Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan die ik nu heb! Ook een soortgelijk dier
Weet ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.
Je bedoelt een woelrat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.
je weet t dondersgoedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan weet ik toch niet waar ge het over hebt?![]()
nee ik weet het niet dondersgoedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bedoelt een woelrat?
[..]
je weet t dondersgoed
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bedoelt een woelrat?
[..]
je weet t dondersgoed
Ik ben trots op je! Het is al een vooruitgang vergeleken met je iPod!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.
hij staat op de nominatie voor Taalnazi'squote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.
Ja, maar ik ga NU weer op mijn iPod voor de laptop door het raam eindigt. En Missy heeft de L eruit gesloopt. En Thomas is niet eens online. Iemand anders wel CC.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Het is al een vooruitgang vergeleken met je iPod!
Ja die hoi was episch iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet het niet dondersgoedHOI
Drie eeuwen? Oude tangquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de TaalNazi van de dag is.... P.L. Oertenoder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij staat op de nominatie voor Taalnazi's
Succes op je iPod!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga NU weer op mijn iPod voor de laptop door het raam eindigt. En Missy heeft de L eruit gesloopt. En Thomas is niet eens online. Iemand anders wel CC.
haha faaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de TaalNazi van de dag is.... P.L. Oertenoder.
Thomas is necrofiel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die hoi was episch idd
[..]
Drie eeuwen? Oude tang
Spel mijn username dan goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pee El Oertendoder?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wanneer ik jou ga doen? Zo snel mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer ga je m doen dan>?
morgen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wanneer ik jou ga doen? Zo snel mogelijk
Als dat zou kunnen...quote:
quote:
jij mag zo snel mogelijk heur,quote:
Hier goed. Maar slecht nieuws? Wil je het kwijt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Fucking lekkeralleen slecht nieuws te horen gekregen
How's life hier?
Wat dan?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
How's life hier?
aawh wat voor nieuws?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
How's life hier?
okequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
Ik heb ook een leuk topic gevonden, een meisje dat in KLB als klacht heeft dat ze niet alles kan eten. Nja, lees maar.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij mag zo snel mogelijk heur,
Laat je toch niet zo lang dreug zitten
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier goed. Maar slecht nieuws? Wil je het kwijt?
quote:
Weer shit met mijn vader, hij gaat scheiden van mijn stiefmoeder en waarschijnlijk verhuizen naar Thailand... Nja, het houdt nooit op met die gast, ik zal jullie er verder niet mee storenquote:
Geeft niks joh! Wij zijn ervoor om gestoord te wordenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer shit met mijn vader, hij gaat scheiden van mijn stiefmoeder en waarschijnlijk verhuizen naar Thailand... Nja, het houdt nooit op met die gast, ik zal jullie er verder niet mee storen
IK VIND JE ZIELIGquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer shit met mijn vader, hij gaat scheiden van mijn stiefmoeder en waarschijnlijk verhuizen naar Thailand... Nja, het houdt nooit op met die gast, ik zal jullie er verder niet mee storen
Te ver, ik ben niet zieligquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK VIND JE ZIELIG
ik stuur je een fruitmand
Noem jongens NOOIT zielig!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
IK VIND JE ZIELIG
ik stuur je een fruitmand
Aaah, das kut!! En je stoort ons nooit!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij bent altijd lief, maar medelijden hoef ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik eens een keer lief is het weer niet goed
Haal mijn foto heul snel van internet af!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent altijd lief, maar medelijden hoef ik nietThanks
[ afbeelding ]
Asseblieft allemaaw
Hee, stop eens met pics van mijn broer posten jij.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asseblieft allemaaw
okee dan is het goed, iig sterkte met de hele boel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asseblieft allemaaw
Wacht even... Is dat jouw broer? Haa Laura! Ik wist niet dat je mijn kleine zusje wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, stop eens met pics van mijn broer posten jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haal mijn foto heul snel van internet af!
Willen jullie ons iets vertellen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, stop eens met pics van mijn broer posten jij.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk, ben jij mijn broer?Een stomme voorspelbare grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron! Zet die muziek eens heul snel zachter!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wacht even... Is dat jouw broer? Haa Laura! Ik wist niet dat je mijn kleine zusje was
Ik had trouwens wel verwacht dat je er sneller achter zou komenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie ons iets vertellen?
jullie zijn heul niet snel met dingen ontdekkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had trouwens wel verwacht dat je er sneller achter zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |