Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan die ik nu heb! Ook een soortgelijk dier
Weet ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.
Je bedoelt een woelrat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij hebt een waterskieënde eekhoorn, ik heb een woelraat. Ge zijt gek.
je weet t dondersgoedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan weet ik toch niet waar ge het over hebt?![]()
nee ik weet het niet dondersgoedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bedoelt een woelrat?
[..]
je weet t dondersgoed
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bedoelt een woelrat?
[..]
je weet t dondersgoed
Ik ben trots op je! Het is al een vooruitgang vergeleken met je iPod!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.
hij staat op de nominatie voor Taalnazi'squote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Woelraat, woelrat, een pot nat. Ik zit voor het eerst sinds drie eeuwen op een laptop, wees trots in plaats van over een spelfout te klagen.
Ja, maar ik ga NU weer op mijn iPod voor de laptop door het raam eindigt. En Missy heeft de L eruit gesloopt. En Thomas is niet eens online. Iemand anders wel CC.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Het is al een vooruitgang vergeleken met je iPod!
Ja die hoi was episch iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet het niet dondersgoedHOI
Drie eeuwen? Oude tangquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de TaalNazi van de dag is.... P.L. Oertenoder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij staat op de nominatie voor Taalnazi's
Succes op je iPod!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga NU weer op mijn iPod voor de laptop door het raam eindigt. En Missy heeft de L eruit gesloopt. En Thomas is niet eens online. Iemand anders wel CC.
haha faaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
En de TaalNazi van de dag is.... P.L. Oertenoder.
Thomas is necrofiel ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja die hoi was episch idd
[..]
Drie eeuwen? Oude tang
Spel mijn username dan goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pee El Oertendoder?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wanneer ik jou ga doen? Zo snel mogelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wanneer ga je m doen dan>?
morgen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wanneer ik jou ga doen? Zo snel mogelijk
Als dat zou kunnen...quote:
quote:
jij mag zo snel mogelijk heur,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |