Jaja, ogen...quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Watte?Ik kijk naar kinnen, ogen en wenkbrauwen.
Ze kijkt altijd alsof ze moet poepen of erg ongesteld is.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Qebbel het volgende:
'k Heb liever haar. Noem mij pedo, maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze kijkt geilquote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd alsof ze moet poepen of erg ongesteld is.![]()
[ afbeelding ]
Verrassingseenhoorn! BAM
Wie weetquote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker ook geil als je op de wc zit.
Kirsten Stewartquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef lezzer het volgende:
Geboortedatum 1990.
Sjezus, toen was ik al ontmaagd...
quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef lezzer het volgende:
Geboortedatum 1990.
Welke?quote:
Nog net niet. He toch...quote:Op maandag 1 november 2010 16:01 schreef lezzer het volgende:
Geboortedatum 1990.
Hier kind:quote:Op maandag 1 november 2010 16:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog net niet. He toch...
Waarom moet jij zo lachen?
En best leuke plaatjes hier en daar, maar nog niemand waar ik hartkloppingen van krijg.
Ik krijg meer hartkloppingen van die sigaret dan van de vrouw die er om heen zitquote:Op maandag 1 november 2010 16:16 schreef Qebbel het volgende:
Penelope Cruz * Qebbelzucht eventjes Wat een godsmooie vrouw. En leuk!
[ afbeelding ]
Dat kan, was aan het klooien met 2 plaatjes maar eentje heeft het niet gered geloof ikquote:Op maandag 1 november 2010 16:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die met die blauwe blouse, die je eerst had
Om jullie grapjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sja... dit dus:quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef lezzer het volgende:
Sommige mensen.... *zucht*
Dat filmpje....![]()
Met Shanequote:
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellenquote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Vanyel het volgende:
Mwah, ook in een pretpark kom ik liever als het wat warmer is hoor.
Dus we gaan niet samen in de draaimolen bij de volgende meet?quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellen
Achtbanen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik liever helemaal niet. Tenzij mijn zus me uitnodigt om met haar kids te gaan. Dat is ongeveer de enige reden die ik me voor kan stellen
quote:
er zijn momenten dat ik denk "woonde ik maar naast Vanyel"quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Vanyel het volgende:
En dan ben ik ook nog warme chocomel met slagroom aan het maken. Wat een leven!
quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
dan moeten we het tentamen met een BALPEN maken. HOE OUDERWETS! EEN SCHANDE!
Dat kan ik nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Mocht je niet eens een vulpen gebruiken
Aanklagen die handel!quote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
En ik heb kramp in mijn hand van het schrijven. Psh, achterhaald ook, alle informaticastudenten hebben een laptop en dan moeten we het tentamen met een BALPEN maken. HOE OUDERWETS! EEN SCHANDE!
quote:
Ja, ik vond dat ook heel sneu.quote:Op maandag 1 november 2010 19:18 schreef Addictionnz het volgende:
Aahw Lily Allen heeft een miskraam gehad
Dat dacht ik ook, maar ik had al zoveel oma opmerkingen gemaakt dat ik bijna niet meer durfdequote:
Ik zou het een doodgeboren kind noemen. Met 24 weken proberen ze een kind tegenwoordig al in leven te houden..quote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik vond dat ook heel sneu.
Maar dat heet toch niet echt een miskraam meer na 6 maanden?
Geen idee! Hoe zou je het anders kunnen noemen? Doodgeboren kindje?quote:Op maandag 1 november 2010 19:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ook heel sneu.
Maar dat heet toch niet echt een miskraam meer na 6 maanden?
Tuurlijk! Jij ons toch ook?quote:
Fiew! Ja, onthand ben je dan he?quote:Op maandag 1 november 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
Ja, leven zonder internet is erg vervelend. Gelukkig ben ik er nu.
Wedden van niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:13 schreef Qebbel het volgende:
Meen je niet? Wedden dat jij over een paar jaar bestormd wordt op elke boekenbeurs en of signering? Kom je nog naar A'dam/Schiphol? De 18e ofzo toch?
quote:Claudia de Breij om 4.36u op Twitter: Ik tweet nog wel 'es vertederende dingen over mijn heerlijke zoon hè. Voor wie daardoor zin krijgt: zit nu al vanaf 4 uur voor f*cking Dora.
That's right.quote:
Probeer je hier iets mee te zeggen?quote:
Weet niet of je het tegen mij had, maar ik was aan het werkquote:
Een Turks buffet... moet ook echt achterlijke hoeveelheden eten inkopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Jeeezus, daar wil ik ook wel bijzonder verlof voor. Wat gaan jullie maken?
Hoe laat sta jij op dan?
quote:Te lekker!Op dinsdag 2 november 2010 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Goeie tijden trouwens, die thuiswerktijden.
Twee miniciabatta's met kaas in de oven en op het aanrecht wachten de komkommer, cherrytomaat en vooral mayo om er straks overheen te mieteren.
Jummie!
quote:employee of the week?Op dinsdag 2 november 2010 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet iemand bellen die niet stil te krijgen is. Geen zin in dat gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |