Met Shanequote:
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellenquote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Mwah, ook in een pretpark kom ik liever als het wat warmer is hoor.
Dus we gaan niet samen in de draaimolen bij de volgende meet?quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellen
Achtbanen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellen
quote:
er zijn momenten dat ik denk "woonde ik maar naast Vanyel"quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:
En dan ben ik ook nog warme chocomel met slagroom aan het maken. Wat een leven!
quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
dan moeten we het tentamen met een BALPEN maken. HOE OUDERWETS! EEN SCHANDE!
Dat kan ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Mocht je niet eens een vulpen gebruiken
Aanklagen die handel!quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
En ik heb kramp in mijn hand van het schrijven. Psh, achterhaald ook, alle informaticastudenten hebben een laptop en dan moeten we het tentamen met een BALPEN maken. HOE OUDERWETS! EEN SCHANDE!
quote:
Ja, ik vond dat ook heel sneu.quote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef Addictionnz het volgende:
Aahw Lily Allen heeft een miskraam gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |