heb je het wel aan je moeder gevraagdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag dat, want ik heb een vriendin
Lutte heeft ondeugende plannetjes?quote:
Niet hier bespreken! Ik hoef geen details over het seksleven van mijn zusjequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je het wel aan je moeder gevraagd![]()
[..]
Lutte heeft ondeugende plannetjes?
Het is op school. Maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb je het wel aan je moeder gevraagd![]()
[..]
Lutte heeft ondeugende plannetjes?
Ja want jij speelt alleen pimpampet met je meid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet hier bespreken! Ik hoef geen details over het seksleven van mijn zusje
Weet ik! Maar die stomme kabel is er nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is op school. Maar dat komt nog wel.
En HT, wij krijgen nog pics!!
smoesjes ik zag hem gisteren nog liggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik! Maar die stomme kabel is er niet
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja want jij speelt alleen pimpampet met je meid.
Waar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
smoesjes ik zag hem gisteren nog liggen
Ik heb maar 2 laatjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in je 3e laatje van links.
hij lag ook op de grond maar ik noemde het voor het gemak maar een laatjequote:
Ik heb geen grondquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij lag ook op de grond maar ik noemde het voor het gemak maar een laatje
Als ik om half drie PM's krijg van kleine HT's, en dan met die inhoud... Dan denk ik andere dingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Wat denk je dat ik gister had gedaan voordat ik je gePM'd had! Ik had net verloren met PimPamPet
Zo bijzonder was die inhoud toch niet? En jij denkt dat alleen maar omdat je een vieze puber bent!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik om half drie PM's krijg van kleine HT's, en dan met die inhoud... Dan denk ik andere dingen.
Er staan geen herkenbare foto's op mijn hyvesquote:
stiekem is iedereen van binnen een vieze puberquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die inhoud toch niet? En jij denkt dat alleen maar omdat je een vieze puber bent!![]()
Neen maar er stond wel iets in wat mij aan het denken zetten. En ben ik vies omdat er wel eens iets meer gebeurd dan pimpampet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo bijzonder was die inhoud toch niet? En jij denkt dat alleen maar omdat je een vieze puber bent!![]()
Ja, maar Lutte wat minder stiekemquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem is iedereen van binnen een vieze puber
Ja allemaal best maar ik wil een foto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er staan geen herkenbare foto's op mijn hyvesIk doe er verder ook niks mee, maar ik geef mijn naam toch niet... Dat weet je nu toch wel
Neehoor!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen maar er stond wel iets in wat mij aan het denken zetten. En ben ik vies omdat er wel eens iets meer gebeurd dan pimpampet?
Die komt nog welquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja allemaal best maar ik wil een foto.
Lutte is zo dapper dat ze er voor uit komtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar Lutte wat minder stiekem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |