Das exact de reden waarom ik echt een pesthekel heb aan groepswerk (met studies). Succes en sterktequote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Oke. Ik ben boos, maar wel opgelucht.
Ik moest in de vakantie een film en een verslag maken over de problemen van Marktplaats. Met de projectbitch waar ik het al eens eerder over had.Vandaag moest dit via mail naar de docent gestuurd worden. Ik op vakantie, hard werken aan een idee voor het filmpje. Zij zou het daadwerkelijke filmen doen, ik de animatie/flash/etc. kant. Stuurt ze me woensdag een mailtje dat ze geen camera heeft. Donderdag had ze er één. Ze zou dus vrijdag gaan filmen. Krijg ik Zondag laat pas alle filmpjes, in een extensie die ik niet kan openen met Flash, in enorm slechte kwaliteit. Ik heb dus tot 's avonds laat doorgewerkt, een paar uurtjes geslapen en vanochtend weer doorgewerkt.
Het verslag had ik nog niet gemaakt, omdat ze me had verteld dat dit vrijdag pas af moest zijn. Krijg ik een mailtje van de docent dat het schriftelijk ingeleverd moet worden op school, vóór twaalf uur. Toen was het kwart voor elf. Heb ik in een kwartiertje alles getypt wat ik moest doen(4 A4tjes, denk ik) en ben naar school gegaan. Ze zou het uitprinten en meenemen, zodat zij het kon inleveren. Belde ze om 5 voor 12 dat ze bijna op Amsterdam Amstel was(dus nog zo'n half uur verwijderd van school), maar ze zou het ongeveer wel halen hoor! Niet. Kwam ze om 12:45 aankakken met verfrommelde verkreukelde papiertjes.
Reden dat ze te laat was? Ze moest nog even douchen en d'r haar goed doen.![]()
Bah. Lang verhaal. Ik ben d'r zat. Het goede nieuws is dat ik nooit meer met haar hoef samen te werken.
tl;dr: Troost mij.
Precies.quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Das exact de reden waarom ik echt een pesthekel heb aan groepswerk. Succes en sterkte
Ja, maar het stomme is; ze doen dit om je te laten wennen aan een 'realistische arbeidsomgeving'. Maar het is helemaal niet realistisch om op deze manier in teamverband te werken. Op het moment dat mensen pas ergens geld mee gaan verdienen, gaan ze heel anders om met hun verplichtingen of taken. Zelfs de grootste drukkers en luiwammesen doen dan tenminste nog alsóf er iets gebeurt.quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb zo een enorm klotecijfer voor m'n eindexamen gehaald. Omdat ik al het werk voor 4 man moest doen.
Is er geeneens niet eens een knuffelsmiley op FOK!? *makeshift knuffelsmiley*quote:Op maandag 1 november 2010 15:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Oke. Ik ben boos, maar wel opgelucht.
Ik moest in de vakantie een film en een verslag maken over de problemen van Marktplaats. Met de projectbitch waar ik het al eens eerder over had.Vandaag moest dit via mail naar de docent gestuurd worden. Ik op vakantie, hard werken aan een idee voor het filmpje. Zij zou het daadwerkelijke filmen doen, ik de animatie/flash/etc. kant. Stuurt ze me woensdag een mailtje dat ze geen camera heeft. Donderdag had ze er één. Ze zou dus vrijdag gaan filmen. Krijg ik Zondag laat pas alle filmpjes, in een extensie die ik niet kan openen met Flash, in enorm slechte kwaliteit. Ik heb dus tot 's avonds laat doorgewerkt, een paar uurtjes geslapen en vanochtend weer doorgewerkt.
Het verslag had ik nog niet gemaakt, omdat ze me had verteld dat dit vrijdag pas af moest zijn. Krijg ik een mailtje van de docent dat het schriftelijk ingeleverd moet worden op school, vóór twaalf uur. Toen was het kwart voor elf. Heb ik in een kwartiertje alles getypt wat ik moest doen(4 A4tjes, denk ik) en ben naar school gegaan. Ze zou het uitprinten en meenemen, zodat zij het kon inleveren. Belde ze om 5 voor 12 dat ze bijna op Amsterdam Amstel was(dus nog zo'n half uur verwijderd van school), maar ze zou het ongeveer wel halen hoor! Niet. Kwam ze om 12:45 aankakken met verfrommelde verkreukelde papiertjes.
Reden dat ze te laat was? Ze moest nog even douchen en d'r haar goed doen.![]()
Bah. Lang verhaal. Ik ben d'r zat. Het goede nieuws is dat ik nooit meer met haar hoef samen te werken.
tl;dr: Troost mij.
wat.quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Vanyel het volgende:
Meer troost voor de fiets, een fijne gouwe ouwe
[ afbeelding ]
Beterquote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef Vanyel het volgende:
En een goedmakertje in een wit hemd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 15:39 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Beter![]()
OK. Tentamen tijd.
IK KAN ER HELEMAAL NIKS VAN
DUIM VOOR MIJ
quote:
Tralalalalalalala boemtidee.quote:Op maandag 1 november 2010 15:46 schreef Vanyel het volgende:
Godsamme, opeens een TT in mijn hoofd.
Spam eens lekker door allemaal!
Jaja, ogen...quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Watte?Ik kijk naar kinnen, ogen en wenkbrauwen.
Ze kijkt altijd alsof ze moet poepen of erg ongesteld is.quote:Op maandag 1 november 2010 15:53 schreef Qebbel het volgende:
'k Heb liever haar. Noem mij pedo, maar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze kijkt geilquote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd alsof ze moet poepen of erg ongesteld is.![]()
[ afbeelding ]
Verrassingseenhoorn! BAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |