quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is ThomasToeval vraag je? Neen zeg ik.
samenzwering zeg ik je!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je 2e naam thomas! Dat is echt geen toeval, dat is mijn 2e naam ook!
Haha, hoezo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kan Lutte dr laatste post niet quotten,
![]()
aardig die thomas
Het zal, ik ben supervergeetachtig zonder medicijnen...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je al ooit gePMd. Dus je wist wie Thomas was.
Danny scheen aan het pielen te zijn.quote:
Michhas met zijn 'plassepiel'. xDquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Danny scheen aan het pielen te zijn.
Thomassen zijn over het algemeen aardig
Jij zegt pielen en toen moest ik denken aan Michhas die een paar delen geleden over 'plassepiel' begon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kan je weer niet quotten Lutte
Wat Michhas met zn plassepiel?
Oversext pubertje!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij zegt pielen en toen moest ik denken aan Michhas die een paar delen geleden over 'plassepiel' begon.
daar mag jij heul niet aan denken!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij zegt pielen en toen moest ik denken aan Michhas die een paar delen geleden over 'plassepiel' begon.
jij ook heurquote:
Ik ben ook al vijftien hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar mag jij heul niet aan denken!![]()
[..]
jij ook heur
Ja, dan heb je wel het rechtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb Thomas een week niet gezien, mag ik?
Ik mag dat, want ik heb een vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar mag jij heul niet aan denken!![]()
[..]
jij ook heur
Al heul lang.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik mag dat, want ik heb een vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |