Ik ben zó goed, dat ik meestal faalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Alle goede users falen wel eens
Nee jij bent gewoon kut want je staat op de lijstquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben zó goed, dat ik meestal faal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dankje. En ik wilde snel doen, maar ik faalde. En de OP doet het niet omdat de vorige de OP slecht gekopieerd heeft, dus ik zoek even naar een goede met een wikilink.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Alle goede users falen wel eens
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon kut want je staat op de lijst![]()
Vind iedereen! Ik ben nu zelfs ONZ aan het verdedigen! En dat het wel goed zo is! Ik ben zóóóóó goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef je wel een cadeautje omdat je zo goed bentquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vind iedereen! Ik ben nu zelfs ONZ aan het verdedigen! En dat het wel goed zo is! Ik ben zóóóóó goed!
Wat lievquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik geef je wel een cadeautje omdat je zo goed bent
Nee je krijgt wat andersquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat liev![]()
![]()
Wat voor een cadeautje? In natura?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel rustig blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Lutte het volgende:
GADVERDAMME! DAT PLAATJE UIT DE OP LAAAAAD NIET!
Nee het duurt niet te lang, je krijgt hem zo spoedig mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben met alles blij! Als het maar niet te lang duurt
WAT BEN JIJ EEN STOERE JONGEN ZEGquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef Michhas het volgende:
TT klopt niet, ik hou me niet zoveel aan de regels
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef Michhas het volgende:
TT klopt niet, ik hou me niet zoveel aan de regels
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vind iedereen! Ik ben nu zelfs ONZ aan het verdedigen! En dat het wel goed zo is! Ik ben zóóóóó goed!
Goed hé?quote:
Jaja, het lukte. En ik heb al een post in FB gezet met het verzoek het nummer te veranderen. Nu heb ik alleen nog een UI nodig,quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ EEN STOERE JONGEN ZEG
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
Ik heb het zo druk met mijn faalposts editten dat ik SwJ gemist heb.
Veel plezier!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi spannend, volgende keer is het mijn beurt
Dankje ik sta al te shaken bij het idee dat SwJ hier soms binnen komt vallenquote:
Hij leest alles meequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje ik sta al te shaken bij het idee dat SwJ hier soms binnen komt vallen
Ik ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nog spannender, hehe word er helemaal emotioneel van
Doe dan maar die anderequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Lutte het volgende:
Oeeh, honkeytonk raakt natuurlijk een beetje opgewonden van een kusje van SwJ.
What do you think about my UI?
hij is schattig, ik wil ook een kusje van SwJquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef Lutte het volgende:
Oeeh, honkeytonk raakt natuurlijk een beetje opgewonden van een kusje van SwJ.
What do you think about my UI?
Niet van mij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is schattig, ik wil ook een kusje van SwJ
HEY DAT GAAT ZOMAAR NIETquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar ook eentje van SwJ!
Hehe ik zeg niksquote:
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan die ik nu heb! Ook een soortgelijk dier
Weet ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.
Je bedoelt een woelrat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.
je weet t dondersgoedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan weet ik toch niet waar ge het over hebt?![]()
nee ik weet het niet dondersgoedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bedoelt een woelrat?
[..]
je weet t dondersgoed
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bedoelt een woelrat?
[..]
je weet t dondersgoed
Ik ben trots op je! Het is al een vooruitgang vergeleken met je iPod!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.
hij staat op de nominatie voor Taalnazi'squote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.
Ja, maar ik ga NU weer op mijn iPod voor de laptop door het raam eindigt. En Missy heeft de L eruit gesloopt. En Thomas is niet eens online. Iemand anders wel CC.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Het is al een vooruitgang vergeleken met je iPod!
Ja die hoi was episch iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet het niet dondersgoedHOI
Drie eeuwen? Oude tangquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de TaalNazi van de dag is.... P.L. Oertenoder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij staat op de nominatie voor Taalnazi's
Succes op je iPod!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga NU weer op mijn iPod voor de laptop door het raam eindigt. En Missy heeft de L eruit gesloopt. En Thomas is niet eens online. Iemand anders wel CC.
haha faaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de TaalNazi van de dag is.... P.L. Oertenoder.
Thomas is necrofiel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die hoi was episch idd
[..]
Drie eeuwen? Oude tang
Spel mijn username dan goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pee El Oertendoder?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wanneer ik jou ga doen? Zo snel mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer ga je m doen dan>?
morgen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wanneer ik jou ga doen? Zo snel mogelijk
Als dat zou kunnen...quote:
quote:
jij mag zo snel mogelijk heur,quote:
Hier goed. Maar slecht nieuws? Wil je het kwijt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking lekkeralleen slecht nieuws te horen gekregen
How's life hier?
Wat dan?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
How's life hier?
aawh wat voor nieuws?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
How's life hier?
okequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook een leuk topic gevonden, een meisje dat in KLB als klacht heeft dat ze niet alles kan eten. Nja, lees maar.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij mag zo snel mogelijk heur,
Laat je toch niet zo lang dreug zitten
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier goed. Maar slecht nieuws? Wil je het kwijt?
quote:
Weer shit met mijn vader, hij gaat scheiden van mijn stiefmoeder en waarschijnlijk verhuizen naar Thailand... Nja, het houdt nooit op met die gast, ik zal jullie er verder niet mee storenquote:
Geeft niks joh! Wij zijn ervoor om gestoord te wordenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer shit met mijn vader, hij gaat scheiden van mijn stiefmoeder en waarschijnlijk verhuizen naar Thailand... Nja, het houdt nooit op met die gast, ik zal jullie er verder niet mee storen
IK VIND JE ZIELIGquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer shit met mijn vader, hij gaat scheiden van mijn stiefmoeder en waarschijnlijk verhuizen naar Thailand... Nja, het houdt nooit op met die gast, ik zal jullie er verder niet mee storen
Te ver, ik ben niet zieligquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK VIND JE ZIELIG
ik stuur je een fruitmand
Noem jongens NOOIT zielig!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK VIND JE ZIELIG
ik stuur je een fruitmand
Aaah, das kut!! En je stoort ons nooit!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij bent altijd lief, maar medelijden hoef ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik eens een keer lief is het weer niet goed
Haal mijn foto heul snel van internet af!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief, maar medelijden hoef ik nietThanks
[ afbeelding ]
Asseblieft allemaaw
Hee, stop eens met pics van mijn broer posten jij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asseblieft allemaaw
okee dan is het goed, iig sterkte met de hele boel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asseblieft allemaaw
Wacht even... Is dat jouw broer? Haa Laura! Ik wist niet dat je mijn kleine zusje wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, stop eens met pics van mijn broer posten jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haal mijn foto heul snel van internet af!
Willen jullie ons iets vertellen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, stop eens met pics van mijn broer posten jij.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk, ben jij mijn broer?Een stomme voorspelbare grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron! Zet die muziek eens heul snel zachter!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wacht even... Is dat jouw broer? Haa Laura! Ik wist niet dat je mijn kleine zusje was
Ik had trouwens wel verwacht dat je er sneller achter zou komenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie ons iets vertellen?
jullie zijn heul niet snel met dingen ontdekkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel verwacht dat je er sneller achter zou komen
Echt niet! Doe jij maar doppen inquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron! Zet die muziek eens heul snel zachter!
Ik zat een ander topic te lezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel verwacht dat je er sneller achter zou komen
Ik stop dalijk doppen in jou.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt niet! Doe jij maar doppen in
Ik wel CC'tje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jullie zijn heul niet snel met dingen ontdekken
Grrr. Kom je trouwens zo tv kijken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan krijg je je laptop ook niet terug
Gewoon De Zomer. En doe eens iets anders dan Metallica.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is erop? Ik ga niet weer naar Benelux's Next Top Model kijken ofzo
Milow, Moke, Calvin Harris en Jack Johnson zijn veel beter dan die Metallica junk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon De Zomer. En doe eens iets anders dan Metallica.
Je bent gezakt. Ron luistert alleen die takkeherrie. Thomas ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Milow, Moke, Calvin Harris en Jack Johnson zijn veel beter dan die Metallica junk!
Who the fuck zijn Ron en Thomas?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent gezakt. Ron luistert alleen die takkeherrie. Thomas ook.
Luisterden zij maar Milow, Moke en JJ.
En de rest! Even snel geëditquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent gezakt. Ron luistert alleen die takkeherrie. Thomas ook.
Luisterden zij maar Milow, Moke en JJ.
Mijn 2e naam is Thomasquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron is mijn broer, Thomas mijn vriend.
Heb je al ooit gePMd. Dus je wist wie Thomas was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is ThomasToeval vraag je? Neen zeg ik.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is ThomasToeval vraag je? Neen zeg ik.
samenzwering zeg ik je!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je 2e naam thomas! Dat is echt geen toeval, dat is mijn 2e naam ook!
Haha, hoezo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kan Lutte dr laatste post niet quotten,
![]()
aardig die thomas
Het zal, ik ben supervergeetachtig zonder medicijnen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je al ooit gePMd. Dus je wist wie Thomas was.
Danny scheen aan het pielen te zijn.quote:
Michhas met zijn 'plassepiel'. xDquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Danny scheen aan het pielen te zijn.
Thomassen zijn over het algemeen aardig
Jij zegt pielen en toen moest ik denken aan Michhas die een paar delen geleden over 'plassepiel' begon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kan je weer niet quotten Lutte
Wat Michhas met zn plassepiel?
Oversext pubertje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij zegt pielen en toen moest ik denken aan Michhas die een paar delen geleden over 'plassepiel' begon.
daar mag jij heul niet aan denken!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij zegt pielen en toen moest ik denken aan Michhas die een paar delen geleden over 'plassepiel' begon.
jij ook heurquote:
Ik ben ook al vijftien hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar mag jij heul niet aan denken!![]()
[..]
jij ook heur
Ja, dan heb je wel het rechtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Thomas een week niet gezien, mag ik?
Ik mag dat, want ik heb een vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar mag jij heul niet aan denken!![]()
[..]
jij ook heur
Al heul lang.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag dat, want ik heb een vriendin
heb je het wel aan je moeder gevraagdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag dat, want ik heb een vriendin
Lutte heeft ondeugende plannetjes?quote:
Niet hier bespreken! Ik hoef geen details over het seksleven van mijn zusjequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je het wel aan je moeder gevraagd![]()
[..]
Lutte heeft ondeugende plannetjes?
Het is op school. Maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je het wel aan je moeder gevraagd![]()
[..]
Lutte heeft ondeugende plannetjes?
Ja want jij speelt alleen pimpampet met je meid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet hier bespreken! Ik hoef geen details over het seksleven van mijn zusje
Weet ik! Maar die stomme kabel is er nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is op school. Maar dat komt nog wel.
En HT, wij krijgen nog pics!!
smoesjes ik zag hem gisteren nog liggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik! Maar die stomme kabel is er niet
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja want jij speelt alleen pimpampet met je meid.
Waar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
smoesjes ik zag hem gisteren nog liggen
Ik heb maar 2 laatjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in je 3e laatje van links.
hij lag ook op de grond maar ik noemde het voor het gemak maar een laatjequote:
Ik heb geen grondquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij lag ook op de grond maar ik noemde het voor het gemak maar een laatje
Als ik om half drie PM's krijg van kleine HT's, en dan met die inhoud... Dan denk ik andere dingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Wat denk je dat ik gister had gedaan voordat ik je gePM'd had! Ik had net verloren met PimPamPet
Zo bijzonder was die inhoud toch niet? En jij denkt dat alleen maar omdat je een vieze puber bent!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik om half drie PM's krijg van kleine HT's, en dan met die inhoud... Dan denk ik andere dingen.
Er staan geen herkenbare foto's op mijn hyvesquote:
stiekem is iedereen van binnen een vieze puberquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die inhoud toch niet? En jij denkt dat alleen maar omdat je een vieze puber bent!![]()
Neen maar er stond wel iets in wat mij aan het denken zetten. En ben ik vies omdat er wel eens iets meer gebeurd dan pimpampet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die inhoud toch niet? En jij denkt dat alleen maar omdat je een vieze puber bent!![]()
Ja, maar Lutte wat minder stiekemquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is iedereen van binnen een vieze puber
Ja allemaal best maar ik wil een foto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er staan geen herkenbare foto's op mijn hyvesIk doe er verder ook niks mee, maar ik geef mijn naam toch niet... Dat weet je nu toch wel
Neehoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen maar er stond wel iets in wat mij aan het denken zetten. En ben ik vies omdat er wel eens iets meer gebeurd dan pimpampet?
Die komt nog welquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja allemaal best maar ik wil een foto.
Lutte is zo dapper dat ze er voor uit komtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar Lutte wat minder stiekem
Ja. Er is ook niks geheims aan want dat kun je toch wel gokken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte is zo dapper dat ze er voor uit komt
ja oke we gaan allemaal gokken wat iedereen gedaan heeftquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Er is ook niks geheims aan want dat kun je toch wel gokken?
Conclusie: Je bent dapper omdat je ervooruit komt dat je een puberale slet bentquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Er is ook niks geheims aan want dat kun je toch wel gokken?
Zo bedoel ik het niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja oke we gaan allemaal gokken wat iedereen gedaan heeft
Juist geen slet. Ik zoen maar met één jongen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Conclusie: Je bent dapper omdat je ervooruit komt dat je een puberale slet bent![]()
![]()
![]()
Glapje hoor, Lutte!
En dat is hartstikke goed van je!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juist geen slet. Ik zoen maar met één jongen.
je zoent toch niet alleen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Juist geen slet. Ik zoen maar met één jongen.
Daarom.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dat is hartstikke goed van je!![]()
![]()
Ik mag het hopen van niet voor Thomas!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zoent toch niet alleen?
Huh?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zoent toch niet alleen?
in de trant van als je met thomas bent natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap 'je zoent toch niet alleen' niet helemaal.
Ik snapte de 'Huh?' niet helemaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap 'je zoent toch niet alleen' niet helemaal.
Ooh, haha.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de trant van als je met thomas bent natuurlijk
Dat duurde langer dan verwachtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het kwartje is gevallen mensen
Huh is een reactie als iemand iets niet snapt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snapte de 'Huh?' niet helemaal
Bedankt voor de heldere uitlegquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huh is een reactie als iemand iets niet snapt.
preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
bedankt voor het meedelen,quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
Ik houd ook van jullie!!!!!!
En ik eet bitterkoekjes.
Bitterkoekjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
Ik houd ook van jullie!!!!!!
En ik eet bitterkoekjes.
inderdaad nu je het zegtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Later homieHet is trouwens wel erg vroeg
ik heb heul geen seksquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en plaatjes.
Je hebt niks gemist op drie pagina's seksueel getinte posts na.
Heb het nagelezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en plaatjes.
Dat plaatje van vanmiddag was trouwens echt epischquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en plaatjes.
die heb ik gemistquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat plaatje van vanmiddag was trouwens echt episch
Welluk? Die je twee keer postte?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat plaatje van vanmiddag was trouwens echt episch
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cracksletjes de max.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
die past wel goed in het onderwerp ja
Vertel!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cracksletjes de max.
Maar ik moet iets belangrijks vertellen.
Dit is nummer 722. Alleen wij posten te snel dus een moddiewoddie heeft het nog niet aan kunnen passen. Dus de lapo moet er 723 van maken.quote:
was ik al achter schatjequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is nummer 722. Alleen wij posten te snel dus een moddiewoddie heeft het nog niet aan kunnen passen. Dus de lapo moet er 723 van maken.
Shit Lutte! Ik dacht dat het écht belangrijk was!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is nummer 722. Alleen wij posten te snel dus een moddiewoddie heeft het nog niet aan kunnen passen. Dus de lapo moet er 723 van maken.
Het is toch ook echt belangrijk?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit Lutte! Ik dacht dat het écht belangrijk was!
Ik heb nu al zo'n 4 topicreeksen verneukt door het verkeerde cijfertje erin te zetten
Het Arnhem topic (die heeft remlof gelukkig gefixt)
Het MW2 topic, het ADHD topic en nog 1
Ken je de gemaskere Muchacho niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat de hele tijd, ik snap hem niet
nee waar gaat het heen man, ik weet het niet, jij weet het niet, michhas weet het niet ,PD weet het niet , HT weet het niet, we leven in een grote onzekerheid,quote:
Vroeger, nu niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
shin chan is wel een baas ja![]()
Ja hoor, dankje babequote:
Ik ook van jou lekkertje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer
[..]
Ja hoor, dankje babe
Iedereen vergeet NBT de hele tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee waar gaat het heen man, ik weet het niet, jij weet het niet, michhas weet het niet ,PD weet het niet , HT weet het niet, we leven in een grote onzekerheid,
niet goed dit
jeeh eindelijk weer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen vergeet NBT de hele tijdMorgen post ze weer
Potverdeurie ik moet kotsen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha kijk eens in mn fobo![]()
dan zie je het vanzelf wat ik bedoel
HAHAHA ROFL EINZ!!11!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
Mr. M heeft vast een huh-momentje.
En als je niet weet wat 'huh' betekent, dat heb ik een paar posts geleden uitgelegd.
Hea wat? Ik volg je even niet meer?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA ROFL EINZ!!11!!!!
is het erg dat ik niet weet wat seks is?
Nee hoor.. ik leer t je welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag is het erg dat ik niet weet wat seks is
Dat valt best meequote:
Ik snap nu je 'ik hoop niet alleen dat' post pas.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag is het erg dat ik niet weet wat seks is
Ik snap het nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
Mr. M heeft vast een huh-momentje.
En als je niet weet wat 'huh' betekent, dat heb ik een paar posts geleden uitgelegd.
ja ik snapte het niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap nu je 'ik hoop niet alleen dat' post pas.
En ik zei dus huh, omdat ik het niet snapte. En nou heeft Michhas een huh-momentje omdat jij iets zei over je FoBo dat hij waarschijnlijk niet snapte. En nou zeg ik, als je niet snapt wat ik met huh bedoel tegen Michhas, heb het net gezegd.
En jij begint over seks?
Okay. Ik geloof dat ik je nog steeds niet helemaal volg maar dat schuif ik even af op de tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik snapte het niet meer![]()
ik wou duidelijke uitleg en alleen zo kon ik het krijgen
okee we laten het voor wat het is, tuurlijk weet ik wat seks is en tuurlijk heeft Mr.M een huh moment, maar dat hebben alle mannen als 2 vrouwen eenmaal met elkaar pratenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Ik geloof dat ik je nog steeds niet helemaal volg maar dat schuif ik even af op de tijd.
Prima en klopt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee we laten het voor wat het is, tuurlijk weet ik wat seks is en tuurlijk heeft Mr.M een huh moment, maar dat hebben alle mannen als 2 vrouwen eenmaal met elkaar praten
HOIquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik wat seks is
ja het gaat allemaal te snel voor ze, de simpele zielenquote:
LOOP DOOR JIJquote:
Ja hoor.. waar en hoe laat?quote:
Schmink je als clown!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor.. waar en hoe laat?Moet ik luchtballonnen meenemen?
over 32 dagen Amsterdam ArenA op de middenstip, Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor.. waar en hoe laat?Moet ik luchtballonnen meenemen?
Hoeft niet.. dat ben ik van nature al.quote:
Liever de Kuipquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over 32 dagen Amsterdam ArenA op de middenstip, Ja
Ik heb het niet zo met de Kuip, toch maar liever de arenaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoeft niet.. dat ben ik van nature al.
[..]
Liever de Kuip
Ok afgesprokenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja in de ArenA op de middenstip
Ojaa. Michhas.rar, jeweetz.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij weet toch allang hoe ik er uit zie Luttevan de foto's en uit je dromen enzo
Dat waren hele sensuele pannekoeken he Lutte?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vergeet de pannenkoeken niet die jullie samen hebben gegeten
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat waren hele sensuele pannekoeken he Lutte?
Echt? Van wanneer nog dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.En je moet nog steeds iets zeggen wat je met me wilt doen.
quote:
Niet vet man, niet vetquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee zo'n shirt heb ik besteld
Voor mij welquote:
neehee degene die lapo maakt moet onthouden dat het volgende topic 723 isquote:
Das oud nieuwsquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neehee degene die lapo maakt moet onthouden dat het volgende topic 723 is
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben jij attent vandaag!
Ja hequote:Op zondag 31 oktober 2010 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben jij attent vandaag!
Mijn oom en tante hebben een Attent-winkel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar werkt Michhas
daar ga ik iets kopenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een Attent-winkel.
Ik heb een sekswinkelquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben een Attent-winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |