we eigenlijk allebei niet. Zij wil daar weleens weg en ik wil daar niet meer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En alles tussen A'dam en Utrecht is best heul duur.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Raar volkquote:Op maandag 1 november 2010 13:03 schreef Qebbel het volgende:
Willen we eigenlijk allebei niet. Zij wil daar weleens weg en ik wil daar niet meer terug.![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeuzes! Wat een mongolen op mijn werk. Echt. Wat een mongolen! Gelukkig hoefde ik maar een half dagje, maar de mongoolheid ligt morgen natuurlijk gewoon weer op mij te wachten.
*nationalevacaturebankaanslingeren*
Edit: Ik ga slecht spellen van jullie!
Ja he?quote:
Van jezelf denken dat je niks echt heel goed kunt is ook niet echt een boost voor je carriëre andersquote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, mijn probleem is dat ik niks echt heel goed kan. Of wil. Ik ben nogal ongeïnteresseerd. In dingen. En zaken. Dat maakt eigen baas worden niet 1 van de slimste beslissingen om te nemen denk ik...
quote:ROTTERDAM - Christina Aguilera zou zich tijdens een vakantie in Mexico lekker hebben uitgeleefd. Volgens de site X17online.com zou ze een lesbisch trio hebben gehad met Lindsay Lohan's ex Samantha Ronson en een andere vrouw.
Althans, dat beweert een 'vriend' van Samantha, producer Marlon David.
,,Sam heeft me verteld dat ze vorige maand in Mexico een triootje had met Christina", zo vertrouwt hij X17online.com toe. ,,Toen realiseerde ze zich dat de zangeres een ongelooflijk lekker ding is. Volgens Samantha is ze 'zo geil als een eerstejaars student'.'' (BVDL)
Eigen baas zou ik idd niet worden als ik jou was. Zoek een functie waar je mag zeuren over alles. Succes gegarandeerd!quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, mijn probleem is dat ik niks echt heel goed kan. Of wil. Ik ben nogal ongeïnteresseerd. In dingen. En zaken. Dat maakt eigen baas worden niet 1 van de slimste beslissingen om te nemen denk ik...
Ik vind CA echt heel eng!quote:
O euhm nou ja ik kan heel veel dingen goed, maar dat zijn nu net weer geen dingen waar je als zelfstandige mee aan de bak kunt.quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Van jezelf denken dat je niks echt heel goed kunt is ook niet echt een boost voor je carriëre anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 1 november 2010 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
*nationalevacaturebankaanslingeren*
quote:Studeren niet echt iets voor jouw? ontwikkel jezelf bij ons
quote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Voor de geïnteresseerden
Dat telt neem ik aan enkel voor mondelinge vaardigheid of zouden ze iemand zoeken om vacatureadvertenties te schrijven?quote:De ideale kandidaat is communicatief vaardig, represenatief, werkt hard en heeft gevoel voor humor.
De gemiddelde interim manager dus?quote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben zo'n als-jullie-nu-even-lekker-opzouten-dan-maak-ik-het-even-in-orde-en-dan-doe-jij-dit-en-jij-dat-en-nu-koppen-dicht-figuur...
Hmmnee, want ik wil natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid en om 5 uur naar huisquote:Op maandag 1 november 2010 15:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
De gemiddelde interim manager dus?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmmnee, want ik wil natuurlijk geen enkele verantwoordelijkheid en om 5 uur naar huis
Oh myquote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Voor de geïnteresseerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |